Saksa ajaa EU:n puheenjohtajamaana kaikkien natsismiin liittyvien symbolien kieltämistä kaikissa EU-maissa. Käsimerkeistä, numero- ja kirjainsarjojen esilläpitämisestä voi joutua vuosiksi vankilaan, löysistä kolpakkopuheista samaten. Lisäksi tuohon ajatuspoliisilakiin sisältyisi tulkinnanvaraisia, niinikään vankilaan johtavia "kansankiihotukseen" liittyviä pykäliä.
Oikeustaju ei hyväksy tuollaista Orwellin ajatuspoliisin perustamista. Lakien hyväksyminen antaisi pelottavan aseen erilaisten anarkistien, ääriryhmien ja muiden yhteiskunnan vastaisten voimien käsiin.
Koska saksalaiset näyttävät haluavan loputtomiin möyriä itsekidutuksessaan niin olla hyvä vaan, mutta älkööt painostako muita samaan.
Väärinkäsitysten välttämiseksi lisättäköön, että en kannata sirppi- ja vasara-symbolienkaan kieltämistä, en punaisen värin, en punatähden, en CCCP/SSSR-kirjainyhdistelmän, en Ruotsin lipun enkä kolmen kruunun. Niistäkään mitään en kannata, kuten en natsismiakaan. Ajatuksen- ja sananvapauden periaatteista on kysymys, niitä kannatan
Sanokaa EI ajatuspoliisille!
2
427
Vastaukset
- Heh heh
Jo luoda ajatuksillekkin direktiivit..
Voihan vittu sentään... - natzi toi
lässytys, ettei käy kuin esikuvilesi. Kammiot ovat toimintakunnossa edelleen. Tällä kertaa natzeja varten!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491