Kirkalle ikioma liputuspäivä kun oli kansakunnan vaikuttaja ja määki kuin pässi pilttuussa,ei ollu hääppönen laulaja.
kirkalle
7
468
Vastaukset
- .....
että olen kanssanne täysin samaa mieltä.
- Ikävä kyllä
Varmaan ihan kiva kaveri ja surullinen tapaus mutta laulaa hän ei osannut ollenkaan. Huonoimpia laulajia mitä tiedän.
- loppiainen
Löytyy näitä muitakin varsinaisia kirkujia otetaan esim fredi vaikka onkin hengissä ,jos ei, ei paljoo väliä,näitä yhteiskunnan elättejä kyllä riitää.
- hannah.
loppiainen kirjoitti:
Löytyy näitä muitakin varsinaisia kirkujia otetaan esim fredi vaikka onkin hengissä ,jos ei, ei paljoo väliä,näitä yhteiskunnan elättejä kyllä riitää.
joku tykkää joku ei
ja minä tykkäsin ja tykkään
upeaääninen karismaattinen ystävällinen
iki-ihana Kirka
- Kirkan ääni oli paska
Miehen ei sentään olisi itseltään nirriä tarvinnut ottaa, olisi riittänyt hoilaamisen lopettaminen. Räkäisempi ääni kuin yhdelläkään karaoke-prinssillä..
- olen tästä..
Kirkalla oli persoonallinen ääni, joka soveltui monensorttiseen musiikkiin. "Kuin pässi pilttuussa" on todella alentava kuvaus, eikä tee mitenkään oikeutta hänen taidoilleen. Jokainen voi olla näistä ihan mitä mieltä hyvänsä, mutta pientä kunnioitusta, jo omaistenkin takia toivoisin alle vuorokausi sitten kuolleelle laulajalle. Häpeä paskiainen!
- Kuvia ei kunnioiteta
Mitäs se lammas määkii? Jokainen meistä kuolee joskus. Paskaa musiikkia, faktat on faktoja. Ei tässä mitään vainajaa häväistä, musiikillista tuotantoa kritisoidaan. Pitäkää paska musiikkinne ihan rauhassa, veikkaan kirkan levysi sijaitsevan Matti Nykäsen ja Salarakkaiden levyjen vieressä.. Makunsa kullakin. Joku tyytyy Ladaan, toinen ajaa mielummin Ferrarilla.. Kirka on samasta maasta kotoisin kuin toinen näistä rasseista ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475129- 773408
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3202098Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651865Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531306Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701212
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137