Tietääkö joku, mistä yhtiöstä kannattaa ottaa tavanomainen kotivakuutus edullisimmin, ja paljonko maksaa per vuosi?
Mistä halvin kotivakuutus yksiöön?
6
3261
Vastaukset
- ei kannata
ottaa koska se ei paljon kata, eri vakuutusyhtiöiden
väliset reaalihinnat ovat hyvin lähellä toisiaan,
ota sieltä mistä saat hyvää palvelua.- kommentti
Olipa harvinainen kommentti. Mutta ehdottomasti oikea. Hyvä!
- stö
Olen tottunut saamaan hyvää palvelua yleensä kaikkialta, koska pyrin itse olemaan ystävällinen, huonoa palvelua on lähinnä se, jos joutuu jonottamaan jossain ruuhkapuhelimessa tai muussa jonossa. Jos kerran vakuutusten hinnat ovat jokseenkin samat, niin taidanpa mennä erääseen konttoriin, jossa ei näyttäisi olevan pahemmin ruuhkia. Tällöin virkailijoilla on enemmän aikaa keskittyä asiakaspalveluun. Toisaalta, voihan vakuutuksen ostaa netistäkin aika vaivattomasti.
- Hesarin lukija
paikkaansa, sillä erot ovat todellisuudessa jopa kymmeniä prosentteja! Hesarin toimittaja pyysi tarjousta samanlaisesta vakuutuspaketista Pohjolalta, Tapiolalta, Fennialta, Veritakselta, Turvalta, Pohjantähdeltä ja lähivakuutukselta. Tarjouspyyntöä tehdessä, toimittaja ei paljastanut tekevänsä samalla vertailua lehteen. Vakuutuspakettien hinnat olivat 770 euron ja 1300 euron väliltä.
- Jeppeop
Pohjolalta sain tarjouksen. Alle 80 euroa/v, mutta epäilyttää.
- Hesarin lukija
viimevuoden loppupuoliskolla Hesarin toimittajan tekemä vertailu, jonka voitti Pohjola ja Turva oli toinen. Pohjolan paketti oli 10 euroa halvempi, kuin Turva, mutta turvalla oli paremmat ehdot. Esim. Turvan vakuutus oli voimassa kaikkialla maailmassa ja Pohjolan vain pohjoismaissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791