Saatana on se joka väittää eteei Jumalan lakia tarvitse npudattaa. Tappaminen, varastaminen ja sapatin rikkominen on SAATANASTA. Kaikki jotka vastustavat Jumalan lakia ja sen sinettiä, sapattia, ovat perkeleestä ja saatanasta ja menevät kadotukseen, sillä murhaaja ei peri taivasten valtakuntaa. Sapatin rikkominen on sama kuin murhaaminen, sillä yhden käskyn rikkominen on kaikkien käskyjen rikoomista.
Adventistit julistavat Ilm.14 luvun sanomaa sapatista, varoistusta babylonista ja pedonmerkistä.
Saatana väittää sapatin naulitun
4
133
Vastaukset
Saatana väittää adventistin mukaan Paavalin suulla, että sapatti on naulittu ristille.
Lainaus Paavalilta:
"ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin."
Kol. 2:14- sanaa..
omaksi ja toisten kadotukseksi. Sapatti on Jumalan ja hänen lapsiensa välinen ikuinen merkki ja sinetti.
sanaa.. kirjoitti:
omaksi ja toisten kadotukseksi. Sapatti on Jumalan ja hänen lapsiensa välinen ikuinen merkki ja sinetti.
Sapatti on Jumalan ja Israelin, juutalaisten välinen ikuinen merkki ja sinetti:
12. Ja Herra puhui Moosekselle sanoen:
13. "Puhu israelilaisille ja sano: Pitäkää minun sapattini, sillä se on merkkinä meidän välillämme, minun ja teidän, sukupolvesta sukupolveen, tietääksenne, että minä olen Herra, joka pyhitän teidät.
14. Siis pitäkää sapatti, sillä se on teille pyhä. Joka sen rikkoo, rangaistakoon kuolemalla; sillä kuka ikinä silloin työtä tekee, hävitettäköön kansastansa.
15. Kuusi päivää tehtäköön työtä, mutta seitsemäntenä päivänä on sapatti, levon päivä, Herralle pyhitetty. Kuka ikinä tekee työtä sapatinpäivänä, rangaistakoon kuolemalla.
16. Ja pitäkööt israelilaiset sapatin, niin että he viettävät sapattia sukupolvesta sukupolveen ikuisena liittona.
17. Se on oleva ikuinen merkki minun ja israelilaisten välillä; sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi ja hengähti."
18. Ja kun hän oli lakannut puhumasta Mooseksen kanssa Siinain vuorella, antoi hän hänelle kaksi laintaulua, kivitaulua, joitten kirjoitus oli Jumalan sormella kirjoitettu.
2. Moos. 31:12-18- hirvas
sanaa.. kirjoitti:
omaksi ja toisten kadotukseksi. Sapatti on Jumalan ja hänen lapsiensa välinen ikuinen merkki ja sinetti.
ennen Kristusta, niin silloin olet täysin oikeassa. Onko sinut ympärileikattu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511