Hälytin

hälyttää

Autokeskuskin jakeli jo saman neuvon kuin tällä palstalla oli aiemmin miten sisätilahälyttimen saa kytkettyä pois jotta huuto ei ala kun sisätilalämppäri käynnistyy.
Onko porukoille sattunut sama kuin minulle että yöllä parhaimpaan uniaikaan Caliber päättää aloittaa oman pikku konsertin pihamaalla ilman mitään näkyvää syytä. Lämppäri ei kytkettynä ja kaikki ikkunat kiinni. Ei myöskään esim. hiirtä tai muuta liikkuva auton sisällä. Kokeilin heiluttaa autoa testatakseni lähteekö hälytys siitä mutta EI. Haamuhälytys tapahtunut nyt 3 kertaa ja rupeaa hieman harmittamaan.
SIIS ONKO MUILLA OLLUT VASTAAVAA ONGELMAA?

13

4611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painellut

sisätutkan pois päältä illalla ?

• rebilaccaliber

Painan sen pois kun sisälämppäri on käytossä, en muuten.

• Yksvaankaks

ratkeaa helpolla; vaihdat laadukkaampaan saksalaiseen autoon. Helppoa.

• ittes

saksalaiseen Bessewisseriin

• Caliber 07

Mulla on tullut unohduksen vuoksi pari hälyytystä sisätilan lämppäristä, kun on unohtunut hälytin päälle. Tämä ei tapahdu kuitenkaan joka kerta kun lämppäri käynnistyy (kokeiltiin useaan kertaan). Haamuhälytyksiä ei ole omalle kohdalle sattunut.

• POISTETTUA

SISÄTUTKAN SAA POIS KOKONAAN KÄYTÖSTÄ KUN OTTAA YHDEN JOHDON POIS KESKELLÄ KATTOA OLEVASTA SISÄVALOSTA.OVAT TEHNEET NÄIN MAAHANTUOJALLA JOS HALUAA SEN POIS KOKONAAN VAIKKA TALVEN AJAKSI KUN KÄYTTÄÄ SISÄTILAN LÄMPPÄRIÄ.

• pois

Näin se siis käy!
      Kun lukitset ovet painat lukitsin nappia neljä kertaa , jolloin neljännen jälkeen kuuluu piippaus pellin alta, tällöin sisähälytin on poissa päältä. Eikä hälytä lämmittimestä , eikä varkaasta.

• Ipa69

Autokeskukselta sanottiin, että näin kun toimii ainoastaan sisätutka aktivoituu poiskäytöstä, mutta muut ulkopuoliset hälytykset toimivat (ovissa olevat,virtalukko). Eli varkaitten ei pitäisi päästä autoon ilman hälytyksien aktivoitumista.

• hälyttää
        Ipa69 kirjoitti:

Autokeskukselta sanottiin, että näin kun toimii ainoastaan sisätutka aktivoituu poiskäytöstä, mutta muut ulkopuoliset hälytykset toimivat (ovissa olevat,virtalukko). Eli varkaitten ei pitäisi päästä autoon ilman hälytyksien aktivoitumista.

Homma OK. Aion kytkeä sisähälyn kokonaan pois koska se on aiheuttanut haamuhälyjä. Murtohälytin kun toimii niin se riittää.
        KIITOS ASIALLISISTA VASTAUKSISTA:

• POISTETTUA

NÄILTÄ KAHDELTA/IPA/POIS, VASTAUS OLI SELKEÄ JA ASIALLINEN,KIITOKSIA.

• Dodge__man

Olin juuri saanut Calin, kun menin kauppaan. Lapset jäivät autoon ja laitoin ovet lukkoon säätimestä. Olin kaupassa muutaman minuutin ja yhtäkkiä joku tuli huutamaan, että pihalla on auto jossa on hälytin päällä ja lapset huutavat sisällä. No, ostokset jäi hihnalle ja minä naama punaisena juoksin autolle. Ei tullut mieleen, että sisätutkahan menee päälle. No, sen oppi kerrasta...

• calsu
        Dodge__man kirjoitti:

Olin juuri saanut Calin, kun menin kauppaan. Lapset jäivät autoon ja laitoin ovet lukkoon säätimestä. Olin kaupassa muutaman minuutin ja yhtäkkiä joku tuli huutamaan, että pihalla on auto jossa on hälytin päällä ja lapset huutavat sisällä. No, ostokset jäi hihnalle ja minä naama punaisena juoksin autolle. Ei tullut mieleen, että sisätutkahan menee päälle. No, sen oppi kerrasta...

Heh! Mulla kävi melkein saman lailla. Autoon jäi tosin pahalla päällä ollut teini-ikäinen, joka ei halunnut kauppaan, vaikka pyysin avuksi. Kun auto alkoi huutaa, tuli teini nopeasti auttamaan mua ostoksien teossa..
        Kyllä toi Caliber on sitten mainio!! :)
        Todellinen lapsiperheen auto.

• TUTKAT
        calsu kirjoitti:

Heh! Mulla kävi melkein saman lailla. Autoon jäi tosin pahalla päällä ollut teini-ikäinen, joka ei halunnut kauppaan, vaikka pyysin avuksi. Kun auto alkoi huutaa, tuli teini nopeasti auttamaan mua ostoksien teossa..
        Kyllä toi Caliber on sitten mainio!! :)
        Todellinen lapsiperheen auto.

KUN TÄSTÄ SISÄTUTKASTA ON JONKUNVERRAN JUTELTU,NIIN ONKO MISSÄÄN MUUSSA AUTOMERKISSÄ SISÄTUTKAA JA MINKÄTAKIA SE YLEENSÄ ON KUN AUTOSSA ON MYÖS VARASHÄLYTIN.ELIKÄ MITÄ KÄYTÄNNÖN MERKITYSTÄ SILLÄ ON.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      281
      6732
    2. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      244
      6304
    3. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      42
      5672
    4. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      158
      5005
    5. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      42
      3838
    6. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      199
      3750
    7. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      132
      3467
    8. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      45
      3169
    9. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      5
      3155
    10. Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa

Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja
      Maailman menoa
      339
      2835
    Aihe