Mikä aiheuttaa Caliberin käynnistysvaikeudet pakkasella? Tänään oli 2kpl lumenpeitossa olevia dodgeja hinausauton lavalla. Toinen oli viinin punainen (rek. alkoi f:llä) ja matkasi kehäykköstä itään.
Tänään 2 caliberia lavalla
9
2110
Vastaukset
- Caliber 07
Mun auto (tosin kyllä sininen) lähtee ihan mukisematta käyntiin, ennen ja jälkeen moottorilämmittimen asentamisen. Pakkasta ollut molemmissa tapauksissa -20.
- nipponisti
Mielenkiintoinen teoria, eikö caliberissä ole edes bensamittaria, vai onko kulutus niin suuri että ei riitä huoltsikanväliä?
- ...
...olen ymmälläni, meidän (punainen) Caliberi ainakin käynnistyy muitta mutkitta. Oletko varma että se oli caliber eikä jokin muu merkki?
- Dodge__man
Kyllä Turunkin musta Caliiberi on lähtenyt kuin mummo lumest kaikilla keleillä :)
- käyntiin
Eilen aamulla pakkasta -25 ja unohdin laittaa lämppärin, johan hurahti karvalakkicaliberi käyntiin kuin palmun alta.
- primera man
Ei se hinurin lavalla oleminen tarkoita läheskään aina, että jotain on vialla.
Aika paljon kehäteillä kuskaavat autoja liikkeistä toisiin, tuontisatamasta liikkeeseen, lisävarusteiden asennukseen johonkin alan asentamoon jne. - autonkuljetusautoja minäkin
Taitaa olla provo asialla; mutta ihan tiedoksi kiinnostuneille niin lähtee se dieseli Caliberkin "paukkuen" käyntiin -23 pakkasessa vaikka unohtui lämppärinjohto niin miksi ei bensamalli. Vähän säälitti rääkkäys mutta minkäs teet kun matkaan pitää päästä. Sisätila ihan siedettävässä lämmössä n.10 min ajon jälkeen.
- calsu
Mun viikon verran syväjäädytyksessä ollut caliberi lähti käyntiin kuin enkeli. Huom! Se on punainen.
- joopa joo
Oliskohan ostettu ja menossa vaikkapa veli Venäläiselle itään?
Oma Cali lähtenyt pakkasilla kuin palmun alta, joten älä ole huolissasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511248Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä14892- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 39832