minkä painoisia olette

mie vaan

Miettisin tässä, että minkä painoisia olemme..itse olen melko hoikka ja bulimia takia laihtunut noin 5-6 kg.. mietin vaan, että kun aina sanotaan että bulimikot ovat normaalipainoisa jne..

14

2603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loviisa

      Olen 169 cm pitkä ja n. 48 kg. Mulla tosin on bulimia ja jonkin asteinen anoreksia. Kyllä mäkin bulimian takia laihduin tosi nopeeta jotain 5 kg ku oksensin säännöllisesti n. 3 kertaa päiväs. Nyt päässy siitä kyl yli, onneks. Mitkäs sun omat mitat on?

      • mie vaan

        Oon 169 cm ja paino vaihtelee 53-56 kg välillä..haluisin kyllä kovin sen 50 kg:n pintaan mutta ahmiminen on niin jokapäiväistä ja suurta, että tuntuu toivottomalta..


      • what matters most is how yo...
        mie vaan kirjoitti:

        Oon 169 cm ja paino vaihtelee 53-56 kg välillä..haluisin kyllä kovin sen 50 kg:n pintaan mutta ahmiminen on niin jokapäiväistä ja suurta, että tuntuu toivottomalta..

        Itsekin olen sairastanut bulimiaa semmoiset 2 vuotta, tosin alussa en oksentanut vaan paastosin ja harrastin tajuttomasti liikuntaa. Nyt viimeisen puolen vuoden aikana oksentaminen on arkipäiväistyny ja olen laihtunut 2 vuoden aikana semmoset 15-17 kg. eli olen 176 cm pitkä ja painan 62. Vaikka järjellä ajattelee että pitäisi olla sopivanpainoinen niin ei se vain mene niin. tuntuu kurjalta ja kun tuntuu kurjalta, näyttää kurjalta. painoindeksi 20,3. ja jokin ihmeellinen pakkomielle saada se 18. sick and tired.


    • mertti

      paino 48 kg, pituutta 160 cm

      • minä.

        Sain just tänään kuulla terveydenhoitajalta että mun painoindeksi on liian korkea.. pituutta on 173,2cm ja painoa 70.9kg..... on tosi paska olo ja heti koulusta tultuani söin ja menin oksentamaan.....


      • et ole
        minä. kirjoitti:

        Sain just tänään kuulla terveydenhoitajalta että mun painoindeksi on liian korkea.. pituutta on 173,2cm ja painoa 70.9kg..... on tosi paska olo ja heti koulusta tultuani söin ja menin oksentamaan.....

        ylipainoinen...olisit kysyny siltä, et eiks se osaa laskee painoindeksii...mulle pari vuotta sitte terkkari sano ku painoin 72 et sä näytät ihan sopusuhtaselta, että paino on hyvä siinä mis on..no eihän se mulle ollu hyvä, laihutin 64 kiloseks, lioin kaikki takas nyt laihutan taas ne pois...mutta oon viel lyhyempi ku sä...
        normaali painoindeksi on 20-25 muista...


      • minä.
        et ole kirjoitti:

        ylipainoinen...olisit kysyny siltä, et eiks se osaa laskee painoindeksii...mulle pari vuotta sitte terkkari sano ku painoin 72 et sä näytät ihan sopusuhtaselta, että paino on hyvä siinä mis on..no eihän se mulle ollu hyvä, laihutin 64 kiloseks, lioin kaikki takas nyt laihutan taas ne pois...mutta oon viel lyhyempi ku sä...
        normaali painoindeksi on 20-25 muista...

        aijaa.. okei no toivottavasti oon sitten normaali kokoinen. Meijän terkkari on kyl oikeesti tosi epäpätevä laittaa esim. Mobilaattia joka vaivaan.. (myös pään särkyyn se levittää sitä otsalle...)
        :D että sellasta.. mutta ei ollu silti kauheen mukava kuulla että painaa liikaa...


      • hämmästelevä
        minä. kirjoitti:

        Sain just tänään kuulla terveydenhoitajalta että mun painoindeksi on liian korkea.. pituutta on 173,2cm ja painoa 70.9kg..... on tosi paska olo ja heti koulusta tultuani söin ja menin oksentamaan.....

        Et todellakaan ole ylipainoinen! Olet normaalipainossa. Laske vaikka painoindeksisi. Helvettiin tuollaiset terveydenhoitajat! Voimia paranemiseen sulle!


    • rck

      164 cm paino 51 kg. Olen laihtunut suht lyhyessä ajassa 30 kiloa... Kai mun pitäisi nyt olla tyytyväinen.=/

      • Essi

        oho... se on jo paljon!... ehkä ei kuitenkaan pitäis olla tyytyväinen, koska toi painoindeksi mikä sulla nyt on eli 18,96 on tosi alhanen.. eli oot alipainonen eikä se oo terveellistä...


      • on kyllä
        Essi kirjoitti:

        oho... se on jo paljon!... ehkä ei kuitenkaan pitäis olla tyytyväinen, koska toi painoindeksi mikä sulla nyt on eli 18,96 on tosi alhanen.. eli oot alipainonen eikä se oo terveellistä...

        vielä ihan hyvä, vaikka tosi hoikka onkin eikä yhtään enää kannata tuosta laihtua. Ei kyllä voi mielestäni mistään epäterveellisestä laihuudesta vielä puhua. Mutta se miten noihin mittoihin on päästy on kyllä todella epäterveellistä ja sairasta, mutta senhän kaikki tietää.


      • muksis
        on kyllä kirjoitti:

        vielä ihan hyvä, vaikka tosi hoikka onkin eikä yhtään enää kannata tuosta laihtua. Ei kyllä voi mielestäni mistään epäterveellisestä laihuudesta vielä puhua. Mutta se miten noihin mittoihin on päästy on kyllä todella epäterveellistä ja sairasta, mutta senhän kaikki tietää.

        olen 166/60, painoindeksi on 22, mut haluisin sen olevan 19! olen sairastanut bulimiaa n. vuoden ja laihtunut siinä ajassa 8kg.
        Tsemppiä kaikille tän sairauden kaa!


      • justme
        muksis kirjoitti:

        olen 166/60, painoindeksi on 22, mut haluisin sen olevan 19! olen sairastanut bulimiaa n. vuoden ja laihtunut siinä ajassa 8kg.
        Tsemppiä kaikille tän sairauden kaa!

        Masennuin! Itse olen 164/66.. viimeviikolla lääkäri kirjoitti lähetteen sairaalaan bulimiani takia. Nyt kaduttaa, voihan sinne olla menemättä mutta..
        Olen niin vaikeassa tilanteessa, ja haluaisin ensiksi ainakin 6kg pois painostani, sitten lisää aina 55 asti. helpon vaikeaa


    • Anonyymi

      oon 155cm, 13v ja 40kg ja oon tyttö. oon iha vitsin lihava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 190
      2204
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2022
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      162
      1793
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      159
      1668
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      14
      1252
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1168
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1158
    Aihe