Kirjekurssikysymys

Olen nähnyt.

adventistien kirjekurssivihkosia. Ainakin alussa niissä siteerataan vaan raamattua eikä adventismia tuoda mitenkään esille. Kysynkin, että missä vaiheessa aletaan puhumaan Ellenistä? Monennessako vihkosessa aletaan raamatun jakeet korvaamaan jakeilla ellenin kirjoista? Missä vihkossa ellen esitellään ensimmäisen kerran?

5

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin kyse

on ainoastaan Raamatusta, eikä Ellenistä. Uskova_1 niminen opettaja hän on ainoastaan
      Ellenin opettaja. Olen käynyt tämän kurssin läpi hyvin pitkä aika sitten. Eikä Elleniä mainittu
      yhtä ainoata kertaa. Vastaukset piti itse löytää
      raamatusta. Tämä Raamtun paikkojen etsiminen
      kehitti raamatun tuntemusta. Asia yhteyksistään
      irti otettuja lauseita ei hyväksytty, koska
      päämäärä oli saada todellinen rehellinen vastaus. Sen vain sanon, että raamatun tuntemuksesi varmasti lisääntyy. Tulet löytämään
      aivan uusia näköaloja kokonaisuutena.

• hirvas

otahan Kirjeellisen Raamattuopiston opintovihkot, Ilmestyskirja avautuu. Eiköhän sieltä löydy Ellen G.White ???

• Miksi vaivata päätään ellenistien harhaoppisilla kirjekursseilla. Kyllä sen ajan voi hyödyllisemminkin käyttää, esim. Raamatun tutkimiseen.

• Raamattuun

Jos haluat Ellenin kirjekurssille.Sinun pitää mennä Uskova_1 kursille. Hän opettaa
        sinulle Elleniäja sitäkin väärennettynä. Hänellä on aina tyypillisenä aineena Hänen oletettu käyntinsä Helvetissä Jossa hän söi omaa lihaansa
        ja oksensi. Liha kasvoi jälleen entiselleen ja hän jatkoi oman lihansa syöntiä ja oksentamista.

Ehkä tämä kurssi opettaisi sinua hieman enemmän sitä. Uskova_1 sadistista luonnetta jota täällä kovasti ihannoidaan, Koeta välttää raamattu kursittit. koska siellä saatat oppia liian paljon
        Jeesuksen Rakkautta syntistä sukukuntaa kohtaan.

• annu42

jos haluaa pysyä tietämättömänä, mutta jos taas haluaa tietää jotakin, kurssi kannattaa. Itse täytyy punnita, mitä "minä tahdon".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109