Canal Digital HD boxi on PASKA

pettynyt

1. Ei ole EPG:tä eikä minkäänlaista textitv:tä ! Pitää varmaan tilata katso lehti ? ! ? ! Paluu 1980 luvulle ???

2. Löytää vähemmän kanavia kuin edellinen malli !
3. HD kanavien kuva "pykii"
4. HD boxin desing ja koko kuin Pohjois-Korealaisessa karaokelaitteessa !
5. Noin 1300€ hinnalla LUULISI saavan laatua.............. (24kk sopimus)

29

18069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt

      Kuvan koko kanavaa vaihdettaessa on suuri sotku. Milloin on palkit ylhäälä tai alhaalla, joskus taas sivuilla tai vaan muuten kapea kuva. Alkaa jo V.............

      Ihmiset, ÄLKÄÄ tilatko sitä vaan sellainen mikä toimii/ on edes jonkinlainen ohjelmaopas....

    • pettynyt

      Ai niin, kuva HD kanavilla on shokeeraavan HYVÄ. Täyden reson kuvan jälkeen kaikki muu on paskaa !

    • Pettynyt asiakas

      Olen myös todella pettynyt HD-boxiin. Canal Digital on rajoittanut katselun ainoastaan Suomeen tarjottaviin kanaviin, siis mitkään "vapaat" kanavat eivät näy kyseisellä boxilla!!!!. Tämä on jo pohjanoteeraus.

      Diseq-sydeemit ei toimi boxissa, vaikka siinä pitäisi olla tuki. Myöskään EPG:tä ei ole!! Hei Canal Digital, nyt eletään vuotta 2007, eikä vuotta 1980!.

      Olen keskustellut Canal Digitalin kanssa ja heidän kommenttinsa on:" näin asiat ovat, ja ominaisuuksiin ei tule muutoksia".

      Tämä on kyllä sellainen asia, että pankaa viestiä liikkeelle ihmiset, jotta sana leviää. Täytyyhän tällaiselle asialle tehdä jotain. Käytännössä asian voi hoitaa ohjelmisto-päivityksellä.

      Ja kaiken huipuksi, Canal Digital ei kertonut mitään näistä kyseisistä negatiivisistä asioista sopimusta tehdessä!!!.

      Ei sitä nyt kaikkea Canal Digitalin maksavien asiakkaidenkaan pidä hyväksyä!!!!.

      PS. Edelliselläkin Canal Digitalin combo-boxilla näkyi "vapaat" kanavat ja Diseq-sydeemit toimi, EPG oli myös! NYT ON SIIS MENTY KOVASTI TAKAPAKKIA!!!.

      En siis suosittele kenellekkään tuota HD- pakettia, eivätköhän "päättävät elimet" Canal Digitalilla tule toisiin ajatuksiin ja korjaa tilanteen kunnialla "kotiin päin".

      Luulisi, että on se Canal Digital sen verran maineikas yritys, että huolehtii asiakkaistaan!!.

      PS. "ASIAKAS ON AINA OIKEASSA".

      • pettynyt

        mihinkä holeen lykätään F1 kortti ????? (siis maikkarin MAX) Ei tässä P..... toosassa ole sitäkään !!!!!
        VOI ISO V.... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • kuitenkin

        Pitäisikö kuitenkin ottaa ensin selvää mitä tilaa?


      • Pettynyt

        Tää uus poksi on huono, viritys ohjeet löytyy muille sateliittien kanaville mut eipä toimi.
        Ketuttaa!!!
        Pitäis ilmeisesti purkaa koko sopimus, syynä kusetus!


      • pettynyt
        kuitenkin kirjoitti:

        Pitäisikö kuitenkin ottaa ensin selvää mitä tilaa?

        Se on sellainen juttu että kun tilaat uuden mesen paremmilla valoilla, OLETUSARVONA ON SÄHKÖLASIT KERTAA NELJÄ ! (4)


      • tätä vähän epäilinkin
        Pettynyt kirjoitti:

        Tää uus poksi on huono, viritys ohjeet löytyy muille sateliittien kanaville mut eipä toimi.
        Ketuttaa!!!
        Pitäis ilmeisesti purkaa koko sopimus, syynä kusetus!

        Tilaus jää kyllä hamaan tulevaisuuteen.


      • pettynyt
        tätä vähän epäilinkin kirjoitti:

        Tilaus jää kyllä hamaan tulevaisuuteen.

        film kanavat mykkänä jo kaksi päivää, MISTÄ TEILLE PITÄÄ MAKSAA ???????????


      • justus103

        Ollaan samoilla linjoilla...eli susi on..mutta olen kanssa keskustellut canalin kanssa..viel tuloksetta.
        Hd kanavat näkyy kyllä ja kuvalaatu on upea.Mulla on Pionerin 50"plasma Hd paneeli HMDI liitännöillä pioneerin Hd tallennin.Nyt kun hankin tän Hd boxin tuli ongelmia.ensin sain pari kertaa boxin jumiin vain valikkoja selatessa (surkeat)sitten kun boxi oli koko päivän päällä siitä lähti ääni ulostuloista.Mutta kun laite jäähtyi (virta pois)ääni palasi. Joskus ääni hävii vain kanavaa vaihtaessa.???Mulla on vanha Nokia 9902 sat boxi jossa 4 diseq (Thor/sirius/astra/hotbird multifokusantenni).Siinä on Viasatin kortti ja Canalin kortti (2paikkaa).Kaikki vapaat näkyy myös.Uusi Hd kortti toimii molemmissa, mutta ei varmuudella päivity.Siis päivitän sen Hd boxissa jolloin se toimii Nokiassa hyvin.Nyt kun mulla on kaksi viritintä tein seuraavan virityksen joka toimii hyvin.Vaihdoin Thor LBN ns tupla ulostuloiseksi jolloin toinen kaapeli menee suoraan HD boxiin ja diseq laatikkoon (Muut 3 menee samoin) Nyt Nokialainen toimii kuten ennenkin ja kaikki näkyy.Jos haluun katsoa Hd boxia vaihdan vain Tv tulo 3. Äänet kytkeytyy automaattisesti kotiteatterin sisääntuloihin oikein.

        Olipa tää vuodatus !! mutta pirun kiva testailla
        koko sat aluetta.Odotan miten canal aikoo reakoioda näihin negatiivisiin kommentteihin


      • Teuvo

        Pitkäaikaisena CD:n asiakkaana päätin myös hommata tuon HD-paketin, olihan päivittänyt TV:nkin nykyaikaan. Kaksi päivää meni, että ko. aparaatin kaukosäädin suostui vaihtamaan kanavia tai muutenkaan toimimaan. Saattoi mennä myös "lukkoon" ihan itseksee ja sitten vaan töpseli irti ja toivomaan, josko pelaisi taas. Samaa mieltä myös näistä muista "hienoista" ominaisuuksista... Palautin laitteen reklamaatio saatteen kera, johon kyllä kohteliaasti vastattiin nopeastikkin ja rahat hyvitettiin. Tästä plussat Canalille. Kerrottiin vaan, että nämä ovat todellakin laitteen ominaisuuksia, siis hommat, jotka eivät toimi lainkaan tai jotenkin???? Ei siis saada uuteen HD-laitteeseen, puoliakaan vanhan combon ominaisuuksia. Tallentavaa taidetaan päivittää useammin, mutta halpis laitetta ei kannata....


      • iceman8000
        justus103 kirjoitti:

        Ollaan samoilla linjoilla...eli susi on..mutta olen kanssa keskustellut canalin kanssa..viel tuloksetta.
        Hd kanavat näkyy kyllä ja kuvalaatu on upea.Mulla on Pionerin 50"plasma Hd paneeli HMDI liitännöillä pioneerin Hd tallennin.Nyt kun hankin tän Hd boxin tuli ongelmia.ensin sain pari kertaa boxin jumiin vain valikkoja selatessa (surkeat)sitten kun boxi oli koko päivän päällä siitä lähti ääni ulostuloista.Mutta kun laite jäähtyi (virta pois)ääni palasi. Joskus ääni hävii vain kanavaa vaihtaessa.???Mulla on vanha Nokia 9902 sat boxi jossa 4 diseq (Thor/sirius/astra/hotbird multifokusantenni).Siinä on Viasatin kortti ja Canalin kortti (2paikkaa).Kaikki vapaat näkyy myös.Uusi Hd kortti toimii molemmissa, mutta ei varmuudella päivity.Siis päivitän sen Hd boxissa jolloin se toimii Nokiassa hyvin.Nyt kun mulla on kaksi viritintä tein seuraavan virityksen joka toimii hyvin.Vaihdoin Thor LBN ns tupla ulostuloiseksi jolloin toinen kaapeli menee suoraan HD boxiin ja diseq laatikkoon (Muut 3 menee samoin) Nyt Nokialainen toimii kuten ennenkin ja kaikki näkyy.Jos haluun katsoa Hd boxia vaihdan vain Tv tulo 3. Äänet kytkeytyy automaattisesti kotiteatterin sisääntuloihin oikein.

        Olipa tää vuodatus !! mutta pirun kiva testailla
        koko sat aluetta.Odotan miten canal aikoo reakoioda näihin negatiivisiin kommentteihin

        Etsin tietoa canalin ohjelma tarjonnasta kun aattelin tilata tuon HD-paketin, jotenkin rupesin lueskelemaan näitä kommentteja, no onneksi luin, ei meidän huusholli moista tarviikkaan
        Suuri kiitos kaikille jotka opastitte minua oikeille teille

        Taidan hommata vaan plus kortin, Näkyyhän sen kautta mtv3 max


      • nikkionjovarattu13
        iceman8000 kirjoitti:

        Etsin tietoa canalin ohjelma tarjonnasta kun aattelin tilata tuon HD-paketin, jotenkin rupesin lueskelemaan näitä kommentteja, no onneksi luin, ei meidän huusholli moista tarviikkaan
        Suuri kiitos kaikille jotka opastitte minua oikeille teille

        Taidan hommata vaan plus kortin, Näkyyhän sen kautta mtv3 max

        Jos sä kerran tyydyt antenniverkon paskaan ja pätkivään kuvaan niin miksei sulle satelliitissa sit kelpaa se normaali boksi, miksi pitäis olla HD-boksi? mulla ei oo ongelmia ollut satelliitissa Canal Digitalin normaalin boksin kanssa! Ne on noi HD-boksit jotka on joillain aiheuttanut ongelmia. Itselläni ei sellasta siis ole, eikä ole kyllä ongelmiakaan. Canal Digitalin kanavavalikoima on todella hyvä.
        Canal kanavia ei ole mun paketissani, se on Perhepaketti mikä mulla on. ja hyvät kanavat siinä.


      • PÄIVITYS2010
        nikkionjovarattu13 kirjoitti:

        Jos sä kerran tyydyt antenniverkon paskaan ja pätkivään kuvaan niin miksei sulle satelliitissa sit kelpaa se normaali boksi, miksi pitäis olla HD-boksi? mulla ei oo ongelmia ollut satelliitissa Canal Digitalin normaalin boksin kanssa! Ne on noi HD-boksit jotka on joillain aiheuttanut ongelmia. Itselläni ei sellasta siis ole, eikä ole kyllä ongelmiakaan. Canal Digitalin kanavavalikoima on todella hyvä.
        Canal kanavia ei ole mun paketissani, se on Perhepaketti mikä mulla on. ja hyvät kanavat siinä.

        Ottakaa toki huomioon että aloitusviesti on vuodelta 2007. Boksia on sittemmin päivitetty.

        * epg toimii
        * kanavahaku mahdollinen neljästä satelliitista
        * teksti-tv toimii
        * kanavat eivät töki
        * ulkonäkö on sama, makuasia


      • V

        Ihan peestä. Ilmaiskanavia ei saa näkyviin, CD:n ohje on että linkittäkää molemmat, uusi HD ja vanha Combo, yhteen. Ottaa päähän!!


    • manilow

      Entäs jos heivaisit sen Canalin HD-boxin mäelle, ja ostat esim. Humaxin tilalle.

      Ja niin, saahan sitä olettaa vaikka mitä, mutta jos miettii että koko HD-homma on Suomessa vielä lapsen kengissä, niin luulis vähän miettivän ennen kauppoja!

      Samoin LCD-töllöjen kanssa... miettikää ensin, mikä vika on kuvaputki tv:ssä, ja ostakaa sitten vasta taulutv....

      • HOODEE

        TÄLLÄ HETKELLÄ EI OLE MYYNNISSÄ SELLAISTA HD-SATELLIITTIVIRITINTÄ JOHON CANALIN KORTIN VOI LINKITTÄÄ. ETTÄ SEMMOSTA....


      • aina selällään
        HOODEE kirjoitti:

        TÄLLÄ HETKELLÄ EI OLE MYYNNISSÄ SELLAISTA HD-SATELLIITTIVIRITINTÄ JOHON CANALIN KORTIN VOI LINKITTÄÄ. ETTÄ SEMMOSTA....

        Kaikkea hiton sontaa sitä tulee ostettua. (HD kuva on kyllä sikahieno)


    • Telkuntöllääjä

      Aih oih ... Tulisikin 80-luku Katso-lehden suhteen. Silloin se oli hyvä televisio- ja radiolehti myös. Nykyisin pelkkää ohoseiskapaskaa pahimmasta päästä.

    • ...

      Hommasin myös tuon hd boksin, mut vaan sen takia että siinä oli hdmi liitäntä että sain sen tykkiin kiinni, voi vittu että toimii hitaasti, välillä on kuva kankaalla mustana ja tosiaan ei toimi epg, vähemmän kanavia lelun oloinen laatikko...ainoo hyöty on tullu ehkä siitä et eipähän ole tullu juuri "telkkaa" katottua, nyt soitan canalille ja palautan hd boksin ja kytken vanhan takaisin pikkutelkkaan.

    • susiko häh

      Joo,cd:n hd-viritin ollut muutaman viikon, ylen teksti-tv ei toimi,kone jumii,sammuu itsekseen,teksti-tv heikompi kuin edeltäjä combossa(ei alasivu-kohtaista hakua), epg: eikö näytä kuin sillä hetkellä näkyvän ja seuraavan ohjelman?? edeltäjä näytti jopa seuraavan viikonkin ohjelmat. Minun viritin haki kyllä Hotbird/Astra/Sirius satelliteilta satoja kanavia mm RTL (=F1), mutta miten boxiin syötetään taajuudet jotka ei ole tehdasasetuksissa, aiemmassa combissa onnistui helposti uusien taajuuksien syöttö.
      HD-kanavien kuvan laatu upea.

      • Ex asiakas

        Jos sattuu niin ikävästi käymään, että sen 24kk sitovan kauden jälkeen kallis HDboxi kosahtaa, niin aivan turha odottaa Dickitalilta minkäänlaista myötätuntoa. Vielä pahempaa, jos olet erehtynyt jatkamaan sopimusta. Ei riitä heille irtisanomisen syyksi että laitteet on paskana! Näin vastasi kukko koppava canaldigitalin asiakaspalvelusta.


      • +++++++++++
        Ex asiakas kirjoitti:

        Jos sattuu niin ikävästi käymään, että sen 24kk sitovan kauden jälkeen kallis HDboxi kosahtaa, niin aivan turha odottaa Dickitalilta minkäänlaista myötätuntoa. Vielä pahempaa, jos olet erehtynyt jatkamaan sopimusta. Ei riitä heille irtisanomisen syyksi että laitteet on paskana! Näin vastasi kukko koppava canaldigitalin asiakaspalvelusta.

        eikä tule ohjelmalehteäkään enää anal :lta.
        viasat lähettää sitä ja mieluummin minä lehteä luen kun että avaan tietokoneen
        sen takia että näen ohjelmatietoja. anal on pihi ja repii rahat ihmisiltä.


      • huh huh
        +++++++++++ kirjoitti:

        eikä tule ohjelmalehteäkään enää anal :lta.
        viasat lähettää sitä ja mieluummin minä lehteä luen kun että avaan tietokoneen
        sen takia että näen ohjelmatietoja. anal on pihi ja repii rahat ihmisiltä.

        SE että sun työnantajallas menee todella huonosti Suomessa, ei oikeuta nettihäiriköintiin!!!!!

        Sitäpaitsi Canal Digital ja Canal ovat kaksi ihan eri firmaa, tässä ketjussa puhutaan Canal Digitalista, ei Canal :sta! Saisi toi Bonner vaihtaa tuon Canal nimen joksikin muuksi, tai vaikka lakkauttaa koko kanavapaketin, muuten ihmiset tulee aina sotkemaan noi kaksi firmaa toisiinsa samankuuloisten nimien takia.


      • kabo
        Ex asiakas kirjoitti:

        Jos sattuu niin ikävästi käymään, että sen 24kk sitovan kauden jälkeen kallis HDboxi kosahtaa, niin aivan turha odottaa Dickitalilta minkäänlaista myötätuntoa. Vielä pahempaa, jos olet erehtynyt jatkamaan sopimusta. Ei riitä heille irtisanomisen syyksi että laitteet on paskana! Näin vastasi kukko koppava canaldigitalin asiakaspalvelusta.

        Minä ainakin sain sopimusta jatkamalla rikkoontuneen tilalle uuden vaikka takuuaika oli päättynyt. Oletko nyt ihan varma että olet osannu ilmaista itseäsi oikein ??


      • V

        Vastasivat CD:ltä ettei ole mahdollista laittaa muita satelliitteja kuin olemassa oleva Thor.


    • vince neil

      on toi canal digitalin viihde 49,90e mistään koitoisin sais kuulemma lautasen ja boxin ja asennuksen kaupan paäälle 1vuoden diiliin????????????

      • hyviä kanavia

        Vastaan lyhykäisesti jos pystyn:

        Kanavat on hyviä tuossa paketissa, lautanenkin varmaan ihan ok mutta kieltäydy hyvä ihminen siitä boksista tai ota ainakin se mitä ne tarjoaa ilmaiseksi jos joku boksi on pakko ottaa. Sitten ostat jostain antenniliikkeestä tai elektroniikkaliikkeestä ihan itse kunnon boksin, hyviä on mm. Dreambox ja Dreamboxin kloonit joilla ei aina ole varsinaista nimeäkään, Vantage on myös hyviä, samoin König mutta Königiin tarvitsee ostaa itse Conax-moduli koska kaikissa Königin malleissa ei sellaista ole. Mutta plussana sitten Königillä voi tallentaa esim. USB-tikulle tai USB-kovolle. Myös Dreamboxit ja kloonimallit on lähes kaikki mallit tallentavia, joko niissä on oma sisäinen kovo tai joissain on sitten tallennus verkkolevylle. Halvin boksi joka on Dreambox-klooni ja tallentaa verkkolevylle maksaa noin 79 euroa, verkkolevy tietty pitää ostaa erikseen mutta tuossa mallissa on oma sisäinen kortinlukija joka osaa matkia (emuloida) monia erilaisia kortinlukusysteemejä (Conax, Irdeto, Videoguard jne). joten se on varsin monipuolinen. Tosin ei ihan aloittelijoille vaan jonkinasteinen tietämys digibokseista ja tietokoneista on avuksi sen verran että osaa ladata netistä sen softan jolla noita kortinlukijoita matkitaan.

        Itselläni on Canal Digitalilta Perhe-paketti ja on siinä iso joukko hyviä kanavia enkä meinaa luopua ko. paketista.


    • ostakaa oma boksi

      Hommatkaa joku muu boksi, esim. Miraclebox, tuon Canalin oman boksin sijasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe