Mistä halvin kotivakuutus yksiöön?

stö

Tietääkö joku, mistä yhtiöstä kannattaa ottaa tavanomainen kotivakuutus edullisimmin, ja paljonko maksaa per vuosi?

6

3397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kannata

ottaa koska se ei paljon kata, eri vakuutusyhtiöiden
      väliset reaalihinnat ovat hyvin lähellä toisiaan,
      ota sieltä mistä saat hyvää palvelua.

• kommentti

Olipa harvinainen kommentti. Mutta ehdottomasti oikea. Hyvä!

• stö

Olen tottunut saamaan hyvää palvelua yleensä kaikkialta, koska pyrin itse olemaan ystävällinen, huonoa palvelua on lähinnä se, jos joutuu jonottamaan jossain ruuhkapuhelimessa tai muussa jonossa. Jos kerran vakuutusten hinnat ovat jokseenkin samat, niin taidanpa mennä erääseen konttoriin, jossa ei näyttäisi olevan pahemmin ruuhkia. Tällöin virkailijoilla on enemmän aikaa keskittyä asiakaspalveluun. Toisaalta, voihan vakuutuksen ostaa netistäkin aika vaivattomasti.

• Hesarin lukija

paikkaansa, sillä erot ovat todellisuudessa jopa kymmeniä prosentteja! Hesarin toimittaja pyysi tarjousta samanlaisesta vakuutuspaketista Pohjolalta, Tapiolalta, Fennialta, Veritakselta, Turvalta, Pohjantähdeltä ja lähivakuutukselta. Tarjouspyyntöä tehdessä, toimittaja ei paljastanut tekevänsä samalla vertailua lehteen. Vakuutuspakettien hinnat olivat 770 euron ja 1300 euron väliltä.

• Jeppeop

Pohjolalta sain tarjouksen. Alle 80 euroa/v, mutta epäilyttää.

• Hesarin lukija

viimevuoden loppupuoliskolla Hesarin toimittajan tekemä vertailu, jonka voitti Pohjola ja Turva oli toinen. Pohjolan paketti oli 10 euroa halvempi, kuin Turva, mutta turvalla oli paremmat ehdot. Esim. Turvan vakuutus oli voimassa kaikkialla maailmassa ja Pohjolan vain pohjoismaissa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3015
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      119
      1806
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1729
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      66
      1359
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe