kirkalle

liputus

Kirkalle ikioma liputuspäivä kun oli kansakunnan vaikuttaja ja määki kuin pässi pilttuussa,ei ollu hääppönen laulaja.

7

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

että olen kanssanne täysin samaa mieltä.

• Ikävä kyllä

Varmaan ihan kiva kaveri ja surullinen tapaus mutta laulaa hän ei osannut ollenkaan. Huonoimpia laulajia mitä tiedän.

• loppiainen

Löytyy näitä muitakin varsinaisia kirkujia otetaan esim fredi vaikka onkin hengissä ,jos ei, ei paljoo väliä,näitä yhteiskunnan elättejä kyllä riitää.

• hannah.
        loppiainen kirjoitti:

Löytyy näitä muitakin varsinaisia kirkujia otetaan esim fredi vaikka onkin hengissä ,jos ei, ei paljoo väliä,näitä yhteiskunnan elättejä kyllä riitää.

joku tykkää joku ei
        ja minä tykkäsin ja tykkään
        upeaääninen karismaattinen ystävällinen
        iki-ihana Kirka

• Kirkan ääni oli paska

Miehen ei sentään olisi itseltään nirriä tarvinnut ottaa, olisi riittänyt hoilaamisen lopettaminen. Räkäisempi ääni kuin yhdelläkään karaoke-prinssillä..

• olen tästä..

Kirkalla oli persoonallinen ääni, joka soveltui monensorttiseen musiikkiin. "Kuin pässi pilttuussa" on todella alentava kuvaus, eikä tee mitenkään oikeutta hänen taidoilleen. Jokainen voi olla näistä ihan mitä mieltä hyvänsä, mutta pientä kunnioitusta, jo omaistenkin takia toivoisin alle vuorokausi sitten kuolleelle laulajalle. Häpeä paskiainen!

• Kuvia ei kunnioiteta

Mitäs se lammas määkii? Jokainen meistä kuolee joskus. Paskaa musiikkia, faktat on faktoja. Ei tässä mitään vainajaa häväistä, musiikillista tuotantoa kritisoidaan. Pitäkää paska musiikkinne ihan rauhassa, veikkaan kirkan levysi sijaitsevan Matti Nykäsen ja Salarakkaiden levyjen vieressä.. Makunsa kullakin. Joku tyytyy Ladaan, toinen ajaa mielummin Ferrarilla.. Kirka on samasta maasta kotoisin kuin toinen näistä rasseista ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5000
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      100
      3210
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3192
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2443
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      30
      2220
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2009
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1590
    8. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1569
    9. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1561
    10. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      17
      1485
    Aihe