Tänään on Kirka mainittu usein radiossa rockmuusikkona. Todellisuudessa hän ei koskaan ollut rokkari. Hän tosin teki kaksi hevilevyä, mutta hänen myöhemmistä haastatteluistaan saattoi ymmärtää, että ne tehtiin hiukan vastentahtoisesti levy-yhtiön painostuksesta, kun 80-luvun hevareilta haluttiin rahat pois. No, hevarit kuitenkin nauroivat Kirkan uskottavuusongelmalle ja levyt jäivät ostamatta. Kirka ei ollut rock edes 60-70-lukujen taitteessa, ainoastaan tyyliltään mod. Kyllä hän oli aluksi iskelmämuusikko ja myöhemmin humppamuusikko.
Kirka ei ollut rokkari.
8
574
Vastaukset
- MONIPUOLINEN ROCKKIIN
ONNEKSI KIRKA EI JÄÄNYT JÄYKISTELEMÄÄN PELKKÄÄN ROCKKIIN. KIRKA OLI MONIPUOLINEN TAITEILIJA, JOLLA OLI PERSOONALLINEN ÄÄNI JA OTE.
- Tosirokkari
Kirkan hevilevyt tekivät sen, että nuoriso ei niitä ostanut, ja vanhempi kuulijakunta meinasi hylätä hänet. Oli palattava äkkiä iskelmään. Ne levyt olivat muuten kauheita kuulla, ei niinkään Kirkan vaan tuottajan takia. Hän tunki ne täyteen rakastamiaan puhallinsoittimia.
- pellejä
Tosirokkari kirjoitti:
Kirkan hevilevyt tekivät sen, että nuoriso ei niitä ostanut, ja vanhempi kuulijakunta meinasi hylätä hänet. Oli palattava äkkiä iskelmään. Ne levyt olivat muuten kauheita kuulla, ei niinkään Kirkan vaan tuottajan takia. Hän tunki ne täyteen rakastamiaan puhallinsoittimia.
Suomessa ei ole hevareita ja nää jotka luulee olevansa sitä ottaa suihin Ville Valolta.
- L.N.
Tosirokkari kirjoitti:
Juu, samaa mieltä, ei niitä torvisoittokuntia olisi tarvinnut lykätä noille levyille.Pelkkä simppeli rokck-kokoonpano vaan taustalle niin olisdi tullut hyvää jälkeä, ehkä joku foni olisi riittänyt puhaltimista.
Mutta mitä jälkeä Kirka olisikaan saanut aikaan nykymetallibiisien kimpussa noilla äänivarannoilla?
- Humppalavojen "tähti...
Kirka oli samaa kategoriaa kuin Eino Grön ja Jamppa Tuominen. Humppalavojen iskelmätähti.
No, onneksi teillä on jo manttelinperijä; Antti Tuisku!- Tosirokkari
Niinhän teillä humppaveikoilla on Antti Ruisku. Nauttikaa te hänestä, minä rokkaan kunnes kuolen!
- Anja p
Et sitten ole nähnyt koskaan Kirkaa elävänä vetämässä James Brownia, Jerry Lee Lewistä ym. rock/soul-tähtien biisejä. Jos olisit, et sanoisi kuten nyt sanot. Eli älä puhu, kun et tiedä.
- Humppatukka
Koko jätkä oli pelkkä vitsi! Nolointa oli, kun hylkäsi pikkupillujen takia perheensä. Jotkut tykkäs musiikista, minä en. Onhan teillä vielä Kari Tapio ja Tapani Kansa. Uutena tähtenä sekoittamaan teidän ennen sotia syntyneiden päät on Antti Tuisku. Tuo lasten lastenne ikäinen "seksi" symboli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102654En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391983Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581718Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253