Olen siis suorittamassa autokoulun kakkosvaihetta ja siellä tarvittais todistus tosta pimeänajosta enkä löydä sitä mistään =( oon siis käynyt ykkösvaiheen opetusluvalla joten ainakaan mistään autokoulusta ei löydy mitään todistusta et oisin suorittanu sen. Pitääköhän mun nyt käydä se uudestaan ja maksaa se sikahinta siel autokoulussa :/
pimeänajotodistus kadonnut =(
13
2396
Vastaukset
- Nimetön
älä viiti spammia...
- stima
mutta en taida viitsiä, jos 50€ opetuksesta millä voit ehkä pelastaa oman tai vaikkapa jonkun jalankulkijan hengen pimeällä on liikaa. Revi siitä
- ylhäällä
lukee selvästi, "keskustelua Autokoulusta", opetusluvista ei ole mitään puhetta.
Joten aihe ei kuulu tälle sivulle laisinkaan.
Tutvolta tai polliisista, missä ne sun muutkin paperit on tällä hetkellä.
Merkintä ja leima saadusta ajoharjoittelurataopetuksesta ja pimeän opetuksesta on tehty AKE:n lomakkeelle E100 (Todistus saadusta kuljettajaopetuksesta ja suoritetusta kuljettajantutkinnosta), jos ne olet silloin ykkösvaiheessa saanut.
Käytiin just tyttäreni kanssa nuo ajot suorittamassa ja ko. kuponki leimoineen on vielä meillä kotona.
Samaan kuponkiin tulee kaikki muutkin merkinnät opetuksesta ja teoria- sekä ajokokeista.- älä huoli :)
Siis menet siihen puljuun, jossa suoritit ykkösvaiheen inssin (ja oletettavasti myös ne kirjalliset). Jos kerran suoritit pimeän ajon ykkösvaiheessa, niin todistus siitä on tarkastettu siltä jo mainitulta lomakkeelta ja asia on kirjattu virallisesti ylös. Nyt saat sen todistuksen uudelleenkin 5 eurolla.
Äläkä välitä näistä hinkujista tällä palstalla ;)
- sinä saanut
pimeällä ajon koulutuksen?Epäilen,koska et ole ollut autokoulussa.Mee autokouluun!
- kaksi eri asiaa
eihän hän kirjoittanut mitään saamastaan koulutuksesta, vaan kadottamastaan todistuksesta
- näin meillä ainakin
Olen opettanut kaksi lastani opetusluvalla.
Molemmille pidettiin aivan säännösten mukainen pimeälläajon harjoitus. Tähän löytyi hyvin yksityiskohtainen ohje Trafin sivuilta. Ja molemmilla todistuksetkin olivat sitten tallessa.
Nuoremman kanssa (joulukuussa syntynyt) pimeälläajoa tuli harjoiteltua muutenkin, vanhemman (syyskuussa syntynyt) pakostakin vähän vähemmän.
- ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
Pitäis siellä autokoululla olla siitä jäljennös!
Mä kävin ainaski kaikki yhteen soittoon ykkös ja kakkosvaiheen!!!!!!!!! Ois kannattanu tehä se nii ja mä meinaan nyt keväällä korottaa kuora-auto kortiks omani!
Kannattaisko pitää papereista huolta????????- opetusluvallahan
Laaksonenster kirjoitti:
Kyl se välivaihe pitäis kestää vähintään pual ja enintään kaks vuatta!
voi vähän oikoa.Ei sitä kukaan valvo.
opetusluvallahan kirjoitti:
voi vähän oikoa.Ei sitä kukaan valvo.
Opetuslupa ei ole enää välivaiheessa/kakkosvaiheessa voimassa saman oppilaan kanssa.
Sitäpaitsi ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ taitaa olla autokoululainen, kun viittaa paperien löytyvän sieltä.
- älä huoli
Sekavia ja ongelmallista porukkaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921