adventistien kirjekurssivihkosia. Ainakin alussa niissä siteerataan vaan raamattua eikä adventismia tuoda mitenkään esille. Kysynkin, että missä vaiheessa aletaan puhumaan Ellenistä? Monennessako vihkosessa aletaan raamatun jakeet korvaamaan jakeilla ellenin kirjoista? Missä vihkossa ellen esitellään ensimmäisen kerran?
Kirjekurssikysymys
5
157
Vastaukset
- Niin kyse
on ainoastaan Raamatusta, eikä Ellenistä. Uskova_1 niminen opettaja hän on ainoastaan
Ellenin opettaja. Olen käynyt tämän kurssin läpi hyvin pitkä aika sitten. Eikä Elleniä mainittu
yhtä ainoata kertaa. Vastaukset piti itse löytää
raamatusta. Tämä Raamtun paikkojen etsiminen
kehitti raamatun tuntemusta. Asia yhteyksistään
irti otettuja lauseita ei hyväksytty, koska
päämäärä oli saada todellinen rehellinen vastaus. Sen vain sanon, että raamatun tuntemuksesi varmasti lisääntyy. Tulet löytämään
aivan uusia näköaloja kokonaisuutena.- hirvas
otahan Kirjeellisen Raamattuopiston opintovihkot, Ilmestyskirja avautuu. Eiköhän sieltä löydy Ellen G.White ???
Miksi vaivata päätään ellenistien harhaoppisilla kirjekursseilla. Kyllä sen ajan voi hyödyllisemminkin käyttää, esim. Raamatun tutkimiseen.
- Raamattuun
Jos haluat Ellenin kirjekurssille.Sinun pitää mennä Uskova_1 kursille. Hän opettaa
sinulle Elleniäja sitäkin väärennettynä. Hänellä on aina tyypillisenä aineena Hänen oletettu käyntinsä Helvetissä Jossa hän söi omaa lihaansa
ja oksensi. Liha kasvoi jälleen entiselleen ja hän jatkoi oman lihansa syöntiä ja oksentamista.
Ehkä tämä kurssi opettaisi sinua hieman enemmän sitä. Uskova_1 sadistista luonnetta jota täällä kovasti ihannoidaan, Koeta välttää raamattu kursittit. koska siellä saatat oppia liian paljon
Jeesuksen Rakkautta syntistä sukukuntaa kohtaan. - annu42
jos haluaa pysyä tietämättömänä, mutta jos taas haluaa tietää jotakin, kurssi kannattaa. Itse täytyy punnita, mitä "minä tahdon".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571370Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771344Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 73866
- 109863