En millään ymmärrä miksi jotkut ilkkuvat ja vähättelevät nyt esimerkiksi Kirkaa ja muita laulajia siitä että eihän ne muuta kuin hoilottavat toisten tekemiä lauluja.
Toki on Suomessa taitureita jotka laativat niin sanoitukset kuin sävellyksetkin itse esittämiinsä lauluihin. Silti täytyy olla heitäkin jotka upeasti tulkitsevat laulutaidottomien mutta hienojen säveltäjien tai sanoittajien työt musiikkia janoavien kuulijoiden iloksi. Ei kaikkien tarvitse osata kaikkea tehdä itse. Nämä valittajat tuskin osaavat yhtäkään näistä musiikin tekoon vaaditattavista taidoista.
Sitäpaitsi musiikkia on niin moneen makuun että takuulla riittää kaikille mieleistä kuunneltavaa ilman etta tarvitsisi haukkua sellaisten artistien esityksiä joista ei itse satu pitämään.
"Vain" laulaja
1
373
Vastaukset
- Ari
Olin -80 luvulla yhdessä satelliitti konferenssissa kuuntelijana. Siellä esiintyvät
kaiken "kristillisen ohjelman" lomassa Veikko
Lavi ja Kirka. Mielestäni he olivat loistavat valinnat edustamaan Suomea ympäri maailmaa.
Kirkalla oli silloin tuo rokimpi vaihe meneillään, mutta kyllä tuntui "häijyltä" sel-
käpiissä, kun hän tykitti täysillä ja aidosti.
Minä en ole koskaan pitänytkään Kirkaa minään
säveltäjänä esim.. Mutta kuinka moni hyvä kap-
palu olisi jäänyt laulamatta jos Kirka ei niitä
olisi saanut esittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666264Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583083- 312243
- 131847
- 201828
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191803Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131562- 181539
- 511515
- 91484