kysymys jollekulle

joka tietää

Onko Leijonat erityisen vapaudenkaipuisia?
Mitkä muut merkit ovat?

8

1103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Oraakkeli vastaa... :-)

>Onko Leijonat erityisen vapaudenkaipuisia?
      Leijonat ovat syntyneet villieläimiksi ja varustettu suurella sydämellä. Vanhemmalla leijonalla voi olla reviiri, muttei rajoja. Leijonat ei tunne luonnottomia rajoja, ainoastaan luonnon tekemät rajat. Leijonat ei mielellään ylitä vesistöä ellei se ole välttämätöntä.

Jos sinä olet vapaudenkaipuunen, niin voit olla sitten leijona.

Pete

ps Usko itseesi.

• ap.

Hah

Joo, olen varmaan sitten leijona,
        vaikka en olekaan :P

Tosin kuutamomerkki väittää olevan leijonan. Seköhän sen tekee.

kysyy -epätietoinen-

:DD

• Jousileijona

Leijona kartalla ei lisää vapaudenhalua.

On olemassa muita vapaudenhaluisempia merkkejä kuten jousimies, kaksonen, vesimies...

• Nimetön

Moips,

Puhun tietysti vain omasta puolestani .. olen leijonamies .. syntynyt 12.8.

Minusta me leijonat olemme vapaudenkaipuisia siinä elämänvaiheessa, jos suhteita on takan useampi ja ne ovat olleet vaikeita. Silloin kannattaa oikeasti miettiä suhdettasi leijonaan. Suhteella ei oikeasti ole mitään kanteita jatkuvuuteen, jos et oikeasti osaa antaa leijonallesi sitä mitä hän kaipaa. Kuuntele ja tunnustele ...

• no tuota

eli tarkoitat,
        leijona on se,
        jonka tarpeita lähinnä
        tulee kuulostella -

kaipaako leijona
        kuningasasemaa siinä
        suhteessa - miten
        leijonat ottavat muiden
        tarpeet huomioon?

• Nouseva vesi
        no tuota kirjoitti:

eli tarkoitat,
        leijona on se,
        jonka tarpeita lähinnä
        tulee kuulostella -

kaipaako leijona
        kuningasasemaa siinä
        suhteessa - miten
        leijonat ottavat muiden
        tarpeet huomioon?

Hei!
        Olen tämän juuri itse kokenut, teitpä niin tai näin aina teet väärinpäin:) eli mikään ei riitä, mikään ei ole tarpeeksi hyvin kun arvon Leijonalla on juuri ollut elettyä pahaa elämää. Kannattais Leijonienkin katsoa väliin sinne peiliin...

• väärin meni
        Nouseva vesi kirjoitti:

Hei!
        Olen tämän juuri itse kokenut, teitpä niin tai näin aina teet väärinpäin:) eli mikään ei riitä, mikään ei ole tarpeeksi hyvin kun arvon Leijonalla on juuri ollut elettyä pahaa elämää. Kannattais Leijonienkin katsoa väliin sinne peiliin...

Siis no kyllähän leijonat ovat vähän itsekkäitä välillä, niin kuin me kaikki, emmekös? Jokainen merkki omalla tavallaan, esim. vesimies nyt tulee ensiksi mieleen paljon leijonaakin pahempana.
        Ihan oikeasti voin tässä puhtaalla omallatunnolla kuitenkin sanoa, että leijonilla ON sydäntä ja paljonkin ottaa huomioon muitakin kuin vain ja ainoastaan itseään. Itse olen juuri sen orja ollut, että olen ollut välistä tietylle/tietyille ihmisille jopa liiankin kiltti, ja olen myös sitten kuullutkin siitä.:)
        Leijona arvostaa muitakin, ei vain itseään, mutta leijonalla on omat keinonsa hakea huomiota, niinkuin nyt tämä että ei ole elämä ollut helppoa, ei. Ei silläkään nyt liikaa lesota, pitäisi vaan yrittää ymmärtää...
        Peiliin on moni leijona katsonut ja nähnyt siellä suurisydämisen, vähän höpsön mutta muista välittävän ihmisen. Äläkä nyt vaan teilaa, että koska itse olen leijona niin voin sanoa noin, tunnen sattumoisin muitakin jellonia.:)
        On helppo tuomita.

• leijonana
        väärin meni kirjoitti:

Siis no kyllähän leijonat ovat vähän itsekkäitä välillä, niin kuin me kaikki, emmekös? Jokainen merkki omalla tavallaan, esim. vesimies nyt tulee ensiksi mieleen paljon leijonaakin pahempana.
        Ihan oikeasti voin tässä puhtaalla omallatunnolla kuitenkin sanoa, että leijonilla ON sydäntä ja paljonkin ottaa huomioon muitakin kuin vain ja ainoastaan itseään. Itse olen juuri sen orja ollut, että olen ollut välistä tietylle/tietyille ihmisille jopa liiankin kiltti, ja olen myös sitten kuullutkin siitä.:)
        Leijona arvostaa muitakin, ei vain itseään, mutta leijonalla on omat keinonsa hakea huomiota, niinkuin nyt tämä että ei ole elämä ollut helppoa, ei. Ei silläkään nyt liikaa lesota, pitäisi vaan yrittää ymmärtää...
        Peiliin on moni leijona katsonut ja nähnyt siellä suurisydämisen, vähän höpsön mutta muista välittävän ihmisen. Äläkä nyt vaan teilaa, että koska itse olen leijona niin voin sanoa noin, tunnen sattumoisin muitakin jellonia.:)
        On helppo tuomita.

Kyllä tuossa on perää mitä sanoit. Olen omalla kohdallani huomannut tämän liiallisenkin kiltteyden. Yritän aina saada muut tuntemaan itsensä tyytyväisiksi. Omiani puolustan kynnet ojossa. Ystäviltä olen saanut palautetta että olen hyvä kuuntelija ja luotettava ystävä. En riitele turhista. Sanonkin joskus että olen liian laiska ja mukavuudenhaluinen riidelläkseni. Sitoutumiskammo ei kuulu luonteeseeni. Jotkut ovat saaneet väärän käsityksen minusta kiltteyteni vuoksi ja käyttäneet sitä hyväkseen. Siitä ei kuitenkaan hyvää seuraa koska rajansa kaikella. Kieroutta en hyväksy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      14
      4383
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1662
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      264
      1498
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1475
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      240
      1359
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1140
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1090
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1034
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1003
    Aihe