Eli miehellä on huono verenkierto alapäässä. Stondis ei pysy ja lerpahtaa tosi pian jos ei heti ryhdytä tositoimiin. Ja halut on max 1xviikossa. Jokin vitamiinituote ehkä auttais tai ruoka. Ja onko siinä perää etä mies joka kuntoilee ja tekee vatsapenkillä lihaksia että ne haluisi useemmin.- Mies sano et se on juttu pään sisällä. Et tulee äijämäisempi olo kun kuntoilee ja sais vähän vatsamakkaroita pois. Luulin et tää on naistenjuttu. Et miehet ei niin piittaa tai se ei olis suoraan haluun sidottu. Mut auttakaas niin olisin kiitollinen jos vähän joku pystyis valaisemaan tota verenkiertojuttuu. Joo ja mies polttaa tupakkaa et siinä varmana syy numero yks.
Verenkierto paremmaksi...mutta miten
3
2241
Vastaukset
- 28 vuotta
En saata uskoo tohon verenkierto juttuun ei päde ainakaan minuun. Ei tarvi kun nähdä ja koskea vaimon takamusta niin seisoo että ei rajaa. Näyttää että vaimo on kyllästyny jatkuvaan seisokkiin ja nukkuukin housut ja paita päällä, valittaa väsymystä. Seksin jälkeen vetelen savut,röökii tai heinää,pari bissee ja taas seisoo. Ukkos ei varmaan kiihotu mistään kunnolla, anna sille hierontaa selkäpuolelta ja vatsapuolelta et se rentoutuu ja kiusottele munan kans pitkään. Tosin voi olla että lopahtaminen johtuu siitäkin että sen ajatukset karkailee, niin mulle joskus aamusin käy jos vaimo ei ole tarpeeks mukana ja aikaa on rajatusti.
- impotentteja
jo nelikymppisinä. Tämähän tiedetään, baarien kurttunaamat tupakanöyhyyttäjät eivät ovat kovimpia puheissaan mutta tositilanteessa heistä ei ole mihinkään.
Tupakka pois, kasviksia ja marjoja tilalle! Totta kai vaikuttaa jos on liikkumaton rasvainen sohvapallero, ylös ja ulos!
- vitamiineja
tai jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132600
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831619Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2331332Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983