Eilen illalla, jostain syystä, etsin YouTubesta Kirkaa ja kuuntelin sieltä mitä löytyi. Luin Seurasta Kirkasta illalla. Mietin Kirkaa ja muistelin häntä. Ajattelin, kuinka häntä aina olen rakastanut ja ihaillut kaukaa. Lapsena sain kerran olla lähellä. Ikään kuin eilen olisin jo aavistanut jotain. Miksi juuri eilen illalla hän oli niin voimakkaasti mielessäni? Sielunveljeni lähti. Näkemiin rakas Kirka.
Eilen muistelin Kirkaa
2
687
Vastaukset
- ''''
itselläkin tuli yhtenä päivänä yht´äkkisesti esko nikkari mieleen ja hetken päästä kuulin radiosta, että mies on siirtynyt ajasta ikuisuuteen.
- drmadness
Eilen laitoin Omat tiedot tänne ja jostain syystä laitoin iskelmän mieli musiikiksi profiiliin? tänään ajoin autolla ja kuuntelin radioo, että kirka on kuollu. No ensin en tajunnu yhtään mitään, kunnes matkalla aloin ajatella että mitä mää sinne profiiliin oikein laitoin. ??? :) kun tajusin tilanteen niin ymmärsin että jotain outoo yhteen sattumaa oli havaittavissa vaikka en ole kuunnellut niinkään paljoa hänen laulamiaan kappaleita. No ehkä tässä ei ole mitään tai sitten paljon. Mää en tiiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752934- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451747- 781419
- 211251
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831222PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874