Milloin tulee IS-mallista

Sportcross

farmari?

14

924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettei tule

      voipi olla ettei tule

      toyota tekee farmareita ilmeisesti corolla,avensis, jne malleihin muttei toyota leksus -malliin

      ja corollan nuorisomalli eli kolmiovinen myydään auriksena

      • onneksi!

        BMW 300-sarjassa on valikoimana!.
        Pettymys Lexukselle!!.


      • edelliseenkin

      • fghffg
        onneksi! kirjoitti:

        BMW 300-sarjassa on valikoimana!.
        Pettymys Lexukselle!!.

        lexus IS on ylivoimaisesti luokkansa parhaan näköinen auto. Muutenkaan kukaan edes aja farmarilla.


      • geheh
        fghffg kirjoitti:

        lexus IS on ylivoimaisesti luokkansa parhaan näköinen auto. Muutenkaan kukaan edes aja farmarilla.

        näköinen? ei ole


      • että on kaunis
        fghffg kirjoitti:

        lexus IS on ylivoimaisesti luokkansa parhaan näköinen auto. Muutenkaan kukaan edes aja farmarilla.

        tai tietysti joillekin riittää... Jopa malli-iältään 7 vuotias C-Mercedes voitti IS250:n vertailussa jossa arvosteltiin autojen ominaisuuksia, ei kauneutta.

        Sedaneilla ei aja kuin Suomalaiset ja entisen itäblokin asukkaat.


    • petex.

      Sportcross oli myynniltään todellinen pettymys.

      IS-sarjasta lienee tulossa Coupe ja Cabriolet-mallit, ei muuta.

      • Ainoat hienot korimallit ovat Sedan ja Coupe (merkistä riippumatta). En voi käsittää, kuinka joku haluaa ajaa rumilla tila-autoilla ja farmareilla. Yäk! Joku muhkea city-maasturi nyt vielä jotenkin menisi. Ei niitä presidenttejä ja diplomaattejakaan yleensä kuljetella kuin limusiineilla (eli porrasperillä). Ihan ymmärrettävää, ettei Lexus halua tehdä farmaria, se edellinen IS Sportcross oli suorastaan yököttävä ilmestys.


    • noita olemassa

      onhan noita toyota farmareita
      toyota corolla farmari
      toyota avensis farmari
      jne.

      • M5 rules!.

        5.0 V.10 kiihtyvyys 0-100km/h on Wagon -eli farmari-mallissa (4,8)s.!.
        Mahtaako tulevasta IS-F Lexus mallista tulla tupla-turbo ahdettua mallia?.


      • noilla kauan
        M5 rules!. kirjoitti:

        5.0 V.10 kiihtyvyys 0-100km/h on Wagon -eli farmari-mallissa (4,8)s.!.
        Mahtaako tulevasta IS-F Lexus mallista tulla tupla-turbo ahdettua mallia?.

        Ilmastonmuutos tekee maailmasta sellaisen, että noilla saksalaisilla vauhtihirmuilla ei enää kauan ajeta. Saksalainen autoteollisuus tuottaa pelkkää paskaa. Tommosten bemujen tarina on nyt lopussa.


      • Toyota on
        noilla kauan kirjoitti:

        Ilmastonmuutos tekee maailmasta sellaisen, että noilla saksalaisilla vauhtihirmuilla ei enää kauan ajeta. Saksalainen autoteollisuus tuottaa pelkkää paskaa. Tommosten bemujen tarina on nyt lopussa.

        vastuullinen ja esittelee V8 avolavan ja yli 400hp
        IS-F mallin...

        ;)


      • juttu 1
        noilla kauan kirjoitti:

        Ilmastonmuutos tekee maailmasta sellaisen, että noilla saksalaisilla vauhtihirmuilla ei enää kauan ajeta. Saksalainen autoteollisuus tuottaa pelkkää paskaa. Tommosten bemujen tarina on nyt lopussa.

        tämän päivän lehdessä juttu missä amerikkalainen tutkimus laitos CNW kertoi hybridi autojen saastuttavan enemmän kun tavallisilla moottoreilla valmistettujen autojen, kun otetaan huomioon koko valmistus ja suunnittelu ja elikaari, niin kuormittaa ilmastoa ennemmän, koska hybridi moottorin valmistus kuluttaa luontoa, sekä valmistus materiaalien heikon kierrätettävyyden takia. Hyvä että näitä vertailuja tehdään niin nähdään mikä se lopullinen totuus on, eikä aina uskota mitä ne markkina miehet hehkuttavat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe