Sailan talli

Chihiro-

Jos joku on käynyt joskus sailalla leirillä tai käy siellä ratsastamassa, niin laittakaa viestiä! Tai jos joku on menossa sinne leirille niin kertokaa mille niistä! Itse menen leirille nro. 1.

153

4445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 007

      mäkin oon menossa leiri 1. käytiin tallilla ja vaikutti musta kivalta. Kävin kattoo hevosiakin ja se yks oli aivan ihana. Olikohan se hessu tai joku :)

      • Chihiro-

        voitko antaa sun sähköpostiosotteen niin voitaisiin tutustua paremmin :D


    • 0007

      toivottavasti huomaat mun viestin, että jos vastailet sitten takas :)

    • enp`

      Joskus kävin leirillä siellä, enkä oikeen pitänyt paikasta :p Hepat oli ihan kivoja, avustajat töykeitä ja itse Sailasta ei jäänyt mitään muistikuvaa päähän. Ilmestyi vain pitämään tunnit. Olihan siellä _ihan_ kivaa, mut jospa talli on muuttunut.

      • dancing cat

        olin joskus paljon nuorempana parillakin leirillä sailan tallilla eikä minullekkaan jäänyt siitä kovin hyvää mielikuvaa. voihan se olla että paikan taso on noussut, mutta esimerkkinä voin kertoa että minut laitettiin suhteellisen kokemattomana ratsastamaan ilman satulaa (koska satuloita ei ollut tarpeeksi kaikille hevosille) hevosella joka oli todella herkkä kyljistään ja sen seurauksena lensin päin ratsastuskentän aitaa aika hurjan pukkihyppelyn jälkeen pää edellä. siskolleni kävi myös huonosti kun hän ratsasti esteistä innostuneella isolla hevosella. joku oli jättänyt kentälle kasatun esteen ja heppahan pinkoi siitä yli vauhdilla ja sisko sen seurauksena melkein taittoi niskansa kun ei saanut hurjaa hepoa pysähtymään. ei mitenkään mieltä ylentäviä muistoja...


      • S^^
        dancing cat kirjoitti:

        olin joskus paljon nuorempana parillakin leirillä sailan tallilla eikä minullekkaan jäänyt siitä kovin hyvää mielikuvaa. voihan se olla että paikan taso on noussut, mutta esimerkkinä voin kertoa että minut laitettiin suhteellisen kokemattomana ratsastamaan ilman satulaa (koska satuloita ei ollut tarpeeksi kaikille hevosille) hevosella joka oli todella herkkä kyljistään ja sen seurauksena lensin päin ratsastuskentän aitaa aika hurjan pukkihyppelyn jälkeen pää edellä. siskolleni kävi myös huonosti kun hän ratsasti esteistä innostuneella isolla hevosella. joku oli jättänyt kentälle kasatun esteen ja heppahan pinkoi siitä yli vauhdilla ja sisko sen seurauksena melkein taittoi niskansa kun ei saanut hurjaa hepoa pysähtymään. ei mitenkään mieltä ylentäviä muistoja...

        Juuh, eli kyllä siellä on tässä ainakin parin vuoden aikana ollut satulat kaikille hevosille, ja mielestäni on kyllä ennenkin... -.- Itse pidän paikasta Paljon!:D


      • Nalle
        S^^ kirjoitti:

        Juuh, eli kyllä siellä on tässä ainakin parin vuoden aikana ollut satulat kaikille hevosille, ja mielestäni on kyllä ennenkin... -.- Itse pidän paikasta Paljon!:D

        Mun mielest sailan talli on ihan paras paikka!!Mä kävin ekan kerran siel joskus 3 vuotta sitte ja siel oli sikakivaa!!Nalle on paras poni!!!Avustajat on mukavia ja saila on hauska ja kiva että ei mun mielestä oo mitää valittamista!!!Ite oon menos 2 leirille...:))


      • Nalle
        dancing cat kirjoitti:

        olin joskus paljon nuorempana parillakin leirillä sailan tallilla eikä minullekkaan jäänyt siitä kovin hyvää mielikuvaa. voihan se olla että paikan taso on noussut, mutta esimerkkinä voin kertoa että minut laitettiin suhteellisen kokemattomana ratsastamaan ilman satulaa (koska satuloita ei ollut tarpeeksi kaikille hevosille) hevosella joka oli todella herkkä kyljistään ja sen seurauksena lensin päin ratsastuskentän aitaa aika hurjan pukkihyppelyn jälkeen pää edellä. siskolleni kävi myös huonosti kun hän ratsasti esteistä innostuneella isolla hevosella. joku oli jättänyt kentälle kasatun esteen ja heppahan pinkoi siitä yli vauhdilla ja sisko sen seurauksena melkein taittoi niskansa kun ei saanut hurjaa hepoa pysähtymään. ei mitenkään mieltä ylentäviä muistoja...

        Muistaisitteko hevosten nimiä?Mä en nimittäin ihan usko tohon!!!


      • Giiggua
        Nalle kirjoitti:

        Mun mielest sailan talli on ihan paras paikka!!Mä kävin ekan kerran siel joskus 3 vuotta sitte ja siel oli sikakivaa!!Nalle on paras poni!!!Avustajat on mukavia ja saila on hauska ja kiva että ei mun mielestä oo mitää valittamista!!!Ite oon menos 2 leirille...:))

        Mustaki Sailan Talli on ihan paras paikka! Oon khyll menossa 2011 leireille: hiihtololma, viikonloppul. ja maastoleiri! Onko kukaan tulossa noille leireille 2011?? =)


      • maijalla oli poni
        Giiggua kirjoitti:

        Mustaki Sailan Talli on ihan paras paikka! Oon khyll menossa 2011 leireille: hiihtololma, viikonloppul. ja maastoleiri! Onko kukaan tulossa noille leireille 2011?? =)

        olen miettinyt että voisi mennä kesällä pidettävällä maasto leirille. en oo ennen käynyt tallilla mut on kuulostanut kivalta.


      • nalle242
        Giiggua kirjoitti:

        Mustaki Sailan Talli on ihan paras paikka! Oon khyll menossa 2011 leireille: hiihtololma, viikonloppul. ja maastoleiri! Onko kukaan tulossa noille leireille 2011?? =)

        mille viikonloppuleirille oot menos mä meen toukokuun heinäkuun viikonloppuleirille


      • nalle242
        Nalle kirjoitti:

        Muistaisitteko hevosten nimiä?Mä en nimittäin ihan usko tohon!!!

        etkö muista sailan heppojen nimiä??????????????????


      • Anonyymi
        Nalle kirjoitti:

        Mun mielest sailan talli on ihan paras paikka!!Mä kävin ekan kerran siel joskus 3 vuotta sitte ja siel oli sikakivaa!!Nalle on paras poni!!!Avustajat on mukavia ja saila on hauska ja kiva että ei mun mielestä oo mitää valittamista!!!Ite oon menos 2 leirille...:))

        Jep jep nalle on best vieläkin vaikkakin vanha


    • leirille 1 menijä

      Mooii!
      Oon menos leirille nro. 1 mun kaverin kaa. En oo koskaan käyny sielllä,
      mut oon kuullu et se on hyvä talli.

      • nall3242

        moi leirille 1 menijä sailal on tosi kiva talli ja siäl on kiltit ja koulutet ponit.

        muute mäki meen leirille nro 1
        kenet haluut hoitsuks?mä haluun nallen.


      • fredifani

        Moi mäki oon tulos ykkösleirille :)


    • Zico fani

      Moips,
      tulen ystäväni kanssa leirille nro. 1!
      Ystäväni kaveri oli käynyt jollain leirillä siellä, ja oli sanonut, että siellä on kivaa!! :D

      Käviskö, että tehtäis yhessä sitte sailan tallin leiristä nro. 1 video youtubee!!! Pliiiiiis!!!!!

      • nalle242

        mäki meen leirille 1.se on tosi kiva paikka kun ite ratsastan siel vakituisesti.


    • pH

      Siellä on ilmeisesti ollu aika meininkiä joskus kauan sitten kun tunneilla on ollu mukana lämpösiä (ravi) heppoja ym. Nykyään sailan tallin ratsut ovat koulutettuja ja kivoja poneja (/hevosia). Tallilla on tuntihevosina on nykyään suokkeja, issikoita, puokki, russi, rist.poni ja shettiksiä.

    • Zico fani

      Minkä hevosen/ ponin (1 leiriläiset) haluisitte??
      Mä haluisin Zicon!!!!!

      • nalle242

        mä haluun nallen hoitsuks se on paras.mut jos en saa sitä nii otan zicon tai mupen.


    • Zico fani

      okei, mun kaveri haluis roosan ttai kallen. =)

    • nalle242

      zico fani, mun kaveri tulee kans sinne leirille ja se haluu Allin hoitsuks



      missä päin suomme saut ja minkä ikäne oot?

      • nalle242

        siis missä päin suomee asut eikä missä päin suomme saut :)


      • Muppefani

        mä oon se Zico fanin kaveri ja käviskö sulle et ottaisin Roosan,Kallen tai mupen ??? (: ennää kuukaus ja paripäivää leiriin ♥


      • nalle242
        Muppefani kirjoitti:

        mä oon se Zico fanin kaveri ja käviskö sulle et ottaisin Roosan,Kallen tai mupen ??? (: ennää kuukaus ja paripäivää leiriin ♥

        käy, mun mielest joku toine haluu kallen hoitsuks (en oo varma)


    • Zico fani

      Moi, nalle242!
      Asun hollolas.
      Sä??

      • nalle242

        mä asun mäntsäläs ja oon 11


    • Fredifani-

      Hei Chihiro- mäki meen ykkösleirille sille yleis :)

    • Zico fani

      Moi taas, nalle242,
      täytin just huhtikuus 12.
      Olitko sä käyny sailal ennen?

      Ja.. mitenköhän me voitais tavata siel sailan leiril niiiku, et tajutaa, et me ollaan juteltu tääl forkal...

      Vähän on noloo kysyy, mut ootko missää nettiyheisös.. esim. niiku gosuermodelsis?? :O

      • nalle242

        moi zico fani
        mä ratsastan siis sailal vakituisesti

        en tiiä mite voitais tunnistaa toisemme siäl leiril mut ehkä me jotaki keksitää...

        ja mä oon facebookissa ja habossa.


      • nalle242
        nalle242 kirjoitti:

        moi zico fani
        mä ratsastan siis sailal vakituisesti

        en tiiä mite voitais tunnistaa toisemme siäl leiril mut ehkä me jotaki keksitää...

        ja mä oon facebookissa ja habossa.

        mä keksin mite me tunnistetaa toisemme!!!

        jos mä sanon et ``mä ratsastan tääl vakituisesti`` tai jota tollast sillo ku me esitellää ittemme toisille


      • Muppefani
        nalle242 kirjoitti:

        moi zico fani
        mä ratsastan siis sailal vakituisesti

        en tiiä mite voitais tunnistaa toisemme siäl leiril mut ehkä me jotaki keksitää...

        ja mä oon facebookissa ja habossa.

        Mäkin oon habossa ja tuun siis sille ykkös leirille ton zicofanin kaa :D


    • Muppefani

      nalle242 mun ei tarvii ottaa Kallee jos joku muu haluu mut haluisin sit mupen tai roosan :))))

    • MuppePoni

      moi nii mä oon kaans menos tonne leirilee tänä vuon mut 5. leirille että onko tääl jotai joka tulis sinne? olin siel vimme vuon ja tutustuin siel 2 kamuu jonka kaa meen ja sit tutustuin vähä aikaa sitte yhtee kans joka tulee sinne..

    • Zico fani

      ok, Nalle242, mä voin sanoo, et tykkään Zicost!!!!

      • nalle242

        sopii mulle


    • Zico fani

      joo, mul oli sen muppefanin kaa suunnitelmii, et tultais ehkä kattoo sitä tallii ennen leirii. :)

      • nalle242

        voisitko kertoo sen päivän sit ku tiiät et jos mä vaik olisin ratsastaa siellä sillon


    • muppefani

      nalle mikä sun habbo nimi on?? jos kamuiks siel?? ♥

      • nalle242

        mun habbo nimi on 595kkk


    • Zico fani

      Mulkin on ollu habbo, mut se poistu ku en käyny siel. Enkä mä ees muista sitä salasanaa. Joo, voidaa me kertoo se pvm. ku tullaa. Siis jos tullaa. :)

    • muppefani

      Hei nalle sä et ota vastaan kaveri pyyntöjä :)

    • nalle242

      kyl mun pitäs mut jos siäl on menny joku asetus päälle.mä käyn kattooo

    • Muppefani

      jooo no koitan uudestaa :)

    • Zico fani

      ok???
      Nalle242, minkä korkusii esteitä hypäät??

      • nalle242

        jotai 30-40cm ja ehkä vähä korkeempii


    • Olen tulossa 1. leirille avustajaksi ... että siellä sitten näemme ;). Menen esteleirille (itse eiriläiseksi) että onko sinne muita tulijoita? :)

      • suvi.24

        eve.1 ootko sä meno millekkää viikonloppuleirille avustajaks?


      • suvi.24 kirjoitti:

        eve.1 ootko sä meno millekkää viikonloppuleirille avustajaks?

        Joo oon ollu ja oon menossa... esim. oon menossa nyt 13-15.5 eli huomenna ;))


      • nalle242
        eve.1 kirjoitti:

        Joo oon ollu ja oon menossa... esim. oon menossa nyt 13-15.5 eli huomenna ;))

        mäi meen sille viikonloppuleirille


    • leiriläinen

      eve.1 mä tuun leirille 1 ja en oo ikinä sailalla käyny. et kauan oot ratsastanu?? ootko hyvä?? vitsi ku mä en varmaa ennää saa ratsastaa mupella ku oon jt 160 nouuu mut eihän sille mitään voi :)))

      • (leiriläinen), ratsastusta on tullut harrastettua jo monta vuotta, ja sailalla oon käyny jo monen monta vuotta.... tohon muppe asiaan en osaa sanoo, mut leirillä on poniajelua mupella että siihen pääset ainakin :))


      • nalle242
        eve.1 kirjoitti:

        (leiriläinen), ratsastusta on tullut harrastettua jo monta vuotta, ja sailalla oon käyny jo monen monta vuotta.... tohon muppe asiaan en osaa sanoo, mut leirillä on poniajelua mupella että siihen pääset ainakin :))

        eve.1 eiks nii et sä oot menos kesäl sailan ekalle leirille avustajajaks?
        nii mäki tuun sinne leirille mun kaverin kaa.


      • nalle242 kirjoitti:

        eve.1 eiks nii et sä oot menos kesäl sailan ekalle leirille avustajajaks?
        nii mäki tuun sinne leirille mun kaverin kaa.

        juu olen menossa... onks kaveris sama joka oli hiihtolomal leirillä ??


      • naale242
        eve.1 kirjoitti:

        juu olen menossa... onks kaveris sama joka oli hiihtolomal leirillä ??

        joo,on se.


      • nalle242
        naale242 kirjoitti:

        joo,on se.

        eve.1 mut olin mäkin hiihtolomaleirillä


    • leiriläinen

      eve.1 no kesäkuussa nährään :D

      • Zico fani

        leiriläinen, sulla on varmaan tullu jo selväks, et oon menos mun kamun kaa kans sailan tallin leirille (nro.1)
        Halusitko mupen hoitsuks, vai häh??
        Ni jos katottais näit hoitsu asioit tavallaa jo nyt, et ei tarvis säätää sitte leiril. =)

        Ainakin sen tiiän et mä haluun Zicon, mun kamu haluu kallen tai roosan (kos oikein muistan) ja se muppefani mupen...


    • Zico fani

      Joo, ok nalle242. Isoin mitä oon hypänny, on 60- 70 cm okseri. :)

    • muppefani

      Zico fani mä oon se muppefani eli oon se sun kaveri veellä alkava tiiät mut kyl koska tuun sun kaa leirille nii mä oon se muppefani :)

      • nalle242

        muppefani.minkä ikäne oot?


    • muppefani

      oon 12 ja tuun sille ykkäsleirlle ton zicofanin kaaa ♥ koht se leirihän on jo :---)

      • nalle242

        otatko sä mupen hoitsuks? ku mä ehkä haluisin sittenki sen.


    • MuppePoni

      näköjää tääl ei siis oo ketää joka tulee 5.leirille ja eve mä olin tulos esteleirille ku lluulen tietäväni kuka oot mut siis vielkää kukaa tulos 5 leirille oon ettiny jo vähä kaikki alt ja tiiän jo kolme sinne tulevaa nii ja eve myös tiiäks ketää joka on tulos 5 leirlle avustajaks? ;)

      • Siellä sitten näemme nimittäin olen tulossa myös sille leirille avustajaksi ;))


    • muppefani

      "nalle" kylh mä haluisin sen aineki muut voidaanha me kyllä miettiä mut ei riitaaa :----D millä kirjaimella sun oikee nimi alkaa mun alkaaa V:eellä

      • nalle242

        mun nimi alkaa K:lla. mut jos sä haluut ottaa mupen nii saat sen ku mä voin ottaa nappulan.


    • Zicofani

      ihanaa, sailan leiri ihanaa!! :D
      Viikko enää!!!

    • muppefani

      nalle242: yx joka tulee sinne leirille nii se sano et se ottaa mupen mut en sit tiiä kenet otan :----D mut voihan kaks ottaa saman ♥

    • nalle242

      muppefani.kyl kaks voi ottaa saman ainaki yleensä on voinu

    • nalle242

      jee!!! huomen leirille:------------D

    • Zicofani

      kivaa!! Jännittää!

    • nalle242

      nyt se leiri on sitte ohi

    • Zicofani

      siel oli kivaa!!

    • nalle242

      juu!!! siel oloi TOSI kivaa :-----D

      • nalle242

        onko kukaan menos sailalle heinäkuun viikonloppuleirille?


    • Fredifani

      Vitsi haluun takas SAILALLE :---D mut meen viikonloppuleirille sitte syksyllä :))

    • nalle242

      mille viikonloppuleirille meet???

    • Fredifani

      en tiiä viel et meenkö marrtaskuus vai syyskuus

    • anssss

      Onks joku menossa Sailan tallille 7. leirille ? (: Ollaa mun kamun kaa tulossa, eikä olla ikin oltu Sailal. Ois kiva jutella tällee ennen leirii !

    • nalle242

      onks joku menos kesäviikonloppuleirille sailan tallille?
      olin sailal ekal viikonleiril tänä kesänä ja käyn ratsastaa siel.
      jos joku on menos sille leirille visko kertoo tääl ketnet hallu hoitsuks?
      ite haluisin nappulan

    • nalle242

      meneeks kukaa sailalle syyskuun viikonloppuleirille

    • ssin-

      Minä menen ;;)) Mut sä kyl tiesitkin sen jo... :D

    • nalle242

      tiesinhän mä ;))

    • ssin-

      jeps:D haluun nappulan tai hertan hoitsuks :::)

    • nalle242

      OTA hertta!!! et mä saan nappulan

    • ssin-

      Okei no kyl mulle se herttaki käy ku mul on ollu nappis jo 6 kertaa... :D Tai sit haluun ehk allin tai jonku mut ehkä se hertta mieluiten::)

    • nalle242

      jooo!! sä otat hertan nii mä nappikse :)
      mä aattelin ottaa allin jos EN saa nappist :)
      mä en oo varma haluuks hanna hertan mut kyl se varmaa saattaa ottaa zicon :D

    • ssin-

      okei, mä haluun ehk allin tai jonku jos en saa herttaa ::D mut eiks se tia haluu zicon ? :D

    • nalle242

      juu, Tia haluu zicon :DD

    • nalle242

      Onko kukaan menossa lokakuussa syyslommalla ekalle viikonloppuleirille?
      Mä olen kaverini kanssa ja olemme käyneet siellä usein ja käyn siel vakituisesti ratsastamassa!!
      Eli sille leirille tulijoita? :)

    • Maastoilija

      Moi onko ketään tulossa 25.-29.6.2012 maastoleirille? (:

    • nalle242

      Onks kukaa tulos sailalle ekalle yleisleirille kesäkuus (4.-8.6)
      Ite oon menos mun kaverin kans(:
      Käyn ratsastaa sailal ja aika monel leirilki on tullu käytyy.
      Ois kiva tutustuu tääl jo etukätee:)

      • Hei, mä oon tulossa! Ite oon tulossa yksin (ei mukavaa) ku kaveri peru oman tulonsa. Ootko sä siis tulossa ykkösleirille 2012?

        Olis kiva tutustua, minkä ikäsii ootte?


    • EM 944

      Sailan talli on ihan surkee paikka! Kävin siel 2 vuotta sitten, meille luvattiin, et me päästään uimaan mut ei päästy...ponit oli hölmöjä ja tottelemattomia, vaikka ollaan ratsastettu jo 6 vuotta:(( perseestä koko talli...!!!

      • ...

        Ihan tiedoks vaan et uimaan ei mennä jos on huono sää tai jos leiriläiset on sellaisia joiden kanssa ei voi mennä. ratsastustaidot ei ole vuosiin sidottuja ...


      • EM 944
        ... kirjoitti:

        Ihan tiedoks vaan et uimaan ei mennä jos on huono sää tai jos leiriläiset on sellaisia joiden kanssa ei voi mennä. ratsastustaidot ei ole vuosiin sidottuja ...

        Siellä oli ihan sika kuuma ja leiriläiset oli kyl semmossii, et niitten kanssa olis voinu mennä!!!!!!!!!!! Tykkäätkö ite paikasta? Ja tiedoks sijoittumisia on tullut helppo A luokassa yli kymmeniä. Yleensä oon ollu 3 tai 1. =)


      • ...
        EM 944 kirjoitti:

        Siellä oli ihan sika kuuma ja leiriläiset oli kyl semmossii, et niitten kanssa olis voinu mennä!!!!!!!!!!! Tykkäätkö ite paikasta? Ja tiedoks sijoittumisia on tullut helppo A luokassa yli kymmeniä. Yleensä oon ollu 3 tai 1. =)

        Ite tykkään paikasta :) kisoissa ainakin oot pärjännyt, heposet oli ehkä erilaisia millä oot tottunu menee, ja tallin hevosetkin eroo toisistaan Alli on täysin erillainen ratsastaa kuin esim. Muppe.


    • nalle242

      Ei ne ponit kyl nyt oo tottelemattomii. Ne on tosi tottelevaisii ja kilttei.
      Ja ehk ei saatu ketää kuskiks et oisitte menny uimaa....

    • vinkki vinkki

      Sanzyh//: Hevostalli.net sivustolla on myös keskustelua ykkösleirille tulijoista, kannattaa käydä myös siellä jos tänne ei eksy kukaan ;).

    • nalle242

      sanzyh: Juu oon tulossa mun kahen kaverin kans :)
      Ja oon myös tuol ht. netis :D Oon se joka on alottanu sen kaskustelu hommelin :))

    • Ridaaja4ever

      Sailis on kiva paikka :) Pollet ei oo musta mitään unelmii,peruskoulutettuja muttei kovin taitavia kylläkään. Hienot maastot ja paikka on tosi siisti ja hieno. Tietääkö kukaan millanen Hertta suokki on ratsastaa? Pollet on vanhoja mutta ihania♥

    • poni...

      Hertta on reipas menijä, ei ihan aloittelijoille vahvan luonteensa takia. :) Yhteisen sävelen löytyessä oikein mukava ratsastaa. Hyppää hyvin :)

    • tallilainen:)
    • AJ
    • Lavita-vammaponi

      Hahaa! Mun kaverin tekemä video :D Ja olin tol leiril :DD

    • hipsu11

      Mä ja mun kamu mietittii et jos mentäs 2013 sailalle jolleki kesäleirille. Se on käyn siel ennenki ja sen kertomusten perusteella tosi kiva paikka. Sen äitike suositteli sitä paikkaa meiän äitille. Haluisin ehkä Nallen tai Nappulan. Onks teillä kokemuksii?;-)

    • Lavita-vammaponi

      Mä meen ens kesänä muutaman kaverin kanssa sinne 2. leirille :) Oma ponini on siellä hoidossa ja käyn aina välillä tunneilla tallin hevosilla.. Suosittelen paikkaa :)

      • suklaaponi

        Lavita-vammaponi, ootko tulossa ( tai onko joku muu) Sailan kesäviikonloppuleirille heinäkuussa? Olin samasella leirillä viime kesänäki, niiku vissii säki ( tiiän, koska sun toi nimim. On Lavita-vammaponi :-D) oon se, jolla oli Zico hoitsuna.


    • suklaaponi

      Suosittelen kyllä paikkaa. :-) Menen sinne ensi kesänäkin viikonloppuleirille , olisi jo neljäs kerta. Ilmapiiri leireillä on aina ollut tosi mukava ja leirikaverit tosi kivoja. Hevoset on ihania, jotkut tosin vähän laiskoja, mutta suurin osa tosi ihania!
      Suosittelen!
      P.S. Zico on paras poni!

    • ponityttö

      Ajattelin jos pääsisin jollekkin yleisleirille siellä, mutta en ole käyny koskaan kyseisellä tallilla tai mitään. Saako siellä helposti kavereita jos menee sinne ihan yksin? Ja onhan siellä muutenkin hyvä ilmapiiri? Meinaan ku en saa sinne ketään kaveria, vaikka en vielä edes tiedä pääsenkö koko leirille :D
      Ja onko ne opet kivoja tyyppejä?
      Ja mitä kaikkea siellä yleisleirillä pitäis vähintään osata? :D

      • poninen

        Kavereita yleensä saa, kaikki kun asuu samassa talossa ja tekee samoja juttuja niin siinä väkisinkin tutustuu toisiin :) . Ilmapiiri on rento ja mukava ja tämäkin riippuu ihan kaikista leiriläisistä. Saila toimii opettajana (ei siis muita), Saila on mukava ja opettaa jokaista oman tason mukaan, eli esim. aloittelijoita ei laiteta tekemään mitään yli-vaikeita asioita. Yleisleirillä pitää pystyä ratsastamaan itesenäisesti siis ilman taluttajaa, semmosseet perusasiat kun osaa niin riittää.


      • poninen
        poninen kirjoitti:

        Kavereita yleensä saa, kaikki kun asuu samassa talossa ja tekee samoja juttuja niin siinä väkisinkin tutustuu toisiin :) . Ilmapiiri on rento ja mukava ja tämäkin riippuu ihan kaikista leiriläisistä. Saila toimii opettajana (ei siis muita), Saila on mukava ja opettaa jokaista oman tason mukaan, eli esim. aloittelijoita ei laiteta tekemään mitään yli-vaikeita asioita. Yleisleirillä pitää pystyä ratsastamaan itesenäisesti siis ilman taluttajaa, semmosseet perusasiat kun osaa niin riittää.

        siis lopussa pitäisi lukea itsenäisesti :)


    • khgfd222

      Ite en hirveesti tykänny ky tunneil mentiii osastossa ja sillee...............

      • Eppulii

        Ei sitä oo pakko osastotssa mennä. En mäkään koskaan mee :)


    • Roosaa kaipaileva

      Onkohan Sailan tallilla risteytusponitamma Roosaa? Mielestäni se joskus myytiin sinne... Olisi kiva saada vastausta/jos joku teitää missä tytteli nykyään asuu :)

      • PonyWarrior

        Roosa oli Sailan tallilla vielä vähän yli vuosi sitten, mutta se lopetettiin jalkojen vuoksi..


      • Rrrs

        Sailan tallin Roosa oli kyl puhdas russponi eikä risteytysponi.
        Se oli kyllä ihana! :)


    • pöö

      Halpistalli...

    • Kimmuisbest

      Onko kukaan tulossa kesäleirille 2014 este ois kiva tutustuu?

      • frediiiiforever

        Kimmuisbest mä oon tulos mun kahen kaverin kaa! :D


      • frediiiforever
        frediiiiforever kirjoitti:

        Kimmuisbest mä oon tulos mun kahen kaverin kaa! :D

        Kukaan muu ku kimmuisbest tulossa 5 leirille? ☺


    • tietämätönponeilija

      Onko kukaan tulossa sille kesän ekalle leirille, yleisleirille? :) en oo ikinä sailalla käyny, ja ois kiva tutustuu :) ketä haluisitte hoitsuks yms... ;)

    • Kimmuisbest

      Mä oon menossa mutta esteleirille harmi ;)

      • tietämätönponeilija

        Nii ;)


    • Ponityyppi

      Mä oon menossa kutosleirille, siis Sailan tallille. :)

      • issikka

        Mä oon menossa samalle leirille. Siis kutosleirille:)


      • Sonkkuli99
        issikka kirjoitti:

        Mä oon menossa samalle leirille. Siis kutosleirille:)

        Sori mä tuun vähän myöhässä tän kaa, mut mäkin oon tulossa mun siskon kanssa kutoselle! :) Ois kiva tutustua vähän, onks teillä facebook?
        Ja minkä ikäsiä muuten ootte?


      • issikka
        Sonkkuli99 kirjoitti:

        Sori mä tuun vähän myöhässä tän kaa, mut mäkin oon tulossa mun siskon kanssa kutoselle! :) Ois kiva tutustua vähän, onks teillä facebook?
        Ja minkä ikäsiä muuten ootte?

        Mulla on facebook. Oon syntyny 00. Nii ois kiva tutustuu ennen leirii mut kohtahan se on ;) ja oon siis tulos kaverin kaa..


      • Sonkkuli99
        issikka kirjoitti:

        Mulla on facebook. Oon syntyny 00. Nii ois kiva tutustuu ennen leirii mut kohtahan se on ;) ja oon siis tulos kaverin kaa..

        Hyvä, mulla ei siis oo kamalasti ikäeroa muihin! Oon syntyny -99 ja tiedän kolme muuta, siskoni lisäks, jotka tulee sinne ja ne on 10-11 v. Ni pelkäsin et mulla olis taas kamala ikäero muihin, mut ei onneks, kerran meillä on vaan vuos! Mun sisko on -01 syntynyt :)


    • ex leiriläinen

      Joku kysyi onko taso tallilla parantunut viime vuosien. Ikäväkyllä näin lamanaikaan ei puskatallien tasot yelene. Talli muuten ihan kiva, jos et satu olemaan kovin tavoitteellinen ratsastajana. Tai et ymmärrä paremmasta. Halpakin on.

      • puskaratsastaja

        Se, että talli on halpa, ei tee siitä huonoa. Eikös ole ihan hyvä vaan, jos jotkut tallit ovat vähän halvempia kuin toiset, jotta hieman vähätuloisempienkin perheiden lapsilla olisi mahdollisuus näinkin kalliiseen harrastukseen.
        Itse "ymmärrän paremmasta", mutta mulle kelpaa "huonompikin", enkä muutenkaan ole tavoitteellinen ratsastaja, vaan tälläinen puskaratsastaja. Sailan talli on minulle juuri sopiva paikka.
        Kiitän ja kumarran.


    • kkk1

      Ihan asiallinen pikkutalli, siistit tilat ja isot laitumet

    • KOLMOSLEIRI

      onks joku tulossa sailan tallille kolmos leirille?:) ois kiva tutstuu aikasemmi(:

      • vastauksia kiitos ☺

        Elikkä onhan saila ihan mukava opettaja, ei liian kireä? Kuinka vanhoja ratsastajia esteleirillä yleensä on ? Ku mä oon vast kakstoist ja aika lyhyt ni vähä pelottaa etten saa kavereit :( ja eihän esteleiril laiteta tekee mitää liian vaikeeta? Ja mä niiin toivoisin et joku vastais tähän.


      • Sonkkuli99
        vastauksia kiitos ☺ kirjoitti:

        Elikkä onhan saila ihan mukava opettaja, ei liian kireä? Kuinka vanhoja ratsastajia esteleirillä yleensä on ? Ku mä oon vast kakstoist ja aika lyhyt ni vähä pelottaa etten saa kavereit :( ja eihän esteleiril laiteta tekee mitää liian vaikeeta? Ja mä niiin toivoisin et joku vastais tähän.

        Itse en ole esteleirillä ollut, mutta monella muulla leirillä, ja ikäluokka on yleensä ollut siinä 10-15 -vuotiaissa, suurinosa ainakin yleisleireillä nuoremmasta päästä, mutta esteleirillä veikkaisin että on juuri tuossa 12-15. Varmasti saat kavereita, kun kaikki leiriläiset asuvat saman katon alla leirin ajan ja on yhteistä aikaa, ym! :) Saila on mukava opettaja, tarvittaessa tiukka, mutta huumoriakin löytyy. Saila katsoo yksilöllisesti, kuka pystyy mihinkin, joten ei huolta, että joutuisit tekemään jotain liian vaikeaa.


    • jep2

      Ei kummoone talli.

    • kisuuuuuuuuuuu

      mä oon menossa 4. leirille serkunkaa =) tulkaa tutustuu! :-)

      • osastossa kulkija

        Mennäänkö sailan tallilla usein osastossa?jis mennään onko pakko?


      • Omantiensäkulkija
        osastossa kulkija kirjoitti:

        Mennäänkö sailan tallilla usein osastossa?jis mennään onko pakko?

        Ei ole pakko, itse menen tosi harvoin.


    • Suvifani

      Ihan paras talli!! Olin siellä viikonloppu leirillä ja oon menos uudelle viikonloppu leirille jo ihan kohta! Suvi on paras vaikka tipuiki siltä!!!!

    • sailan talli7

      onko kukaan mennossa kesän 2015 leireille?

    • randomilol

      Ite olin sailan tallilla vuonna 2014. Oli kyl kiva leiri mut saila oli turhan tiukka ja ilkeen olone. Leiriavustajatki oli aika tylsiä, ja hepat kulkee toisien hännässä, eikä ratsastaessa haittaa vaikka menis keskellä kenttää. Oli silti ihan kivaa esim leikit oli kivoi ja ruoka oli hyvää, sekä hyvät majoituspaikat. Jos teitä ei haittaa se et ope on ankara nii suosittelen! Hyvät maastotki löytyy :)

    • Karmeakokemus

      Kävin ekan ja vikan kerran kun Saila huutaa ratkutti meille leiriläisille roskiin heitetystä jogurtista ja käski tekijän tunnustaa tai muuten ei ratsastettausi koko toisena leiripäivänä. Viimein joku tunnusti ja sai huudot niskaansa puolikkaan puikkojogurtin heittämisestä pois.

    • Huhhuhhuhhuhuhhuh

      Joo mulla kans samanlaisia kokemuksia kuin Karmeakokemuksella. Saila huutaa ja ärjyy koko ajan ja uimaan mentiin tosi vaarallisen olosesti kaikki leiriläiset vanhan pakun takakontissa. Sailan mies tuli vuorostaan huutamaan meille ettei patjaa (kuppasta pikku suojusta) saa repiä kun aiemmat leiriläiset olivat niin tehneet.

    • Janskupansku12

      Oon tulossa kaverini kanssa 16-18.6 olevalle viikonloppuleirille. Onko ketää muita tulossa? :--)

    • Karri123

      Moikka Janskupansku12! Ite oon tulossa tolle leirille!:)

    • Jassee123

      Onko tulijoita tän vuoden kesän 2 .leirille. Ollaan tulossa kaverini kanssa sinne.

    • Anonyymi

      Saila on hyvä opettaja, ja sanoo asiasta, eikä todellakaan huuda, kentällä nyt on tietenkin pakko nostaa ääntä jotta kaikki kuulee.
      Siisti talli, hyvin hoidetut hepat, suosittelen!

    • Anonyymi

      Talli on viimevuosina muuttunut todella paljon! Tilat laajentuneet sekä siistityt. Avustajat mukavia ja rentoja. Hevoset kilttejä ja jokaiselle löytyy jotakin. Ruoka leireillä menevää ja täyttävää. Vapaa aikaa suht paljon mutta tulee myös tarpeeseen. Miinusta ehkä siitä että nukkuessa leiritalossa helteillä aika lämmin. Mutta joka tapauksessa hinta laatu suhde ei voisi olla parempi!

      • Anonyymi

        Ja vielä että opettaja mielestäni erittäin rento, sanoo asiat kovaan ääneen jotta jokainen kentällä ratsastava kuulee selkeästi ohjeet. Ei huuda ja osaa opettaa eikä todellakaan voi kulkea miten haluaa missä haluaa ratsastaessa kentällä.(ei ihme jos korottaa ääntä jos ratsastelet keskellä kenttää oman mielen mukaan)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe