mulle tuli ekana mieleen

sonje

että kirka kuoli sentakia kun rääkkäs itteä liikaa tanssii tähtien harjoituksissa.. eli kroppa /sydän ei kestäny liian kovaa harjotusta.
kun ikääkin jo 56.

eikö muille tullu mieleen?

5

1406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mira.

Kirka on juossut maratoonin /maratoonejakin.
      Jus viimevuonan juoksi Tukholkman maratonin. Ei sen rinnalla paljoa mitkään Tanssiharjoitukset paina.
      Kukatahansa voi minkäikäisenä vaan kuolal sydänkohtaukseen.Veljeni työkaveri kuoli 32 - vuotiaana sydänkohtaukseen, vaikka harrasti liikuntaa aktiivisesti ( jalkapalloa yms. )

• Poppana*

Kirka oli VASTA 56-vuotias. Ei se ole vielä ikä eikä mikään. Ja Kirka oli tottunut kestämään vähän kovempaakin rääkkiä, kuin jossain tanssiharkoissa. Keikallaankin painoi aina täysiä alusta loppuun koko sen 1,5 tuntia mitä keikka kesti.

• viisissäkymmensissä

Tuo on miehelle paha ikä. Paljon miehiä menehtyy äkilliseen sydänkohtaukseen viisissäkymmenissä.
        Ehkä syynä elintavat, tupakointi ja mitä niitä nyt sitten onkin.

• mimmu

56-vuotias ei ole kyllä ikä eikä mikään. Mulle tuli mieleen, että kun kynttilää polttaa molemmista päistä se maksaa veronsa. Kyllä varmaan lukuisat yö- valvomiset ja raskaat keikat verottavat. Niin sitä täältä lähdetään. Kiitos Kirkalle kauniista ja koskettavista lukuisista hyvistä biiseistä.

• kuvan hänestä

..joka oli otettu näistä tanssiharkoista. Luulen, ettet ole ihan väärässä. Joko hän oli entuudestaan sairas tai huonokuntoinen, mutta näytti tosi väsyneeltä. Sääli joka tapauksessa, oli miten oli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe