Kertokaapas viisaanmat mulle, mihin multa/turve seokseen te ootte pelakuuntaimet istuttaneet. Lähinnä mikä multa/turveseos olisi paras. Kavatin pelakuita viimekinvuonna ja onnistuivat aika hyvin, mutta en muista mihinkä seokseen ne laitoin. Taimia oli aika paljon, lähinnä samettiruusuja, petunioita ja tulisalviaa, mutta pelakuut kukkivat tosi pitkälle syksyyn. Niinpä ajattelin sitten tänä vuonna viljellä vaan pelakuita. Jos jollakin on tästä kasvista kokemuksia, niin olisi kiva vaihtaa ajatuksia. Muuten kylvin pelakuun siemenet 21.1 ja itivät kolmessa päivässä,60 kpl. Kylvinkö liian aikaisin? Kirjoitelkaa.
Pelakuun kasvatus
Itsekasvattaja
4
883
Vastaukset
- remontti esa
Kekkilän ruukutusmulta tai taimiseos
- Eeva Nurmi 0700-01878
Miten tai mistä olet saanut pelakuun taimia tai siemeniä?
Eeva Nurmi- ta osta
Voi Eeva,kaupoistahan niitä saa ostaa tai tuttavilta pistokkaita.
- Eeva Nurmi
ta osta kirjoitti:
Voi Eeva,kaupoistahan niitä saa ostaa tai tuttavilta pistokkaita.
Kyllä, kyllä.
Kaupoista saa, mutta en ole löytänyt täältä Seinäjoelta sellaista kauppaa, missä niitä siemeniä on.
Sukulaiset ovat satojen kilometrien päässä ja tuttalvilla ei näytä olevan pellagonioita.
Eeva Nurmi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023484
- 623137
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342644- 802433
- 842406
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094- 962086
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686