Onko kellään tietoa onko Bratislavan lähitienoilla nähtävyyksiä, sopivia esim. päiväretkelle. Ei Wien/Budabest.
Nähtävyyksiä Bratislavan lähellä??
3
1105
Vastaukset
- piknikille!
Deviniin pääsee bussilla, maksaa n. 20centtiä ja kestää ehkä 20minsaa. Linnanrauniot kukkulalla kahden joen yhtymäkohdassa, upea piknikkipaikka! Banska Bystriskaa kehutaan kauniiksi, itse olen käynyt vain Nitrassa ja Ruzomberokissa, joka tosin on jo useamman tunnin junamatkan päässä. Itse kaupunki oli melkoisen ruma tehdaskaupunki, mutta vuoristo ympärillä upea ja täynnä pieniä kyliä ulkovessa mökkeineen. (jos pidätte päiväretkistä tai kevyemmästä patikoinnista, Ruzomberokin ympärillä näitä kyliä oli n. 15 kilometrin päässä "asutuksesta." Välissä siis vihreitä kukkuloita ja metsikköä -ei teitä. Autolla oli mentävä ihan muuta kautta.
Kysykää infopisteestä tai paikallisilta kivoja päiväretkipaikkoja ja bussiyhteyksiä.- satunnainen ohikulkija
on tippukiviluola, ehdottomasti käymisen arvoinen paikka!!
- Ano
kannattaa käydä viinikylissä Bratislavan pohjoispuolella. Mm. Modra on mukava ja tunnelmallinen paikka. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017573
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075648- 835067
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 522867
- 522779
- 612397
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102384Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986