kapeat huulet pulleampia vasten

anni

Onko todella pulleahuuliselle pettymys suudella hyvin kapeahuulista? Tuntuuko se kuin suutelisi kovaa seinää?

Entä miltä se kapeahuulisesta tuntuu? Hukkuuko suu pulleampihuulisen suuhun?

Ei ole väliä onko kapeat ja pulleat huulet naisella vai miehellä, toivottavasti saan muutaman valaisevan vastauksen.

7

2591

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö.

olen suudellut sekä hieman kapea huulista, että paksumpi huulista. Tuntui ihan samalta :D jopa sen kapea huulisen kanssa sujui paremmin ;) Itselläni on sellaset suht paksut huulet.

• Man70

aika nuivaa suudella kapeehuulista daamia, kieltämättä. Niistä ei saa "otetta" suuteluun ja se oleellisin eli pehmeä tunne jää pois kokonaan. Nykyään ei tule edes katseltua toista silmäystä mimmiin, jolla on kapeat huulet. Sitäpaitsi kapeehuuliset on huonoja suihinottajiakin. Sorry.

• kanssa, höperö

ja sitten sammakon.

• --Mina

Mulla on aika täyteläiset huulet. Ehkä pikkuisen normaalia pulleammat ja poikaystävälläni on kapeat huulet. Aluksi pussailu tuntui vähän hassulta, kun tuntui ettei niitä huulia olisikaan!:) Mutta nyt olen täysin tottunut. Ja meidän suutelu on ihan mahtavaa!

• sejifjidngfdkngjfkdhirue

onko normaalia suudellessa että huulieni yläpuolelle jää kauheasti märkää kohtaa suudelman jälkeen. minulla ja pojalla on melkein samankokoiset huulet?

• nainen-.

Itse en pidä kapeista huulista (kokemusta on monista vuosien varrelta). Itselläni on pulleat, samoin miehellä. Suutelu on ihanan pehmeää, kosteaa ja täyteläistä. Paksumpia huulia on myös mukavampaa näykkiä, sikäli mikäli näykkimisestä pitää. Me pidämme.
      Näin on, ikävä kyllä. Mutta kaikki eivät varmasti ole samaa mieltä :)

• nahkatakkinainen

entäs sitten kun toisella on alahuuli pulleampi kuin ylähuuli ??

Itsellä suht täyteläiset, miehellä onneksi alahuuli joten voin sitä näykkiä :)

Onhan se kapeahuulista suudellessa jotenkin kovempaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27