En ikinä mene krapulassa hammaslääkäriin, sitä porausta ja huuhteluaineen paljoutta, ei kestä. Huomasin eilen illalla, että on aika ke klo. 12.00 hammaslääkärille. Aloitin viinanoton pe jatkoin tiistaihin. Eilen tosiaan otin vain, (omasta mielestä) 6 pul. keskikaljaa. Nyt tunnen mitä on krapula siinä penkissä, kurkussa tuntu että jatkuvasti valuu jotakin mäskiä. Ei meinannut henki kulkee, onneksi hengissä selvisin. en ota.
Hammaslääkäri
2
2404
Vastaukset
- J.Mengele.
Siinä on varmaan koettu helvetin kauhut. Pystyn kuvittelemaan tilanteen, kun itse olin pelkässä hammaskiven poistossa kankkustamassa, ja sattui hidas hoitaja, joka jyysti sillä vinkuvalla värkillään meikäläisen kitaa kai tunnin yhtä soittoa. Ihan oli olo, että sydänkohtaus tulee, kun puristi rinnasta niin pirusti.
Seuraavalla kerralla hammaslääkäriin mennessä nykäsen nurkan takana vähintään puoli pulloa kossua päähän, niin johan ei koske ja ei ole kankkunen.- onnistuin siinä hml
Olen aina nauttinut alkoholia päivittäin 3-7 annosta. Muistinkin hammaslääkärin ajan edellisenä iltana. Kävinkin siellä. Ei tuskalla onneksi. Ekalla vaan paikattiin pieni reikä poskihampaassa oikealla hammaslääkärillä. Seuraava käynti olis hammaskivien putsausjuttu, inhosin sitä etukäteen. Vaanpa osui nyt suuhygienisti, joka osasi todella hommansa. Hieno juttu, johan helpotti hammaslääkärikammo! Ei tarvi ottaa ensikänni!'rohkeus palkitsee! Valkoisin hampaisin hymyilevä donjuan/ lola ja kans kännikala!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665201Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1293787Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483194Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652267Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4501974Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771678- 631375
- 641306
- 2611107
- 471082