Kirka on poissa!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200701315680678_uu.shtml
JokuM77
KIRKA ON KUOLLUT!
7
2625
Vastaukset
- Minä...
olin todella järkynnyt kun sen luin. Olen ihaillut Kirkaa jo ihan pikkutytöstä asti.. Niin surullista voimia läheisille..
- ladyK
Kuin joku voi mennä niinkin nuorena. Itse olen työni puolesta muutaman kerran tavannut ja mitä hienoin ihminen. K
- Osanottoni
Kirkan vaimolle ja läheisille.
- oiioi
ketä laulaja täyttää seuraavaks 56?
- ....
Kirkalle tehdään oma palsta heti kun se kuolee?? Eläviä ihmisiä ei juurikaan arvosteta. nytkin kaikki ovat Niiiin juice faneja hänen kuolemansa jälkeen.
- Surullista silti..
Uskomatonta että noin kahden kuukauden sisällä kaksi valovoimaista tähteä poistuu keskuudestamme, siis Juice ja Kirka. Arvostin molempia. Ensiksi mainittua upean sävellys- ja sanoitustuotannon ja jälkimmäistä karismaattisen esiintymisen takia.
Pilvenreunan bändissä on nyt entistäkin parempi kokoonpano. Rauha myös Kirkan muistolle.
- 1951
Lämmin osanotto Kirkan omaisille. Olkaa tukena toisillenne, itkekää yhdessä. Kirka oli valovoimainen henkilö, hieno Mies! Kyllä Kirkaa muistellaan vielä pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2826387Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss653439- 2003011
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242557- 741862
- 1461602
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1991582Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631491Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121438- 881353