Ianakaikkinen tuli sammuu

tehtävänsä

suoritettuaan gehennassa viimeisen tuomion jälkeen.

7 samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta.

4

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • testamentissa

      puhutaankin "iankaikkisesta kadotuksesta", eikä puhuta tulesta mitään.

      2.Tessalonikalaiskirje:
      1:9   Heitä kohtaa silloin rangaistukseksi iankaikkinen kadotus Herran kasvoista ja hänen voimansa kirkkaudesta,

      • annu42

        "Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."
        Ilm. 21:8

        Mikäs tämä on? Eikö siinä juuri sanota, että jumalattomat polttaa tuli? Huonosti ovat asiat, ellet tätä tiedä. Sinun kannattaa myös lukea 2. Pietarinkirjeen 3. luku. Ehkä sitten löydät tulta myös Raamatustasi.

        Kun tämä tuli on tehnyt tehtävänsä, se sammuu ja luodaan uusi maa, josta Ilmestyksirja puhuu. Tämä maa on silloin puhdistettu ja valmis uuteen tulevaisuuteensa. Kiitos Herran, joka ei "siitä peräti loppua tee." (Jer. 4:27)


      • annu42 kirjoitti:

        "Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."
        Ilm. 21:8

        Mikäs tämä on? Eikö siinä juuri sanota, että jumalattomat polttaa tuli? Huonosti ovat asiat, ellet tätä tiedä. Sinun kannattaa myös lukea 2. Pietarinkirjeen 3. luku. Ehkä sitten löydät tulta myös Raamatustasi.

        Kun tämä tuli on tehnyt tehtävänsä, se sammuu ja luodaan uusi maa, josta Ilmestyksirja puhuu. Tämä maa on silloin puhdistettu ja valmis uuteen tulevaisuuteensa. Kiitos Herran, joka ei "siitä peräti loppua tee." (Jer. 4:27)

        Tuo on sitä Ellenin höpöhöpöoppiia, jossa muka maan mukana palaa ihmiset loppuun, mutta helvetti on luotu jo ennen maan luomista ja se on hengellisessä ulottuvuudessa ja tulee olemaan iankaiken, kuten tulevat asukkinsakin.


    • "Ianakaikkinen tuli sammuu tehtävänsä suoritettuaan gehennassa viimeisen tuomion jälkeen."

      Hyvinpä te vääristelette Raamattua.

      "42. Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.
      43. Ja jos sinun kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki. Parempi on sinulle, että käsipuolena menet elämään sisälle, kuin että, molemmat kädet tallella, joudut helvettiin, sammumattomaan tuleen.
      45. Ja jos sinun jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki. Parempi on sinulle, että jalkapuolena menet elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat jalat tallella, heitetään helvettiin.
      47. Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, heitä se pois. Parempi on sinulle, että silmäpuolena menet sisälle Jumalan valtakuntaan, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvettiin,
      48. jossa heidän matonsa ei kuole eikä tuli sammu."
      Mark. 9:42-48

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe