Kirka on poissa !

R.O.C.K.

Suomi-rockin ikonit harvenivat taas. Kyynel.

211

80909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepjepjep....

      Mikähän oli kuolinsyy? Ikää kuitenkin "vain" 56v.

      • senttinejättiläinen

        kaikki lähdetään joskus naurettavaa tuo marmatus kuin olis kysymykseessä lähiomainen olette teennäisiä jokainen suree kuin suree ja däts itt.


    • ei olisi uskonut

      ikinä. Kirkalla oli murheita niin paljon...

      Voi ETtä!

      • *mirkku*

        mihinköhän se kuoli?


      • eii voi ol totta-..

        tää ei oo reilua.. mihin se kuoli? :( nyt mua harmittaa!! :S


      • en tykänny
        *mirkku* kirjoitti:

        mihinköhän se kuoli?

        kotona luki iltalehdessä!


      • silmä
        *mirkku* kirjoitti:

        mihinköhän se kuoli?

        sairaskohtaukseen kotonaan.Osan otto suuri taiteilija on poissa voimia kirkan omaisille.Suru on sanaton.


      • fdgsfhgwethrth
        eii voi ol totta-.. kirjoitti:

        tää ei oo reilua.. mihin se kuoli? :( nyt mua harmittaa!! :S

        Artistin luonnollinen poistuma.


      • Ei pitäis puhua potaskaa jo...
        fdgsfhgwethrth kirjoitti:

        Artistin luonnollinen poistuma.

        jos ei tiedä niin turpa kiinni


      • *mirkku* kirjoitti:

        mihinköhän se kuoli?

        Surun pyyhit silmistäni mun tästä laulusta muistan erään pitkän ja kauan tapahtuvan asian sillon olin sellaisessa paikass ,jossa laitoin automaatilta soimaan tään laulun surun pyyhit silmistäni mun minulle tuli silloin paha olla tietystä asiasta katsoin jonnekin eteenpäin silmistäni putoilli monia herkkiä kyyneleitä painoin pääni käsieni varaan ja itkin,kaikesta jää muisto kaikesta jää hetket joita ei enää saa hetket joita sydän täytyy kestää.Lauloit Sydämeeni silloin tuona iltana kun laitoin soimaan automaatilta tämän laulun.Surun pyyhit silmistäni mun.t.pupu


      • jonttuhh
        fdgsfhgwethrth kirjoitti:

        Artistin luonnollinen poistuma.

        tiedoks sinulle et kirkalla ei ollut mitään ongelmia alkoholin suhteen ja joi tosi harvoin, jollei kiinnosta artistit niin ei pidä paskaa puhua


      • sanzu
        fdgsfhgwethrth kirjoitti:

        Artistin luonnollinen poistuma.

        No en usko tuota et kirka ois viinaan kuollu ottaen huomioon et se kuitenkin kuntoili ja tuskin ees joi paljoo mitä niinkun nyky artistit juo ei millään pahalla mut se on totta se kuntoili hullunlailla kävi joka päivä lenkillä ja piti hyvin kunnosta huolta ei oo viinan takia kuollu sille tuli varmaan sydänkohtaus tai sit verisuoni jatkes aivoissa ja avot ei saannu verta ja happee mut en tiedä kuitenkin se ei kuollut viinaan. Kirka olet ainaja ikuisesti sydämessäni osan ottoni perheellesi ja suvullesi


    • pop

      Kirka oli hieno mies. Toivottavasti pojan toilailut eivät polttanut Kirkaa loppuun.

      • Maikku~

        Harmillista! Vielä niin nuori kuitenkin. Miten tuntuu että kauheasti on kuollut ihmisiä viime aikoina, niin julkkiksia kuin omasta lähipiiristäkin. :´(


      • wolfberger

        Rest In Peace.

        Susi


      • minzvi

        niin se vaan on et parhaat viedään aina päältä. kirka oli kyllä musiikin mestari ja häntä jäädään kaipaamaan. osaan ottoni suvun ja ystävien suureen suruun


    • Kirkafanittaja

      Mä olin yks suurii kirka faneja ja nyt se on mennyt pois surullista tää mailma meno
      ensin juice sitte kirka kuka vielä?

      • ...että....

        meistä ihan jokainen lähtee täältä jalat edellä.


    • Fani_

      Voi että... ompa surullinen juttu! :-(

      Paljon taas köyhty suomalainen rock-musiikki

      • elämä on

        eikös sen pitänyt tanssia siinä tanssii tähtien kanssa ohjelmassa. ei oo enää miehestä tanssijaksi.


      • ...

        surullista.. aina tuollaset uutiset pysäyttää :( Taas lähti yksi joka jätti jälkeensä monta hienoa biisiä.. Tanssii tähtien kanssa - kilpailussakin nyt sitten yksi pari vähemmän ennen ku se ehti edes alkaa :(


      • radiosta
        elämä on kirjoitti:

        eikös sen pitänyt tanssia siinä tanssii tähtien kanssa ohjelmassa. ei oo enää miehestä tanssijaksi.

        juuri kuulin aattelin hetken että ei se nyt sitä voinu tarkoittaa kun sanoi jotain kirkan pois menosta. kummallista viime vuonna kuoli tanssii tähtien kanssa tanssian lapsi nyt itse esiintyjä. tuntuu oudolta mutta se on elämää. tiedän itse että niin se menee vaikka surun kohdatessa tuntuu että omakin elämä loppuu mutta jotenki vaan sitä selviää ja huomaa yhtäkkiä että vuosia kulunut itse olen menettänyt veljeni ensimmäinen vuosi on ihan pimennossa.
        voimia vaan kaikille omaisille ja ystäville, läheisille!


    • AR5

      Näin viikko sitten miehen keikalla.
      En haluaisi puhua pahaa kuolleesta,mutta ihmeteltiin keikan jälkeen maratoneja juoksevan miehen kehnoa lavakuntoa ja kovasti lihonutta olemusta. Olikohan Kirkalla ollut jotain sairastelua lähiaikoina?
      Ensin Juice,nyt Kirka...

    • .3.

      Oli kyllä aika järkytys kun uutisen näin. En olisi uskonut. R.i.b.

      • Lukihäirikkö

        vai Rest In Bones?? Vai oisko se kuitenkin Rest In Peace? Check spelling


      • .3.
        Lukihäirikkö kirjoitti:

        vai Rest In Bones?? Vai oisko se kuitenkin Rest In Peace? Check spelling

        ...


    • omppuli77

      mites nyt menee tanssii tähtien kanssa ?? :(

      • ak1

        kirka tanssii tähtien kanssa - ihan kirjaimellisesti


      • mitja

        niimpä.
        Minusta tosi törkeetä, jos ohjelma näytetään. Ajatelkaa nyt, jos vaikka ohjelma on tehty aikoja sitten ja Kirka voittaisi....
        Mitkä tunnelmat kilpakumppanilla....
        >> Kirka:"Surun pyyhin silmistäin" >>


      • sitten

        tähteitten kanssa...


      • valitettavasti

        on näköjään poistettu sivuilta, jossa parit esitellään... :(


      • TYP
        mitja kirjoitti:

        niimpä.
        Minusta tosi törkeetä, jos ohjelma näytetään. Ajatelkaa nyt, jos vaikka ohjelma on tehty aikoja sitten ja Kirka voittaisi....
        Mitkä tunnelmat kilpakumppanilla....
        >> Kirka:"Surun pyyhin silmistäin" >>

        Kukaan ei ole vielä voittanut ko ohjelmaa, koska se ei ole vielä edes alkanutkaan. Ja yleisöäänestyksellä valitaan se voittaja. Tuskinpa ko ohjelmaa enää edes perutaankaan.

        Mutta tieto Kirkasta kyll pysäytti:


      • MIMI31

        Onpa ohjelmalla huono karma: viime vuonna kuoli esiintyjän poika ja tänä vuonna itse esiintyjä!!! Kuka siihen enää uskaltaa ottaa osaa.... :(


      • ********

        Jännittää jo etukäteen kuka kuolee ens vuonna. Mutta Kirkan kuolema tuntuu kyllä aivan kauhealta ja ihmeelliseltä.


      • pääsi

        nyt ainiaaksi tanssimaan tähtien kanssa...


    • Vesseli

      Omaisille! Ette ole surussanne yksin!

    • tiinuli82

      rankkaa artistielämää..jää iso aukko. Juicea ja Kirkaa ei pysty kukaan korvaamaan :(

      • *mirkku*

        hesarin nettisivuilla lukee että kuoli kotonaan sairaskohtaukseen.


      • Joku

        Tulipa aika shokki ku avasin 24 sivuston... Tippa melkeen linssissä kirjottelen vaikka en nyt kovin suuri fani ollukkaan, mutta monta hienoa biisiä on mies tehnyt. Viimeksikin tuli tällanen tapaus Tanssii tähtien kanssa- ohjelman aikana... nyt vaan sattu ennemmin kuin ohjelma ehti alkaakaan. Kysyn vaan et pitäisköhän formaatti lopettaa... Huonoa tuuria... Jaksamisia kaikille joita asia koskettaa!


      • keikkaelämää,.

        tollaset maratoonit siihen päälle vain kuormittavat lisää. täytyis höllentää tahtia kun ikääkin on. ihminen ei ole kone.


      • mitja
        Joku kirjoitti:

        Tulipa aika shokki ku avasin 24 sivuston... Tippa melkeen linssissä kirjottelen vaikka en nyt kovin suuri fani ollukkaan, mutta monta hienoa biisiä on mies tehnyt. Viimeksikin tuli tällanen tapaus Tanssii tähtien kanssa- ohjelman aikana... nyt vaan sattu ennemmin kuin ohjelma ehti alkaakaan. Kysyn vaan et pitäisköhän formaatti lopettaa... Huonoa tuuria... Jaksamisia kaikille joita asia koskettaa!

        minäkin rääkäisin, herrejumala ja itkuhan siitä tuli.


    • kun tuntuu

      niin kauheelta kun kuulin äsken tapauksesta. Kirka kieltämättä hyvä laulaja, mut ei niinkään kuulunu mun top10. Silti tuntuu pahalta. Osanottoni =(

      • tuntuu

        järkyltä kun näitä alle kuusikymppisiä alkaa menehtyyn, nuoria ihmisiä.. Lämmin osanotto omaisille! Kirkaa muistetaan aina lämmöllä.


    • daadelis

      Sä surun pyyhit silmistäni pois..

    • m-i-u

      Hetki löi, viime hetki löi..
      Voimia hänen omaisilleen.

      - Koskaan ei tiedä
      onko aikaa paljon vai vähän,
      yhtäkkiä huomaa,
      se päättyikin tähän..-

    • buahhi

      on se aika kamala juttu joo.

      • Osanottoni

        ...


    • surun pyyhit silmistäin

      surunvalittelut kaikille Kirkasta välittäneille.

    • surun pyyhit...

      ...silmistäni pois!! Kyllä on nyt niin kova paukka et millä tän voi uskoo. Voimia Kirkan perheelle! Nyt on kyllä suuri pieni mies poissa!! Hieno ihminen, valtava lavakarisma! Vaikee uskoa ettei enää livenä nää. Tuli kyllä todella huono olo. Tätä surua ei ihan hevillä silmistä pyyhitä!!!

    • hilima

      koko perheelle ja suvulle.
      tuntetteni tulkki on poissa.

    • jölppy

      voi piru ko legendoja menee nyt ja nopeesti. RIP Kirka!viimeyönä ajaessani töistä kotiin sattui mp3soittimeni(n.250 biisin joukosta) randomilla heittään kirkan vanhan rokkibiisin soimaan jota ei ollu tullu kuunneltua sitte muuten hetkeen..

      • kuikkais

        pitäisi lopettaa tuo tanssii tähtien kanssa ohjelma ,sillä joku paha karma kun aina joku kuolee kun ohjelma alkaa tai menossa


      • fabulouseddie
        kuikkais kirjoitti:

        pitäisi lopettaa tuo tanssii tähtien kanssa ohjelma ,sillä joku paha karma kun aina joku kuolee kun ohjelma alkaa tai menossa

        Itselle tuli sama mieleen tossa aamulla, vaikka en mikään yliluonnollisuuksiin uskova olekaan...


      • *helmi*
        kuikkais kirjoitti:

        pitäisi lopettaa tuo tanssii tähtien kanssa ohjelma ,sillä joku paha karma kun aina joku kuolee kun ohjelma alkaa tai menossa

        Ei tule mieleen ketään. Kuka viime kerralla kuoli?


      • sattuu,
        kuikkais kirjoitti:

        pitäisi lopettaa tuo tanssii tähtien kanssa ohjelma ,sillä joku paha karma kun aina joku kuolee kun ohjelma alkaa tai menossa

        monessa muussakin ohjelmassa niinkuin Vip seikkilussa kolme vuotta sitten Petteri Jussila hukkui pois.


      • jubbes
        *helmi* kirjoitti:

        Ei tule mieleen ketään. Kuka viime kerralla kuoli?

        kristiina elstelän poika


    • """

      ... kuten Kirka itsekkin lauloi, hetki lyö! Sitä kun ei koskaan tiedä koska lähtö tulee. Kirkaa jää kyllä ikävä. Voimia hänen perheellee.

      • Surun pyyhit silmistäni poi...

        Järkyttävä uutinen oli, ei heti olisi ajatellut että olisi hänen vuoronsa, oli kuitenkin vielä suht nuori ja eli ihan terveellistä elämää. Yksi tähti on vähemmän nyt ja toivon omaisille paljon voimia.

        vanhemmille soitin uutiset Etelä-Afrikkaan ja järkytys oli heilläkin suuri. En tiedä onko pahaa onnea vai mitä, mutta kun olivat viime kerran etelä-Afrikassa poistui Juice ja nyt sitten Kirka :(


    • CaroLuna

      Hiljainen hetki :(

    • ma-ra-toon-ari

      Kirka juoksi vuonna 2004 Tukholmassa ensimmäisen ja viimeisen maratoonin.
      Osaanottoni suruunne. Terv. Mailis

    • fanisi

      ... surun pyyhit silmistäni pois.....
      sua jäi kaipaamaan suuri joukko fanejasi.

      • kirkan kunnioittaja

        Luona pöydän valvoessa siinä kasvot käsiin peitä silloin tulee KYYNELEET. Voimia omaisille.


    • enpä olis uskonut

      Johan tuli tämäkin uutinen kuin tähti kirkkaalta taivaalta.

      Enpä olisi uskonut, että tuo kuolisi noin nuorena, mies joka niin monet kerrat olen ruotsinlaivalla ja terminaalissa nähnyt...eipä olis uskonut...Kyynel!

    • _^^_

      Veljensä Sammy lähti jo yli 30 vuotta sitten. Nyt oli Kirillin aika. Ortodoksisella hautausmaalla tavataan!

      rest in peas!

      • papunen

        Mikä on suomeksi "lepää papujen seassa".
        Sielläpä mullassa juu...


      • dsadsadsa
        papunen kirjoitti:

        Mikä on suomeksi "lepää papujen seassa".
        Sielläpä mullassa juu...

        sen on kyllä papujen sisällä.


      • ja poikien kanssa
        papunen kirjoitti:

        Mikä on suomeksi "lepää papujen seassa".
        Sielläpä mullassa juu...

        Rest amongst the beans

        Vaikka turkulaiselle hernekeitto onkin papusoppaa, ei englannin sana "pea" silti tarkoita papua vaan hernettä. Papu on bean.


    • kirka forever

      Todella surullista!!! Aivan kamalaa...Voimia läheisille ja perheelle...

    • FANITAR

      SURU PYYHKII SIMIÄNI? JOKAINEN MEISTÄ VUOROLLAAN KUTSUTAAN.
      LÄMMIN OSANOTTO OMAISILLE YSTÄVILLE, KIRKA OLET SYDÄMESSÄNI& LAULUSI ELÄVÄT, ENKELIT VALOON SINUT KANTAKOON.
      RAKAS VELJESI SAMMY, ON SINUA VARMASTI VASTASSA.
      HYVÄÄ MATKAA YSTÄVÄ RAKAS!

    • yksi suomen

      parhaista artisteitamme poistui... todella ikävää. rauha hänen muistolleen.

    • olen todella järkyttynyt,mieheni ilmoitti minulle äsken ja en ollut uskoa korviani.
      Suuri laulaja on poissa:(
      Syvimmät osanottoni Kirkan läheisille,olen sanaton..

    • JAnzki

      SUrullista. Otan osaa

    • Jankku

      Sinä suuri suomalainen, Kirka, liityit viime yönä niiden monien liian nuorena menneiden joukkoon: Juice, Cisse, Albert, Sammy...

      Lepää rauhassa. Muistosi ja laulusi elävät ikuisesti.

    • fanitar

      VOISIKO KIRKALLE SYTYTTÄÄ KYNTTILÄN MISSÄ, VOISIKO NETTIIN SAADA?
      KIITOS!

      • ja kirkan

        musa soimaan vaikka ihan kotona kuuntele hiljaa ja muistele.
        muistaa voi monella tapaa...


      • käy sytyttämässä

        paljon kynttilöitä


    • emgka

      Ajatuspäässäni, eihän kirka voi kuolla, niin kuitenkin kävi, liian aikaisin lähti hän..."näin leijoihin kultaisiin kirjoitan..."

    • Hetki lyö

      Voi ei... Voimia läheisille ja jälkeen jääneille.

    • 2007

      Ensin Juice Leskinen kuoli toissa viikolla ja nyt heti perään toinen suomalaisen musiikin ikoni Kirka.
      Heidän musiikkinsa soi vielä vuosikymmeniä radioissa.

      • 241106

        Juice kuoli kyllä jo marraskuussa, ei toissa viikolla. Mutta niin se aika kuluu, nopeasti.


    • mestariz

      Ajatuspäässäni, eihän kirka voi kuolla, niin kuitenkin kävi, liian aikaisin lähti hän..."näin leijoihin kultaisiin kirjoitan..."

    • a-fani

      Yksi parhaista mieslaulajista on poissa. Osanottoni Kirkan lähiomaisille.

    • Tuatto

      Vähäisestä varrestaan huolimatta suomi - iskelmän SUURI mies.

      Yläkerran orkesteriin liittyi kunnon raspikurkku.

    • Loijaa

      Väärä ihminen meni nyt..surullinen yllätys. Kirkahan oli vasta 56 vuotta ja hyvässä kunnossakin. Yksi Suomen parhaista laulajista.

    • Kirottu ohjelma

      Viime vuonna kuoli ohjelmanteon aikana yhden osallistujan poika. Tänä vuonna yksi osallistujista. Kannattaisko lopettaa tuo kirottu sarja. Kirkan muiston kunniaksi en aio katsella kyseistä tönkköä ja pönäkkää, mukaviihdettä.

      • Jankuz

        Ihmisiä syntyy ja kuolee jatkuvasti. Jokainen kuolee joskus, ajankohta vaan on avoin. Ikävä juttu tämä Kirkan pois meno ja etenkin yllättävä. Samalla hyvä muistutus, ettei elämä ole ikuista ja lähtö voi tulla kenelle vaan koska vaan.
        Aika omituista vetää tuo Tanssii Tähtien Kanssa ohjelma tähän. Toisaalta, jos se olisi kelvannut Kirkallekin niin jos kerran kunnioituksesta puhut niin eikö silloin ko. ohjelman pitäisi kelvata sinullekin?


      • muistoa kunnioittaen

        olisi lykätä koko ohjelma vaikka syksyyn, vai onko mainostulot tärkempiä?


    • Tapasin Kirkan

      täällä Joensuun Kimmelin aulassa ennen keikkaa. Oli todella ihana ihminen. Nimmarin kirjoitti mielellään. Sain tosi lämpimän vaikutelman. Olen aina kuunnelllut muutenkin. Ikävä jää ja ihanat laulut. Lepää rauhassa. Ja voimia omaisille. Ritu.

    • alanmies

      nyt kirka lähti rocaa pilviin niin nykäsen masa tilalle tansii tähtien kaaaa.....

    • tuomas78vsa

      Tulipa täytenä yllätyksenä lounastauon aikaan! Vaikka koskaan en Kirkaa fanittanutkaan, kunnioitan häntä suuresti. Häikäisevä, karismaattinen artisti. Lepää rauhassa.

    • AJOLÄHTÖ

      SE ON NIIN ETTÄ JOKAINEN LÄHTEE AJALLAAN SILLÄ MIKÄÄN MUU EI OLE VARMAA KUIN SYNTYMÄ JA KUOLEMA.

    • ei tätä aina jaksa kirjottaa

      Pitikö Kirkan tanssia Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa?

      • -62

        ... muuta kuin yläkerran tähtien,,
        osanotto omaisille ja voimia suruun.


      • jingjing'
        -62 kirjoitti:

        ... muuta kuin yläkerran tähtien,,
        osanotto omaisille ja voimia suruun.

        kaikki ihmiset kuolevat. naapurin Jaskakin kuoli toissa päivänä 58vuotiaana.Saa sitäkin surea eikä vain kirkaa. Elämä on.


    • -------------

      Voi itku,järkytyin suuresti kun avasin netin ja näin järkyttävän uutisen! Mieslaulajien parhaasta päästä tämä Kirka,minun suosikkini oli ja on yhä! Voimia läheisille!

    • ME!!

      Just 2 päivää sitten lasteni 7 v ja 10 v kanssa juttelimme, että Kirka on hyvä kaveri, aina tervehtii, on positiivinen jne.jne.jne. Ja kerroin heille mikä on Kirkan oikea nimi, ja näin sitten kävi :(((

    • Osanotto

      Syvä osannotto Kirkan omaisille.

    • Hyvää matkaa Kirka.......

      Hyvästi Kirka, voimia läheisille. Olit minulle tärkeä......, vaikka vain musiikkisi välityksellä.

    • memmulikka

      Kirka oli yksi ainoita pitkän linjan laulajia joita minä kunnioitin! Ei sonta puheita koskaan hänestä ja musiikki veti aina mukaansa .Aivan liian äkkiä poistuit keskuudestamme! Jälleen saimme huomata ettei kuolema katso aikaa eikä paikkaa ja että se on meille kaikille yhtä epäreilu! Jäät varmasti tuhansien suomalaisten sydämiin!

    • Jampe61

      Kirka oli hieno artisti ja hän oli jossakin nuorten juontamassa aivan uudessa keskusteluohjelmassa alle viikko sitten, ja huomasin hänelle kertyneen nestettä vatsanseutuun ja posket roikkuivat ja hän oli väsyneen oloinen.Mun mielestä neste oli alkanut kertymään hänen elimistöönsä munuaisten ja sydämen petettyä nopealla temmolla.Sairastan itse kardiomyopatiaa eli sydänlihasrappeutumaa ja se tekee just saman pahetessaan.Minulla on lääkitys, mutta se tulee yhtäkkiä eli veikkaan että Kirkalle tuli joku tämänkaltainen probleema eikä sydän lopulta sit kestänyt.Rauha hänen muistolleen ja surunvalitteluni hänen omaisilleen.

    • Noora85

      Tää on ihan kauheeta! Ei tätä voi uskoa.. tuli tosi paha mieli ja rupes itkettämään.. ihan hirveetä...

    • bannatkaa Eugen

      http://forum.ufs.fi/showthread.php?p=121883#post121883


      tänään, 11:26     #5

      Eugen
      Liittyi: 11 / 2005
      Asuinpaikka: Elysiumin kentillä
      Viestit: 1 874
         
      Hyvä juttu.

      Seuraavaksi Kari Tapio, Frederik, Yö (etteivät pääse julkaise joululevyään), Matti & Teppo, Jari Sillanpää, Tapani Kansa, Meiju Suvas, Anita Hirvonen, Danny jne jne.

    • AnCku89

      Hemmetti sentään kun kaikki suurimmat tähdet kuolee "nuorina". Näin jenkeissä ja muualla ja näemmä suomessakin. Eikös Juicekin ollu 56 v kun kuoli?
      Viimeaikoina on kuollu plajon legendoja. Juice, Kirka, sit se ihme näyttelijä jonka nimi ei tule mieleen... taisi kuolla kaksikin suurta näyttelijää viimevuonna? Elämä on epäreilua. Onneksi ehtivät kumminkin antaa jo enemmän kuin paljon jokainen ennen kuolemaansa.

      • 61 vuotta elämää

        56 vuotta ei enään ole nuori ikä! tiedän.


      • Legenddat käy vähiin

        Totta! Muutaman viimevuoden aikana on kyllä kuollut monia suomen julkkis legendoja,
        Ensin Spede,vaikka siitäkin on jo muutama vuosi. sitten juice, ville-veikko salminen, ja nyt Kirka, harmittaahan se kyllä vaikka en suuri kirka fani ole, enkä muutenkaan sen aikakauden henkilöitä mutta kyllähän se pisti sydämmeen kun kuulin uutisen.

        Osan ottoni kirkan omaisille.


      • Hmmm...
        61 vuotta elämää kirjoitti:

        56 vuotta ei enään ole nuori ikä! tiedän.

        Kyllä se nyt vielä liian nuori on kuolemaan, kun ihmisen pitäisi kuolla yli kahdeksan kymppisenä aikaisintaan.


    • tli

      Kirka lähti tähdeksi tähdistöön.Kirka oli aito tunteiden tulkitsija ja tosi rock...

      • hiljaa..

        Kyllä veti tämä uutinen itsenikin hiljaiseksi ensin juice nyt kirka, vaikka en kummankaan musiikkia kauheasti kuunnellut taikka kuuntelin, mutta en välttämättä kiinnittänyt huomiota kenen kappaletta kuuntelen.Kysymys soi päässäni miksi? Miksi kaikkien suurien hyivien ihmisten pitää lähteä liian aikaisiin? "hetki lyö" KIrkan Ja Juicen muistoa lämpimästi kunnioittaen ja lämmin osaanotto kaipaamaan jääneelle perheelle ja läheisille ihmisille.


    • kirka-fani

      osanottoni läheisille ja kaikille ketä tämä suru koskettaa. Taivaalliseen laulukuoroon tarvittiin näemmä taasen uusi jäsen lisää. Kaikella on aikansa ja paikkansa täällä maan päällä, Kirkan maallinen vaellus tuli täyteen.

    • *Irmeli*

      Kynttilät palakoon SUUREN MESTARIN muistolle! Eikö olisi ollut vanhoja sairaita lähettää tilalle Rockin taivaaseen? Rakas idoli on poissa

    • Silloin kun on läsnä

      Arvomaailmojen arovitus?

      Läheisille täyden sydämmen jaksamista toivottaen. Ihmiset surevat ja ikävä on meillä kaikilla.

      Tuo Kirkankin tapa laitaa itsensä kaikille kuultavaksi ja tapa jakaa elämänsä kaikkien kesken on sitä elämänrohkeutta mitä ei ole suurimalla osalla ihmisiä.

      Arvomaailmat ovat inhimillisiä ja oikea läsnäolo oli Kirkan tapa olla läsnä kun me kaikki haluttiin samaistua elämää koskeviin arvoituksiin. Hän tulkitsi ne sadat tuhannet ihmiset/tunteet jaettavaksi joita niin harva osaa ja uskaltaa tehdä.

      Käsittääkseni hänen ei tarvinnut tehdä ihmisläheisiä ja heihin vaikuttavia suurtekoja salassa, riitti kun hän oli oma itsensä. Hän ei myös salannut sitä vaan jakoi kaiken meidän kanssa.

      Läsnä olo ja voimien jakaminen, rakastamien ja hyväksyntä niille kaikille elämää koskettaville tunteille kuului hänen tulkinnoisaan. Eskällus ottaa esille surun ja kovienkin tutemusten kirjo.

      Rajallisuus on rakkautta, joka hänestä välittyi.
      Arvot joita ei saa koulutuksella vaan elämällä. Kuinka paljon meillä onkaan, opittavaa?

      Lämpimästi kiittäen, muistean ja ikävöiden.

      ns: arvoja ajatteleva.

    • tyhjän potkija

      vais lähti se tuoki hemmo pois. no niinhän meistä tekee jokainen. mutta on se kumma kun ihmisen saavutuksista aletaan puhuun sitten kun se on poissa. mutta kukaan ei muistele kun elää.

      • Jaminax

        Älä höpäjä...Kirka oli pinnalla koko ajan, kehuttu ja arvostettu taiteilija ja ennen kaikkea suuri viihdyttäjä!!


    • Kirkan perheelle

      ; (

    • tjoh

      perustakaa kriisiryhmä!!!1

      • Kaapponen

        saahan ihmiset purkaa sieluaan ja muistella mestaria! Häpeä ääliö!


    • Nimetön

      taas yksi mestarismies yläkerran orkesteriin....surettaa suuresti:( Nyt haluaisin joltakin tietää, mistä löytyisi se Kirkan vaimolleen tekemä kappale "viimeinen valssi". Luulen ettei sitä ole levytetty? Murheen murtamana olen.

      • turre85

        Järkytys oli suuri kun avomies soitti töistä ja kertoi kamalan uutisen.. itse olin juuri käynyt lukemassa uutiset, eikä siitä vielä silloin kerrottu netissä.. Kuuntelin Kirkaa jo pienenä ja tähän päivään asti olen hänen lauluistaan pitänyt. Lepää rauhassa Kirka!


      • JackDaniel87
        turre85 kirjoitti:

        Järkytys oli suuri kun avomies soitti töistä ja kertoi kamalan uutisen.. itse olin juuri käynyt lukemassa uutiset, eikä siitä vielä silloin kerrottu netissä.. Kuuntelin Kirkaa jo pienenä ja tähän päivään asti olen hänen lauluistaan pitänyt. Lepää rauhassa Kirka!

        Järkytys on sanoin kuvaamaton. Kirkan musiikki soi myös minun lapsuuskotonani paljon. En voi käsittää että hän on oikeasti poissa.


      • riittaK
        JackDaniel87 kirjoitti:

        Järkytys on sanoin kuvaamaton. Kirkan musiikki soi myös minun lapsuuskotonani paljon. En voi käsittää että hän on oikeasti poissa.

        Niin paljon jäi kesken, niin yllättäen loppui aika...


    • Månsas forever

      Kirkaa jää kaipaamaan ne jotka tiesivät kuinka musiikkia tehdään ja Kirka teki sitä tunteella.

    • ROKROKROK

      Mokomia nyyhkylälläribiisejä,
      ROKROOKROK!

    • Hämmentynyt

      Suomen musiikkiin jäi jälleen suuri tyhjiö. Juuri jonkin aikaa sitten katsoin ohjelmaa jossa Kirka esiityi Jimi Pääkallon kanssa yhdessä, ajattelin Kirka näyttää vanhentuneen. Liekö kyseessä ollut pitkäaikanen sairaus kuitenkin. Kirkan levyjä olen kuunnellut ja yhdellä keikallakin olen ollut, näistä on jäänyt mieleen hyvä fiilis, jonka Kirka esiintyessään välittää yleisölleen. Elämme vain kerran,sitäkin kauniimmin, sitäkin paremmin.

    • Surun pyyhit silmistäni pois

      Olipa tyrmäävä uutinen, ihan kylmät väreet menee ihoa pitkin!Lämmin osanotto läheisille =(

    • valovoimaisimmista

      pitkäaikaisista artisteistamme.
      Kyynel vuotaa poskellain, mutta lohtu sentään, kauniit laulut jää pysymään.

    • pikkymyy78

      pitäisi aina muistaa et se päivä tulee yllättäen kun lähtee .ja olla ihmisten kanssa väleissä kirka oli tosi hyvä tyyppi!sääli noin nuorena mennä.päivät on lasketut kun synnytään

    • df. feeldood

      juice viereen ,james toivottaa

    • Sinzu92

      Miks Kirkan piti kuolla, ei tää oo enää reiluu!! Kui just Kirka

    • kirkan muistoa kunnioittaen

      eikö voitais vaan kunnioittaa miehen muistoa. politiikka, puolueet ja viinakeskustelut voi häiriintyneet ja kersat jutella jossain muualla

    • suomessa

      kirka oli suomen rock kuningas ja on sitä edelleen! koki rankan elämän mutta teki uskomattomia biisejä! juice ja kirka olivat samaa maata nyt vain kumpikin on poissa keskudestamme!

      • fghdsfxgh

        MUSIIKKI TUNTEE VAIN YHDEN KUNINKAAN!

        KAIKKI KUNNIA SILTI KIRKALLE


    • juuri niin

      nyt on suurempi syy äänestää aria idolsissa, tätä pientä kirka poikaa pitämään kirkan muistoa yllä! vaikka eihän kirkaa voi tietenkään korvata

    • elämän suola

      Muistuttaa ihmisen kuolavaisuudesta. Huomisesta et tiedä.. et ensi yöstä, oletko vielä elossa! Kannattaa ihan todella miettiä tätä asiaa joskus. Elämänarvojaan, monet tupakoitsijat esim usein sanoo.. että " hällä väliä, joskushan sitä on kuoltava" mutta tosiasiassa kun se kuolema on kasvoista kasvoihin niin hätä tulee. Äkkiä apua hakemaan. Kestetään vaikka minkäläiset hoidot, että saisi muutaman päivän/kuukauden lisää.. Nyt on ajateltava, tehtävä muutokset! En ole useinkaan tavannut vahutsa joka sanoisi, nyt riittää.. en mene enää lääkäriin vaikka tuo pumppu reistailee, ei, sinne sitä juostaan henki hädässa vaikka olisi ikää 100 ja risat, siis ihmisen elämänhalu on hyvin voimakas. Vaali sitä, vaali elämääsi/terveyttäsi! Mieti elämän perustotuuksia.

    • nyt kyllä

      Aivan kauhea uutinen.

      • saapuu kyyneleet..

        ei tätä oikein tajua vielä..sama oli kun Juice lähti..muutaman tunnin päästä vasta alkoi itkettämään ihan kauheesti...
        Osanotto omaisille.


      • Antsa

        Avasin Iltasanomat webissä ja katsoin ; että hetkinen kuka on poissa ?

        Kun totesin, että muusikko Jumalan armosta rokkareiden kantaisä Kirtka on lähtenyt veljensä luo yläkertaan, niin ei voinut kuin itkeä ja muistella!

        Kiril:

        Kiitos ja kumarrus; lepää rauhassa!

        /Antsa


    • ...

      tähän ei kai voi muuta sanoa kuin että Hetki lyö...

      mutta pitääkö joka aiheesta keskustella? ihan hyvin tähän oisi voitu ottaa kenen tahansa ihmisen kuolinilmoitus ja keskustella siitä. mutta mediahan näköjään mässäilee aiheesta kun aiheesta. pääasia että lehdet ym. muut mediat myy! argh!

    • Pop.peli

      Tässä taas muistus siitä että nälkä on ikuista , mutta kuolema on varmaa.

      - Kun on ollut melki 40 vuotta keikka rundilla voi sanoa itteensä jo Rock staraks.......Ja sitähän Kirka eittämättä oli..kukahan on seuraava ???....

    • Tellervoinen

      Olin odottanut innoissani Kirkaa tanssikilpailuun!
      Nyt masennuin,nuoruuteni on auttamattomasti ohi,ensin Juice,sitten Kirka joka vaikutti terveeltä ja pirteältä!

    • Molok

      Osanottoni.

    • et unohdu koskaan

      Kirka oli paras laulaja. Ihana ääni ja tulkinta. Osanottoni omaisille.

      • huonoin

        Kirka oli jotenki hyvä, ku taas jotenki iiihan HUONO!! Et ei uskaltais kehuu ku Kirka on niin pelottava!!!


    • tuli...

      ...tämä uutinen. Juuri äsken sain vasta tietää kun saavuin Suomi24:n etusivulle. :(
      Itse en koskaan ollut mikään varsinainen Kirka-fani, mutta mielellään Hänen kappaleitaan kuitenkin kuunteli. :) Karismaattinen, persoonallinen ja ammattitaitoinen artisti, joka teki kyllä hatunnoston arvoisen elämäntyön musiikin saralla.
      Lämmin ja vilpitön osanottoni Kirkan omaisille, läheisille, sukulaisille, ystäville ja faneille.
      Yksi legendoista on poistunut jälleen areenalta - pysyvästi. :(

      "Ei kuolema ole arvoitus, joka kerran ratkeaa.
      Se on ihmisen ihana oikeus, taipaleensa tehtyään
      nukahtaa."

      † R.I.P. † --

    • hiljaa..

         Kyllä veti tämä uutinen itsenikin hiljaiseksi ensin juice nyt kirka, vaikka en kummankaan musiikkia kauheasti kuunnellut taikka kuuntelin, mutta en välttämättä kiinnittänyt huomiota kenen kappaletta kuuntelen.Kysymys soi päässäni miksi? Miksi kaikkien suurien hyivien ihmisten pitää lähteä liian aikaisiin? "hetki lyö" KIrkan Ja Juicen muistoa lämpimästi kunnioittaen ja lämmin osaanotto kaipaamaan jääneelle perheelle ja läheisille ihmisille.

      • arvelijakin on ihminen

        Kirka täällä www.reserviin.com nimimerkillä sepposarja? ? Sellaisia epäilyjä on heitetty.

        RIP


    • Mies vm59

      Käytiin vaimon kanssa monesti Kirkan keikoilla ja konserteissa. Hän oli todella yleisönsä ottava artisti; hän sai jopa jäyhät pohjalaiset tempaistua mukaansa.

      Monia lämpimiä muistoja jäi... Meillä oli hauskaa oikeesti ja ilman viinaa... Viime kesän Saarijärven keikka jäikin sitten viimeiseksi. Ei olisi uskonut.

    • suuri suru kohtasi

      Haluan ottaa osaa omaisten suureen suruun.Ikävöimme teidän kanssa Kirkaa.

    • MaBaker
    • mutta totta

      elämä on ihmeellinen. Suru täyttää sydämen soittaa mielen mustin koskettimin.
      Voimia Kirkan sukulaisille ja erityisesti Paulalle

    • meet

      KIITOS KIRKA. JÄTIT ISON AUKON SUOMEN MUSIIKKITAIVAALLE. Voimia omaisille.

      • :'(

        Kiitos kirkalle aivan mahtavista biiseistä ja valovoimaisista keikoista. Olet iso pala suomen musiikkikulttuuria


    • Laulullasi pois.

      Osanottoni läheisille. Oman suruni tuskassa niin usein itkin kun kuulin lauluasi,kosketit sydäntäni.Vaikka äänesi oli karhea,lauluistasi kuulsi herkkyys.Hyvää matkaa Kirka!

    • Kirka ja veljensä elää

      musiikissa ja juutalaisillekin on autuuslupaukset annettu?

      Heidän lankeemuksensa ja voittojensa kautta mekin pakanat olemme mahdollisia Rakkauden Valtakuntaan...niin tässä ajassa kuin mahdollisesti tuonnempana...

      "Ja Henki palajaa Luojan luo, joka sen on antanutkin!"

      Olkaamme valmiita kuolemaan tälle maailmalle rauha ja rakakus sydämessämme!

      Kiitos Kirka!

      Juha-veli , Åbo-Fin land!

    • ihailijatar

      Kirka oli viihdyttäjä koko sydämellään, antoi kaikkensa. Eräs Suomi-viihteen stara, -50 luvulla syntyneiden teini-ikoni.
      Ilolla ikäni muistan sen jännityksen ja hurman mikä nuorentytön mieleen syntyi aina kun kuulimme että Kirka tulee johonkin lähilavalle esiintymään.

      Kirka oli esiintyjänäkin aina herrasmies ja hyvä esikuva nuorisolle.

      Lepää rauhassa Kirka olet sen ansainnut, vaikka aikasi koittikin liian varhain.
      Voimia omaisille suuren surun keskellä!

      • Rakkaus ON

        usko ja toivo...olet rakas veli meille koko Suomen kansalle!!! Kuten Juice ja muut...tulee ikävä.....täältä parempaan kotiin!!!

        Justus


      • SuomiNeitonen vm -78-

        Joo. Minun kommentini on se että: Suomesta kuolee kaikki hyvät artsitit kohta. Jäljelle jää vain muisto tai oikeasti ei enää yhtään mitään. Itse olen vuosimallia -78- ja Kirkasta en oikeasti muista paljon mitään. Mutta tuntuuhan se oudolta kun kaikki tai oikeasti tuntuu että lyhyessä ajassa on kuollut usea artisti.Minun suosikkeihin kuuluu laulajista artisteista Jari Sillanpää ja idols voittaja Ilkka Jääskeläinen.Ihmettelen vain että miksi ihmeessä suomen ykkös artistit kuolee pois?? Että onkohan se joku omituinen sattuma vai pelkkää huonoa tuuria??Itse en paljonkaan muista mitä vuosien varllella on tapahtunut suomi viihteessä ei ole vain tullut seurattua televisiota tai radiota niin tarkasti. Mutta tämä netti onkin hyvä väline jolla pidän ystäviini nykyään yhteyttä. Joten televisiota tai radiota en enää oikeastaan tarvi.En edes enää muista ketä kaikkea on pois mennyt vuosien varrelta. Silloin kun minulla ei vielä nettiä ollut kuuntelin paljon radiota ja uutisia tuli seurattua eri tavalla. No mutta täytyypä tänä iltana katsoa ilta uutiset jos satun muistamaan. Ellen sitten ole jossain jumppa harrastuksissa siihen aikaan??Kohta Suomi on tyhjä maa kun kaikki artistit kuolee. Ei ole enää ketään jonka keikoille menisi. No nyt jatkan päivän puuhiani. T: SuomiNeito vm -78-


    • samaa sukupolvea

      Jätit sydämeeni kauniin muiston taiteilijana ja lämpöä ja iloa säteilevänä ihmisenä.

      Kevyet mullat sinulle, ja läheisillesi voimia suruun.

    • kake45

      Kirka oli yksi hienoimmista ihmisistä
      aina valmis tekemään työtä heikomman auttamiseksi
      ilmais konserteilla ym tavoin,rauha hänelle

    • Surullista

      Kirka oli hieno mies ja persoona ja hyvä esikuva kenelle tahansa.

      Vaikka musiikista en aina pitänyt, mutta kyllä sitä radiosta kuuntelemaan pystyi.

      • salra

        Järkytyin suruviestistä! Kirkan levy soi ja kynttilän sytytin.. :-( tätä surua on vaikea pyyhkiä silmistä!


    • Kirka ja veljensä

      elää...keskuudessamme vielä pitkään, muistoina ..musiikissa ja juutalaisillekin on autuuslupaukset annettu?

      Heidän lankeemuksensa ja voittojensa kautta mekin pakanat olemme mahdollisia Rakkauden Valtakuntaan...niin tässä ajassa kuin mahdollisesti tuonnempana...

      "Ja Henki palajaa Luojan luo, joka sen on antanutkin!"

      Olkaamme valmiita kuolemaan tälle maailmalle rauha ja rakkaus sydämessämme!

      Kiitos Kirka!

      Juha-veli , Åbo-Fin land!

    • Kirka-fani

      en halua vielä uskoa todeksi tuota uutista!!!sanat eivät riitä kertomaan...

    • kirkafani

      kamalaa kirka poissa !!! minun ihana laulajani...taas yksi laulaja mestari poissa joukostamme !!! ikävä tulee upeaa ihmistä ja laulajaa

      • Kirka poissa?

        Kirka joka "Surun pyyhin silmistäsi pois";-(


    • fani monta vuotta

      Haluan ottaa osaa omaisten suureen suruun.Ikävöimme teidän kanssa Kirkaa.

    • Pyyhi kyyneleet

      Lämmin osanotto.
      Kirkan konsertit oli aina katsomisen ja kokemisen arvoiset.
      Oletteko samaa mieltä?

      Maire

    • kyyneleitä

      oli järkytys saada aamulla puhelin soitto. rakas ja upea laulaja on poissa. kyllä repii sydäntä ja suru on valtava. suurimmat osan ottoni koko kirkan lähi ihmisille.

      ne jotka ei kirkan musiikista pidä, eivät varmaan tajua mitä musiikki voi merkitä. kirkan musiikki oli sellaista jos sai voimia ja ne auttoi yli sykkien virtojen, kuten hän itse lauloi....

      onneksi meillä on lämmin muisto ja hyvää musiikkia. musiikki elää aina....

    • Mustat vuodet vierivät, Suomi menetti taas yhden jonka musiikkia monet rakastavat. Kirka siirtyi Juicen tavoin soittelemaan muusikontaivaaseen. Kuka on seuraava? Legendat kuolevat yleensä ryppäissä? Kenties remun kova elämä tai andyn aikaisemmat huumeongelmat ovat rasittaneet ja loppu voi olla yhtä lähellä kuin kirkalla. Iskelmänikkarit vaan porskuttavat kuten päivänsankari Eino, (Onnea).

      Surunvalittelut

    • iso klyyvari

      ihan jees et dengas oli kauheen kuulosta kakkaa.

    • m.j.h

      Surullista...taas yksi upea suomalainen artisti on poissa. Kirka oli hyvä "idoli" nuoremmille sukupolville, miehellä oli perusarvot kohillaan!!! Näitä valitettavia menetyksiä tullaan lähivuosina näkemään melko varmasti paljon, suomirockin ja popin konkarit alkaa olla jo iäkkäitä... Kiitos miehelle hienosta musiikista!

    • aaretti vaan
      • ihailijatar

        Kirkalla olisi ollut vielä paljon annettavaa.


    • Ei ei ei

      Kirka ei saa olla pois,kuollut!!

    • Janne..

      Enkä edes koskaan nähny livenä koko äijää!
      Lepää rauhassa, Kirka.

    • Keikallemenijä

      Yksi suurimmista suosikeistani on poissa,kuka pyyhkii nyt surun silmistäni..:)

    • kirkan musiikin kuuntelija

      momet musiikit kuuneltu ja kyyneleet itketty, konsertit käyty...

    • Tietäjän veli

      www.reserviin.com kirjoittelemassa nimimerkillä Sepposarja. Näin minulle on kerrottu. Onko sitten totta.

      • make

        lähti liian aikaisten hyvä pois,, jaksamisia omaisille.


    • pääsi nyt

      ikuisesti tanssimaan tähtien kanssa...

    • varrella virran

      Kun täyti 25 v vuona 1965 silloin kirka lauloi
      varrella virran oltiin kakslautasen joen rannalla ja kahvia keiteltiin radio oli mukana.
      Kakslautanen on saariselän maisemissa. Varrella virran jäi soimaan korviini ja se soi yhä kuin muutkin kappaleet. Rauha hänen sielulleen ja muistolle.

    • Sinkku61

      Ei oikeesti!
      Kaikki hyvät lähtee ennen aikojaan, niinkuin jäin kaipaa Jamppa Tuomistakin, vielä ulkomailla. Juise ja moni muu. menin ihan kananlihalle kun luin Kirkasta. Huippu tyyppi ja laulajana erinomainen. terv. tuikku

    • Fanitar_83

      Kirka on poissa,kyllä kyyneleet tuli kun luin Kirkan kuolemasta.Yksi mestareista on poissa...
      Syvä osan ottoni ja voimia omaisille ja läheisille!

    • Fani33

      Suruvalittelut omaisille!!!!

    • Kirkafani

      Kiitos SuomiPOP-kanavalle kunnioituksesta Kirkaa kohtaa soittamalla Kirkan ihania kappaleita. Kyyneleet valuvat, mutta kuuntelen silti.
      Lämmin osanotto lähimmäisille ja voimia.

    • Osanottoni

      Kirka sai elää terveen elämää kuolemaansa asti eikä joutunut näin kokemaan sitä elämän varjopuolta kuoleman kynnyksellä. Sitä kohtaloa en soisi kenellekkään

    • Suru silmä

      Kuka pyyhkii surun silmistä nyt?

      Kirka oli hieno ihminen, joka oli valmis tekemään työtä myös heikompiosaisten puolesta.

      Surettaa, että kaikki hyvät lähtevät keskuudestamme.

      • Suurisuru

        Hetken hiljaisuus....suuria kyyneliä!!!


    • R.I.P'
    • skorpionit x 2

      Nyt Kikan matka jatkuu muttei yli synkän virran vaan luo rakkaiden ...

      Osanottomme läheisille ja ei tätä voi uskoa todeksi ...

    • Miitzu83

      Onko se vaan niin, että parhaat lähtee ensiksi? :'(

    • asdf

      aika korjaa.. :'

    • surullinen2

      Kirka on poissa ja suomen suurimmista ja valovoimaisimmista artisteista on mennyt. Musiikki elää.

      Suuri osanotto sukulaisille ja ystäville!

    • Sinicat

      Järkyttävä uutinen silmieni edessä..Kirka on poissa!! Sanat eivät oikein riitä kertomaan sitä tunnetta ja ikävää minkä uutinen aiheutti! Olen ollut Kirka-fani jo 34 vuotta ja Kirka säilyy muistoissani ainiaan, samoin hänen musiikkinsa säilyy ja elää!
      Meidän kaikkien matka päätty joskus, Kirkan matka päättyi aivan liian aikaisin! Vaunut on vierineet pois, kauas pois....
      PS. Ei viina eikä huumeet Kirkaa vieneet, hän lenkkeili ja piti kuntoaan yllä säännöllisesti! Ei huonolla kunnolla sellaisia keikkoja vedetä täysillä kuin Kirka veti!!!!!!!!!

      • enkeli pienoinen

        †lepää rauhassa †


      • -----

        Kyynel vierii, putoaa. Taas tunnet pienuuden, et suojaa saa... Sulle vain yli synkän virran sillan rakennan.

        Jaksamisia kaikille, joita suru koskettaa.


      • anna käsi

        Luokses leijan, jonka lähetin, yli vuorten
        tuuli kuljettaa, tuuli kuljettaa.
        Luokses kauniit ajatukset mun yli vuorten
        tuuli tuoda saa, tuuli tuoda saa.
        Näin leijoihin kultaisiin kirjoitan
        kauneimman mä lauseen,
        kun kanteen taivaan leija nousee
        sen nähdä saat.
        Kirkan muistoa kunnioittaen!


    • Olkku

      Suht nuori mies ja kovakuntonen mutta silti sydän petti!

    • khgf

      tuli vähän yllätyksenä. ihan hyvässä kunnossahan mies on ollu ja mites se tanssii tähtien kanssa juttukin..

    • Krunikka

      Hienon uran teit, kiitos siitä.

    • alöskdjfowiegh

      osanotto omaisille;(

      ainakin Tanssii tähtien kanssa sivuilta Kirkan ja partnerinsa kuva oli poistettu.... mutta mitään kommenttia ohjelman kohtalosta ei ollut

    • hfhssf

      mutta joku perkele senkin tehnyt on. -Juice Leskinen-

    • soppa

      Koko nuoruuden,ajan aikuisuuden kirkaa kuuntelin ,mitä nyt! muistoja muistoja vaan kuuntelen.

    • Diz, Wolf ja Honey j.

      Esitämme syvän surunvalituksemme omaisille.

    • Saan Sibeelius

      Mitähän osuus Kirkalla oli suomirockissa....
      Mielestäni hän täysin iskelmäosastoa

    • Samanikäinen

      Muistan lukeneeni vuosia sitten jonkun lehden ns. totuuskyselystä, Kirkalta. "Miten haluaisit kuolla?" Kirka vastasi: " Yöllä nukkuessa hiljaa pois" Armeliasta enkeleiltä.

      • siru

        Kuolema ei ei kysy ikää, paikkaa eikä aikaa.........se vain tapahtuu!
        Tullessaan se tuo surun, ikävän, tyhjyyden!

        Se pysäyttää, pistää miettimään.
        Asiat tärkeysjärjestykseen, kitinät pois. Miksi valitan turhasta. Herää suuria kysymyksiä, miksi ??

        Kirkan läheisille jaksamista!


    • MAKE ARO.T KANSA.DANNY..

      MUN IDOLI NÄIDEN KOLMEN HEPUN OHELLA JA SITTEN SUURI MIES JOKA KUOLI 56-VUOTIAANA ELI LIIAN VARHAIN...OLISI ANSAINNUT ELÄÄ 67-VUOTIAAKSI ASTI..KIRKAN PARAS BIISI YKS MIKÄ ON NIIN KAKSIN RANNALLA YKSINÄISET.NÄIN KIRKAN TAISKAN KANSSA KEIKALLA 2006 JA OLIN TÄNÄÄN YLLÄTTÄNYT

    • H-E-T-K-I-L-Y-Ö...

      suuri ja pidetty musiikin AMMATTILAINEN siirtyi juicen ja pädingin orkesteriin ja laulattaa meitä muistoissa jotka elää kauemmin kuin arvata saattaakaan.RAUHA HÄNEN SIELULLEEN JA KIITOS HYVISTÄ KAPPALEISTA MITÄ LAULOIT MEILLE SUOMALAISILLE JA MYÖSKIN MUUN MAALAISILLE.

    • Otan osaltani osaa. Viimeyönä tein bändimme nettisivuja hiljaisessa rauhassa. Suvussamme on myös melko tuore kuolemantapaus ja työstän varmaan myös sitä. Jostain kantautui mieleen soimaan Surun pyyhit silmistäni pois.

      • julkkissivulla....

        Kirkasta keskustelu käynnissä "Muut Suomalaiset julkkikset" -sivulla!


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe