missä olit?

kun..

kuulit kirkan kuolemasta?

30

2770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • djgfj

      Istuin paskalla ja kuuntelin tv-uutisia....

      • mettässä

        Olin viemässä uusia autoja tehtaalta asiakkaille kun kuulin ja ajoin mettään tämän takia kaikki kymmenen autoa romuksi mutta ei se mitään oli tämä sen väärtti.


    • prprp

      kaveri pisti teeveen auki välkällä ja kattoi teksti tv:tä ja sanoi "kirka on kuollut"

    • Don-Pate

      työpaikalla työkaverilta, samoin kuin WTC:n jutunkin.

    • jajajajajajaj

      Kuuntelin Juicea! Kuka oli Kirka Babitsin hmmmm....joku vähemmistö uskovainen rikkaan perheen lelli-elvis?

    • Tina-Tuopissa

      sen kuulin, joskus kahdentoista paikkeilla!

    • Hengailija -77

      matkalla Poriin ja auton radiosta kuulin tuon.
      En ollut uskoa asiaa millään todeksi...

    • MICHAEL68

      Ottamassa isoäitiäni(95v.)vastaan sairaalasta,on tää elämä vaan sellasta että koskaan ei voi tietää milloin lähtö tulee,eli pitäis muistaa nauttii pienistäkin asioista,vaik vaikeeta se välillä on.

    • kotona...

      koneen äärellä. Luin päivän lehteä.. ja sieltähän
      se ikävä tieto tuli.. :(

    • So sad

      Tulin ruokakaupasta, poikani kertoi asiasta, menin heti tarkastamaan teksti-tv:stä asian, en meinannut aluksi uskoa.

    • tep

      olin töissä.laittelin puhtaita astioita paikoilleen kun kuulin radiosta asiasta.
      Onneksi kirkan lapset ovat jo isoja joten heille jää muisto isästään paremmin kuin jos olisivat vielä pieniä..
      Voimaa koko suvulle ja lähiomaisille..

    • MML

      Ruokkiksella

    • Sussu456

      ja kuulin myyjiltä uutisen, olivat juuri kuulleet työkaveriltaan, joka oli kuullut "ensikäden tietona!"...

    • Laatutietoinen Nainen

      Kuka kirka on kuollut? Sekö 60-70 luvulle juuttunut euroviisu-floppiko?

    • Valkoisen kepin orja

      Olin aamupäivällä kaupassa ostamassa ihonhoitotuotteita ja ruokaa, oli vähän sellanen "hassu" olo, että onkohan nyt tapahtunut jotain... Keskittyminen oli vähän hankalaa, annoinkin itselleni periksi ja ostin kaksi pussia sipsejä! IIK!

      Sitten menin maksamaan ostokset ja taksi olikin minua odottamassa jo. Oli helpotus päästä autoon istumaan, olin kovin väsynyt ja mietinkin miten pysyisin hereillä kotiin asti vaikka matka ei ole pitkä.

      Siinä sitten vähän ajan päästä taksikuski sen mulle kertoi, en muista puhuttinko me alkumatkasta mitään tai muuta, en edes sitä miten hän tiedon mulle läväytti. Hän sai sen mulle sanoa kaksi kertaa, ensimmäisellä kerralla en kuullut, saanut selvää tai ymmärtänyt, olin vaan silleen... TÄH?!!

      En mikään erityinen Kirka-fani ollut ja kun ystävistäni ei senkään vertaa fanitusta löydy niin aika "kaapissa" olen hänen musiikkinsa kuuntelun suhteen. En tiedä, ei mulle ole koskaan ollu liian helppoa olla oma itseni, rohkeasti erilainen, pitää musiikista, telkkariohjelmista tms mistä muut ei tunnu pitävän.

      Mutta jos esimerkiksi minun pitäisi valita esim menenkö Hanna Pakarisen, Antti Tuiskun, PMMP:n, Nightwishin, Apulannan, Tapani Kansan tai Kirkan esiintymistä seuraamaan tai kenen levyn ottaisin niin kyllä silloin valitsisin Kirkan.

      Että tämmöstä.

    • kotona..

      Olen pitkällä sairauslomalla ja mulla on tapana lukea iltapäivälehdet netistä heti aamutuimaan.
      Ihan samoin, kuin taannoin Juicen kohdalla, putosin viittä vaille tuolilta lukiessani tapahtumasta. Juicen kohdalla sairaudet jollain tasolla tietäen yllätys ei ollut niin suuri, vaikkakin satuttava. Mutta Kirka, joka liputti kuntoilun puolesta, lopetti tupakoinnin aikoja sitten jne. Kyllä kosketti. Olen hänet pikkutyttönä tavannut Maunulassa ja muistan sen loppuikäni.

    • Reiska3456

      Olin ruokkiksella koulussa, kaveri tuli samaan pöytään ja sano, että Kirka on kuollut.

      • Anonyymi

        "kaveri tuli samaan pöytään ja sano, että Kirka on kuollut. "
        Mistä kaveri oli saanut kuulla? Missä hän oli silloin, kun kuuli?


    • sukusuki

      Mitä tätä asiaa nyt enää jauhaa,kohta siitä on jo kymmenen vuotta aikaa.Kaikki kuolemme joskus ja miltei joka päivä kuolee joku.Lapsiakin kuolee,valitettavasti.Eihän toi Kirkakaan nyt ihmistä kummempi ollut.Sais palvonta loppua.Ei ollut edes mikää hyvä laulaja,lauloi nenäänsä,kirkuvalla äänellä.

    • KarhuLate

      Kirka on lämpiössä!

    • olinkin

      Kotona.

    • Anonyymi

      Olin töissä tehtaalla aamuvuorossa ja kuulin työkoneeni radiosta uutisen Kirkan kuolemasta.
      Samoin kuulin työkoneeni radiosta yövuorossa ollessani Michael Jacksonin kuolemasta.

    • Anonyymi

      "missä olit? kun kuulit kirkan kuolemasta?"
      Miksi kyselet? Oletko perustanut uuden tutkintaelimen, jolla etsitään syyllistä Kirkan kuolemaan? Pitääkö sinun mielestäsi kaikilla olla alibi? Jätä rikostutkinta tässä tapauksessa poliisille.

    • Anonyymi

      Kirkan hautajaisten kokki sai potkut, hän teki kirkasta kanakeittoa..

    • Anonyymi

      Aamulla työpaikalle mentyäni, kaverit kertoivat. Oli pakko istahtaa jakkaralle kun tuntui niin pahalta.

      • Anonyymi

        "Oli pakko istahtaa jakkaralle "
        Hyvä, että oli sentään työpaikallasi jakkara. Harvalta työpaikalta nimittäin löytyy jakkaraa. Onko siellä kenelläkään toisella työntekijällä jakkaraa muilla kuin sinullai? Ennen moni on tehnyt jakkaran koulun veistotunnilla, mutta se oli ennen se.


    • Anonyymi

      Katselin kuunpimennystä omalla pihallani koirani kanssa.

      • Anonyymi

        Oliko silloin kuunpimennyskin päivällä?


    • Anonyymi

      Estonialla, Kirka veti mut pintaan.

      • Anonyymi

        "Estonialla, Kirka veti mut pintaan. "
        Tarkoitatko siis, että Kirka itse kertoi kuolemastaan, samalla kun veti sinut pintaan? Nyt taidat huijata. En usko.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe