suuri suru

ratna

Tänään kohtasi suuri suru,aivan kuin omaisen olisi menettänyt.Olen seurannut Kirkan uraa 60-luvulta lähtien.Kävin Pakilan kansalaiskoulua silloin kun Kirka harjoitteli Pakilan VPKlla.Kavereitten kanssa käytiin kurkkimassa ikkunan takana kun pändi harjoitteli.Olin myös Kirkan ekalla keikalla tyttöjen ammmattikoululla 60-luvun alussa.Olen siitä lähtien pitänyt Kirkaa yhtenä parhaimpana suomalaisena artistina.Toivon omaisille voimia suuressa surussa ja kiitos Kirka hienoista biiseistä.

2

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ristien taa

Todella surullinen uutinen. Muistan Kirkan ihan pikkutytöstä saakka ja olen pitänyt hänen musiikistaan aina. Hän oli myös sympaattinen esiintyjä ja ystävällinen faneilleen.
      Alku kaiken kauniin, Viimeiseen mieheen ja Nousin ristien taa ovat olleet lempikappaleita. Tuo nousin ristien taa herättää hyvin eläviä muistoja 60-luvulta. Voimia ja osanotto vaimolle ja sukulaisille. Suomi menetti taas yhden rakastetun muusikon. Onneksi musiikki elää. Kynttilä palamaan ja Kirkan levy soimaan. Muistelkaamme häntä lämmöllä. Hänen musiikkinsa muistuttaa monista kauniista hetkistä ja on lohduttanut murheiden keskellä.

• Kuvia kumartamaton

Oletpa naiivi! Itketkö niiden lasten puolesta, jotka joka päivä kärsii koti-väkivallasta Suomessa? Realismia peliin. Kirka oli 56v. ja sen ikäisiä kuolee tässä maassa joka päivä satoja.. Elämä on!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2136
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1283
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1248
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      32
      1172
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      60
      1129
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      864
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      739
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      27
      684
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      555
    10. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      20
      541
    Aihe