Siveysvyö

CB3000

Moi voitteko laittaa mielipiteitä/kokemuksia
cb3000:sta. Olemme Vaimon kanssa ajatelleet ostaa
CB3000/Curve:n. Mitä eroa niillä on? Kuvissa ja tuotetiedoissa mielestämme ne ei juurikaan eroa toisistaan. Kiitos jo etukäteen ASIALLISESTA PALAUTTEESTA.

34

14077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pidempi
      • lukittuna

oho -- erittäin hyvä juttu aiheesta.

Curve on pidempi ja sisämitoiltaan leveämpi.

Sanoisin, että Curve alkaa jo näkyä vaatteiden alta, kun taas CB3000 pystyy piilottamaan hyvin.

• käyttäjä

Moi,
      tämä malli ei näy läpi rättien. Ajattelin itsekin curvea, mutta hankin tämän.
      Siinä on eri mittaisia lukitustappeja ja välirenkaita, joilla pituutta voi säätää.
      Kikkeli on n.19 senttiä ja mahtuu, kun vaimo puristaa seisokin pois ja livauttaa samantien cb:n rasvattuna päälle.
      Lyhyellä tapilla ja tiukalla pallirenkaalla voi tulla herätyksiä yöllä, eri kokojen kokeilu kannattaa.

• Honda CB

Minäkin hehkutin tällä palstalla jokin aika sitten CB-3000 puolesta. Mutta nyt se otti ja halkesi se putkiosa. Jäi vielä pakana toiselta reunalta kiinni ja "aamuseisokin" jälkeen kun kalu kutistui tuli melkoinen giljotiiniefekti!
      Keskustelupalstoilta olen lukenut, että tämä on aika yleistä ja ns. tyyppivika.Joillakin liimasauma kestää ja monilla taas ei.
      Meinasin ensin hankkia uuden putkiosan, mutta sitten sattui silmiini steelworxx-malli, joka oli mitoiltaan ja hinnaltaan lähes identtinen CB-3000 kanssa. No rosterihan ei tunnetusti halkeile, joten tilasin steelhart-mallin pienin muutoksin A-renkaassa. Jokainen kappale tehdään ko. verstaassa käsityönä ja asiakkaan mittojen mukaan.
      Maksu etukäteen ja koppa tuli kirjattuna kirjeenä postiin parin viikon kuluttua.
      Pari viikkoa on tämä nyt ollut lukittuna enkä ole vaihdosta katunut.
      Voin kertoilla lisääkin kokemuksia, jos ketä kiinnostaa.

• CB2000

..lisää steelworxxin mallista. Mulla on ollu CB2000 nyt vuoden verran ja sitä on joutunut parikertaa liimailemaan, eikä muovi tunnu "turvalliselta". Eikö tuollainen siljettu malli aiheuta hikoilua enemmän kuin nämä paremmin tuuletetut muovimallit? Pystyykö tuosta steelworxxistä "karkaamaan" yhtä helpostki kun näistä CBx000 putkista?

• Honda CB
        CB2000 kirjoitti:

..lisää steelworxxin mallista. Mulla on ollu CB2000 nyt vuoden verran ja sitä on joutunut parikertaa liimailemaan, eikä muovi tunnu "turvalliselta". Eikö tuollainen siljettu malli aiheuta hikoilua enemmän kuin nämä paremmin tuuletetut muovimallit? Pystyykö tuosta steelworxxistä "karkaamaan" yhtä helpostki kun näistä CBx000 putkista?

En ole huomannut mitään hikoiluongelmaa, vaikka itsekkin sitä vähän pelkäsin. Valitsin tarkoituksella tuon mahd. umpinaisen mallin, koska itsellä esinahka työntyi välillä CB-3000 putken aukosta ulos ja aiheutti monia turhia kirpaisuja. Karkaamaan pystyy samoin kuin CB:n malleista jos valitsee "mukavan" väljän soviterenkaan. Tähänkin on kyllä erilaisia ratkaisuja,jos vilkaiset CB extras välilehdelle.Tuo kumilenkki ja vaijeri voisi olla ihan hyvä vaihtoehto, muut ovat jo sitten turhan kinkyä minulle.
        Ainoa miinus on tuo irrallisen lukon kilinä putkea vasten, sen joutuu joko teippaamaan tai pistämään kumilenkillä kiini putkiosaan. Tietysti jos rahaa riittää niin tuokin voi välttää ostamalla kopan integroidulla lukolla, ei kilise!
        Perusmalliin verrattuna teetätin tuon A-renkaan vähän muunneltuna. Minulla ohjaintapit on kiinnitetty putkiosaan ja ja itse lukitustappi on on irrallinen. Näin ollen voin käyttää rengasta myös naimisen aikana(toivottavasti pian), Ei tarvitse muutakuin irrottaa putkiosa. Kiristää kalun muuten oikein komeaan juhlakuntoon.
        Kannattaa muuten käyttää CB:n renkaita apuna kun arvioi sopivaa A-renkaan sisämittaa.
        Tuolla ulkomaisilla alan keskustelupalstoilla huhutaan, että CB-xxx olisi tulossa nyt kevään aikana uusi malli, toivottavasti kestävämpi kuin edelliset!

• lukittuna

Kuinka kauan olet ollut yhtäjaksoisesti lukittuna tähän teräksiseen välineeseen? Miten hygienian hoito?

• Honda CB

On sen verran uusi kapistus ettei kokemuksia ole kuin vasta parin viikon ajalta, jonka olen nyt ollut yhtäjaksoisesti lukittuna.
        Hygienia hoituu meillä aivan samoin kuin CB-3000 kanssa aikaisemmin. Elikkä kusella käynnin jälkeen huuhdellaan koppa alasuihkulla tai yleisissä WC:ssä mukana pidettävällä lääkeruiskulla(ilman neulaa). Vetäistään hanasta ruisku täyteen lämmintä vettä ja huuhdellaan koppa sillä. Melkein joka ilta suihkussa tai saunassa ilman koppaa(valvovan silmän alla). Samalla tehdään kopan perusteellinen pesu pulloharjaa ja pesuainetta käyttäen.
        Muina aikoina lukko onkin sitten visusti kiinni.

• Curious...
        Honda CB kirjoitti:

On sen verran uusi kapistus ettei kokemuksia ole kuin vasta parin viikon ajalta, jonka olen nyt ollut yhtäjaksoisesti lukittuna.
        Hygienia hoituu meillä aivan samoin kuin CB-3000 kanssa aikaisemmin. Elikkä kusella käynnin jälkeen huuhdellaan koppa alasuihkulla tai yleisissä WC:ssä mukana pidettävällä lääkeruiskulla(ilman neulaa). Vetäistään hanasta ruisku täyteen lämmintä vettä ja huuhdellaan koppa sillä. Melkein joka ilta suihkussa tai saunassa ilman koppaa(valvovan silmän alla). Samalla tehdään kopan perusteellinen pesu pulloharjaa ja pesuainetta käyttäen.
        Muina aikoina lukko onkin sitten visusti kiinni.

Yleis kysymyksiä asiasta. Missä vaimonne / tyttöystävänne pitää avainta ?? Tietääkö kukaan hänen ystävättäristään asiasta ?? Joudutteko tyydyttämään toista vaikka ette itse saa tyydytystä ?? Käytetäänkö "valtaa" muuhunkin kuin toisen kontrollisimiseen ??
        Kiitoksia rehellisistä vastauksista.

• Honda CB
        Curious... kirjoitti:

Yleis kysymyksiä asiasta. Missä vaimonne / tyttöystävänne pitää avainta ?? Tietääkö kukaan hänen ystävättäristään asiasta ?? Joudutteko tyydyttämään toista vaikka ette itse saa tyydytystä ?? Käytetäänkö "valtaa" muuhunkin kuin toisen kontrollisimiseen ??
        Kiitoksia rehellisistä vastauksista.

Vaimolla on kaulassaan avattava medaljonki johon pieni avain juuri sopii. Toinen avain on yöpöydän laatikossa sinetöidyssä kirjekuoressa hätätapauksia varten.
        En tiedä tietääkö kukaan muu asiasta, mutta vaimolla on lupa kertoa oman harkintansa mukaan. Kyllä joudun tyydyttämään vaimoni pari kertaa viikossa itse lukittuna. Itse saan laueta kerran tai pari kuussa. En valita! Vaimo on tyytyväinen ja uutta säpinää on tullut jo väljähtäneeseen seksielämäämme!
        Monet vaihtavat kumppania kun seksi ei kiinnosta, mutta me teimme vähän erilaisen ratkaisun. Vaimo/avaimenhaltija näyttää päivä päivältä haluttavammalta.
        Muuten elämme normaalia perhe-elämää lapsineen velkoineen ja huolineen. Valtaa ei käytetä muuhun kuin seksiin.

• Saara
        Honda CB kirjoitti:

Vaimolla on kaulassaan avattava medaljonki johon pieni avain juuri sopii. Toinen avain on yöpöydän laatikossa sinetöidyssä kirjekuoressa hätätapauksia varten.
        En tiedä tietääkö kukaan muu asiasta, mutta vaimolla on lupa kertoa oman harkintansa mukaan. Kyllä joudun tyydyttämään vaimoni pari kertaa viikossa itse lukittuna. Itse saan laueta kerran tai pari kuussa. En valita! Vaimo on tyytyväinen ja uutta säpinää on tullut jo väljähtäneeseen seksielämäämme!
        Monet vaihtavat kumppania kun seksi ei kiinnosta, mutta me teimme vähän erilaisen ratkaisun. Vaimo/avaimenhaltija näyttää päivä päivältä haluttavammalta.
        Muuten elämme normaalia perhe-elämää lapsineen velkoineen ja huolineen. Valtaa ei käytetä muuhun kuin seksiin.

Kuulostat aivan tavalliselta perheenisältä vastauksistasi päätellen. Miltä sinusta tuntuu pitää siveysvyötä töissä, kavereiden kanssa kaljalla tai vaikka lasten kanssa peuhatessa. Nyt en tarkoita fyysisiä tuntemuksia vaan millaisia ajatuksia liikkuu päässäsi. Onko häpeän tunnetta tai jotenkin en kuulu joukkoon tunnetta?

• lukittuna
        Saara kirjoitti:

Kuulostat aivan tavalliselta perheenisältä vastauksistasi päätellen. Miltä sinusta tuntuu pitää siveysvyötä töissä, kavereiden kanssa kaljalla tai vaikka lasten kanssa peuhatessa. Nyt en tarkoita fyysisiä tuntemuksia vaan millaisia ajatuksia liikkuu päässäsi. Onko häpeän tunnetta tai jotenkin en kuulu joukkoon tunnetta?

Itse olen lukittuna ja ainakaan minulla ei ole sen erityisempiä fiiliksiä tämän takia. Itse olen hyväksynyt asian. Tietysti yleispelko on se, että itse narahtaa esim työkavereille tästä. Kuinka mies/naispuoliset työkaverit tai muuta kaverit reagoivat kun saavat tietää. Todennäköisesti oma fiilis olisi tosi nöyryyttävä. Jos taas hyvin käy niin tulee lisää halukkaita avaimen haltijoita ...

Tämän takia sitä hiukan katsoo miten pukeutuu.

• Honda CB
        Saara kirjoitti:

oli kuvaamiasi tunteita vahvastikkin ja välillä jopa ajattelin, että onko tässä mitään järkeä. Onneksi vaimo muisti kannustaa ja kiusoitella, joten alkuvaikeuksista selvittiin.
        Nykyisin kuljen pystypäin ja tuskin paljon hetkauttaa, vaikka joku saisikin tietää siveysvyöstä. Epäilen vahvasti, että vaimoni paras ystävä tietää jo asiasta.
        Lasten kanssa on kaikken hankalinta, he eivät vielä ymmärtäisi mistä on kysymys.

• perheen isä
        Saara kirjoitti:

Ei tää muihin asioihin juuri vaikuta. Mielessä käy kuitenkin tuhat kertaa päivässä kenellä avain on.

• Saara kirjoitti:

Ei se töissä olo tai olusilla käynti tunnu yhtään sen kummemmalta lukittuna kuin silloin kun meillä ei vielä siveysvyötä ollut. Suurin vaikutus on ollut se että enää en lähde työ- tai kaveriporukan kanssa spontaanisti viettämään saunailtaa.

• perheen isä kirjoitti:

Ei tää muihin asioihin juuri vaikuta. Mielessä käy kuitenkin tuhat kertaa päivässä kenellä avain on.

tässä on myös yksi perheenisä joka sai siveysvyön jalkojensa väliin.koitan tässä harjoitella piikana oloa.eipähän tuu vedettyä käteen ja on jännitävää odotaa koska avaimen omistaja avaa lukon ja saa sitä hyvää palkinnoksi hyvänä piikana olemisesta.minulla on cb-2000 tuntuu sopivan minulle melko hyvin jonka vaimo tilasi suoraan valmistajalta.

• lukittuna kirjoitti:

Itse olen lukittuna ja ainakaan minulla ei ole sen erityisempiä fiiliksiä tämän takia. Itse olen hyväksynyt asian. Tietysti yleispelko on se, että itse narahtaa esim työkavereille tästä. Kuinka mies/naispuoliset työkaverit tai muuta kaverit reagoivat kun saavat tietää. Todennäköisesti oma fiilis olisi tosi nöyryyttävä. Jos taas hyvin käy niin tulee lisää halukkaita avaimen haltijoita ...

Tämän takia sitä hiukan katsoo miten pukeutuu.

olen ollut tyytyväinen kun vaimoni hankki minulle siveysvyön olen paljon ahkerampi tekemää töitä kotona ja oma vaimoakin tekeee nykyään enemmän mieli kuin ennen.seksikin tuntuu paljon paremalta kuin ennen.vaimo laitoi vielä ostamaan minun itselleni vielä piian asun, sukkahousut,pikkarit ja punaiset hait jotka on vielä parinumeroa pienemmät kuin jalkani.vaimo määräsi että kun käyn kaupoilla ja muilla asiolla joudun käytämään vielä punaisia haita siellä.jos en tee mitä vaimoni käskee joudun ragaistuksena käymään kaupassa piianasussa kolme kertaa.kyllä kikkuli on alkanut nousemaaa paremmin ja seksi on suorastaan ihanaa.eikä tee yhtään mieli vierastakaan.

• vilvir

Olen itsekin jo pidemmän aikaa katsellut noita CB2/3000. Itse en ole juurikaan muuta eroa havainnut niillä kuin että 2000 on pienempi kuin 3000 ja tietty se ulkonäkö. Jossain kuvissa on vain näkynyt, että seisokki on mahdollinen 3000-versiossa. Eli onko niin, että jos on pieni kalu ja 3000, niin kalu mahtuu seisomaan se päällä?
      Näillä näkymin olen päätymässä CB2000:seen. Lähinnä sen vuoksi, että se näyttää paremmalta ja jos tosiaan 3000 -versiossa kalu mahtuu seisomaan, niin en halua sitä, jos laitteen tarkoituksena on myös estää seisominen.

Ongelma on vain siinä, että suomesta ei oikein tahdo löytyä CB2000 mistään. Weppikaupoista parhaimman kuvan on antanut Anti-Shop, mutta voisin kyllä käydä hakemassa sellaisen ihan tavallisestakin kaupasta, jos vain joku kertoisi missä niitä myydään.
      Ulkomailta tilattuna niiden hinnat ovat melkoisen paljon halvempia kuin Suomessa, mutta onko jollain kokemusta ulkomaisista kaupoista? Ei huvittaisi kertoa Visalle, että kauppa teki oharin mun siveysvyön kanssa...

• lukittuna

Itse ostin oman CB3000 suoraan valmistajalta (http://www.cb-2000.com/). Paketti tuli suoraan UPS:llä kotiovelle. Sain toimittajalta tilausvahvistuksen missä oli UPS:n trackin numero. Netissä voi sitten katsoa missä paketti on menossa ja milloin sen pitäis saapua kotiin.

Jossain muistan myös lukeneeni, että CB2:n voi saada pois ilman että aukaisee lukon. Ainakin meillä CB3 on tuottanut riittävästi iloa avaimenhaltijalle ja minulle tuskaa.

Minulle voi heittää myös asiallista mailia
        orjalleni(at)hotmail.com.

• lukittuna kirjoitti:

Itse ostin oman CB3000 suoraan valmistajalta (http://www.cb-2000.com/). Paketti tuli suoraan UPS:llä kotiovelle. Sain toimittajalta tilausvahvistuksen missä oli UPS:n trackin numero. Netissä voi sitten katsoa missä paketti on menossa ja milloin sen pitäis saapua kotiin.

Jossain muistan myös lukeneeni, että CB2:n voi saada pois ilman että aukaisee lukon. Ainakin meillä CB3 on tuottanut riittävästi iloa avaimenhaltijalle ja minulle tuskaa.

Meillekin CB2000 ostettiin suoraan valmistajalta, silloin kun Suomessa ei vielä mikään alan kaupoista mitään malleja myynyt. Paketti tuli ihan kelvollista vauhtia UPS:llä, olisikohan mennyt neljä vai viisi arkipäivää tilauksesta toimitukseen.

Lukitusmekanismihan on CB2000/CB3000/Curvessa samanlainen joten kaikista niistä on mahdollista päästä ainakin jossain määrin ulos jos oikein tahtoo, helppoa se ei kuitenkaan ole. Ja lisävarmuutena voi käyttää esim. näitä: http://www.cb-2000.com/pointsofintrigue.html

• Käyttänyt
        subi kirjoitti:

Meillekin CB2000 ostettiin suoraan valmistajalta, silloin kun Suomessa ei vielä mikään alan kaupoista mitään malleja myynyt. Paketti tuli ihan kelvollista vauhtia UPS:llä, olisikohan mennyt neljä vai viisi arkipäivää tilauksesta toimitukseen.

Lukitusmekanismihan on CB2000/CB3000/Curvessa samanlainen joten kaikista niistä on mahdollista päästä ainakin jossain määrin ulos jos oikein tahtoo, helppoa se ei kuitenkaan ole. Ja lisävarmuutena voi käyttää esim. näitä: http://www.cb-2000.com/pointsofintrigue.html

Helsingin Itiksestä HotLipsistä löytynee. Hinta on suunnilleen sama kuin tilatessa

• vyö
        subi kirjoitti:

vaimoni aina epäili että käyn vieraissa sanoin jos tilaat selaisen mulle.eipä tartte pelätä että käyn vieraissa.sen tilaminen kävi helposti suoraan valmistajalta ja tuli vajassa viikkossa koti ovelle.muuten hyvä mutta olisi saanut olla jotakin kuvia kuinka laitetaan paikoileen.
        on tavalaan hyvä olla kun nyt vaimo tietää että en ainakaan käy vieraissa kun on vähän mustis musta.muuten hyvä kalu mutta näkyy helposti vähissä vaateissa.

• Aviomies
        vyö kirjoitti:

vaimoni aina epäili että käyn vieraissa sanoin jos tilaat selaisen mulle.eipä tartte pelätä että käyn vieraissa.sen tilaminen kävi helposti suoraan valmistajalta ja tuli vajassa viikkossa koti ovelle.muuten hyvä mutta olisi saanut olla jotakin kuvia kuinka laitetaan paikoileen.
        on tavalaan hyvä olla kun nyt vaimo tietää että en ainakaan käy vieraissa kun on vähän mustis musta.muuten hyvä kalu mutta näkyy helposti vähissä vaateissa.

Meillä kävi niin, että jäin kiinni pettämisessä (useampia) ja vaimoni halusi avioeron. Tyynnyttelin ja mielestelin parhaani mukaan monta viikkoa. Sanoin olevani tästä eteenpäin kunnon aviomies enkä tekisi samoin enään koskaan. Vaimoni sanoi, ettei voi luottaa enään minuun. Ehdotin leikilläni suostuvani pitää siveysvyötä ja osoittaa haluavani vain häntä. Jonkun ajan kuluttua ravintola illan jälkeen vaimoni humalapäissään sanoi jatkavansa liitoa jos hankin itse vyön, pidän sitä ja ojennan avaimet vaimolle. Niin tein ja nyt olen pitänyt vyötä n. vuoden ja todella voin sanoa pitäväni ja haluavani vain vaimostani. Vaimonikin on oppinut nauttimaan vallastaan ja on tyytyväinen saamastaan huomiosta. Kotityötkin jotka eivät ennen kuuluneet minulle menevät hyvin kun vaimo heiluttaa hieman avainta ;-)

• tuning
        lukittuna kirjoitti:

Itse törmäsin myös varmuusongelmaan, putkesta on melko helppo paeta. Mutta sitten aloimme käyttämään kahta rengasta, lähempänä kroppaa pienempää, ulompana vähän isompi. Tällöin kassien lähellä ei tarvitse pitää niin tiukkaa rengasta, eikä se purista niin pahoin.

Nyt en pääse käytännössä irti, koska putkea ei pysty taivuttamaan niin paljoa alaspäin, jolloin renkaaseen tulee tilaa. Sisempänä renkaana voi myös pitää pienempää rengasta.

Vähän taitaa tosin riippua anatomiasta, miten tuo toimii.

• MKO-II

Olen käyttänyt CB-3000 settiä jonkin aikaa, ja vaikka tunne erektiosta tuleekin ei sellaista tosiaankaan näin pienessä tilassa mahdu olemaan. Suurimpina vaikeuksina olen pitänyt laitteen sopivaksi saamista (sovitusrenkaiden/tappien/välirenkaiden yhdistelmiä riittävästi, menee kuitenkin aikaa löytää juuri itselle sopivat), sekä ainakin alkuaikoina näytti nukkuminen miltei mahdottomalta. Nykyään heräilen aamuöiseen seisokkiin vain kerran.

• ihan oikeasti

laittakaa kuvia oikeasta ja todellisista jutuista, sekin on kiinnostavaa. En usko miesten suostuvan moiseen alistavaan itsetuntoa poistavaan juttuun.

• Käyttänyt

Minne laitan

• eihän miehet noin alistu
        Käyttänyt kirjoitti:

Minne laitan

kyllä tuo kaikki on tarinaa. Ei mies voi olla luonteeltaan noin lammas, että alistuu akkojen käskystä siveysvyöhön. Voit laittaa mulle kuvia ositteella: [email protected]

• todella epäuskoinen

• Oma syy

Meillä on käytössä CB-3000, ollut käytössä jo puoli vuotta. Syy siihen on yksinkertainen, viimekesäiset syrjähyppyni. Olimme kriisissä ja keskustelimme pitkään asioista. Päätimme jatkaa niin, että pitäisin siveysvyötä ja vaimoni voisi olla varma uskollisuudestani.
      ( Vaimoni on määrätietoinen, voimakastahtoinen nainen ja myöhemmin minulle valkeni, että hän todellisuudessa teki päätöksen siveysvyöstä. Nykyään aina kun päätämme jotain niin ajatus on aina hänen.)

Missä hän pitää avainta sitä en tiedä. Yksi avain on sinetöitynä hänen yöpöydän laatikossa. Lisäksi käytämme CB:n omia muovisia numeroituja pantalukkoja. Teen paljon matkatöitä ja ne eivät näy turvatarkastuksissa.
      Alussa harjoittelimme CB:n käyttöä viikonloppuisin, pikkuhiljaa myös arkisin. Syyskuun lopulla siirryimme käyttämään sitä jatkuvasti.
      Tietenkin tyydytän vaimoani jatkuvasti, monta kertaa viikossa. Kielelläni ja dildoilla. On todella turhauttavaa nuolla häntä ja samalla kuunnella dildon surinaa hänen pimpissään. Hankimme myös strap-onin ja kumiset housut tekopeniksellä. Pidän niitä usein kotona ylläni vaimoani varten. Sellaisella rakastelu on kiusallista ja noloa kun itsellä on valtavat halut.
      Itse saan laueta pari kertaa kuukaudessa riippuen siitä kuinka hyvin olen käyttäytynyt. Laukeaminen tapahtuu runkkaamalla ja aina hänen valvonnassa.
      Hyvä käyttäytyminen tarkoittaa hänen ihailemista, palvomista, jatkuvaa huomioimista. Helliä sanoja, kukkia, lahjoja.
      Muutaman kerran olemme rakastelleet ihan oikeasti, kuitenkin niin, että en lauennut. Tarkoituksena oli vain muistuttaa minua miltä miehelle pimpin naiminen tuntuu.

• Oma syy

Meillä vaimoni käyttää valtaa myös muuhun kuin seksuaaliseen kontroloimiseeni. Pikku hiljaa minulle alkoi kasaantua kotitöitä. Aluksi tiskaamista silloin tällöin, imurointia ja siivoamista. Vähitellen ne olivatkin minut tehtäviä. Vaimoni sanoi, että koska minusta ei ollut mitään muuta iloa ja minulla oli aikaa niin tästä eteen päin saisin hoitaa tiskaamiset ja siivoamiset.

Kerran matkatöistä tultuani kotona odoti iso tiskivuori. Hän sanoi pitäneensä ystävilleen juhlat ja sotku olikin sen näköistä. Hän sanoi lähteväsä ulos ystäviensä kanssa. Minulla menisi kuitenkin pitkään tiskatessa ja siivotessa.

Hän pukeutui seksikkäisiin alusasuihin. Katselin toisella silmällä häntä ja hän huomasin sen ja kysyi on hän haluttavan näköinen. Tietenkin hän oli. Sitten hän kysyi halusinko panna häntä. Tottakai.
        Hänen seuraava lauseensa oli järkytys.
        - Koska olet matkoillasi käynyt maksetuissa naisissa, niin saat maksaa siitäkin, että nait minua vaimoasi. Panon hinta on 200 euroa. Jos haluat niin maksu heti käteisellä.

Hän näytti CB:n avainta ja antoi sen minulle. Minua todellakin panetti. Kaivoin lompakostani summan, annoin sen hänelle ja avasin CB:n Runkkasin kulliini nopeasti kovaksi. Hän kumartui keittiön pöydälle ja laski alushousunsa alas. Asetuin hänen taakseen ja työnsin räjähtävän kullini häneen. Hitaasti aloin naida häntä, halusin nauttia koko rahan edestä. Hetken päästä hän työnsi minut pois.
        - Panon hinta oli 200 euroa, mutta sillä saa vain 10 työntöä. Pillun hinta on nykyään aika kova ja nousee koko ajan. Huomisesta hinta on 25 euroa työntö. Jos haluat laueta niin säästäpä rahaa rutkasti. Nyt voit pistää CB:n taas paikoilleen ja mennä kotitöihisi, niitähän riittää. Lista on yöpöydälläsi. Oletan, että kaikki on tehty iltaan mennessä. Minulla menee myöhään, joten voit mennä nukkumaan kun olet tehnyt kaikki.

Näin meillä toimitaan.

• haavekuvia

lukekaapa viestit, tosi hulluja haavekuvia. ei kukaan maksa muijalleen parisataa panosta ja kidu panematta olosta. ja kidu panematta viikkotolkulla. AJATELKAATTEN!!!!!!!
      lopettakaa paskanjauhaminen

• Onnellinen rouva

En malta olla kertomatta miten miehestäni on tullut niin tottelevainen,ahkera että kohtelias sen jälkeen kun ostin hänelle vyön (CP3000).
      Hän on aina pitänyt siitä että vaimo määrää kaapinpaikan, mutta hän kuitenkin oli aika laiska
      toteuttamaan toiveitani ja käskyjän.Siinä oli aikamoinen ristiriita haaveiden ja todellisuuden
      välillä.En aina viitsinyt/halunnut kurittaakkaan
      häntä.Kun ei sana riittänyt niin ei sitten.
      Sitten kaikki muuttui.Tilasin hänelle siveysvyön
      lahjaksi.Keskustelujen ja pienten suostuttelujen jälkeen kytkimme hänen kalleutensa laitteeseen.
      Aluksi se "kiristi,hankasi,hiosti" mutta pinten säätöjen ja määrätietoisen totuttelun jälkeen mieheni on sopeutunut kohtaloonsa.Avainhan on tietysti minulla ja valtani häneen on lähes absoluuttinen.Nyt minä päätän täydellisesti
      mikä on hänelle parasta, eikä vaan seksin suhteen vaan kaikessa muussakin miten meidän perheessä eletään.Käskin hänen myydä autonsa ja vaihtamaan minulle uuden paremman auton. Sepä
      otti miehestä koville, mutta taluodellsesti ja ekologiseti se oli tosi järkevää.Nykyisin hän käy kiltisti bussilla töissä.Joskus harvoin vien hänet autollani töihinsä,oma työaikani/matkani ei oikein kohtaa.Perheen rahat kuuluvat nykyään
      hoitooni eli hänen palkkatiliin on minulla käyttöoikeus.Mieheni on aina tehnyt kotitöitä mutta nyt hän vastaa ihan kaikesta hyvillä mielin,pitää kunnia-asianaan että koti aina kiiltää ja että vaimolla on kaikki hyvin.
      Hän"yllättää" vaimonsa pikku lahjoin ja kukkasin viikottai.Hänen käytöksensä on muuttunut kohtelilijaaksi ja huomaavaiseksi vaimoaan kohtaan joskus jopa liikaakin.
      Kaikki tämä vain sen pienen toivon takia jotta vaimo aukaisisi lukon.Mieheni on oppinut tyydyttämään minut monin eritavoin ja siihen ei todellakaan hänen pippeliään usein tarvita.
      Joskus annan armon käydä ja annan hänen tyhjentää
      paineensa,epäsäännöllisesti ehkä kerran kuussa tai harvemmin.Koskaan hän ei tiedä/arvaa millon tämä onnen hetki toteutuu.Vehkeiden pesut hän suorittaa päivittäin aina valvonnassani ettei vaan pääse tekemään mitään kiellettyä.
      Näin lopuksi voin sydämmestäni suositella vyötä piristämään "avio-onnea" ainakin suhteissa joissa mies pitää vahvoista naisista ja on alistuvaa tyyppiä.

• jonkun feministin salainen ...

Tän kirjoittaja on täysin hullu, ei normaali mies käyttäydy noin. Joku vajaa-älyinen ukko ehkä, mutta onhan tuo akkakin vajaa-älyinen. Eli vakka kantensa löytää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3130
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2894
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2326
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1316
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1083
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe