kysymys jollekulle

joka tietää

Onko Leijonat erityisen vapaudenkaipuisia?
Mitkä muut merkit ovat?

8

1153

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Oraakkeli vastaa... :-)

>Onko Leijonat erityisen vapaudenkaipuisia?
      Leijonat ovat syntyneet villieläimiksi ja varustettu suurella sydämellä. Vanhemmalla leijonalla voi olla reviiri, muttei rajoja. Leijonat ei tunne luonnottomia rajoja, ainoastaan luonnon tekemät rajat. Leijonat ei mielellään ylitä vesistöä ellei se ole välttämätöntä.

Jos sinä olet vapaudenkaipuunen, niin voit olla sitten leijona.

Pete

ps Usko itseesi.

• ap.

Hah

Joo, olen varmaan sitten leijona,
        vaikka en olekaan :P

Tosin kuutamomerkki väittää olevan leijonan. Seköhän sen tekee.

kysyy -epätietoinen-

:DD

• Jousileijona

Leijona kartalla ei lisää vapaudenhalua.

On olemassa muita vapaudenhaluisempia merkkejä kuten jousimies, kaksonen, vesimies...

• Nimetön

Moips,

Puhun tietysti vain omasta puolestani .. olen leijonamies .. syntynyt 12.8.

Minusta me leijonat olemme vapaudenkaipuisia siinä elämänvaiheessa, jos suhteita on takan useampi ja ne ovat olleet vaikeita. Silloin kannattaa oikeasti miettiä suhdettasi leijonaan. Suhteella ei oikeasti ole mitään kanteita jatkuvuuteen, jos et oikeasti osaa antaa leijonallesi sitä mitä hän kaipaa. Kuuntele ja tunnustele ...

• no tuota

eli tarkoitat,
        leijona on se,
        jonka tarpeita lähinnä
        tulee kuulostella -

kaipaako leijona
        kuningasasemaa siinä
        suhteessa - miten
        leijonat ottavat muiden
        tarpeet huomioon?

• Nouseva vesi
        no tuota kirjoitti:

eli tarkoitat,
        leijona on se,
        jonka tarpeita lähinnä
        tulee kuulostella -

kaipaako leijona
        kuningasasemaa siinä
        suhteessa - miten
        leijonat ottavat muiden
        tarpeet huomioon?

Hei!
        Olen tämän juuri itse kokenut, teitpä niin tai näin aina teet väärinpäin:) eli mikään ei riitä, mikään ei ole tarpeeksi hyvin kun arvon Leijonalla on juuri ollut elettyä pahaa elämää. Kannattais Leijonienkin katsoa väliin sinne peiliin...

• väärin meni
        Nouseva vesi kirjoitti:

Hei!
        Olen tämän juuri itse kokenut, teitpä niin tai näin aina teet väärinpäin:) eli mikään ei riitä, mikään ei ole tarpeeksi hyvin kun arvon Leijonalla on juuri ollut elettyä pahaa elämää. Kannattais Leijonienkin katsoa väliin sinne peiliin...

Siis no kyllähän leijonat ovat vähän itsekkäitä välillä, niin kuin me kaikki, emmekös? Jokainen merkki omalla tavallaan, esim. vesimies nyt tulee ensiksi mieleen paljon leijonaakin pahempana.
        Ihan oikeasti voin tässä puhtaalla omallatunnolla kuitenkin sanoa, että leijonilla ON sydäntä ja paljonkin ottaa huomioon muitakin kuin vain ja ainoastaan itseään. Itse olen juuri sen orja ollut, että olen ollut välistä tietylle/tietyille ihmisille jopa liiankin kiltti, ja olen myös sitten kuullutkin siitä.:)
        Leijona arvostaa muitakin, ei vain itseään, mutta leijonalla on omat keinonsa hakea huomiota, niinkuin nyt tämä että ei ole elämä ollut helppoa, ei. Ei silläkään nyt liikaa lesota, pitäisi vaan yrittää ymmärtää...
        Peiliin on moni leijona katsonut ja nähnyt siellä suurisydämisen, vähän höpsön mutta muista välittävän ihmisen. Äläkä nyt vaan teilaa, että koska itse olen leijona niin voin sanoa noin, tunnen sattumoisin muitakin jellonia.:)
        On helppo tuomita.

• leijonana
        väärin meni kirjoitti:

Siis no kyllähän leijonat ovat vähän itsekkäitä välillä, niin kuin me kaikki, emmekös? Jokainen merkki omalla tavallaan, esim. vesimies nyt tulee ensiksi mieleen paljon leijonaakin pahempana.
        Ihan oikeasti voin tässä puhtaalla omallatunnolla kuitenkin sanoa, että leijonilla ON sydäntä ja paljonkin ottaa huomioon muitakin kuin vain ja ainoastaan itseään. Itse olen juuri sen orja ollut, että olen ollut välistä tietylle/tietyille ihmisille jopa liiankin kiltti, ja olen myös sitten kuullutkin siitä.:)
        Leijona arvostaa muitakin, ei vain itseään, mutta leijonalla on omat keinonsa hakea huomiota, niinkuin nyt tämä että ei ole elämä ollut helppoa, ei. Ei silläkään nyt liikaa lesota, pitäisi vaan yrittää ymmärtää...
        Peiliin on moni leijona katsonut ja nähnyt siellä suurisydämisen, vähän höpsön mutta muista välittävän ihmisen. Äläkä nyt vaan teilaa, että koska itse olen leijona niin voin sanoa noin, tunnen sattumoisin muitakin jellonia.:)
        On helppo tuomita.

Kyllä tuossa on perää mitä sanoit. Olen omalla kohdallani huomannut tämän liiallisenkin kiltteyden. Yritän aina saada muut tuntemaan itsensä tyytyväisiksi. Omiani puolustan kynnet ojossa. Ystäviltä olen saanut palautetta että olen hyvä kuuntelija ja luotettava ystävä. En riitele turhista. Sanonkin joskus että olen liian laiska ja mukavuudenhaluinen riidelläkseni. Sitoutumiskammo ei kuulu luonteeseeni. Jotkut ovat saaneet väärän käsityksen minusta kiltteyteni vuoksi ja käyttäneet sitä hyväkseen. Siitä ei kuitenkaan hyvää seuraa koska rajansa kaikella. Kieroutta en hyväksy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      106
      2444
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      44
      1690
    3. 120
      1238
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      141
      1179
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      233
      1091
    6. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      60
      1033
    7. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      91
      982
    8. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      55
      901
    9. 63
      851
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      841
    11. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      794
    12. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      44
      780
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      93
      759
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      44
      753
    15. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      678
    16. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      59
      603
    17. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      30
      580
    18. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      58
      569
    19. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      39
      555
    20. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      30
      532
    Aihe