Hälytin

hälyttää

Autokeskuskin jakeli jo saman neuvon kuin tällä palstalla oli aiemmin miten sisätilahälyttimen saa kytkettyä pois jotta huuto ei ala kun sisätilalämppäri käynnistyy.
Onko porukoille sattunut sama kuin minulle että yöllä parhaimpaan uniaikaan Caliber päättää aloittaa oman pikku konsertin pihamaalla ilman mitään näkyvää syytä. Lämppäri ei kytkettynä ja kaikki ikkunat kiinni. Ei myöskään esim. hiirtä tai muuta liikkuva auton sisällä. Kokeilin heiluttaa autoa testatakseni lähteekö hälytys siitä mutta EI. Haamuhälytys tapahtunut nyt 3 kertaa ja rupeaa hieman harmittamaan.
SIIS ONKO MUILLA OLLUT VASTAAVAA ONGELMAA?

13

4030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painellut

      sisätutkan pois päältä illalla ?

      • rebilaccaliber

        Painan sen pois kun sisälämppäri on käytossä, en muuten.


    • Yksvaankaks

      ratkeaa helpolla; vaihdat laadukkaampaan saksalaiseen autoon. Helppoa.

      • ittes

        saksalaiseen Bessewisseriin


    • Caliber 07

      Mulla on tullut unohduksen vuoksi pari hälyytystä sisätilan lämppäristä, kun on unohtunut hälytin päälle. Tämä ei tapahdu kuitenkaan joka kerta kun lämppäri käynnistyy (kokeiltiin useaan kertaan). Haamuhälytyksiä ei ole omalle kohdalle sattunut.

    • POISTETTUA

      SISÄTUTKAN SAA POIS KOKONAAN KÄYTÖSTÄ KUN OTTAA YHDEN JOHDON POIS KESKELLÄ KATTOA OLEVASTA SISÄVALOSTA.OVAT TEHNEET NÄIN MAAHANTUOJALLA JOS HALUAA SEN POIS KOKONAAN VAIKKA TALVEN AJAKSI KUN KÄYTTÄÄ SISÄTILAN LÄMPPÄRIÄ.

    • pois

      Näin se siis käy!
      Kun lukitset ovet painat lukitsin nappia neljä kertaa , jolloin neljännen jälkeen kuuluu piippaus pellin alta, tällöin sisähälytin on poissa päältä. Eikä hälytä lämmittimestä , eikä varkaasta.

      • Ipa69

        Autokeskukselta sanottiin, että näin kun toimii ainoastaan sisätutka aktivoituu poiskäytöstä, mutta muut ulkopuoliset hälytykset toimivat (ovissa olevat,virtalukko). Eli varkaitten ei pitäisi päästä autoon ilman hälytyksien aktivoitumista.


      • hälyttää
        Ipa69 kirjoitti:

        Autokeskukselta sanottiin, että näin kun toimii ainoastaan sisätutka aktivoituu poiskäytöstä, mutta muut ulkopuoliset hälytykset toimivat (ovissa olevat,virtalukko). Eli varkaitten ei pitäisi päästä autoon ilman hälytyksien aktivoitumista.

        Homma OK. Aion kytkeä sisähälyn kokonaan pois koska se on aiheuttanut haamuhälyjä. Murtohälytin kun toimii niin se riittää.
        KIITOS ASIALLISISTA VASTAUKSISTA:


    • POISTETTUA

      NÄILTÄ KAHDELTA/IPA/POIS, VASTAUS OLI SELKEÄ JA ASIALLINEN,KIITOKSIA.

      • Dodge__man

        Olin juuri saanut Calin, kun menin kauppaan. Lapset jäivät autoon ja laitoin ovet lukkoon säätimestä. Olin kaupassa muutaman minuutin ja yhtäkkiä joku tuli huutamaan, että pihalla on auto jossa on hälytin päällä ja lapset huutavat sisällä. No, ostokset jäi hihnalle ja minä naama punaisena juoksin autolle. Ei tullut mieleen, että sisätutkahan menee päälle. No, sen oppi kerrasta...


      • calsu
        Dodge__man kirjoitti:

        Olin juuri saanut Calin, kun menin kauppaan. Lapset jäivät autoon ja laitoin ovet lukkoon säätimestä. Olin kaupassa muutaman minuutin ja yhtäkkiä joku tuli huutamaan, että pihalla on auto jossa on hälytin päällä ja lapset huutavat sisällä. No, ostokset jäi hihnalle ja minä naama punaisena juoksin autolle. Ei tullut mieleen, että sisätutkahan menee päälle. No, sen oppi kerrasta...

        Heh! Mulla kävi melkein saman lailla. Autoon jäi tosin pahalla päällä ollut teini-ikäinen, joka ei halunnut kauppaan, vaikka pyysin avuksi. Kun auto alkoi huutaa, tuli teini nopeasti auttamaan mua ostoksien teossa..
        Kyllä toi Caliber on sitten mainio!! :)
        Todellinen lapsiperheen auto.


      • TUTKAT
        calsu kirjoitti:

        Heh! Mulla kävi melkein saman lailla. Autoon jäi tosin pahalla päällä ollut teini-ikäinen, joka ei halunnut kauppaan, vaikka pyysin avuksi. Kun auto alkoi huutaa, tuli teini nopeasti auttamaan mua ostoksien teossa..
        Kyllä toi Caliber on sitten mainio!! :)
        Todellinen lapsiperheen auto.

        KUN TÄSTÄ SISÄTUTKASTA ON JONKUNVERRAN JUTELTU,NIIN ONKO MISSÄÄN MUUSSA AUTOMERKISSÄ SISÄTUTKAA JA MINKÄTAKIA SE YLEENSÄ ON KUN AUTOSSA ON MYÖS VARASHÄLYTIN.ELIKÄ MITÄ KÄYTÄNNÖN MERKITYSTÄ SILLÄ ON.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      4992
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      39
      1538
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1181
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe