Ikävää luettavaa

nuo epäasialliset kommentit ja kirjoitukset Kirkan lauluäänestä tai yleensä Kirkan olemuksesta, joka oli valoisa iloinen aina niin positiivinen, olemmeko me suomalaiset todella noin kateellisia toisen menestymisestä, ettette osaa tai voi arvostaa miehen jo yli 40-vuotis uraa, ei sitä ole tehty huonolla lauluäänellä todellakaan. Jos ette miehestä ole pitäneet niin nämä päivät ovat varmaan todella vääriä siihen kirjoitteluun.

5

1286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistan aina.

niin just. tosi halpamaista tulla häpäsemään kansan suosikki joka on just kuollu:( että se kehtaa!!!! menköön hoitoon ja hakkikoon elämän. kirka oli hyvä laulaja ja ihminen, mulla hänen laulut soi ikuisesti.

• mitä mieltä saa olla

Kyllä näihin kirjoituksiin voi osallistua kaikki, nekin jotka eivät Kirkan lauluäänestä pitäneet. En tiedä minkälainen Kirka oli ihmisenä, varmasti ihan mukava mutta sillä asialla ei ole laulamisen kanssa mitään tekemistä. Jos nyt ollaan ihan rehellisiä niin viime vuosina Kirkan laulaminen oli pelkkää korvia raastavaa narinaa ja hän yritti väkinäisesti olla "raspikurkku". No niin, älä nyt pillastu, olihan Kirkan kuolema kauhea juttu niinkuin on kaikkien muidenkin kuolema. Toisia surraan vaan enemmän kuin toisia.

• juuso

Kirkan laulu oli loppuvuosina kauheaa kuunneltavaa, nuorena siinä oli potkua ja mukaa ja varsinkin tiettyjä heviosuuksia se veti tosi mahtavasti. Nyt se oli enää varjo vanhastaan. Mutta ei siinä mitä, lepää rauhassa Kirka.

• mutta...

miksi pitää häpäistä vainajaa? Ei ole kovin asiallista toimintaa.

• ...on

Samaa mieltä olen kanssasi mut jätä nyt ihmeessä se iänikuinen kateellisuuspointti pois, ei kaikki johdu kateudesta jos ei jostain tykkää. Ei hyvin mene jos sulla se johtuu, koskapa se tulee heti syyksi tähänkin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      43
      9678
    2. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      67
      4687
    3. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      58
      4304
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      137
      2806
    5. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      125
      2625
    6. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      165
      2415
    7. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      21
      1780
    8. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      20
      1527
    9. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      34
      1523
    10. Älä nyt ainakaan pelkää

että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava
      Ikävä
      72
      950
    Aihe