Silmälasiliikkeitä

ja hintoja

Huhhuh, enpä ole ennen Turusta silmälaseja ostanut - enkä osta nytkään! Myyjät todella ylimielisiä, tosi kiva katsella pokia ja kuunnella kun ulos kävellyt asiakas arvostellaan oikein porukalla.

Entäs kehyksien hinnat. 380 euroa, 270 euroa ja alle 175 euron ei ollut missään liikkeessä.
Linsseille on sellaiset hinnat, että pyörryttää.

Mielelläni ajan taas 100 km, saan ystävällistä palvelua ja laadukkaat silmälasit 1/3 hinnalla Turun hintoihin verrattuna.

Entä te muut, kokemuksia?

13

1110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halvalla

Käyppä selaamassa sivuja www.favoptic.com
      jos haluat silmälasit edullisesti.

• aina hyvää palvelua

Minä olen saanut aina asiallista, kohteliasta, asiantuntevaa ja hyvää palvelua eerikinkadun ja brahenkadun kulmassa olevasta liikkeestä. Sieltä en vaihda enää mihinkää.

Turussa katsos myydään muotimerkki pokia, tottakai muoti maksaa. Saatat kyllä saada Marttilasta alle puoleen hintaan mutta ne ovatkin sitten jotain pölyttyneitä edellistalven malleja kun ei ole kaupaksi käynyt.

Mene vain junttilaan lasisi ostamaan, Turusta ostaa muotitietoiset ja ne joilla on elintaso.

• poikkeus vahvistaa säännön

Olen saanut aina iloista ja ystävällistä palvelua.
        Yksi poikkeus tosin oli,ellen nyt sano ihan päinhonkia,niin siellä Stocmannin yläkerrassa oli ainakin joskus rilliliike ja tavallisena pulliaisena tunsin ettei se ollut minun ostopaikkani.
        Tunsin oikein nahoissani etten ollut ihan sopiva sinne rahoja kiikuttamaan,outoa sinänsä,koska käytän aivan samaa valuuttaa kuin muutkin ihmiset.
        No,pätkätyöläisenä tietysti jo habitus viestii ettei mistään kovin hyvin äveriäästä asiakkaasta ole kyse,poistuin kiltisti myymälästä.

• Rillipää..
        poikkeus vahvistaa säännön kirjoitti:

Olen saanut aina iloista ja ystävällistä palvelua.
        Yksi poikkeus tosin oli,ellen nyt sano ihan päinhonkia,niin siellä Stocmannin yläkerrassa oli ainakin joskus rilliliike ja tavallisena pulliaisena tunsin ettei se ollut minun ostopaikkani.
        Tunsin oikein nahoissani etten ollut ihan sopiva sinne rahoja kiikuttamaan,outoa sinänsä,koska käytän aivan samaa valuuttaa kuin muutkin ihmiset.
        No,pätkätyöläisenä tietysti jo habitus viestii ettei mistään kovin hyvin äveriäästä asiakkaasta ole kyse,poistuin kiltisti myymälästä.

Rahkosella on oikeastaan suuri valikoima vain hintavia merkkipokia. On siellä sitten jotain halvempiakin vaihtoehtoja mutta se paikka ei ole kovin edullinen, ainakan jos hankkii ihan tavallisia laseja. Merkkilasien hankkijalle se on oiva paikka.

Itse olen sieltä aina saanut hyvää palvelua. Merkkiaurinkolasit ostin viimeksi voimakkuuksilla. Ei ne nyt kovin paljoa maksaneet, ei ainakaan enempää kuin merkkilasit muullakaan, olisikohan olleet noin 400e.

• asiakassuhde päättynyt

lainaus: "Minä olen saanut aina asiallista, kohteliasta, asiantuntevaa ja hyvää palvelua eerikinkadun ja brahenkadun kulmassa olevasta liikkeestä.
        Mene vain junttilaan lasisi ostamaan, Turusta ostaa muotitietoiset ja ne joilla on elintaso."

Hah hah, taitaa olla itse kyseisen liikkeen vastaava asialla - tyyli ja asiakkaan halveksunta ainakin täsmäävät!

• like me
        asiakassuhde päättynyt kirjoitti:

lainaus: "Minä olen saanut aina asiallista, kohteliasta, asiantuntevaa ja hyvää palvelua eerikinkadun ja brahenkadun kulmassa olevasta liikkeestä.
        Mene vain junttilaan lasisi ostamaan, Turusta ostaa muotitietoiset ja ne joilla on elintaso."

Hah hah, taitaa olla itse kyseisen liikkeen vastaava asialla - tyyli ja asiakkaan halveksunta ainakin täsmäävät!

Sen tunnisti moni muukin..... :)
        Kaikki eivät tänne kirjoittele, vaikka näitä lukevatkin.

• ehkäpä minäkin

Siis,mihin suuntaan?

• ap.

Sulle kertoisin, jos voisin sen tehdä niin, etteivät nämä "eräät" saisi tietää......

• kumminkin
        ap. kirjoitti:

Sulle kertoisin, jos voisin sen tehdä niin, etteivät nämä "eräät" saisi tietää......

Ai se oli Rahkonen missä olin "ilmaa",mulle tuli varmaan trauma siitä yrityksestä hommata lasit sieltä,joten en liikkeen nimeäkään muistanut.

Joka tapauksessa olen paatunut lasien ostaja,enkä osta mitään merkkejä vaan hyvät ja toimivat silmälasit jotka saan edukkaasti.
        Ostotapahtumaan liittyy miellyttävä kommunikointi liikkeessä,joten kyllä alentuvan suhtautumisen vaistoaa hetekessä.

Ehkä käyttäydyin huonosti juuri siellä tai meuhkaan edelleen samasta asiasta että en ollut "hyvin" pukeutunut,vaatteet oli päällä kuitenkin.Omistan pesukoneenkin joten puhtaitakin vielä.
        En kuulu mihinkään seurapiiriin enkä ole vaikutusvaltainen enkä julkku,en omista hienoja sukulaisiakaan.

En osta koko omaisuudellani silmälaseja,joten onkohan outo ajatus myyjälle että hieman ulkonäöstä riippumatta voit ostaa silmälasit,käteisellä.Ei tarvitse turvautua mihinkään osamaksuhässäkkään.

Kyllä,teen edullisia löytöjä Uffista,mulla on jopa Uffin kanta-asiakskortti!
        Mitäs siihen sanotte?

• ap.
        kumminkin kirjoitti:

Ai se oli Rahkonen missä olin "ilmaa",mulle tuli varmaan trauma siitä yrityksestä hommata lasit sieltä,joten en liikkeen nimeäkään muistanut.

Joka tapauksessa olen paatunut lasien ostaja,enkä osta mitään merkkejä vaan hyvät ja toimivat silmälasit jotka saan edukkaasti.
        Ostotapahtumaan liittyy miellyttävä kommunikointi liikkeessä,joten kyllä alentuvan suhtautumisen vaistoaa hetekessä.

Ehkä käyttäydyin huonosti juuri siellä tai meuhkaan edelleen samasta asiasta että en ollut "hyvin" pukeutunut,vaatteet oli päällä kuitenkin.Omistan pesukoneenkin joten puhtaitakin vielä.
        En kuulu mihinkään seurapiiriin enkä ole vaikutusvaltainen enkä julkku,en omista hienoja sukulaisiakaan.

En osta koko omaisuudellani silmälaseja,joten onkohan outo ajatus myyjälle että hieman ulkonäöstä riippumatta voit ostaa silmälasit,käteisellä.Ei tarvitse turvautua mihinkään osamaksuhässäkkään.

Kyllä,teen edullisia löytöjä Uffista,mulla on jopa Uffin kanta-asiakskortti!
        Mitäs siihen sanotte?

Ei sinussa mitään vikaa ollut. Rahkonen on vaan sellainen paikka, missä heikolla itsetunnolla varustetut ihmiset käyvät "näyttelemässä upporikasta".

Mitä tekee Rahkonen? Nauraa ja rikastuu, kun heikot köyhtyy!

Kustannusarvio Rahkoselta samasta kehysmerkistä ja -mallista aivan samoilla linsseillä oli 150 euroa kalliimpi kuin tuolla pienen matkan päässä!
        Jäi hyvät bensarahat, sillä hinnalla teen monta kyläreissua.... :)

• voisimme vaikka
        ap. kirjoitti:

Ei sinussa mitään vikaa ollut. Rahkonen on vaan sellainen paikka, missä heikolla itsetunnolla varustetut ihmiset käyvät "näyttelemässä upporikasta".

Mitä tekee Rahkonen? Nauraa ja rikastuu, kun heikot köyhtyy!

Kustannusarvio Rahkoselta samasta kehysmerkistä ja -mallista aivan samoilla linsseillä oli 150 euroa kalliimpi kuin tuolla pienen matkan päässä!
        Jäi hyvät bensarahat, sillä hinnalla teen monta kyläreissua.... :)

perustaa yhtäköyttäyhdistyksen! :)

• Catzy

Olen myös samalla asialla, eli menossa näöntarkastukseen ja hankkimassa laadukkaat ja hyvännäköiset lasit. Rahkonen jonkin verran mainostanut ja sitä hetken mietinkin, mutta olen myös kuullut että on ihan törkiän kallis. Eli minne mennä? Pitää ilmeisesti lähteä brahen- ja eerikinkadun kulmille pyörimään, jos sieltä löytyisi kivat pokat muutamalla satasella.

• näkee lähelle

Siellä missä kauppa käy, on senverran kiire ettei tarvitse mainostaa.

Ja kauppa käy, kun omistajat itse myyvät laatua edulliseen hintaan.

Miksi ihmeessä maksaisin lasieni yhteydessä palkan silmäaseman harakoille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      461
      3927
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1672
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1398
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1286
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1069
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1057
    Aihe