mul on aika outo fetissi nimittäin kiihotun kun nään naisen minivekkihameessa ja koroissa,tekee heti mieli mennä hipaisee hametta,oiskohan muita tälläsii ja onkohan netissä kuvia noista vekkareista?
vekkihameet kiihottaa
21
1966
Vastaukset
- km
samajuttu mulla joson oikeen lyhyt
- Vepa
Sellaisia naisia on kiva katsella puistossa joilla ei ole alushousuja lainkaan alla ja pissivät hame päällä seisaaltaan
- Tero
Vepa kirjoitti:
Sellaisia naisia on kiva katsella puistossa joilla ei ole alushousuja lainkaan alla ja pissivät hame päällä seisaaltaan
Eivät taida pissiä ihan noin vain. Tosin kyllä minäkin katselisin.
- koukussa
Vepa kirjoitti:
En todellakaan halua nähdä naisia pissaamassa yleisillä paikoilla sen enempää kuin miehiäkään, mutta siinä suhteessa odotan kesää että näkisi kun tuuli nostattaa vekkihameiden helmoja niin että "parhaat puolet" paljastuvat. Parhaat tapaukset joita on tullut nähtyä on kun tuulenpuuska on lennättänyt vekkihameen helmat ihan huomaamatta selän takana, ja samaan aikaan on puhuttu kännykkään ja jatkettu kävelyä rauhallisen tietämättömänä että paljas peppu on kymmenien silmäparien ihailtavana!
- huoltomies
Vepa kirjoitti:
Vieläkin muistuu hyvin mieleen tapaus kun nuorena miehenä menin korjaamaan vuotavaa wc-säiliötä.
Asunnossa oli vastassa n. 30-kymppinen näyttävän näköinen emäntä lyhyessä minihameessa (ei kylläkään vekkihame). Hän innoissaan jutteli niitä näitä ja keitti kahvitkin minulle työpalkaksi. Pytyn kanssa tuli hiukan vaikeuksia ja korjaus ei onnistunutkaan ihan heti, ja emäntä pyöri siinä ympärillä tehden lähtöa johonkin.
Sitten hän tuli kylppäriin ja wc-ongelman todettuaan sanoi minulle "älä nyt häiriinny suotta, minä joudun lähtemään etten myöhästy bussista ja teen lähtöpisut". Ja siinä emäntä kyykistyi suihkuritilälle lirittämään, hämmennyin niin etten saanut sanaa suustani. Huudeltuaan suihkulla lattiaa, totesin ettei hänellä ollut housuja hameen alla ollenkaan. Hän sitten veti pyykkinarulla olleet pikkuhousut jalkaansa ja lähti.
Näin myöhemmin ajateltuani, hän teki sen ihan tarkoituksella kiusatakseen nuorta huoltomiestä.
Mutta kiva muisto jäi. - nam nam
voi ku munki vaimo pitäis niitä mut ku ei niin ei täytyy varmaa ettii joku kiva nainen joka ymmärtää tätä fetissiä
- karhu5
juu ihan ok juttu
- eunukki
ihan kiva fetissi ja todella helppo toteuttaa,jos vaan nainen ymmärtää sen päälle,onhan niitä hirveempiäkin juttuja
- jjjgg
joo mul on sama juttu kovasti kiihottaa lyhyet vekkarit ja pliseeratut ohuet hameet
- Anonyymi
Juuri näin
- Anonyymi
Taitaa vaan olla loppuun kulunut kahdeksantoista käyttövuoden jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, jokos poju aavistelee, että pippelillä voi ehkä tehdä muutakin kuin pissiä.
- Anonyymi
Ihanat kuvat
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://44338qhb.com/H/n2Rl 👈
- Anonyymi
Vanhaketju tosin ihaniin vieläkin. T.ukm60 lahti
- Anonyymi
Taitaa kuuskymppisellä silmät jo harittaa. 18 vuotta sitten näkivät vielä jotain.
- Anonyymi
Ja rahtihameet…
- Anonyymi
Nyt kun kelit lämpeää näkyy noita katukuvassa,itse kyllä tykkään kovasti M50
- Anonyymi
Xk4uf
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244