En millään ymmärrä miksi jotkut ilkkuvat ja vähättelevät nyt esimerkiksi Kirkaa ja muita laulajia siitä että eihän ne muuta kuin hoilottavat toisten tekemiä lauluja.
Toki on Suomessa taitureita jotka laativat niin sanoitukset kuin sävellyksetkin itse esittämiinsä lauluihin. Silti täytyy olla heitäkin jotka upeasti tulkitsevat laulutaidottomien mutta hienojen säveltäjien tai sanoittajien työt musiikkia janoavien kuulijoiden iloksi. Ei kaikkien tarvitse osata kaikkea tehdä itse. Nämä valittajat tuskin osaavat yhtäkään näistä musiikin tekoon vaaditattavista taidoista.
Sitäpaitsi musiikkia on niin moneen makuun että takuulla riittää kaikille mieleistä kuunneltavaa ilman etta tarvitsisi haukkua sellaisten artistien esityksiä joista ei itse satu pitämään.
"Vain" laulaja
musiikin ystävä
1
410
Vastaukset
- Ari
Olin -80 luvulla yhdessä satelliitti konferenssissa kuuntelijana. Siellä esiintyvät
kaiken "kristillisen ohjelman" lomassa Veikko
Lavi ja Kirka. Mielestäni he olivat loistavat valinnat edustamaan Suomea ympäri maailmaa.
Kirkalla oli silloin tuo rokimpi vaihe meneillään, mutta kyllä tuntui "häijyltä" sel-
käpiissä, kun hän tykitti täysillä ja aidosti.
Minä en ole koskaan pitänytkään Kirkaa minään
säveltäjänä esim.. Mutta kuinka moni hyvä kap-
palu olisi jäänyt laulamatta jos Kirka ei niitä
olisi saanut esittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017523
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1025434- 835007
- 1364384
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113130- 492783
- 522749
- 612367
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102324Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.541908