Kyllä on ilkeitä ihmisiä?

patakattila

Miten ihmiset voi olla noin ilkeitä,ilmeisesti elämässä ei ole mitään ongelmia.Onko kukaan läheinen koskaan kuollut?Oma isäni kuoli ollessani alle 4v,näin isän hirttäytyneenä.Se näky on mielessäni ollut usein yli 40v ajan.No nyt olen ollut yli vuoden todella vaikeasti masentunut.Olen ensimmäisen kerran jutellut ammattiauttajien kanssa lapsuuden traumoistani.Minun äiti ei koskaan ole kertonut isän itsemurhasta tai pahasta alkoholiongelmasta.Tämä asia nyt menee vähän muihin aiheisiin,mutta kerron esimerkkinä MIKSI minulla on ymmärrystä ja sympatiaa myös vieraiden kuolemaa kohtaan.No koska lapsuuteni oli kaikkea muuta kuin onnellinen,en valita turhasta enkä halua olla ilkeä ventovieraillekaan.Vaikeudet tekevät usein ihmisestä nöyrän luojan edessä,menetin isän liian varhain.Toisen kuolemaa pitää aina kunnioittaa.Rakastakaamme toisiamme.

4

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sad but true

      Olen pahoillani menetyksestäsi.En voi kuvitella tuskaasi.Itselläni viimeisin suuri menetykseni oli muutama vuosi sitten tapahtunut mummini kuolema.Hän oli elänyt pitkän ja hyvän elämän,mutta olin silti musertunut.Mummi oli aina läsnä ja sitten yhtäkkiä poissa.En kylläkään kuullut hänestä puhuttavan pahaa,hän oli niin ihana ihminen.Minua surettaa tämän palstan ilkeämieliset ihmiset,jotka puhuvat todella inhottavia asioita Kirkasta.Entä jos Kirkan läheiset ja ystävät lukisivat näitä?Miltä heistä tuntuisi nähdä näitä inhottavia kommentteja Kirkasta?Se mikä näiltä palstaääliöiltä puuttuu tyystin on kyky asettua toisen asemaan,kyky empatiaan.On harmillista,että sellaisiakin ihmisiä on.

      • patakattila

        Kiitos vastauksestasi,kai ihminen on toisinaan kuin eläin.Minusta meidän ihmisten pitäisi auttaa ja tukea enemmän toisiamme.Kun olemme sen pienen hetken tässä elämässä.Yrittää tehdä hyviä tekoja toisillemme vielä kun elämme.Minulle ovat ystävät tärkeitä ja niitä on monta,tuemme toisiamme elämän murheissamme ja iloissamme.Kyllä meillä jokaisella on omat laulaja suosikkimme ja aivan varmasti jokaista koskettaa kun oma suosikki laulaja kuolee joskus.Eikö vain,joten antakaa meidän surra Kirkaa rauhassa jotka hänestä pidimme ja rakastimme.


    • kaikki sympatiat

      ..Sinulle. Elämäsi ei ole todellakaan ollut lähtökohdiltaan helppoa, mutta hienosti olet jaksanut ja varmasti myös tästä eteenpäin. Olen myös itse sairastunut masennukseen tiettyjen menetysten jälkeen ja ymmärrän tuntosi paremmin kuin luuletkaan. Omat menetykseni ovat suhteellisen tuoreita, mutten aikanaan ehtinyt niitä surra ja nyt ne pukkasivat päälle niin, että oli pakko pysähtyä.

      Kirkan poismeno pysähdytti todella, koska hän on ollut niin valovoimainen esiintyjä monine hyvine kappaleineen pitkältä ajalta. Esim. Mestareiden konsertissa taannoin hän oli se karismaattisin lavapersoona, muut tulivat kaukana perässä, vaikka hyviä olivat kaikki. Mutta Kirkassa oli jotain ainutlaatuista säteilyä, joka muilta puuttui.

      Kaikkea hyvää Sinulle ja yritetään tämä suru surra pois nyt, kun se on ajankohtainen.

      • patakattila

        Kiitos kirjoituksestasi,on elämässä juu ollut enemmän murhetta kuin iloa.En ole omasta mielestäni paljon rakkautta saannut osakseni.Mutta olen itse muistanut rakastaa läheisiäni sitäkin enemmän.Kirka oli myös hyvin rakastava henkilö,ja luulen että myös häntä on paljon rakastettu.Rauha hänen sielulleen,minusta on aina väärin arvostella kuollutta henkilöä.Eipä hän voi enään itseään puolustaa.Hyvää matkaa Kirka sinne jonnekin,olet aina mielessämme,kiitos Kirka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe