Ollaan parikymppinen pariskunta. Miehen kanssa olemme haaveilleet kolmen kimpasta (2m 1n), mutta käytännön tason toteutus jää siihen, kun arastelen itseäni. MIehen kanssa ollaan oltu niin ptkään yhdessä, etten häpeä hänelle olla täysin oma itseni, mutta jos siinä olisikin joku toinen mies, menisikö se siihen, että miettisin koko ajan, että pitääkö se minua ihan kamalana.. Olen ylipainoinen, ihan nätti nuori nainen, mutta en todellakaan mikään missi. Miten pääsisi epävarmuudesta eroon vai jatketaanko suosiolla vain unelmointia??
ryhmäseksi ja oma epävarmuus kehosta
6
3092
Vastaukset
- varsin
tavallista. Harvapa varmaan on täysin tyytyväinen
itseensä. Miten "epätäydellisen"ihmisen sitten
tulisi elää? Luota vaan itseesi ja nauti niistä asioista joista pidät. Uuttakin voi kokeilla
jäämättä odottamaan että sitten kun olen sitä tai tätä. Elämä saattaa unohtua elämättä.
Kyllä pyöreämpikin nainen on haluttava,eikä tarvitse ujostella paikkojaan. - Pari-Hki
Meilläkin oli sama "ongelma", mutta otimme härkää sarvista ja uskaltauduimme kokeilemaan ryhmää...
Kokemus oli aivan tajuttoman hieno ja vapauttava ja seksi sujuu edelleekin kotona loistavasti, ei tullut mitään mustasukkaisuuskohtauksia puolin toisin.
Meistä ei kukaan varmaankaan ole täysin tyytyväinen kehoonsa tai sitten joku muu ominaisuus itsessä häiritsee, mutta pitää muistaa, että niin se on vastapuolessakin.
Ei muuta kuin heittäydytte villeiksi ja kokeilette, jos ei miellytä, ei tarvitse kokeillla uudestaan. Ja jos taas miellyttää, teille avautuu uusi maailma...
T: "Pervertikot" Usein tämä epävarmuus ja ns. kehokeskeisyys katoaa iän myötä, suosittelenkin siksi kokeneemman kolmannen pyörän valintaa.
Ajatuksia asiasta mielellään vaihdan itsekin.- pierunaama
yleensä juuri lihavat ja rumat ihmiset harrastavat kaikenlaisia kinkeilyjä, kuten ryhmäseksi ja yleensä lihavilta ja rumilta naisilta saa muuitenkin helpommin pesää kuin kauniimmilta ja yleensä fiksummilta kanssasisariltaan. Että läskit tummumaan :)
- naikkoliini
mä olen kanssa ylipainoinen ja jo 40v nainen. Mieheni haluaisi parinvaihtoa ja kimppakivaa yms. kokeilla siis vähän kaikkea, mutta mutta, häpeilen itseäni. Olen kyllä aika pervo tyyppi muuten, mut tämä keho ongelma on niin suuri.
Ärsyttää kun ei pääse näistä kiloistaan mihinkään ja haluis kuitenkin että mies ois tyytyväinen ja pääsis kokeileen kaikenlaista. Hän toki saisi mennä yksikseenkin kokeilemaan, mut hän haluaa että mä oisin mukana......Taitaa olla ratkasematon yhtälö tää....
Sekin kyllä jarruttelee tätä kokeilua, että aina kun löytyy joku halukas pari, mies tai nainen, niin kun kerromme et olemme aika isohkoja, se yhteyden pito monesti loppuu siihen..... vastatkaa, mut järkeviä;)) ei mitään veetuiluja kiitos. naikkoliini kirjoitti:
mä olen kanssa ylipainoinen ja jo 40v nainen. Mieheni haluaisi parinvaihtoa ja kimppakivaa yms. kokeilla siis vähän kaikkea, mutta mutta, häpeilen itseäni. Olen kyllä aika pervo tyyppi muuten, mut tämä keho ongelma on niin suuri.
Ärsyttää kun ei pääse näistä kiloistaan mihinkään ja haluis kuitenkin että mies ois tyytyväinen ja pääsis kokeileen kaikenlaista. Hän toki saisi mennä yksikseenkin kokeilemaan, mut hän haluaa että mä oisin mukana......Taitaa olla ratkasematon yhtälö tää....
Sekin kyllä jarruttelee tätä kokeilua, että aina kun löytyy joku halukas pari, mies tai nainen, niin kun kerromme et olemme aika isohkoja, se yhteyden pito monesti loppuu siihen..... vastatkaa, mut järkeviä;)) ei mitään veetuiluja kiitos.Sehän on se asennekysymys, jota peräänkuulutan.
Jos ollaan oikealla asenteella nauttimassa seksistä, niin kaksin kuin ryhmässäkin, ei "huonoa" lopputulosta voi ollakkaan..
Aikuiset ihmiset ovat erikokoisia ja näköisiä, itse voin kokemuksesta sanoa, että mikään fyysinen seikka ei ole ratkaissut tähän mennessä ryhmätoiminnassa kivan määrää, vaan se kemia ja asenteet.
On mukava kuulla, että miehesi haluaa toteuttaa näitä iloja sinun kanssasi, se on monelle miehelle se sytyttävä juttu.
Kyllä näin isossa meressä löytyy oikeitakin ihmisiä nautiskeluun, muihin ei kannnata haaskata aikaa tällä saralla.
Nauttikaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652