Mistäs Hondan lumilinkoon laitetaan vaihteisto öljyä? Käyttöohjekirjassa ei mitään mainintaa asiasta.Menekki kirjaan merkitty 2L.Olisiko nettisivua josta asiaa voisi tirkistellä?
Vastaukset 10
- Osku2
Ihan tavallinen moottoriöljy käy esim. 10-30W
- lumikolan
voittanutta. Eikö velliperseet jaksa lykkiä lunta kolalla.
- olla
itse sellainen mies mikä ei ymmärrä muuta kuin kossua kolalla. Köyhät lykkii lumikolaa.
- Anonyymi
samasta ropusta mistä tyhjennetään, niin uudet öljyt sisään, nostaa lingon nokalleen pystyyn ja öljyt sisään, kyllä onnistuu.
- Anonyymi
Tämäkin12 vuotta vanhan aloituksen nosto on palstan aktivointiviikon tulos
- Anonyymi
Kiitos. Hyvä tieto kun juuri ostin HS522 mallin :D
- Anonyymi
Motonetissa asiakaspalvelussa ovat osanneet vastata hyvin pienkoneiden öljykysymyksiin.
- Anonyymi
Itsellä samanlainen linko mutta en ollut tyytyväinen sen moottoritehoon joten otin nokkaa sekin irti, hioin uudet asteet sekä noston nokan ja nyt aloituksen noston, nokasta tuli ns sika olka kireydelåtään.
Osat takaisin ja kokkaamaan.
Voi pojat miten luonne muuttui, tuli agrestiivinen luonne ja lumi lentää paaaaljon pidemmälle - Anonyymi00009
Kuka tietää Honda lumilinko hs 522 magneeton ilmaväli
- Anonyymi00010
Minä tiedän mutten kerro, koska olen ilkeä ihminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711482
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 37516
- 124513
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479