Verenkierto paremmaksi...mutta miten

Maisakaisa

Eli miehellä on huono verenkierto alapäässä. Stondis ei pysy ja lerpahtaa tosi pian jos ei heti ryhdytä tositoimiin. Ja halut on max 1xviikossa. Jokin vitamiinituote ehkä auttais tai ruoka. Ja onko siinä perää etä mies joka kuntoilee ja tekee vatsapenkillä lihaksia että ne haluisi useemmin.- Mies sano et se on juttu pään sisällä. Et tulee äijämäisempi olo kun kuntoilee ja sais vähän vatsamakkaroita pois. Luulin et tää on naistenjuttu. Et miehet ei niin piittaa tai se ei olis suoraan haluun sidottu. Mut auttakaas niin olisin kiitollinen jos vähän joku pystyis valaisemaan tota verenkiertojuttuu. Joo ja mies polttaa tupakkaa et siinä varmana syy numero yks.

3

2241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28 vuotta

En saata uskoo tohon verenkierto juttuun ei päde ainakaan minuun. Ei tarvi kun nähdä ja koskea vaimon takamusta niin seisoo että ei rajaa. Näyttää että vaimo on kyllästyny jatkuvaan seisokkiin ja nukkuukin housut ja paita päällä, valittaa väsymystä. Seksin jälkeen vetelen savut,röökii tai heinää,pari bissee ja taas seisoo. Ukkos ei varmaan kiihotu mistään kunnolla, anna sille hierontaa selkäpuolelta ja vatsapuolelta et se rentoutuu ja kiusottele munan kans pitkään. Tosin voi olla että lopahtaminen johtuu siitäkin että sen ajatukset karkailee, niin mulle joskus aamusin käy jos vaimo ei ole tarpeeks mukana ja aikaa on rajatusti.

• impotentteja

jo nelikymppisinä. Tämähän tiedetään, baarien kurttunaamat tupakanöyhyyttäjät eivät ovat kovimpia puheissaan mutta tositilanteessa heistä ei ole mihinkään.
        Tupakka pois, kasviksia ja marjoja tilalle! Totta kai vaikuttaa jos on liikkumaton rasvainen sohvapallero, ylös ja ulos!

• vitamiineja

tai jotain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      2600
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1619
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1435
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      257
      1432
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      233
      1332
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1120
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1069
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1050
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      92
      993
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      983
    Aihe