Mikä aiheuttaa Caliberin käynnistysvaikeudet pakkasella? Tänään oli 2kpl lumenpeitossa olevia dodgeja hinausauton lavalla. Toinen oli viinin punainen (rek. alkoi f:llä) ja matkasi kehäykköstä itään.
Tänään 2 caliberia lavalla
9
2148
Vastaukset
- Caliber 07
Mun auto (tosin kyllä sininen) lähtee ihan mukisematta käyntiin, ennen ja jälkeen moottorilämmittimen asentamisen. Pakkasta ollut molemmissa tapauksissa -20.
- nipponisti
Mielenkiintoinen teoria, eikö caliberissä ole edes bensamittaria, vai onko kulutus niin suuri että ei riitä huoltsikanväliä?
- ...
...olen ymmälläni, meidän (punainen) Caliberi ainakin käynnistyy muitta mutkitta. Oletko varma että se oli caliber eikä jokin muu merkki?
- Dodge__man
Kyllä Turunkin musta Caliiberi on lähtenyt kuin mummo lumest kaikilla keleillä :)
- käyntiin
Eilen aamulla pakkasta -25 ja unohdin laittaa lämppärin, johan hurahti karvalakkicaliberi käyntiin kuin palmun alta.
- primera man
Ei se hinurin lavalla oleminen tarkoita läheskään aina, että jotain on vialla.
Aika paljon kehäteillä kuskaavat autoja liikkeistä toisiin, tuontisatamasta liikkeeseen, lisävarusteiden asennukseen johonkin alan asentamoon jne. - autonkuljetusautoja minäkin
Taitaa olla provo asialla; mutta ihan tiedoksi kiinnostuneille niin lähtee se dieseli Caliberkin "paukkuen" käyntiin -23 pakkasessa vaikka unohtui lämppärinjohto niin miksi ei bensamalli. Vähän säälitti rääkkäys mutta minkäs teet kun matkaan pitää päästä. Sisätila ihan siedettävässä lämmössä n.10 min ajon jälkeen.
- calsu
Mun viikon verran syväjäädytyksessä ollut caliberi lähti käyntiin kuin enkeli. Huom! Se on punainen.
- joopa joo
Oliskohan ostettu ja menossa vaikkapa veli Venäläiselle itään?
Oma Cali lähtenyt pakkasilla kuin palmun alta, joten älä ole huolissasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422592Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423272279- 322012
- 241645
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471626Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251529- 441396
- 1001379
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391325- 361116