Hirvee ämmä

Tosimies

Joo eli hirvee ämä toi Vilkkumaa. Kattelin lauantaina maikkarilta Huuma ohjelmaa , ja oli pakko kääntää kanavaa kun tämä raakkuja astui lavalle. Se vois oikeesti muuttaa ton sukunimensä Vilkkumaasta Raakkumaaksi. Se sopisi meinaan paremmin nimeksi tälle ämmälle. No ehkä Maija tulee tulevaisuudessa löytämään töitä variksenpelättimenä. Ainakin itse olisin valmis palkkaamaan hänet siihen tehtävään. Mutta toisaalta se voisi olla kyllä vähän liian julmaa variksille

21

2661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :):):):)

      Lievää kateutta kun Maija on päässyt julkisuuteen? Maijalla on ääni joka erottuu muista hyvin. :)

      • Nasaalirääkyjä

        "Maijalla on ääni joka erottuu muista"

        Pitää täysin paikkansa. Ääni on jotain niin ihmeellistä ja tonaalisesti epämusikaalista käninää, että sen käyttö pitäisi kieltää :D


      • :):):):)
        Nasaalirääkyjä kirjoitti:

        "Maijalla on ääni joka erottuu muista"

        Pitää täysin paikkansa. Ääni on jotain niin ihmeellistä ja tonaalisesti epämusikaalista käninää, että sen käyttö pitäisi kieltää :D

        Jokainen tykkää mist tykkää. Eiks jeah? Jos hengailee Vilkkumaa-palstalla (vaik ei pidä taitelijasta)se lienee aikamoisen omituista...


      • Jeanne
        :):):):) kirjoitti:

        Jokainen tykkää mist tykkää. Eiks jeah? Jos hengailee Vilkkumaa-palstalla (vaik ei pidä taitelijasta)se lienee aikamoisen omituista...

        > Jos hengailee Vilkkumaa-palstalla (vaik ei pidä
        > taitelijasta)se lienee aikamoisen omituista...

        just tota mäkin oon ihmetellyt alusta asti,
        että mikä siinä Maijassa niin kiehtoo, myös
        niitä jotka kaikin tavoin haukkuu sitä,
        että ne jaksavat täällä haukkua sitä.
        jotenkin Maija on varmasti jännä ja kiihottava
        myös niitten mielestä jotka täällä haukkuu sitä.


    • krääks

      Mäkään en ole koskaan diggaillut Maijaa. Eikä kyse ole todellakaan kateudesta (kateuskortti on muutenkin aika lapsellista vetää joka välissä esiin, kun kaikki ei vaan tykkää samoista naamoista). Katselin myös Huumaa ihan ihmeissäni, kun tuli naisesta ihan noita-akka mieleen. Tai korppi terävine nokkineen, suurine suineen ja liihottelevine eleineen. (Hassua kyllä, miten joistakin ihmisistä tulee mieleen joku eläin :) Sitä paitsi neidon livekeikkoja seuranneena olen huomannut, että hänellä on tosi kovia vaikeuksia pysytellä nuotissa. Ehkä tekee itselleen liian vaikeita biisejä... Likainen kieli hänellä on myös aina.

      • Jeanne

        ihana akka siis.

        aika huvittavaa kyllä kaikki se mikä
        teidän mielestä on negatiivista on
        minusta ihanaa.
        kun kuvailette Maijaa niin mulle tulee
        vain hymy suuhun, ja silloin kun kuuntelen
        Maijaa niin mulla on tasan sama ilme kuin
        imperiumin keisarilla kun episodi kolmosen
        lopussa koneistettu Darth Vader parkuu
        vaimoaan niin että kaikki laboratorion laitteet
        rypistyy ja epämuodostuu Darth Vader:in vaikuttaessa voimaan, katsokaa sitä keisarin
        ilmettä, se ilme on sama mikä mulla kun kuuntelen
        Maijan musaa, sillä se on niin ääri-rulettavaa.


      • rajja
        Jeanne kirjoitti:

        ihana akka siis.

        aika huvittavaa kyllä kaikki se mikä
        teidän mielestä on negatiivista on
        minusta ihanaa.
        kun kuvailette Maijaa niin mulle tulee
        vain hymy suuhun, ja silloin kun kuuntelen
        Maijaa niin mulla on tasan sama ilme kuin
        imperiumin keisarilla kun episodi kolmosen
        lopussa koneistettu Darth Vader parkuu
        vaimoaan niin että kaikki laboratorion laitteet
        rypistyy ja epämuodostuu Darth Vader:in vaikuttaessa voimaan, katsokaa sitä keisarin
        ilmettä, se ilme on sama mikä mulla kun kuuntelen
        Maijan musaa, sillä se on niin ääri-rulettavaa.

        Juuri näin!


      • Suumies
        rajja kirjoitti:

        Juuri näin!

        Olisipa ihanaa laueta hänen suuhunsa-se oli kuin sen ympärille tehty


      • kommentti!!
        Suumies kirjoitti:

        Olisipa ihanaa laueta hänen suuhunsa-se oli kuin sen ympärille tehty

        No, Maija tosiaan on persoonallinen ja kaikki ei hänestä siksi tykkääkään. Hän laulaa aina vaan käheämmällä äänellä mitä enemmän levyjä tekee. Mut Maija on rokkari! Taiteilija isolla T:llä! Moni ei pystyisi itse sanoittamaan ja säveltämään noin loistavaa musiikkia, vaikka kyllä mustakin siellä täällä on vähän jänniä kohtia joita olisi voinut hioa, mutta ne just ovatkin niin ihanan Maijamaisia! :) Heh, voihan sitä sen suulle toki jotain muutaki käyttöä keksiä :D, mutta musiikki ainakin pelittää!


      • Professional1
        kommentti!! kirjoitti:

        No, Maija tosiaan on persoonallinen ja kaikki ei hänestä siksi tykkääkään. Hän laulaa aina vaan käheämmällä äänellä mitä enemmän levyjä tekee. Mut Maija on rokkari! Taiteilija isolla T:llä! Moni ei pystyisi itse sanoittamaan ja säveltämään noin loistavaa musiikkia, vaikka kyllä mustakin siellä täällä on vähän jänniä kohtia joita olisi voinut hioa, mutta ne just ovatkin niin ihanan Maijamaisia! :) Heh, voihan sitä sen suulle toki jotain muutaki käyttöä keksiä :D, mutta musiikki ainakin pelittää!

        Jossain levynkannessa ja kuvassa näyttää todella kauniilta ja sensuellilta,sitten taas livenä harakalta..haastattelussa rumalta ja ylimieliseltä..mutta jotain siinä Mimmissä on.Ainakin kauniimpi kuin minä.


      • Pelastakaa lapset Oy Ab Ky ...
        kommentti!! kirjoitti:

        No, Maija tosiaan on persoonallinen ja kaikki ei hänestä siksi tykkääkään. Hän laulaa aina vaan käheämmällä äänellä mitä enemmän levyjä tekee. Mut Maija on rokkari! Taiteilija isolla T:llä! Moni ei pystyisi itse sanoittamaan ja säveltämään noin loistavaa musiikkia, vaikka kyllä mustakin siellä täällä on vähän jänniä kohtia joita olisi voinut hioa, mutta ne just ovatkin niin ihanan Maijamaisia! :) Heh, voihan sitä sen suulle toki jotain muutaki käyttöä keksiä :D, mutta musiikki ainakin pelittää!

        Mitä meikkamiseen ja pukeutumiseen tulee, niin voiko joku artisti todellakin olla noin karmiva? Vilkkumaan hius-, meikkaus- ja pukeutumistyyli on jotain niin vinksahtaneen oloista, että voisi luulla hänen olevan "out of this world". Herääkin aiheellinen kysymys, että näkevätkö lapset pahoja unia katsottuaan hänen videoita?


      • Jeanne
        Pelastakaa lapset Oy Ab Ky ... kirjoitti:

        Mitä meikkamiseen ja pukeutumiseen tulee, niin voiko joku artisti todellakin olla noin karmiva? Vilkkumaan hius-, meikkaus- ja pukeutumistyyli on jotain niin vinksahtaneen oloista, että voisi luulla hänen olevan "out of this world". Herääkin aiheellinen kysymys, että näkevätkö lapset pahoja unia katsottuaan hänen videoita?

        ihania unia Maijasta näkee:
        kuten vaikkapa tänne HeiTie-video -aiheeseen jo
        kirjoittamani:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001338&posting=22000000021365442


      • hec
        Pelastakaa lapset Oy Ab Ky ... kirjoitti:

        Mitä meikkamiseen ja pukeutumiseen tulee, niin voiko joku artisti todellakin olla noin karmiva? Vilkkumaan hius-, meikkaus- ja pukeutumistyyli on jotain niin vinksahtaneen oloista, että voisi luulla hänen olevan "out of this world". Herääkin aiheellinen kysymys, että näkevätkö lapset pahoja unia katsottuaan hänen videoita?

        Varsin ihania unia Maijasta näkee!


      • Hec
        Professional1 kirjoitti:

        Jossain levynkannessa ja kuvassa näyttää todella kauniilta ja sensuellilta,sitten taas livenä harakalta..haastattelussa rumalta ja ylimieliseltä..mutta jotain siinä Mimmissä on.Ainakin kauniimpi kuin minä.

        No ei todellakaan ole ylimielinen! Maija on oikeesti tosi mukava ja sosiaalinen. Maija kannustaa ja arvostaa muita laulajia/bändejä!


    • Nimetön

      ''Hirvee ämmä'' Äitis on hirvee ämmä, tosimies!!! Jos et tykkää maijan musasta niin saaks jotain virikettä siitä et näytät sen oikeen julkisesti.

      • Tosimies

        Eli totta helvetissä sanon sen , mitä mieltä olen kyseisestä Ämmästä. Sopi se teille pissiksille sitte tai ei


    • Tosinainen!!!

      Uuh ollaampa sitä nyt niin miestä!!! (Ei tosimiehet puhu naisista tohon sävyyn!!) Vaiha nimimerkki mielummin tosiluuseri!

      • Njoun

        Niimpä! Järkeäkö sitä on pitää itseä ''Tosimiehenä'' Jos vaan haukkuu naisia sen minkä kerkiää? Vaiha äkkiä nimimerkkiä!


    • ...

      Uuuh! Ollaan kovia! Vedetään kaljaa! Ajetaan vähän ladalla! Haukutaan vähän Maija Vilkkumaata! Ollaan kovia!





      Jos noin lapsellisille myydään kaljaa... Jos noin lapselliset saa ajokortin... Tai jos ootte ees sen ikäsiä!


      Hankkikaa elämä...

      • Njoun

        Voi juma! Päivän parhaat naurut! Ajetaan vähän ladalla :D Mut noinhan se meneekin! Eiks ookki söpöö? Näinhän sitä ollaan amiksia ja leikitään tosimiehiä.


    • Anonyymi

      Karmea akka, karmea ääni, ja karmea kommunisti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2342
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1970
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      175
      1766
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1747
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1629
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1524
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe