Opettiko Konginkangas?

Meilu-reininki

Että lievä ylinopeus on hyväksyttävää, niin kauan kun ei satu mitään.Mutta kun sattuu vahinko,jossa ihmishenkiä menetetään,niin suurennuslasilla katsotaan kaikki virheet,valvomiset nukkumiset ja yleensä mitä olet tehnyt. Kannattaisi noudattaa lakeja ettei menetä yö uniaan ja terveyttään!

5

650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkilöautoilijatkin

Voi kun henkilöautoilijatkin oppisivat edes vähän käyttämään järkeä. Tyrnävällä oli taas normihenkilöautokuski, mutta nyt sitten kolahti. Näitä säkki päässä ohittajia on nykyään pilvin pimein.

• siis toisen

etkä vastannut kysymykseen... ja osoitat täydellistä välinpitämättömyyttä varsinaisesta asiasta.
        Taidat olla vastuuton rekkakuski...?

Mitäs jos ottaisitte tai he ottaisivat joskuskin opikseen, eivätkä heti yrittäis osoitella muita!

• ha-kuski
        siis toisen kirjoitti:

etkä vastannut kysymykseen... ja osoitat täydellistä välinpitämättömyyttä varsinaisesta asiasta.

Mitäs jos ottaisitte tai he ottaisivat joskuskin opikseen, eivätkä heti yrittäis osoitella muita!

Itse en ole koskaan rekkaa ajanut, mutta kyllä välinpitämättömyyden kohdalla sormi täytyy osoittaa kohti montaa henkilöautokuskia. Aika villiä on nykyään meno niin nuorilla kuin vähän vanhemmillakin. Osaakohan kaikki edes liikennemerkkejä.

• omaan
        siis toisen kirjoitti:

Nyt taisi tulla kirves sulle omaan nilkkaan. Taisit itse syyllistyä siihen toisten syyttelemiseen. Pata kattilaa soimaan... Minäpä vastaan kysymykseesi. On Konginkankaasta opittu.

• omaan kirjoitti:

Nyt taisi tulla kirves sulle omaan nilkkaan. Taisit itse syyllistyä siihen toisten syyttelemiseen. Pata kattilaa soimaan... Minäpä vastaan kysymykseesi. On Konginkankaasta opittu.

Että on opittu kylvämään sitä pahuksen suolaa lisää lisää ja lisää, siitä pahuksen paskasta ei ole kuin haittaa - sekin sonta jossain kohtaa jäätyy ja taas kolisee...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10942
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      82
      7349
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5374
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      72
      5323
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      76
      4658
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4123
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2968
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2895
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2400
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      37
      2259
    Aihe