Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

*THÖÖNING*

kymcon omistaja

Pistäkää kaikki miten ootte tuunannut Kymco Agilityänne?.

11

1171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no minäb

      minä ainakin olen ottanut ylimääräsiä osia pois kuten,lokarit ja takatelineen ja on myös TUNING venttiilinhatut.harmittaa vaan kun ei agilityyn oikee myydä mitään tuning osia

      • kymcon omistaja

        No mä olen ite laittanut seuraavat:
        -alumiinimatto jalkatilaan
        -rengastussilla renkaan merkit merkinnyt
        -siniset venttiilin hatut
        -vanneteipit
        -F1 peilit
        -siniset kahvan kumit


      • Kumit
        kymcon omistaja kirjoitti:

        No mä olen ite laittanut seuraavat:
        -alumiinimatto jalkatilaan
        -rengastussilla renkaan merkit merkinnyt
        -siniset venttiilin hatut
        -vanneteipit
        -F1 peilit
        -siniset kahvan kumit

        Saitko vanhat ehjänä pois ja miten otit ja
        laitoit uudet kun on tiukat?


      • kymcon omistaja
        Kumit kirjoitti:

        Saitko vanhat ehjänä pois ja miten otit ja
        laitoit uudet kun on tiukat?

        Otin päistä tupit pois ja sitte aloin kiertämään ja vetämään niitä samaan aikaan. vähän piti crc:tä laittaa väliin. ja se ohjaustanko pitää putsata hyvin.

        PS: olen myös maalannut mittariston katteessa olevat mittareita ympäröivät korokkeet sinisiksi.


      • Nupit
        kymcon omistaja kirjoitti:

        Otin päistä tupit pois ja sitte aloin kiertämään ja vetämään niitä samaan aikaan. vähän piti crc:tä laittaa väliin. ja se ohjaustanko pitää putsata hyvin.

        PS: olen myös maalannut mittariston katteessa olevat mittareita ympäröivät korokkeet sinisiksi.

        Noin olin itsekkin ajatellut tekeväni kun vanhoille voi joskus olla vielä käyttöä.
        Löysitkö samaa väriä kuin on katteissa siihen taulun kehykseen?
        Kysyin mascolta katteiden värinumeroa mutta ilmoittivat etteivät ole saanneet sitä itsekään tehtaalta, tiedä häntä!
        Nissanin väreistä löytyy aika lähelle oikea.
        Tuli maalattua etulokari ja mittaritaulun etuosa.
        Suomeen on tuotu näköjään vain mustilla lokareilla kun mailmalla näkyy ihan muunlaisia värityksiä.


      • kymcon omistaja
        Nupit kirjoitti:

        Noin olin itsekkin ajatellut tekeväni kun vanhoille voi joskus olla vielä käyttöä.
        Löysitkö samaa väriä kuin on katteissa siihen taulun kehykseen?
        Kysyin mascolta katteiden värinumeroa mutta ilmoittivat etteivät ole saanneet sitä itsekään tehtaalta, tiedä häntä!
        Nissanin väreistä löytyy aika lähelle oikea.
        Tuli maalattua etulokari ja mittaritaulun etuosa.
        Suomeen on tuotu näköjään vain mustilla lokareilla kun mailmalla näkyy ihan muunlaisia värityksiä.

        Maalasin sen ihan vain metallihohto sinisellä.


    • larpaz

      joops.. onhan tuota. Neonit pohjassa , ledit tavaralootan pohjassa eli koneen yläpuolella, kilpi variaattorin kopassa kahvankumit, (oli f11 peili tosin se hajos)ja spoileri.

      • Larpaz

        niin ja rengas tekstit maalattu ja venttiilin hatut hopeiset. (ja katteet oranssit)


      • onko

        Ne sulla jotta poliisit näköö paremmin sun virit ja osaa kirjoittaa sulle sakot myös pimiällä?


      • Larpaz
        onko kirjoitti:

        Ne sulla jotta poliisit näköö paremmin sun virit ja osaa kirjoittaa sulle sakot myös pimiällä?

        Eipä oo tullu sanomista polliisin kanssa neoneista ja pohja ledeistä vaikka 7 kertaa ollu päällä ku ajanu vastaan.


      • ompi
        Larpaz kirjoitti:

        Eipä oo tullu sanomista polliisin kanssa neoneista ja pohja ledeistä vaikka 7 kertaa ollu päällä ku ajanu vastaan.

        Parempi näkyä kuin maatua.
        Heijastinliivit on paremmat eikä niistä lopu virta vaikka olisi tehty samassa maassa kuin pyöräkin ja on helpommat asentaa.
        Taitaa noiden liivien kanssa olla vähän sama juttu kun oli kypäräpakon kanssa aikanaan.
        Asia pitää olla sikahyvä enkuin se on sairaankivaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe