Mistäs Hondan lumilinkoon laitetaan vaihteisto öljyä? Käyttöohjekirjassa ei mitään mainintaa asiasta.Menekki kirjaan merkitty 2L.Olisiko nettisivua josta asiaa voisi tirkistellä?
Honda lumilinko HS522
8
11209
Vastaukset
- Osku2
Ihan tavallinen moottoriöljy käy esim. 10-30W
- lumikolan
voittanutta. Eikö velliperseet jaksa lykkiä lunta kolalla.
- olla
itse sellainen mies mikä ei ymmärrä muuta kuin kossua kolalla. Köyhät lykkii lumikolaa.
- Anonyymi
samasta ropusta mistä tyhjennetään, niin uudet öljyt sisään, nostaa lingon nokalleen pystyyn ja öljyt sisään, kyllä onnistuu.
- Anonyymi
Tämäkin12 vuotta vanhan aloituksen nosto on palstan aktivointiviikon tulos
- Anonyymi
Kiitos. Hyvä tieto kun juuri ostin HS522 mallin :D
- Anonyymi
Motonetissa asiakaspalvelussa ovat osanneet vastata hyvin pienkoneiden öljykysymyksiin.
- Anonyymi
Itsellä samanlainen linko mutta en ollut tyytyväinen sen moottoritehoon joten otin nokkaa sekin irti, hioin uudet asteet sekä noston nokan ja nyt aloituksen noston, nokasta tuli ns sika olka kireydelåtään.
Osat takaisin ja kokkaamaan.
Voi pojat miten luonne muuttui, tuli agrestiivinen luonne ja lumi lentää paaaaljon pidemmälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746