Tuntuu kurjalta, kun mies lähtee suht nuorena.
Käsittääkseni Kirka lenkkeili paljon ja oli muutenkin aika sporttisen oloinen.
Polttiko Kirka tupakkaa tai joiko jossain vaihessa paljon viinaa, tietääkö kukaan? Muusikon elämä keikkareissuineen ja lieveilmiöineen voi olla kuluttavaa.
Kirkan elämäntavat
9
1849
Vastaukset 9
- butt-head1
elämäntavoilla paljoakaan merkitystä, lähtö voi tulla suhteellisen nuorena vaikka olisi kuinka raitis tai kohtuukäyttäjä alkomahoolin suhteen, tai tupakoimaton
- Anonyymi
Kirka vois palata kuolleesta
- Anonyymi
Olen kuullut että ryyppäsi viinaa välillä tuurijuoppotyyliin eli välissä ottamatta, välissä putkia.
- Anonyymi
Juoppo muusikko on pahin vitsaus mitä puoliso voi kohdata.
- Anonyymi
Pari askia Winstonia poltteli päivässä ja sehän rauhotti.
- Anonyymi
Herra kuoli aortan repeämään, nopeasti varoittamatta...
- Anonyymi
Tunsivatko Juice ja Kirka toisiaan?
- Anonyymi00008
Ilmeisesti serkuksia , äänet olivat melkein identtiset.
- Anonyymi00009
Remun vanhoja saunakavereita molemmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831029
- 73872
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut103607- 43585
- 47572
- 30542
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4526Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164523Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61515