olin kuulevinaan joku aika sitte, että Ghostbustersille tulisi jatkoa, mutta eipä ole näkynyt, ainakaan vielä.
Uinu uinu lemmikkini remakesta on ollu myös juttua, mutta milloin moista on luvassa. Toivottavasti Michael baylla ei ole mitään tekemistä remaken kanssa.
Ghostbusters 3 ja Uinu uinu lemmikkini
5
591
Vastaukset
- Mr.Ramone
Itse en Michale Baysta tiedä, mutta Uinu, uini lemmikkini remaken pääosaan on kaavailtu George Clooneyta!
Ainakin netin tietojen perusteella. Kyllä naiset taas tykkää... kauhufriikeistä sitten en olekaan enää niin varma.
Saisi jäädä tuokin tekemättä. Itse ainakin suhtaudun varauksella jokaiseen remakeen. Nimittäin 99% niistä on täysin paskoja. En tajua, minkä takia kaikista vanhoista elokuvista yritetään tehdä nykyaikaisia versioita, kun nimenomaan vanhat kauhuelokuvat ovat paljon jännempiä, kuin nykyajan.
Toivottavasti edes älyävät laittaa Ramonesin Pet Sematary biisin siihen elokuvaan. Dee Dee-vainaa kun sen nimenomaan tuota alkuperäistä versiota varten kirjoitti.
Jos musiikitkin korvataan jollain teinipopilla, niin kyllä tulee sen jälkeen kirveelle töitä.
Ehkä vähän jyrkkä tämä mun mielipiteeni. Pahoitteluni siitä :)
Mielestäni remaket ovat vain pelkkää turhaa rahastusta. Ainut katsottava remake on tehty TCM:stä, eikä sekään silti kohonnut läheskään alkuperäisen Moottorisahamurhaajan tasolle.- ZZ.Q
Pet Sematarystä ei tarvitsisi tehdä minkäänlaista re-makea koska se tulee 95% todennäkösyydellä olemaan huonompi kuin alkup.
Ja mikäli pääosissa hyppelisi bimboblonditeinexejä niin Ramonesin biisikin olisi aivan liian hyvä semmoseen roskaleffaan.
- .A.
>...Ghostbustersille tulisi jatkoa, mutta eipä ole näkynyt, ainakaan vielä.
Jostain luin, että Bill Murray jarruttaa jotenkin projektia, muut olisivat heti valmiita tekemään sen.
Ehkä hänen mielestään Bustersseja olisi jo liikaa tai jotain sellaista. Ja olisiko ollut myös niin, että hän ei halua näytellä niin "mainstream"-elokuvissa. Noh, aika näyttää.- Niks naks
Ehdotan jatkoa Groundhog Daylle. Bill voisi vaikka palata kylään jostakin syystä, ja joutuisi taas luuppiin. Ei sitten pääsisikään pois.
- pppppppppppppppppt
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyytttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllljjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191622
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35849Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29829Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50746Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?35730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42689Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653