Lauloiko Kirka kyseisen biisin? Ei meinaa löytyä.
Neidonryöstö?
9
4519
Vastaukset
- !!!
Se oli Freeman, Leo Freeman. Vai oliko se Rainer Friman...
- pöljä!
Kirka osallistui 1976 euroviisukarsintoihin biisillä Neidonryöstö.
Samannimisen biisin on levyttänyt myös Anneli Saaristo, mutta Freemanilta ei sellaista löydy. - biisi!
pöljä! kirjoitti:
Kirka osallistui 1976 euroviisukarsintoihin biisillä Neidonryöstö.
Samannimisen biisin on levyttänyt myös Anneli Saaristo, mutta Freemanilta ei sellaista löydy.Anteeksi vain, mutta Freeman laulaa Neidonryöstön Menneisyyden vangit-bändissä. "Tänä yönä hunnut hulmuaa...".
- Eri veri
biisi! kirjoitti:
Anteeksi vain, mutta Freeman laulaa Neidonryöstön Menneisyyden vangit-bändissä. "Tänä yönä hunnut hulmuaa...".
Kyseessä eri biisi.
"Neidon ryöstö" vuodelta 1977 menee näin:
"Koivikkometsään laukkaavat hevoset
kaksi ratsua halki aamun ratsastaa..."
ja kertosäe:
"Kaksi ratsua yli virran käy
raukeena kaksi ratsastajaa
neidon käsi koskettaa
naurahtaa sanaton mies
kaksi ratsua yli virran käy
yksi on matka
yksi on aamu
virran vesi helkähtää
kimmeltää tulinen maa"
Megapöljä...ota vähän selvää asioista...
- lauloi,
mutta myös Markku Blomqvistin bassoversio on aika tunnettu. Myöhemmin myös Anneli Saaristo levytti sen.
- mutta
kukas sen biisin on sanoittanut?
Aina olen kappaleesta tykännyt, ja nimenomaan sen keskiaikaistyylisistä sanoista.
Toinen lemppari on liehuva liekinvarsi.
(sama sanoittaja) - Tjaa joo
mutta kirjoitti:
Aina olen kappaleesta tykännyt, ja nimenomaan sen keskiaikaistyylisistä sanoista.
(sama sanoittaja)Ilmeisesti Erno Enroth
- jkp23
Tjaa joo kirjoitti:
Ilmeisesti Erno Enroth
Sanoittajana Erkki Mäkinen.
Erno Enroth sanoittanut toisen samannimisen kappaleen. - tuo
mutta kirjoitti:
(sama sanoittaja)ole Aarno Ranisen tekeleitä? Jompikumpi Asplundin siskoksista esittäjänä. Monica tai Ami.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818