Lopettaakaa jo Kirkan häväistys

mirkkumiisa

Ettekö tajua te Kirkan mollaajat,hän lepää ruumishuoneella ja te kehtaatte keksiä häväistys juttuja hänestä kaikenlaisilla juopottelu asioilla.hieman kunnioitusta hänen omaisiaan kohtaan,koska aivan varmasti hekin jossain vaiheessa näitä lukevat.

Lepää rauhassa Kirka ja kiitos kaikista ihanista lauluista,joita tulkitsit.

Olit aurinkoisin ja lämpimin artistimme,sinun valoisuutesi loi säteitä ympärillesi,missä ikinä liikuitkin.

7

1346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuso

maasta taivaaseen. En ymmärrä miksi nostetaan kansakunnan kaapin päälle heti kuoleman jälkeen artisti, joka ei tehnyt yhtään laulua itse (tästä en ole täysin varma) ja jonka lauluääni loppuaikoina oli lähinnä järkyttävä (tästä olen varma. Aikoinaan hän lauloikin paremmin ja hänessä oli munaa varsinkin hevijutuissa, mutta ilmeisesti hän kulutti äänensä loppuun väärällä laulamistekniikalla. Hyviä kappaleita oli joitakin. Aika väsähtänyt legenda, mutta levätköön rauhassa.

• ole mitään

lohduttavaa sanottavaa poismenneestä, on silloin parempi olla hiljaa...

• miksi ihmeessä laulajan pitäisi tehdä laulut itse, hei haloo, säveltäjät/sanottajat sanoittaa artistit tulkitsee, siksi esim. kisu/kassu/vexi tehtailee musiikkia, ei itselleen vaan esim. kirkalle..

• kaikkia vainajia.
        ole mitään kirjoitti:

lohduttavaa sanottavaa poismenneestä, on silloin parempi olla hiljaa...

Mutta kun iltapäivälehdet on joka sivu täynnä yhden artistin pois menosta. Hän oli kuuluisa ja joittenkin mielestä hyvä laulaja. Minä en pitänyt hänen kurkkuääni lauluistaan. Ne ei sopinut minun mielestäni suomalaiseen iskelmään. Hän oli kuusikymmentä ja seitsemänkymmentä lukujen nuorison idolli. Muuta hän ei ollut . Anteeksi vaan. Hänen kuolemansa silti kosketti minuakin. Mutta se, että hän oli "määrätyn suunnan" julkku. Siksi hänentä tehdään jopa Jeesukseen verrattu.
        Hän oli monta kertaa naimisissa. Ja miten onnellisia oli niistä hän, ja hänen aviopuolisot.
        Sanon vaan vielä, kirjoittakaa media samanlailla kaikista muistakin julkisuuden vainajista. Eritoten toisenlaisten piirien elämän jättäneistä.
        Olkoon hyvä muisto Kirkalle, mutta älkää pilatko hänen muistoaan liialla tohinalla.

• minä vain
        kaikkia vainajia. kirjoitti:

Mutta kun iltapäivälehdet on joka sivu täynnä yhden artistin pois menosta. Hän oli kuuluisa ja joittenkin mielestä hyvä laulaja. Minä en pitänyt hänen kurkkuääni lauluistaan. Ne ei sopinut minun mielestäni suomalaiseen iskelmään. Hän oli kuusikymmentä ja seitsemänkymmentä lukujen nuorison idolli. Muuta hän ei ollut . Anteeksi vaan. Hänen kuolemansa silti kosketti minuakin. Mutta se, että hän oli "määrätyn suunnan" julkku. Siksi hänentä tehdään jopa Jeesukseen verrattu.
        Hän oli monta kertaa naimisissa. Ja miten onnellisia oli niistä hän, ja hänen aviopuolisot.
        Sanon vaan vielä, kirjoittakaa media samanlailla kaikista muistakin julkisuuden vainajista. Eritoten toisenlaisten piirien elämän jättäneistä.
        Olkoon hyvä muisto Kirkalle, mutta älkää pilatko hänen muistoaan liialla tohinalla.

että näin.....

• kaikki "muut"
        minä vain kirjoitti:

että näin.....

riittääkö kolme?

• Töllötin
        kaikkia vainajia. kirjoitti:

Minkä määrätyn suunnan julkku Kirka oli.Olen ainakin pitänyt häntä koko kansan laulajana.Kaiken näköistä hiihtäjää hänen keikoillaan kävi.Onko kysymys jostain poliittisesta aatteesta.Itse en koskaan pidä laulajasta sen mukaan, mitä aatetta kannattaa.Tärkeintä on,että laulaja on symppis,osaa laulaa ja ottaa yleisönsä,on oma itsensä.Sekä,että pidän kyseisestä musiikki tyylistä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      39
      9361
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      40
      3947
    3. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      39
      2624
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      127
      2546
    5. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      102
      2499
    6. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      27
      1967
    7. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      16
      1645
    8. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      33
      1457
    9. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1287
    10. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      179