Saat kaiken!

Kirkan keikkoja paljon kolu...

Aina kun kuulen Kirkan vanhan biisin "Saat kaiken" valtaavat tietyt muistot mieleni ja eteeni piirtyy kuva miehestä,joka tähän lauluun sopi aikoinaan.Muistoja tuo ja paljon!"Kun etäisyys häviää saat kaiken, täällä en muita nää,vaan saat kaiken.Mies,jonka näät sisältään on toinen, näytelmän nyyhkivän päättää voinen.Saat kaiken sä kaiken.Kaiken sä kaiken!" Selkäpiissä tuntuu jo tää kirjoituskin.

r.i.p.Kirill, tai ei sittenkään vaan rokkaa heaven-bändissä Juicen ja muiden starojen kanssa:)

176

84640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyynel...

      Samoin! Sekä kappale: Alku kaiken kauniin.
      ..Alku tää voi olla kaiken kauniin, alku johon koskaan loppua löydy ei...

      • Ducray

        todella surullista:( tunsin Kirkan lapset vuosien takaa, heillä varmasti nyt suuri suru.Syvä osanottoni.Kauheaa, kun terve mies parhaassa iässä ihan yllättäen poistuu..mutta tätähän tämä elämä on.


      • *Tie huomiseen *laulu jostapidän myös laulu menee näin.Tie huomiseen.On sade pilvet maan peittävät varjollaan mä yksin kuljen tiedä minne.On ilta myöhä jo laskennut aurinko vain sinä mielessäin minä viellä tänne jäin,pyyhi kyyneleet kaikki muu jääd saa sinä et milloinkaan tie huomiseen vie rakkauteen.pupu-57


      • situation--
        Ducray kirjoitti:

        todella surullista:( tunsin Kirkan lapset vuosien takaa, heillä varmasti nyt suuri suru.Syvä osanottoni.Kauheaa, kun terve mies parhaassa iässä ihan yllättäen poistuu..mutta tätähän tämä elämä on.

        Kirka oli tyylikäs eikä lotrannut viinan kanssa.
        (toisin kuin jo edesmennyt muusikko)


      • vesku53

        Taas tuli suruviesti, että eräs aikamme suurista esiintyjistä on poissa!!! Muistakaamme hänet iloisena sekä hyvänä ihmisenä!!! Hän antoi Suomalaiselle musiikille paljon!!! Muistakaamme hänet laulun sanoin!!! Hetki lyö, viime hetki lyö!! Kukaan aikaa lahjomaan ei käydä voi, milloinkaan!!!
        Viettäkäämme hiljainen hetki hänen muistolleen, siellä missä me itsekukin tällä hetkellä olemme!!!
        Kiitos kirka sinulle antamastasi panoksesta Suomalaiselle musiikille!!!


      • Kirka oli nuori
        situation-- kirjoitti:

        Kirka oli tyylikäs eikä lotrannut viinan kanssa.
        (toisin kuin jo edesmennyt muusikko)

        toisaalta ei se ole väärin Kirkaa kohtaan päästä aikaisemmin pois tästä elämän koulusta. Luin hänen vastauksiaan kotisivulla ja täytyy sanoa, että oli sivistynyt mies.


      • Kaunista

        Kaikki on kaunista. Kirka läthi pois.Kaunis muisto jäi.mutta tämän viesti ketjun Umpi tyhmät viestin jätkäjä.Lepertelevät Kuuromykkien sATUJEN SATOA.


      • Terppa Raisiosta

        Suomi on menettänyt valtavan lahjakkuuden. Olen käynyt hänen konserteissaan, samaten eri tanssipaikoilla, missä hän on esiintynyt. Ääni oli karismaattinen - täysin jäljittelemätön. Kyynelet tulivat silmiin kun hänen kuolemastaan kuulin. Nyt hän on veljensä Sammyn luona. Toivottavasti he laulavat siellä ylhäällä yhdessä ja jollakin konstilla lähettävät biisin meille tänne alas. -Tero-


      • vaimon puolesta
        Ducray kirjoitti:

        todella surullista:( tunsin Kirkan lapset vuosien takaa, heillä varmasti nyt suuri suru.Syvä osanottoni.Kauheaa, kun terve mies parhaassa iässä ihan yllättäen poistuu..mutta tätähän tämä elämä on.

        Olen kokenut tämän saman,mieheni oli kova lenkkeilijä,lentopallon pelaaja.
        Ytenä yönä heräsin,kun kuului korahdus ja näin kuin hän vierestäni lähti,ei auttanut ambulanssi miesten antama apu. Oli tosi hirveää ja aina kun tällaista tapahtuu itken.Niin myös toivon Kirkan vaimolle kestämistä elämä on joskus julma.

        Osanottoni.


    • Carita

      Mun äitini on fanittanut KIRKAA koko elämänsä ajan.Kun se ei joskus voittanut jtn euroviisui tai jtn niin mun äiti itki kun se oli pieni.
      Tää on ollut mun äitille todella kova pala kun KIRKA
      on kuollut.


      LAITTAKAA JTN VIESTII MULLE KOSKA ON TÄÄ MULLEKKIN KOVA PALA KATTOO MUN ÄITII IHAN MURTUNEENA!!??

      • Yonsku

        Kellepä se ei ois kova pala,jos fanina saa tietää idolinsa kuolleen.On siinä varmaan sulattelua joksikin aikaa,mut aika parantaa kipeimmätki haavat.


        T:Yonsku


      • mutsi -56
        Yonsku kirjoitti:

        Kellepä se ei ois kova pala,jos fanina saa tietää idolinsa kuolleen.On siinä varmaan sulattelua joksikin aikaa,mut aika parantaa kipeimmätki haavat.


        T:Yonsku

        kun joku sinulle merkittävä idolisi kuolee.. muistat ne kauniit hetket, joita taiteilija toi elämääsi, ehkä ensirakkautesi siivittämänä. Se on siinä, esiintyvän taiteilijan suurin anti; tuoda iloa ihmisen elämään ja lievittää surua ja myös antaa luvan itkeä. Äitisi saattaa olla omaa ikäluokkaani, vuosi sinne tai tänne, Kirkahan aloitti jo päälle 10-vuotiaana poikasena esiintymiset, ja tämä oli veret seisauttava päivä elämässäni. Kuuntelen Kirkan lauluja cd:ltä ja nautin viiniä, hänen muistolleen. Kiitos Kirka.


      • tuli..

        mieleen 60-luvun lopun Danny show:t joissa Kirka oli mukana.
        Likkojen kanssa niitä kierreltiin katsomassa pitkin etelä-suomea.
        Kaiholla tänään muistelen sitä surutonta nuoruusaikaa.
        Rakkain Kirkan kappale mulle on Hetki lyö......

        Kirkan läheisille osanottoni.


      • ...ja aika on surra

        Kirka oli hyvä muusikko, yksi Suomen parhaista. Ikävä, että Kirka lähti niinkin nuorena pois. Aika ja sattuma kohtaavat kaikkia. Aika parantaa haavat, hitaasti mutta varmasti. Nimimerkki Läheisensä itsekin menettänyt


      • muistoja 20vuoden takaa...

        Äitisi ei ole ainoa, en tiedä äitisi ikää, mutta mä olen yli40v ja yli 20 vuotta pitänyt kirkaa karismaattisena, elämäniloisena ja suomalais-kansainvälisenä esiintyjänä, jolla on mieleenpainuvia lauluja, surullisia ja iloisia. olen nähnyt livenäkin ja kaupungilla kävelemässä. uutinen hätkähdytti valtavasti:(, kuultuaan oli hetken vaikea uskoa todeksi. en ole samanlaista fiilistä kokenut vielä kenenkään suomalaisen artistin kohdalla (esim hiljattain juice, sori juice, vaikka nuoruudessani juicekin vaikutti). semmoista se vaan on. sympatia äidilles, hän ei ole yksin. fani espoosta.


      • Caita
        muistoja 20vuoden takaa... kirjoitti:

        Äitisi ei ole ainoa, en tiedä äitisi ikää, mutta mä olen yli40v ja yli 20 vuotta pitänyt kirkaa karismaattisena, elämäniloisena ja suomalais-kansainvälisenä esiintyjänä, jolla on mieleenpainuvia lauluja, surullisia ja iloisia. olen nähnyt livenäkin ja kaupungilla kävelemässä. uutinen hätkähdytti valtavasti:(, kuultuaan oli hetken vaikea uskoa todeksi. en ole samanlaista fiilistä kokenut vielä kenenkään suomalaisen artistin kohdalla (esim hiljattain juice, sori juice, vaikka nuoruudessani juicekin vaikutti). semmoista se vaan on. sympatia äidilles, hän ei ole yksin. fani espoosta.

        Joo äitini on 40 ja on fanittanut koko ikänsä.


        VOIMIA(:


      • ja äidille

        kyllä oli päivä tämäkin. Olen 63 syntynyt äiti-ihminen ja kyllä tuli itkuinen olo kun kuulin tästä menetyksestä. Kirka kuului mun nuoruuteen musiikkinsa kautta ja silloin kun hän esiintyi euroviisuissa , muistan sen hyvin ja kun menestystä ei tullut , multa hän sai tuhat pistettä !!! Toivon että äitisi voi iloita sitä mitä Kirka jätti jälkeensä . Kirka on pois mutta musiikki elää. Toivon voimia myös Kirkan mahtavalle Paula-vaimolle ja lapsille jotka jäivat kaipaamaan isää. Tanssii Tähtien - kanssa , odotin niin Kirkaa lattialle, nyt on tyhjä paikka, taidan jättää kilpailun seuraamisen väliin...


      • Surun pyyhit silmistäin
        muistoja 20vuoden takaa... kirjoitti:

        Äitisi ei ole ainoa, en tiedä äitisi ikää, mutta mä olen yli40v ja yli 20 vuotta pitänyt kirkaa karismaattisena, elämäniloisena ja suomalais-kansainvälisenä esiintyjänä, jolla on mieleenpainuvia lauluja, surullisia ja iloisia. olen nähnyt livenäkin ja kaupungilla kävelemässä. uutinen hätkähdytti valtavasti:(, kuultuaan oli hetken vaikea uskoa todeksi. en ole samanlaista fiilistä kokenut vielä kenenkään suomalaisen artistin kohdalla (esim hiljattain juice, sori juice, vaikka nuoruudessani juicekin vaikutti). semmoista se vaan on. sympatia äidilles, hän ei ole yksin. fani espoosta.

        Kun kuuntelin Kirkan poismenoa uutisista, ei kyyneleet olleet kaukana. Kyllä Kirka oli uskomaton taiteilija ja koko kansan artisti. Kaikki tunsivat Kirkan ikään ja sukupuoleen katsomatta. Musiikkimakukaan ei ollut rajoittava tekijä, sillä Häneltä sujui niin rokki kuin iskelmäkin. Liikuttavaa oli myös se, että Remu vertasi Kirkaa Elvikseen. Elvis elää! Ja niin elää KIRKAkin! Pyyhkii omalla laulullaan surun pois sielusta. Tarkoitan tässä kohtaa sitä surua, joka tuli uutisen myötä. Toisaalta Hän sillä laulullaan antaa voimia suruun itse kullekin, erilaisissa tilanteissa, nyt tässäkin ja varmasti tulevaisuudessakin.
        MESTARI MIKÄ MESTARI AREENALLA AIKANAAN, ja MESTARIKSI JÄÄ.

        Olisin mielelläni kuunnelut vielä laulujasi, KIRKA, ja seurannut Sinua telkkaristakin vaikka tanssien merkeissä.
        Jaksamista perheellesi ja muille läheisille tämän yllättävän asian tullen.

        ... sydämessäni on nyt tyhjä paikka ...


      • Anonyymi

        Tavallisia jamppoja putoo rivi päivässä, eikä siinä mitään, mutta kun yksi Kirka läh5ee, maan suru on uikuttamisen tasalla uiiihhhhh


    • Minä vain

      missä välissä kirkakin on ehtinyt kuolemaan? :O

      • tuo oli

        kuollut johonkin sairaskohtaukseen :(


    • annuk

      Jään kaipaamaan! Hän oli suoraselkäinen kaveri ja hyvä muusikko. Seurasin yli 30 vuotta hänen taiteilijauraansa ja ihailen sitä, että hän oli niin sinut itsensä kanssa kaikkien vaikeuksiensa keskellä. Maksoi verovelkansa aikana, joka vaati todella kiristämistä!
      Osanottoni läheisille

    • hieno heppu oli

      aika yllätyksenä tuo kuolema tuli, ainakin minulla on mielikuva että mies oli hyvässä tasapainossa elämän suhteen.
      Niin ne miehet lähtevät suorilta jaloilta vaikka kuinka eläisi terveellistä elämää. Jäi Kirkaltakin eläkeläiselämä väliin, ehkä muusikolle hyvä niin?
      En ole mikään fani, mutta miellyttävä kuva mulle Kirkasta on jäänyt.

      • Elisso

        Voi kirka:( ei sitä ois uskonu vielä. mäkin luulin että oot vielä hyvässä kunnossa. mutta niinkun on,kaikki parhaimmat lähtee ekana ;)
        Ensin lähti Juice sitten sinä :(
        Mutta nyt voitte katsella meitä muita sieltä ylhäältä


    • oylly

      Kovin ihmettelin. Ei olisi ensimmäisenä tullut mieleen, että Kirka lähtisi seuraavana meidän muusikoiden seurasta. Rakastan sinua, isä

      • KirkaR.I.P

        Ungalo-Sua Mä Kaipaan


    • Inge

      Varsinainen fani en ollut, mutta pidin Kirkan musiikista ja parilla keikalla kävin nuorempana. Kirka lähti vähän turhankin nuorena ajasta iäisyyteen, ikävä kyllä.. Muistot ja ikävä jäi monelle.

      • Fani 2

        Mestareista yksi parhaista on pois ja suru on syvä.
        Niin yllättäin,vaikka kaikkihan me täältä aikoinaan..
        Lepää rauhassa,Kiril.


      • Siru
        Fani 2 kirjoitti:

        Mestareista yksi parhaista on pois ja suru on syvä.
        Niin yllättäin,vaikka kaikkihan me täältä aikoinaan..
        Lepää rauhassa,Kiril.

        Olin 14, kun pääsin ensimmäistä kertaa elämässäni, ennen rippikoulua, Kangasniemen Syvälahden lavalle Kirkaa katsomaan. Valtavassa tungoksessa pääsin kosketusetäisyydelle ja sitä kättähän ei pesty aikoihin!
        Noin kymmenen vuotta sitten Kirka konsertoi Hyvinkääsalissa ja menin viemään hänelle ruusun...ja sain pusun poskelle! Ehdottomasti Suomen paras artisti on poissa.


      • Siru kirjoitti:

        Olin 14, kun pääsin ensimmäistä kertaa elämässäni, ennen rippikoulua, Kangasniemen Syvälahden lavalle Kirkaa katsomaan. Valtavassa tungoksessa pääsin kosketusetäisyydelle ja sitä kättähän ei pesty aikoihin!
        Noin kymmenen vuotta sitten Kirka konsertoi Hyvinkääsalissa ja menin viemään hänelle ruusun...ja sain pusun poskelle! Ehdottomasti Suomen paras artisti on poissa.

        Todellakin...Yksi suomen parhaimmista ja mahdollisesti yksi legendaarisimmista laulajista on nyt lähtenyt luotamme :( Itse nuorisoa edustaen myös itse olin ihan pienenä skidina Kirka fani. Muistoasi kunnioittaen.


      • Nimetön

        Oli hieno mies, esiintyjä ja artisti. Aivan ihana biisi se, "ota lähellesi peiton alle, pidä sylissäsi suudellen....anna hyväilyjä rakkaimmalle.."

        Se oli silloin joskus kauan sitten teininä, kun olin lovestunut yhteen Sakuun:):)

        R.I.P. Kirka!


    • Hanibubu

      Tämä tuli todella yllätyksenä! Tämä on suorastaan järkyttävää.Itse tykkään kuunnella Kirkan biisejä sillä niissä on sitä jotain.Mutta että hän on nyt poissa,mitä me sitten kuunnellaan??

    • Mimminen..

      Minäkin kun kuulin tuon uutisen, en ollut uskoa sitä.. ja juuri kun Kirkan piti esiintyä siinä tanssii tähtien kanssa ohjelmassakin :( Ihan tyhmää kun kaikki legendat alkaa "häviämään" .. siis ensin Juice, sitten Kirka.. kuka seuraavaksi? :(
      Lepää Rauhassa Kirka, yksi suurimmista suomalaisen musiikin legendoista!

    • nettanainen

      Opin tuntemaan Kirkan jo nuorena,Rakastuin "teinirakkaus",mutta Rakkaus jatkui nyt myös aikuisena,toivottavasti Kirka saa ne juutalaiset hautaukset,minkä mukaan oli uskovainen,Jumaloin häntä.Ajelin aina stadiin,vähän ennen kelsin kpl."hei me mennään stadiin taas"jos satutte muistaan.
      Kirkan omaisille syvä osaanotto!Minä suren myös..

      • salakki99

        *Olin myös ikiaikainen fani alusta tähän päivään,
        ja musiikki elää. Onneksi on tekniikka että kaikki biisit on jo saatu kasetilta cd:lle.
        Olen sydänmestäni surussa mukana. OMAISILLE SIUNAUSTA JA VOIMIA.


    • OLLI TREW<

      EI KAI EI SAA KIRKA EI SAA KUOLLA !!!!!!!!!!!!!!!

    • Nallukka.........
      • jep, tuolla tuli oltua kirillan kaa baanalla tukholmassa, kova muusikko ei kuitenkaan voittanut mua. Mutta hän onkin minua 1000 kertaa musikaalisempi:-)

        Lepää rauhassa mies!


    • njzxdkfla

      itelleni jäänyt parhaiten mieleen Hengaillaan:)

    • Huhti

      ..menetys, aina yksi ikuisista idoleistani.
      Olin kaupan kassan jonossa, kun sain tekstarin kännyyni..

    • yhtes

      tosi surullista,kirka oli yksi suurista susikeistani, aivan mahtavaa musaa, hän teki työtä aina täydellä sydämmellä oi, oi tosi surullinen päivä tuli tästä.

      • Nimetön

        hei, täällä yksi tosi surullinen, hienon ihmisen pois menon johdosta. biisi,kaikkien muiden mahtavien joukosta, varrella virran.....luulet sä tosiaan, etten kaipaa sua milloinkaan.... mahtava esiintyjä, kuopion musiikki keskus 2 v. sitten, viimeksi jäänyt ja pysyy mielessä. voimia ja jaksamista läheisille!


    • MICHAEL68

      Erittäin surullinen uutinen!.Erittäin monipuolinen laulaja on poissa,mut jatkaa lauluaan ikuisesti mun sydämessä!.YLI SYNKÄN VIRRAN,SILLAN RAKENNAN

      • Christiina

        kuten myös meille kaikille faneille.Kirkalle kiitos menneestä ja hyvää matkaa.


      • leenamaija
        Christiina kirjoitti:

        kuten myös meille kaikille faneille.Kirkalle kiitos menneestä ja hyvää matkaa.

        Murheellisena myönnyn tähän tunteeseen, lähes itken....10 vuotta on kulunut kun menetin 19 v poikani...


    • nuppunen

      Yksi parhaista on poissa :(
      Olen ollut Kirka fani koko hänen laulajauransa ajan.Hän parani vain vanhetessaan.
      Symppis laulaja.
      Laulut jäivät elämään,levyt ja CD-levyt ja kasetit.Kuvat ja leikekirja.

    • ei fani

      tämä on faktaa tuntuu vaan siltä että laujan ura ei ole ruusuilla tanssimista rankkaa hommaa juosta keikalta toiselle ja yöllä vielä..
      ensin menee kuulo sitten ääni ja lopuksi menee terveys..huonolla palkalla saa raataa suomessa..

      • Tyttö20vee

        Kirka tuli tutuksi äitini fanituksen myötä ja Hän jäi samantien sydämeeni. Jää hyvästi !

        "Anna käsi niin mä kanssas kuljen, yli pahan päivän näytän tien"


      • hääppönen laulaja

        ei mikään kummoinen laulaja. sellainen tavallinen kirkuja vaan.


      • kyiyliyöuöuoö

        Seiskan videossakin näkyi,että lähtö on lähellä jollei hellitä ajoissa.


      • only human
        hääppönen laulaja kirjoitti:

        ei mikään kummoinen laulaja. sellainen tavallinen kirkuja vaan.

        joka pystyy arvostelemaan legendaa osaa varmaankin itse olla paras.


    • bunnygirl

      Upeaa, koskettavaa musiikkia. Uskomattoman vaikea uskoa, että Kirka on poissa. Kiitos musiikista!

      • rehellinen kuuntelija

        Kirka oli hyvä ihminen, joka määrätyn vaikeuden kanssa eli ja osasi hoitaa hommnsa hyvin. Minä ainakin rukoilen Jumalaa kirkan puolesta, että hän saa sen paikan tuonpuoleisessa, mikä hänelle kuuluu.Kaikkia hyvää sureville omaisille.


      • Kirkan vuosikymmeneltä

        Mene Rauhaan mene Turvaan Luojammme Kaikkivaltiaan! Jää Hyvästi!
        Kiitos hienoista Biiseistä! Ja upeasta urasta.
        Tervehtien Kirkan jo nuoruudesta muistava musiikin kuuntelija!


      • leenamaija
        Kirkan vuosikymmeneltä kirjoitti:

        Mene Rauhaan mene Turvaan Luojammme Kaikkivaltiaan! Jää Hyvästi!
        Kiitos hienoista Biiseistä! Ja upeasta urasta.
        Tervehtien Kirkan jo nuoruudesta muistava musiikin kuuntelija!

        Oli vuosi n. -69, pidin esitelmän Kirkasta. Asuin silloin n. 20 km:n päässä Kuopiosta, joten oli aikamoista kantaa "mankkaa" sieltä asti (se oli silloin kelanauhuri). Laitoin Kirkan kuvan taululle. Kerroin hänestä mitä tiesin. Kunnes lopuksi kelalta soitin kappaleen "....ehkä suukon antaa saan,.jne......Muistanette! Tämän jälkeen eturivissä; suosikki poikani sanoi minulle että "kyllä". Tämän muistan ikuisesti!!. Kiitos Kirill!!!


    • freija,.,,.,

      Kylläpä oli yllätys!! :( Olen aina tykkänyt Kirkasta ihan suunnattomasti!! (n.20v.) Niin hänen musiikistaan kuin itse persoonasta!! Tuntuu
      ihan hirmu pahalta.. vaik en tuntenu häntä enkä koskaan tavanu.. Olin aina "kateellinen" hänen vaimolleen, kun hänellä on niin mahtava mies.. Siis tämä on ihan hirveää.. :( Kyllä varmasti on nyt todella paha olla Kirkan perheellä.. Voimia heille kovasti... Kirka oli PARAS!!!

      • ainainenfani

        Tänään kun kuulin tuo uutisen kaverilta, en ollut uskoa sitä todeksi. Kirka on yksi Suomen parhaista laulajista, ja nyt hän on poissa. Koko pienen ikäni olen Kirkaa kuunnellut ja kuuntelen jatkossakin. Voimia Kirkan perheelle ja muille omaisille. Jään kaipamaan häntä kovasti.


      • ainainenfani

        Tänään kun kuulin tuo uutisen kaverilta, en ollut uskoa sitä todeksi. Kirka on yksi Suomen parhaista laulajista, ja nyt hän on poissa. Koko pienen ikäni olen Kirkaa kuunnellut ja kuuntelen jatkossakin. Voimia Kirkan perheelle ja muille omaisille. Jään kaipamaan häntä kovasti.


    • elämäni

      Minulla alkoi kokonaan uusi elämä vuonna 1988, kun Kirka lauloi:" Sä surun pyyhit silmistäin".
      Edellinen avioliittoni,ja niin minä itsekkin olin aivan säpäleinä sairaalloisen väkivaltaisen ja naisissa juoksevan mieheni takia. Yhdistän tämän kappaleen nykyiseen mieheeni, joka sai minut uskomaan taas elämään ja ihmisen hyvyyteen ja rakkauteen. En ikinä uskonut löytäväni elämästä sellaista hyvyyttä. Hän pyyhki silmistäni kyyneleet vuosiksi, mutta nyt ovat silmät kyynelissä kun menetimme ihan Kirkan, joka antoi meille kuulijoille niin paljon musiikillista tunneta ja rakkautta, kuin olisi antanut meille jokaiselle osan itsestään.
      Avioliitossani kyynelasiat ovat täysin taka-alalla, on niin paljon kaikkea kaunista ja ihanaa esim. lapset, lapsenlapset ja kissat.

    • pelimies.84

      hän oli hyvä lauja kiitos hännelle

    • kirka
      • netissä

        Lepää rauhassa. Annoit minulle niin monia mieleen painuvia hetkiä. Opiskeluaikoinani 70-luvun puolivälissä kämppis soitteli (hänellä jo oli kajarit etc.) "Varrella Virran" ja "Mamy blue".. voi kun voisi kelata aikaa taakse päin ja voisi vielä kerran elää ne hetket... vaan ei sittenkään. Kun nyt katson omia lapsiani ja he elävät omaa musiikkiaan, on aika antaa tilaa ja kenties... pysyä mukana, niinhän sinäkin teit. Ja ne tulkintasi lauluissa, joita elämää viisaammat haukkuivat rääkymiseksi, katsokaapa vaikka ylen muistelmista muutama biisi, Kirkahan oli reippaasti 20 v. edellä aikaansa. Toisinaan käy niin, että artisti vanhetessaan paranee, mukaan tulee sellainen tunnelataus, jonka vain elämää kokenut voi "tulkita" esim. laulaessaan, näytellessään ym. taiteilija-ammateissa.
        Yksi asia jäi harmnittamaan... Näin Sinut kerran Stokkan kulmalla n. 3 v. sitten ja siellä joku nimmarin kerääjä, jolle näytit nauravin silmin antavan nimmaria. Mietin ja funtsin, et kehtaisko... no en sit kehdannut. Kun olin duunista tulossa ja vähän rähjäisen näköinen, mutta et varmaan olisi kieltäytynyt, siitä nimmarista... En koskaan unohda Sinua persoonana, enkä rockin ekana tulkitsijana.


    • Pajatsojaska

      Siinä nyt meni sit suomen ainoa "oikea" laulaja.

    • surun murtama

      Oli siinä vaan hieno ihminen. Pidin hyvin paljon hänestä. Kukakohan seuraavaksi, kun juuri heitti Juicekin veivinsä...kyllä ne legendatkin kuolee aikanaan.

      • Anonyymi

        Nyt on uumoiltu että Kirkan hyvä ystävä Danny olis lähtevien listalla Seuraavana.


    • kaikki nuo..

      ..video-laulupätkät ovat nyt
      Suomi24 sivuilta?? Ehdin kuunneella
      vain kaksi. Osoite on????

    • suuri suru
      • Urkuri 1

        Lämmin osanotto omaisille ja läheisille.
        Paljon oon soittanu kirkan musaa ja soitan jatkossakin , tosi liikuttavia kappaleita .


      • mutta kirkahan oli

        yksi niistä suomenlaulajista jolla eikertakaikkiaan ollut minkäänlaistalauluääntä,jotlutlaulut itsessään olivat ihaihyvintehtyjä mutta kutensanottu laujajalla ei laitalaistaäntä, hänen valitettava poistumisensa ei sitäasiaamuuta miksikään, joten teeskenteliät herätkää,!


      • *Melina49*
        mutta kirkahan oli kirjoitti:

        yksi niistä suomenlaulajista jolla eikertakaikkiaan ollut minkäänlaistalauluääntä,jotlutlaulut itsessään olivat ihaihyvintehtyjä mutta kutensanottu laujajalla ei laitalaistaäntä, hänen valitettava poistumisensa ei sitäasiaamuuta miksikään, joten teeskenteliät herätkää,!

        Opettelisit sinäkin ensin kirjoittamaan ennenkuin morkkaat lauluäänestä ym.

        Kirka oli joskus keikalla eräässä hotellissa, jossa olin työntekijänä. Tarjosimme hänelle pientä drinkkiä eli konjakkia "kurkun avaamiseen". Ei kuulunut hänen tapoihinsa ottaa alkoa ennen keikkaa. Hän joi pullon Vichy Novellea. Todella symppis tyyppi.

        Jos jotain hyvää on, niin se lähtö tuli nopeasti ja kivuttomasti, toivoisin. Voimia hänen läheisilleen!


      • miten minä
        *Melina49* kirjoitti:

        Opettelisit sinäkin ensin kirjoittamaan ennenkuin morkkaat lauluäänestä ym.

        Kirka oli joskus keikalla eräässä hotellissa, jossa olin työntekijänä. Tarjosimme hänelle pientä drinkkiä eli konjakkia "kurkun avaamiseen". Ei kuulunut hänen tapoihinsa ottaa alkoa ennen keikkaa. Hän joi pullon Vichy Novellea. Todella symppis tyyppi.

        Jos jotain hyvää on, niin se lähtö tuli nopeasti ja kivuttomasti, toivoisin. Voimia hänen läheisilleen!

        kirjoitan se ei muuta tusiasioita, ulkokultainen PAUKAPÄÄ,!!!!!!!!! korvanisentää toimii, ja kylläriipi kirkankirkumista kuunnellessa !!!


      • nevideopätkät

        olivat hetken ja vietiin pois;((


      • oli_
        mutta kirkahan oli kirjoitti:

        yksi niistä suomenlaulajista jolla eikertakaikkiaan ollut minkäänlaistalauluääntä,jotlutlaulut itsessään olivat ihaihyvintehtyjä mutta kutensanottu laujajalla ei laitalaistaäntä, hänen valitettava poistumisensa ei sitäasiaamuuta miksikään, joten teeskenteliät herätkää,!

        yksi parhaista suomalaisista heavylaulajista. Vahinko, että joutui laulamaan iskelmiä elääkseen. Kuunnelkaa vaikka Moottorilinnut levyä tai Kirkan omia R.O.C.K. tai The Spell levyjä.

        Kirkalle kiitos Tarotin uran avittamisesta.


      • löytyy

      • Minä vaan
        miten minä kirjoitti:

        kirjoitan se ei muuta tusiasioita, ulkokultainen PAUKAPÄÄ,!!!!!!!!! korvanisentää toimii, ja kylläriipi kirkankirkumista kuunnellessa !!!

        Ei se siittä miksikään muutu !


      • pinokkiotar
        *Melina49* kirjoitti:

        Opettelisit sinäkin ensin kirjoittamaan ennenkuin morkkaat lauluäänestä ym.

        Kirka oli joskus keikalla eräässä hotellissa, jossa olin työntekijänä. Tarjosimme hänelle pientä drinkkiä eli konjakkia "kurkun avaamiseen". Ei kuulunut hänen tapoihinsa ottaa alkoa ennen keikkaa. Hän joi pullon Vichy Novellea. Todella symppis tyyppi.

        Jos jotain hyvää on, niin se lähtö tuli nopeasti ja kivuttomasti, toivoisin. Voimia hänen läheisilleen!

        Pitäähän sitä jollakin "ellostella" esim. tällaisessa tilanteessa kirjoittaa noin helvetin tyhmää tekstiä!!!! Haluat huomiota???? vai??
        Pidä musiikkimakusi ja anna muittenkin pitää omansa .Jokaisella oikeus suruunsa . Tyhmä on helppo olla ,ei tarvitse paljon päätä :((((


      • Sirppunen
        miten minä kirjoitti:

        kirjoitan se ei muuta tusiasioita, ulkokultainen PAUKAPÄÄ,!!!!!!!!! korvanisentää toimii, ja kylläriipi kirkankirkumista kuunnellessa !!!

        ...paljon ihmisen älyllisestä kapasiteetista, jos ei osaa kirjoittaa. Ja KUN ei osaa kirjoittaa.


      • senkin moukka
        miten minä kirjoitti:

        kirjoitan se ei muuta tusiasioita, ulkokultainen PAUKAPÄÄ,!!!!!!!!! korvanisentää toimii, ja kylläriipi kirkankirkumista kuunnellessa !!!

        Sä oot ihan kahjo!!!


      • _________
        mutta kirkahan oli kirjoitti:

        yksi niistä suomenlaulajista jolla eikertakaikkiaan ollut minkäänlaistalauluääntä,jotlutlaulut itsessään olivat ihaihyvintehtyjä mutta kutensanottu laujajalla ei laitalaistaäntä, hänen valitettava poistumisensa ei sitäasiaamuuta miksikään, joten teeskenteliät herätkää,!

        opettele edes kirjoittamaan ennen kun sontaas suollat tänne palstalle!!!!!eihän tota sun tekstiäs voi lukee kukaan???


      • kuunnellu
        miten minä kirjoitti:

        kirjoitan se ei muuta tusiasioita, ulkokultainen PAUKAPÄÄ,!!!!!!!!! korvanisentää toimii, ja kylläriipi kirkankirkumista kuunnellessa !!!

        ...jos noin pahalta kuullosti,vai eiks sun "rammarista" löydy ku yks kanava??no eipä tuo ihme kun itsekin kuullostat olevan vähän yksinkertainen......


      • midon
        mutta kirkahan oli kirjoitti:

        yksi niistä suomenlaulajista jolla eikertakaikkiaan ollut minkäänlaistalauluääntä,jotlutlaulut itsessään olivat ihaihyvintehtyjä mutta kutensanottu laujajalla ei laitalaistaäntä, hänen valitettava poistumisensa ei sitäasiaamuuta miksikään, joten teeskenteliät herätkää,!

        ja sinä sika opettele kirjoittamaan oikein
        sinähän kirjoitat ihan sian saksaa...


      • pinokkiosi
        pinokkiotar kirjoitti:

        Pitäähän sitä jollakin "ellostella" esim. tällaisessa tilanteessa kirjoittaa noin helvetin tyhmää tekstiä!!!! Haluat huomiota???? vai??
        Pidä musiikkimakusi ja anna muittenkin pitää omansa .Jokaisella oikeus suruunsa . Tyhmä on helppo olla ,ei tarvitse paljon päätä :((((

        .........veitpä sanat susutani olen kanssasi samaa mieltä.......
        tyhmä on helppo olla ei tarvitse paljon päätä
        tuossa oot kyll oikeessa.....


      • Anonyymi
        _________ kirjoitti:

        opettele edes kirjoittamaan ennen kun sontaas suollat tänne palstalle!!!!!eihän tota sun tekstiäs voi lukee kukaan???

        Sammy kuoli kanssa taannoin melko nuorena. Onko babitseneilla heikot geenit, vai mistä on kyse!


    • OLLU

      HOROSKOOPIT KOHALLAAN TAI SIT OLI

    • Iiro

      Kirkalla oli hyviä lauluja, esim: Tunnetko, surun pyyhit silmistäni, anna käsi jne.... Rauha kirkan muistolle, sinua tulee lämmöllä muistamaan kaikki fanisi!! Olet meidän jokaisen sydämessä!

    • En ole koskaan ollut mikään Kirka-fani, mutta kyllä se siltikin koskettaa meitä vähän nuorempiakin. Kirkalla oli mainioita biisejä, koulussa musiikintunneilla niitä tuli kuunneltua ja lauleltua. Nyt niitä parhaiten laulava on poissa

      Otan osaa omaisten suruun ja hyvää matkaa Kirkalle! R.I.P.

    • tyttö 88 susanna

      Kirka oli ja on legenda, olen 18 vuotias mutta pidän hänen musiikista. Kirka me kaipaamme sinua. Lepää rauhassa.

    • jutaa

      Kirka soi kun mä synnyin. Pienenä tykkäsin siitä kovasti. Tuli vähän yhtäkkiä tämä... kumma tunne. Vaikka Kirkalla ei hirveästi mulle mitään väliä ollut. Mutta surullista on, kuolema on aina.

    • Vincent

      Nyt sopii hyvin Kirkan yksi hienoista lauluista "Niin paljon se sattuu".
      Olemme menettäneen koko Suomen kansa paljon.

      • sinnnu

        otsikko


    • MarSarug

      ja keveät mullat Kirkababe!Helmi olit ja sellaisena säilyt!

    • hyvähyvähyvä

      Vihdoin tuo honottaja teki jotain Suomalaisen musiikin hyväksi.

      • Death

        Soon...soooon. You'll be next...


      • Nimetön

        idiootti


      • pläsi

        kiinni tumpelo, mä teen susta jauhelihaa ja syötän rotille. Raaka-Arska


    • lena.pelle

      moi,kirka oli tooooooooooosi hyvä laulaja,mä haluaisin et kirka ois elossa

    • Outo fiilis

      Tulin juuri töistä, ja ihmettelin miten radiossa soi pelkkiä Kirkan biisejä. No nyt selvisi sekin:(

    • drmadness

      Kiittää ja kumartaa. Annoit paljon tietoa muys minulle. Kiitos.

      • kosketti monia

        Toiset ne elävät kauan mutta kuitenkaan elämättä. Kirka eli varmasti elämää monen elämän edestä.

        Kumarrus ja niiaus Mestarille!


    • Minähän tässä

      jo eläessään lgenda. Harvoja suomalaisia artisteja,jonka vauvat ja vaaritkin tunsivat ja jokainen suomalainen varmasti tietää väh.yhden Kirkan biisin
      Upean työn hän teki. Ei voi muuta,kun kunnioittaa tätä henkilöä.
      Voimia omaisille.

      • -Lizz-

        Osaan ottoni munki puolesta, Kirkan omaisille, ja tuttaville, itekki järkytyin, kun näin että Hän oli lähtenyt pois luotamme ;(


    • piehkkanen

      ...kovaa ja sitte kuolee. Kaikki vuorollaan, tavikset ja julkkikset.

    • Arvelisin, jos

      äkkilähtö tuli. Kuka tietää? Mikä oli syynä?

      • Heinäseiväsluoma

        Eipä sitä uskalla ääneen spekuloida mihin kuoli. Mitäs luulet? Mikäs se voisi olla se "äkillinen sairaskohtaus" jos siitä ei ilmoiteta sydänkohtausta kuten Speden tapauksessa tehtiin.

        Mutta varo kirjoittamasta tuota yhdyssanaa tänne, kirjeesi sensuroidaan heti.


    • sspk

      Yksi Suomen suurimmista laulajista on nyt valitettavasti poissa. Otan osaa kaikille, ketkä olivat "Kirkalle" sukua tai muuten vain tunsi hänet. Ehkä kappale Hetki lyö sopisi tähän kohtaan. :(

    • Tää pitkä vaellus...

      Hyvästi voi sanoa vain kerran. Sitä en ehtinyt hänelle koskaan sanoa......
      Mieleen jää puhdas ystävyys joka syntyi siitä, että juteltiin ihan aitoja elämän asioita.
      Hän toivoikin aina, että se tapahtuisi nopeasti... toive toteutui. Jää hyvästi ystäväin. Tiedän että olet itse jo jossain muualla....."raamit ovat vain jäljellä" otan osaa hänen poismenonsa johdosta. Hyvästi Kiril...

    • Mipaz92

      En nyt niin erityisesti ole kirkan musiikista pitänyt mutta hyvä laulaja kyllä oli! Ja kuitenkin jotenki hätkäydytti kuulla että kirka on kuollut... :/

      • Jotenkin tilanne on niin epätodellinen. :'(
        Niin kuin Juicenkin pois meno hätkähdytti niin nyt hätkähdyttää kirkan pois meno, sitä ei vain voi uskoa todeksi. Muistan vielä kesän jolloin keikalla hänet näin.. ja siitä olen onnellinen et ennätin nähä ennen kuin hän lähti parempaan paikkaan. Kunnioittaen Kirkan muistoa.. biisit tulee soimaan nyt ja aina.


      • voit verrata
        brunettekemi kirjoitti:

        Jotenkin tilanne on niin epätodellinen. :'(
        Niin kuin Juicenkin pois meno hätkähdytti niin nyt hätkähdyttää kirkan pois meno, sitä ei vain voi uskoa todeksi. Muistan vielä kesän jolloin keikalla hänet näin.. ja siitä olen onnellinen et ennätin nähä ennen kuin hän lähti parempaan paikkaan. Kunnioittaen Kirkan muistoa.. biisit tulee soimaan nyt ja aina.

        mitenkään juisea ja kirkaa? juise oli legenda kirka toisten varjoilla pärjäävä nolla!!!!


      • voit verrata kirjoitti:

        mitenkään juisea ja kirkaa? juise oli legenda kirka toisten varjoilla pärjäävä nolla!!!!

        Missä välissä sanoin että venrtaan niitä toisiinsa? En tietääkseni missään vaiheessa. Sanoin vain että ikävä on yhtä samallalailla juicea kuin kirkaakin! joten äläs auo sitä päätäs kun et osaa lukeakkaa näköjään.


    • Nimetön

      paskan maku

    • jokuisado

      kirkan musiikkiiin liittyy niin paljon muistoja huhhuh, hengailllaan

      • R.I.P.

        Kuuntelin tänään Hengaillaan-kappaletta varmaan puoli tuntia... Sillon en tienny, et minkä takia, mut myöhemmin illalla se selvis. Lepää rauhassa, Kirill


    • laulujesi kuuntelia

      Olen kuunnellut kirkan lauluja pienen ikäni, laulut joita kiril lauloi jäävät soimaan hänen jälkeensä. Moni nuori laulaja varmaan tapailee hänen laulunsa sanoja, niissä on vahvaa elämän makua mukana, ja laulut sioittuvat aina omaan aikakauteensa, sekä ovat tunnelnan luojana. Rauhallista matkaa kirkalle ja voimia omaisille.

    • eikai..

      sentään Kirka. On nukkunut pois.
      -Osaaottaen perheelle-
      Hansu

    • Eipä ollut oikein...

      Mun musaa, niin enpähän tuota jää kaipaamaankaan millään tavalla... Ei tunnu miltään...

    • ...

      Oli pitkään musiikin alallaan energisen oloinen, ammattilainen,lämminhenkinen,positiivinen,eikä yhtään ylimielisen oloinen muusikko/artisti.Jäi sellainen positiivinen yleiskuva hänen saavutuksistaan Rockin ja iskelmämusiikin alalla.Valitettavasti tämä hieno artisti on poissa.

    • tuliniinyllätyksenä

      :'(

    • xxxxx

      kellon soiton kuulla saan, Okolama riverbotton band, on ensimmäinen muistoni Mestarista ja kolahti kuin "metrinen halko". Tämän jälkeen on tullut lukemattomia todella koskettavia lauluja,joista on ollut paljon, paljon lohtua itselleni....Kirka lepää rauhassa, olet aina messissä, vanha kuoma.....

    • Kirkasta....

      Ajelin tänään autolla töistä kotiin lumisateessa, kun kuulin Kirkan kuolleen eilen illalla/yöllä. Muistoina tulvi mieleen muutaman vuoden takaiset törmäilyt, kun satuimme Kirkan kanssa kolmisen kertaa joko samaan kauppaan tai kulkemaan samaa katua Helsingissä meilkein törmäten toisiimme (olin häntä reilusti päätä pitempi naishenkilö). Hän ei varmasti kiinnittänyt suurempaa huomiota minuun, mutta minä häneen, koska tiesin hänen olevan hän, jonka kappaleidenkin tahtiin jammailimme kavereiden kanssa. Terkkuja faneille ja voimia kaikille Kirkan läheisille!

    • pikkutyttö

      Kirka oli ihana ja energinen tyyppi. Hänen musiikki upposi myös moneen nuoreen, niin minuunkin.

      Suuri Suomalainen on poissa. Lepää rauhassa Kirka!

    • dexx

      Mutta mua oikeasti ärsyttää tässä eniten se, kun kaikki hehkuttaa nyt sitä kilpaa kun se on kuollut. Oisivat nyt mennyt sille sanomaan sen elinaikana, jos kerran oli "niin hieno ja onnistunut ihminen". On se kumma kun vasta kuoleman jälkeen ollaan kaikkien huulilla ja niin arvostettuna.

      Voin jo arvata tulevien viikkojen jutut lehdissä:
      "kuinka ainutlaatuinen hän oli"
      "paras ihminen ikinä"
      "paras laulaja"
      "Suomen viihdetähdistön kirkkain"
      "tinkimätön taiteilija"
      "loistava kaveri"
      "se ja se ja se kaipaa Kirkaa"
      Ja niin edelleen..

      Ja mikä parasta, Kirkan levy-yhtiö(t) saavat hänen uudelleenjulkaisut kuoleman myötä listoille! Taitaa olla jo suunnitteilla?
      Eipä mene kauaakaan kun tulee kokoelmalevyjä, dvd:tä, kirjaa sun muuta rahastusta.

      Speden kohdallakin mentiin niin yliampuvan lipeviksi, että..

      Onko suomalaiset julkkikset parhaimmillaan kuoltuaan?!

      • Toi on kyllä totta.. olen huomannut sen itsekkin. Mut niin se vaan menee, kuolleet taiteilijat ja artistit on suosiossa sitten kun niitä ei enää ole. Levyt myy aivan ÄLYTTÖMÄN hyvin, ja hintaa löytyy niin taiteellekkin.. on se kumma kun taiteilijoitakkaa ei arvosteta sen kummemmin heidän eläessään ja osteta heidän teoksiaan että saisivat itse sitä ainakin osan käyttöönsä. Mutta kyl sitten ostetaan taidetta vaikka mil hinnal kun pennikään ei mene itse henkilölle sen kuoltua.


      • Roger

        Aihetta sivuten.. Nicke Lignellin jouduttua kolariin on keltaisessa lehdistössä ollut viikko- ja kohta kuukausikaupalla todella yliampuvia hehkutuksia miehestä, hänen ammattitaidosta ja perheestään vaikka se ei edes kuollut. En ole aikaisemmin kuullut mitään kehua keltään Nicken ammattitaidosta =)
        Yhtäkkiä löytyy ihan älyttömästi selkääntaputtelijoita ja kehujia, kun ajaa kolarin?! Aiemmin ko. näyttelijä oli keskitasoa tunnettavuudessaan ja ammattitaidossaan.
        On se kumma..
        Taidanpa itsekin kolaroida, kun kuulostaa niin hyvältä. Saisin ehkäpä samalla pomoltakin julkiset kehut työpanoksestani?


      • satu**
        Roger kirjoitti:

        Aihetta sivuten.. Nicke Lignellin jouduttua kolariin on keltaisessa lehdistössä ollut viikko- ja kohta kuukausikaupalla todella yliampuvia hehkutuksia miehestä, hänen ammattitaidosta ja perheestään vaikka se ei edes kuollut. En ole aikaisemmin kuullut mitään kehua keltään Nicken ammattitaidosta =)
        Yhtäkkiä löytyy ihan älyttömästi selkääntaputtelijoita ja kehujia, kun ajaa kolarin?! Aiemmin ko. näyttelijä oli keskitasoa tunnettavuudessaan ja ammattitaidossaan.
        On se kumma..
        Taidanpa itsekin kolaroida, kun kuulostaa niin hyvältä. Saisin ehkäpä samalla pomoltakin julkiset kehut työpanoksestani?

        Nicke nousi Suomen ykkösjulkkikseksi kirjaimellisesti kertarysäyksellä =)


      • lessu

        Missä ihmeen kaapissa sä oikein olet ollut? Kirkan levyjä on ostettu ja Kirkaa kuunneltu jo 60-luvulta saakka. Missään vaiheessa Kirkaa ei ole unohdettu hänen eläissäänkään. Hän on ollut arvostetuimpia astistejamme vuosikymmenet. Mielestäni kirka on saanut arvostusta jo eläessään. Totta kai me suremme Kirkan poismenoa, ei siinä pitäisi olla mitään ihmeellistä. Ei nuo kehut, mitä tältä palstalta olen lukenut ole olleet yksikään turhaa. Kiitos Kirkalle että olit olemassa!


    • P.e.G

      Kirka päästi kylmän leijan.

    • mestari forever...

      Lepää rauhassa Kiril, maailmaan jää susta reikä. Aika parantaa haavat ja bemssi ei. Ei hätää korjataan itse. Nimim. puhjennut rengas

    • kaisankka (sh)

      Mtv3 aamuteeveessä silmiini pisti Kirkan suuri turvonnut vatsanseutu joka oli aivan järkyttävän pinkeän näköinen,mahdollisesti jotain oli jo tuolloin pahasti vialla,ja hän istui pahasti takakenossa ja oli tuskaisen näköinen.

      Harmi ,miksi hän ei mennyt ajoissa lääkäriin.

      • visitor

        En nähnyt tätä aamutv:en haastattelua kun työssä olen, mutta näin pätkän netin kautta ja jollakin lailla kaikki ei näyttänyt olevan kohdallaan. Kirka vaikutti tuskaiselta ja jotenkin turvonneelta. Kenenkään sairauksista ei tiedä eikä tarvitse tietää. kyllähän hänen ikäisellä nyt voi olla jotain. Ehkä hän oli lääkärillä käynytkin. Mieheni oli huomannut samaa kun oli mainos "tanssii tähtien kanssa" ohjelmasta. En ole ollut mikään Kirka-fani, vaikka hän kuuluu nuoruuteeni saman ikäluokan ihmisenä, mutta kyllä poismeno järkytti. Ihmisen aika on rajallinen, kun sen aina muistaisi. Ja kyllä hänellä monia hyviä levyjä oli.


    • kirka-fani 4ever

      Vaikea se on uskoa, että yksi suomen parhaista laulajista on poissa. Ei Kirkan pitänyt kuolla vielä! ..Olen todella surullinen ja itkettää :´(

      Kirka otti upeasti yleisönsä ja hänellä oli aina aikaa meille faneille.
      Liian aikaisin Kirka lähti, hänellä olisi ollut vielä paljon annettavaa.
      järkytyin totaalisesti kun sain aamulla surullisen viestin äidiltäni.

      Hyvää matkaa Kirka taivaankotiin!

    • norelec

      Luokses leijan, jonka lähetin, yli vuorten
      tuuli kuljettaa, tuuli kuljettaa.
      Luokses kauniit ajatukset mun yli vuorten
      tuuli tuoda saa, tuuli tuoda saa.

      Näin leijoihin kultaisiin kirjoitan
      kauneimman mä lauseen
      kun kanteen taivaan leija nousee,
      sen nähdä saat!

      Kansat kaikki lukea nyt näin yltä vuorten
      rakkautemme saa, rakkautemme saa.
      Päivänpaisteen paperisen näin yli vuorten
      tuuli kuljettaa, tuuli kuljettaa.

      Näin leijoihin...

    • Herra X

      Taas yksi yhteiskunnan elätti vähempänä. Vielä ku kaikki deekut sais samaan hautaan nii ois maailmaa parannettu roppakaupalla.

      • ???

        Hullu.


      • Suru yllättää...

        Oletko jotenkin vahingoniloinen...sulla ei taida olla kaikki kotona...
        Kirka ei varmaan syönyt sinun pöydästäsi leipää.
        Toivottavasti huutoosi vastataan!
        Todella Suomen parhaista artisteista yksi on nyt poissa. Eikä niitä köyhimpiä. Itse tienatut eurot...


      • yhtes

        tunnut olevan aivan torvi,ymmärräkkö itse että olet jäänyt jälkeen muista, sulla ei varmaan ole minkään laista kaveria, luulet olevasi joku, mutta olet tosi torvi, tarvisit jotain hoitoa,olisi paikallaan nokka hoito


      • Anonyymi
        ??? kirjoitti:

        Hullu.

        Kiril sai Mensan pisteitä 98 suosikin jutussa v 1987.

        Ei se ihan hullu voinut olla!!


    • nelli16

      kerroit tosi kauniisti usitoista :)
      lepää rauhassa kirka rakas olit mun lapsuuden idoli, olis ollu joskus mukava tulla sun keikalle mut menit jo pois täältä,

      • Suomen ja Ruotsin Romanit

        Kiitos kaikesta ja näistä vuosista.Lepää rauhassa.Osanottomme omaisille.


    • Janika80

      Ei voi todeta, että yläkerran bändi sai taas loistavan vahvistuksen aivan liian aikaisin.

      Kirka oli vuonna 97 Porissa yksillä messuilla esiintymässä ja tönäisi vahingossa mun ystävääni.
      Herrasmiehenä pyysi anteeksi, mitä ei moni stara olisi tehnyt.

    • kainuun tyttö

      suru on sanaton. kenen konsertteja nyt käyn kuulemassa. onneksi on monta levyä joita voin kuunnella ja niitä saan nauttia. syvästi surussa mukana ja osanottoni

    • Janika1980

      Ei voi todeta, että yläkerran bändi sai taas loistavan vahvistuksen aivan liian aikaisin.

      Kirka oli vuonna 97 Porissa yksillä messuilla esiintymässä ja tönäisi vahingossa mun ystävääni.
      Herrasmiehenä pyysi anteeksi, mitä ei moni stara olisi tehnyt.

    • minä vaan

      Kirkan pois meno on koskettanut varmaan jokaista sukupolvea maassamme. Suuri tähti on siirtynyt rajan toiselle puolelle. Ensin Juice ja nyt Kirka, maamme musiikin tähdet, kantavat voimat vuosikymmenten takaa.
      Kiitos mahtavasta musiikista joka elää sydämissämme!! Surullinen mieli.. Maamme on menettänyt yhden suurimmista tähdistään.

      • no jaa

        Mitä puhutte, Matikaisen Eikan poika kuoli kuskina siin Sammyn kolarissa, mutta...Ilman Kirkaa tää maailma olisi paljon tylympi paikka.
        Lepää rauhassa Kirka, sinä ja Juice olette aina mun elämässä...


    • "suru"

      Menit tanssiman tähtien luo,on luonasi nyt enkelten kuoro.Ei toista tunteiden tulkitsijaa,löydy parempaa.Annoit meille kuulijoille,osan itsestäsi,jätit sanoillasi hyvän mielen.On vaikea ymmärtää,poissa on tulkitsija tää.Kuulen laulusi yhä soivan,vaikka poissa olet luona Luojan.
      Surua suurta tuntee kansa,myötäelää surua Kirkan perheen kanssa.Voimaa teille toivotan,vaikka sanoja vain on nyt teille nää.Taivaassa tuolla odottaa hän,katselee teitä ja voimia antaa.Syvin Osanottoni Kirkan omaisille.

    • hilkkaliisa

      Lämmin osanottoni kaikille Kirkan omaisille, läheisille ja ystäville.

      Muistan kun kävimme työkavereiden kanssa Oulussa Kirkan konsertissa muutama vuosi sitten. Kaikki hiljaisimmatkin työkaverit "villiintyivät" konsertissa. Kirka oli karismaattinen esiintyjä.

      Ihan jo nuoruudestani muistan Kirkan ja kävin jo nuorena hänen konserteissaan. Ilmeisesti kasvoni jäivät hänellekin mieleen vuosien varrelta, kun hän aina tervehti vastaan tullessaan. Kirkan kuolema oli todella yllätys. Hänen ja hänen veljensä Sammy Babitsin'in musiikki elää ja heidän muistonsa ei unohdu.

    • ikätoveri

      Olen kuunnellut Kirkan levyjä 60luvulta asti, muutenkin tosi sympaattinen esiintyjä. Mieleen on jäänyt kerran esiintyminen K-rautakaupassa, oli tosi hyvä, niin ja 50 vuotis konsertti Hartwall Areenalla. Monia ikimuistettavia levyjä. Osanotto omaisille.

    • taustafani

      Olen arvostanut Kirkaa muusikkona ja ihmisenä jo 80-luvun alusta, vaikken kotimaisesta iskelmämusiikista ole koskaan pitänytkään.
      Jos autoradiosta on tullut hänen laulu, en ole kääntänyt kanavaa tai laittanut rock-tai tekno-cd:tä tilalle.
      Meillä on paljon artisteja jotka vuodesta vuoteen ovat staroja ja tienaavat kohtuuttomia rahasumma näin työläisen näkökulmasta,ja radiot aivopesee kuuntelijoita tällä "audiaalisella sonnalla" jota iskelmäksi kutsutaan, mutta kirka on niitä yksiä harvoja joka ei herätä närää, ärsytystä ja häpeää (toisin kuin kuoppamäet, helenat, pepet ja hectorit).Hänessä oli Karismaa isolla K:lla.
      nyt kun hän on poissa, onkin sitten huonompi juttu..

    • Hengaillaan.

      Mikään tai kukaan ei ollut yhtä hyvä artisti kuin Kirka.
      Kaikki Babitzeinit; jopa minun luokkalainen Veronica babitzein- OVAT PARHAIMPIA LAULAJIA!

      • frande

        Yksi merkittävä aikakausi on päättynyt. Monet herkät nuoruudenaikaiset muistot ovat vain utuisina ja herkknä muistikuvina sieluni syövereissä. Laulusi kuitenkin elävät tuovat yhä uudelleen sanoman ja kaipauksen menneestä ja viestin tulevasta. Olit suuri tulkitsija ja suuri ihminen, jota kansa rakasti. Hyvästi Kirka. Muistosi ja laulusi jäävät elämään.. ikuisesti!


    • jokaisen lähdettävä

      Niin paljon sattuu se kun näen "talon" tyhjäksi jääneen. En estää voi kyyneltäkään, yksin itken mä ääneen. :'(

      Lepää rauhassa.

    • melodia§

      ...

    • Nalle

      Pahalta tuntuu hyvän artistin liian aikainen poismeno. Mieleen on jäänyt Kirkan 50v juhlaristeily Cinderellalla jossa kaikki muut "starat" osas käyttäytyä paitsi Rita Tainola joka vissiin luuli omaistavansa koko paatin. Kirka ei tosin ole kuulunut ihan kärkikastin hemmoihin mieikäläisellä kuten GÖSTA SUNDQVIST ja JUICE mutta pahalta tuntuu tämäkin. Jaksamista Kirillin kotiväelle ja Kirkalle kepeitä multia. Nalle

    • Nimetön

      muistan kun olin pieni kuuntelin kirkaa paljon.... olen nyt 18v. enkä ole kuunnellut kirkaa kunnolla moneen vuoteen mutta kyllä uutinen hänen pois menostaan pysähdytti ja tuli kyl kyynel silmään... sama oli juicen kohdalla vaikka häntä kuuntelen melkein päivittäin... ei voi muuta sano kuin että Hetki lyö, Viime hetki lyö... osan ottoni Kirkan omaisille...

    • Janne H.

      Mieleeni tuli elävästi vuosi 2001 tai 2002 jolloin Kirka oli keikalla paikkakunnallani ja tuttu baarimikko soitti illalla klo:22.00 aikoihin että olisi kuskin keikka Vaasaan yöllä! Sitä pitkään ihmettelin ja yritin kysellä miksi ja ketä sinne nyt yöllä viemään.. Pitkän kyselyn jälkeen sain vastaukseksi Että Kirka kaipaisi kyydin hotelliin. Keikkabussi menisi suoraan Helsinkiin mutta Kirka halusi huilata ja nukkua yön ja lenttää aamulla Helsinkiin.
      Innostuin asiasta ja niin olin jännytyksen vallassa odottamassa keikan jälkeen tähteä takaovella. Laukut kyytiin ja menoksi! Ei sitä niin helpolla vieläkään uskonut tähden istuvan kyydissä, joten vilkaisi taustapeiliin ja uskottava se oli! Matka sujui kerrassaan rattoisasti kaikkea mukavaa jutustellen.

      Huomasin että Hän on mukava ja ns. "tavallinen" välittävä ihminen ei sellainen ku ensin jostakin tähdestä ajattelisi.
      Kirjoitteli matkan aikana monia kymmeniä nimikirjoituksia, joita sain tutuilleni ja kavereille jakaa. Mieleeni jäi koskettavasti ne keskustelut sisältöineen :) mukavia muistoja. matkaa tällä reissulla oli 145 km joten ehti tutustumaan jollai lailla. Tutustuminen oli yllättävän helppoa eikä tarvinut jännittää koko asiaa. tietänette mitä tarkoitan..
      Harmillista on että en ole hänen uraansa ehtinyt pitkään seurata koska olen 30 v.

      Tuntuu siksi koskettavalta tämä surullinen tieto poismenosta.

      Tässä siis muistoni Kirkasta..
      Kiitollinen myös siitä että sain tähteä kuskata!

    • rip

      Ruusuja upealle miehelle, eli Kirkalle. Ikävän aikaisin lähdit. Elät suomalaisten muistoissa pitkään!

    • jamppanet

      Oon vähän nuorempi kuin Kirka, mutta tää uutinen todella pysäytti. Itse oon just tulossa lääkäriltä ja sairaalasta, kun mulla on vähän ongelmia ton sydämen kanssa ja mulla on kasvain munuaiseaa. Kirka on aina mun suosikki. T:Jamppa

    • We all will be wasted soone...

      Musiikista en pitäny. En tuntenu. Kirka on eronnut erinäisiä kertoja. Kirka ei tullut toimeen perheidensä kanssa. Kirka ei aikoinaan maksanut elatus maksuja. Kirka ei tukenut lastaan. Kirkan poika vankilassa.

      Kaikki täältä joskus lähdetään, ei tos Kirkassa ny mitään erikoista ollu, leija jätkä ilman rahkeita eikä tosiaan edes mikään hyvä esikuva.

      Strange fuck up R.I.P shit here. But rip anyway

    • Mihinkään bändiin

      Juice rokkaa AITOJEN muusikko-haamujen kera. Kirka toimii korkeintaan roudarina, jos sielläkään. Luokatonta paska musiikkia. Suomi sekoo jostain Pellestä. Saa nähdä, miten maa sekoo Matti Nykäsen tai Kike Elomaan heittäessä veivinsä?? Samaa luokkaa musiikki, Masa ja Kike sentään arvostettuja ja palkittuja urheilijoita joskus..

    • Muuhaa

      Kirkan musiikin kautta on eletty nuoruus,
      aikuisikä ja jopa hiipuva vanhuus.Otanosaa
      Paulalle ja suvulle.

    • Paddink

      Sääli että kuoli varmaan ihan hyvä tyyppi!!! Musiikkimaailma ei menettäny mitään!!!

    • satu vaan

      Lepää rauhassa, Kiril!

      Kaikki parhaat lähtee liian aikaisin.
      Ensin Gösta, sitten Juice ja nyt Sinä.

    • Suomessa ei ole enää kirkasta

      Alkon myynti romahti! Suomalaiset eivät nauti enää kirkasta.

    • vittujoo sentään

      Niin se lakkaa maallinen vaellus?
      Kirkan ura laulajana on osa lähes jokaisen elämää. Ei ole voinut välttyä kaikelta siltä p**kalta, mitä voidaankin pitää ns musiikkina. Huolestuttavaa kuitenkin oli, että joka vuosi media "viitsikin" muistella edesmenneen ja sukunsa voimin sitä, kuinka traagista ja ikävää Sammyn kuolema oli !? HALOO? Kukaan ei muistaisi koko asiaa, ellei sitä nämä suvun muut keskinkertaisuudet toitottaisi. Lööppeihin vaan, eikä jutulla niin väliä.
      Rauha vaan sielulles, toivottavasti lehdet jättävät sinut "rauhaan" eikä minun(kaan) tarvitse katsella teeskentelyä viikkotolkulla roskalehdistä.

      • yllättävänkin aikuinen mies

        Voit olla roskalehtien suhteen oikeassa, mutta tämä on väärä foorumi tulla sitä toitottamaan. Kasva aikuiseksi, poika. Niin voit itsekin jonain päivänä olla edes se "keskinkertaisuus"... Ei millään pahalla.


    • Saul26

      Olisi kiva kuulla Vesa-Matti Loirin esittämänä tuo Kirkan Pyydä vain-piisi

      • huomisesta

        Ottakaa Jeesus vastaan elämäänne, emme tiedä huomisesta päivästä. Vielä on armon aika.


      • :) :)
        huomisesta kirjoitti:

        Ottakaa Jeesus vastaan elämäänne, emme tiedä huomisesta päivästä. Vielä on armon aika.

        :):)


      • :) :)
        huomisesta kirjoitti:

        Ottakaa Jeesus vastaan elämäänne, emme tiedä huomisesta päivästä. Vielä on armon aika.

        :):)juuri näin


    • Samalla tavalla

      ..minullekin fiilikset. Tästä biisistä, mutta myös muista.

      Järkyttävä uutinen, olisi toivonut, että Kirkan sydän olisi vielä lyönyt hetken ja leijat lentäneet pidemmälle ja korkeammalla..

      Lepää rauhassa, Kirka!

    • Lyö

      Kirkalla sitten viimeinen hetki löi... Olikohan sairaskohtaus vai vaan sitä että koitti poikansa nappeja..??? Yliannostus sanon mä...

    • Uus-VanhaFani

      "pois olet mennyt,vain muistosi jää"
      Todella hyvä laulaja!
      R.i.p :'(

      Löytyisiköhän mistään noita Kirkan lyriikoita?

      • Nuori olin minäkin..

    • elmo76

      Lämmin osanottoni Kirkan perheelle ja voimia jaksaa tästä eteenpäin

    • make

      taas yksi merkittävä ihminen kuolee ja koko suomi suree.. minusta kuitenkin jokainen kuolema on saman arvoinen ja hyvin surullinen. jos oma lapsi tai vanhempi kuolee niin itse suret ja pieni joukko tukee.. kirkan kohdalla taas koko suomi suree ja auttaa kirkan lasta saamaan suuremmat huumerahat ja kohta surraan kai sitäkin? olisipa se vain surua mutta ei.. surressaan ostetaan levyjä ja lehdet paisuttelevat lisää kirkaa ja kuolemaa ja kuka eniten hyötyy.. no levy-yhtiö tietty.. mieluusti suon perintöosuuden leskelle mutta sille heroistille en ja sitä ei voi evätä kun on rintaperillinen.. no nyt men jo asiani vierestä.. ois piisannu jos lukis lehdes vain että kirka nukkui pois... ei se pisaa.. kirkasta pitää tehdä jumala niinkuin juicestakin. en väitä etteikö ole niin että he ovat suomea tuoneet esiin jne... mutta jokin kohtuus pitäs olla mediallakin.

      seuraavana tienaa kyllä seiska ja muut roskalehdet kirkan lapsen huumetaustalla ja veikkaan että hänestä tulee viikon ajaksi suomen huumekuningas kun tajoaa joka nistille jotain.

      kuollu mikä kuollu koko kirka ja ei se suremal takas tule..

    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe