Onko Leijonat erityisen vapaudenkaipuisia?
Mitkä muut merkit ovat?
kysymys jollekulle
8
1098
Vastaukset
- Nimetön
Oraakkeli vastaa... :-)
>Onko Leijonat erityisen vapaudenkaipuisia?
Leijonat ovat syntyneet villieläimiksi ja varustettu suurella sydämellä. Vanhemmalla leijonalla voi olla reviiri, muttei rajoja. Leijonat ei tunne luonnottomia rajoja, ainoastaan luonnon tekemät rajat. Leijonat ei mielellään ylitä vesistöä ellei se ole välttämätöntä.
Jos sinä olet vapaudenkaipuunen, niin voit olla sitten leijona.
Pete
ps Usko itseesi.- ap.
Hah
Joo, olen varmaan sitten leijona,
vaikka en olekaan :P
Tosin kuutamomerkki väittää olevan leijonan. Seköhän sen tekee.
kysyy -epätietoinen-
:DD
- Jousileijona
Leijona kartalla ei lisää vapaudenhalua.
On olemassa muita vapaudenhaluisempia merkkejä kuten jousimies, kaksonen, vesimies... - Nimetön
Moips,
Puhun tietysti vain omasta puolestani .. olen leijonamies .. syntynyt 12.8.
Minusta me leijonat olemme vapaudenkaipuisia siinä elämänvaiheessa, jos suhteita on takan useampi ja ne ovat olleet vaikeita. Silloin kannattaa oikeasti miettiä suhdettasi leijonaan. Suhteella ei oikeasti ole mitään kanteita jatkuvuuteen, jos et oikeasti osaa antaa leijonallesi sitä mitä hän kaipaa. Kuuntele ja tunnustele ...- no tuota
eli tarkoitat,
leijona on se,
jonka tarpeita lähinnä
tulee kuulostella -
kaipaako leijona
kuningasasemaa siinä
suhteessa - miten
leijonat ottavat muiden
tarpeet huomioon? - Nouseva vesi
no tuota kirjoitti:
eli tarkoitat,
leijona on se,
jonka tarpeita lähinnä
tulee kuulostella -
kaipaako leijona
kuningasasemaa siinä
suhteessa - miten
leijonat ottavat muiden
tarpeet huomioon?Hei!
Olen tämän juuri itse kokenut, teitpä niin tai näin aina teet väärinpäin:) eli mikään ei riitä, mikään ei ole tarpeeksi hyvin kun arvon Leijonalla on juuri ollut elettyä pahaa elämää. Kannattais Leijonienkin katsoa väliin sinne peiliin... - väärin meni
Nouseva vesi kirjoitti:
Hei!
Olen tämän juuri itse kokenut, teitpä niin tai näin aina teet väärinpäin:) eli mikään ei riitä, mikään ei ole tarpeeksi hyvin kun arvon Leijonalla on juuri ollut elettyä pahaa elämää. Kannattais Leijonienkin katsoa väliin sinne peiliin...Siis no kyllähän leijonat ovat vähän itsekkäitä välillä, niin kuin me kaikki, emmekös? Jokainen merkki omalla tavallaan, esim. vesimies nyt tulee ensiksi mieleen paljon leijonaakin pahempana.
Ihan oikeasti voin tässä puhtaalla omallatunnolla kuitenkin sanoa, että leijonilla ON sydäntä ja paljonkin ottaa huomioon muitakin kuin vain ja ainoastaan itseään. Itse olen juuri sen orja ollut, että olen ollut välistä tietylle/tietyille ihmisille jopa liiankin kiltti, ja olen myös sitten kuullutkin siitä.:)
Leijona arvostaa muitakin, ei vain itseään, mutta leijonalla on omat keinonsa hakea huomiota, niinkuin nyt tämä että ei ole elämä ollut helppoa, ei. Ei silläkään nyt liikaa lesota, pitäisi vaan yrittää ymmärtää...
Peiliin on moni leijona katsonut ja nähnyt siellä suurisydämisen, vähän höpsön mutta muista välittävän ihmisen. Äläkä nyt vaan teilaa, että koska itse olen leijona niin voin sanoa noin, tunnen sattumoisin muitakin jellonia.:)
On helppo tuomita. - leijonana
väärin meni kirjoitti:
Siis no kyllähän leijonat ovat vähän itsekkäitä välillä, niin kuin me kaikki, emmekös? Jokainen merkki omalla tavallaan, esim. vesimies nyt tulee ensiksi mieleen paljon leijonaakin pahempana.
Ihan oikeasti voin tässä puhtaalla omallatunnolla kuitenkin sanoa, että leijonilla ON sydäntä ja paljonkin ottaa huomioon muitakin kuin vain ja ainoastaan itseään. Itse olen juuri sen orja ollut, että olen ollut välistä tietylle/tietyille ihmisille jopa liiankin kiltti, ja olen myös sitten kuullutkin siitä.:)
Leijona arvostaa muitakin, ei vain itseään, mutta leijonalla on omat keinonsa hakea huomiota, niinkuin nyt tämä että ei ole elämä ollut helppoa, ei. Ei silläkään nyt liikaa lesota, pitäisi vaan yrittää ymmärtää...
Peiliin on moni leijona katsonut ja nähnyt siellä suurisydämisen, vähän höpsön mutta muista välittävän ihmisen. Äläkä nyt vaan teilaa, että koska itse olen leijona niin voin sanoa noin, tunnen sattumoisin muitakin jellonia.:)
On helppo tuomita.Kyllä tuossa on perää mitä sanoit. Olen omalla kohdallani huomannut tämän liiallisenkin kiltteyden. Yritän aina saada muut tuntemaan itsensä tyytyväisiksi. Omiani puolustan kynnet ojossa. Ystäviltä olen saanut palautetta että olen hyvä kuuntelija ja luotettava ystävä. En riitele turhista. Sanonkin joskus että olen liian laiska ja mukavuudenhaluinen riidelläkseni. Sitoutumiskammo ei kuulu luonteeseeni. Jotkut ovat saaneet väärän käsityksen minusta kiltteyteni vuoksi ja käyttäneet sitä hyväkseen. Siitä ei kuitenkaan hyvää seuraa koska rajansa kaikella. Kieroutta en hyväksy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142