, johon syntiset ja saatana enkeleineen joutuvat, palaa tasan niin kauan kuin siellä on palamista. Sen jälkeen kun kaikesta on tullut vain tuhkaa ja tomua, Jumala luo uudeksi tämän maan pyhien ikuiseksi asuinsijaksi.
helvetti on
4
142
Vastaukset
- sammu !
Markuksen evankeliumi:
9:43 Ja jos sinun kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki. Parempi on sinulle, että käsipuolena menet elämään sisälle, kuin että, molemmat kädet tallella, joudut helvettiin, SAMMUMATTOMAAN TULEEN,
9:44 jossa heidän matonsa ei kuole EIKÄ TULI SAMMU.- tulestakin
Kyllä se sammuu. kun palaminen loppuu. Vai luuletko että nuotiokin palaa vaikka ei ole puuta?
Juud.1:7 samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta.
Ei pala iankaiikinne tuli enää sen jälkeen kun se on tehtävänsä tehnyt. Sodomalaiset eivät enää tarvitse tuomiota. he ovat sen saaneet iankaikkisen tulen hehkussa, tulen joka on sammunut! - Raamattuun kirjoittanut!!!
tulestakin kirjoitti:
Kyllä se sammuu. kun palaminen loppuu. Vai luuletko että nuotiokin palaa vaikka ei ole puuta?
Juud.1:7 samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta.
Ei pala iankaiikinne tuli enää sen jälkeen kun se on tehtävänsä tehnyt. Sodomalaiset eivät enää tarvitse tuomiota. he ovat sen saaneet iankaikkisen tulen hehkussa, tulen joka on sammunut!Turhaan minulle selität, että et Raamattuun usko, vaan sinulla on omat selitykset. Mistä sinä voit noin varmasti tietää, mitä kirjoittaja on tarkoittanut???
tulestakin kirjoitti:
Kyllä se sammuu. kun palaminen loppuu. Vai luuletko että nuotiokin palaa vaikka ei ole puuta?
Juud.1:7 samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta.
Ei pala iankaiikinne tuli enää sen jälkeen kun se on tehtävänsä tehnyt. Sodomalaiset eivät enää tarvitse tuomiota. he ovat sen saaneet iankaikkisen tulen hehkussa, tulen joka on sammunut!"42. Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.
"Ei pala iankaiikinne tuli enää sen jälkeen kun se on tehtävänsä tehnyt. Sodomalaiset eivät enää tarvitse tuomiota. he ovat sen saaneet iankaikkisen tulen hehkussa, tulen joka on sammunut!"
Hyvinpä taas vääristelette Raamattua.
"43. Ja jos sinun kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki. Parempi on sinulle, että käsipuolena menet elämään sisälle, kuin että, molemmat kädet tallella, joudut helvettiin, sammumattomaan tuleen.
45. Ja jos sinun jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki. Parempi on sinulle, että jalkapuolena menet elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat jalat tallella, heitetään helvettiin.
47. Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, heitä se pois. Parempi on sinulle, että silmäpuolena menet sisälle Jumalan valtakuntaan, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvettiin,
48. jossa heidän matonsa ei kuole eikä tuli sammu."
Mark. 9:42-48
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550