voi Mäkkäri pojua

Härdell

Niin se Helenius sai pelata ihan sitä tuttua ronkkimis-kiekkoa HPK:ta vastaan eikä mennyt edes Mäkkäri-boi ojentamaan. Mistähän syystä, heh!
Aika lailla naurettavaksi tekee Toni-boi itsensä tai on siis jo tehnyt,hähhää!

7

595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkkäri

Miks olis pitäny ojentaa jotain paascha heleniuksia?Tosiaan ainakin mua naurattaa mäkkärin hyvät tehot tällä kaudella ,hyvä mäkkäri hyvin kulkee!Paremminkin samimikkihiiri tekee itestään pellen yritellessään olla joku kova pelimies,voi jummi noita sen tehopisteitä buahhaahhaaaa,parta kasvaa ja ukko vaan vanhenee huonotessaan kausi kaudelta,siis se helenius

• one-to-one

Mäkkäri on HPK:ssa pelaamassa eikä matsaamassa. Jos joku heikkotaitoinen pelaaja koittaa ehdointahdoin ärsyttää ja toinen ei lähde "valssiin", niin kyllä tämä jälkimmäinen on enempi pelimies silloin. Mäkkäri on selvästi tajunnut touhun ja tekee tuolla nykytyylillä itselleen vielä vuosia uraa lisää liigassa!

• uate
        one-to-one kirjoitti:

Mäkkäri on HPK:ssa pelaamassa eikä matsaamassa. Jos joku heikkotaitoinen pelaaja koittaa ehdointahdoin ärsyttää ja toinen ei lähde "valssiin", niin kyllä tämä jälkimmäinen on enempi pelimies silloin. Mäkkäri on selvästi tajunnut touhun ja tekee tuolla nykytyylillä itselleen vielä vuosia uraa lisää liigassa!

pelätyin kingi sm-liigassa, päinvastoin kun taas diapamijere on taas naurettavin.

• kemali

Onko Helenius sun mielestä pisteitä tekevä jääkiekkoilija? Helenius kävi kysymässä mäkkäriä että lähetäänkö mutta mäkkäri ei lähteny. Eli kukahan se ämmä tässä on...?

• Härdell
        kemali kirjoitti:

Onko Helenius sun mielestä pisteitä tekevä jääkiekkoilija? Helenius kävi kysymässä mäkkäriä että lähetäänkö mutta mäkkäri ei lähteny. Eli kukahan se ämmä tässä on...?

Hifk-Hpk matsi aj katselkaas sitten tv_matsissa kuinka taitavasti( pelkäävästi) Mäkkäri karttaa tiettyjä pelaajia maalinedustakahinoissa.
        No jos se jossain Kalpa-pelissä sitten jonkun junnarin kanssa matsaa että saa kympit täyteen ennen play-offsia.

• makkari2
        Härdell kirjoitti:

Hifk-Hpk matsi aj katselkaas sitten tv_matsissa kuinka taitavasti( pelkäävästi) Mäkkäri karttaa tiettyjä pelaajia maalinedustakahinoissa.
        No jos se jossain Kalpa-pelissä sitten jonkun junnarin kanssa matsaa että saa kympit täyteen ennen play-offsia.

senverran uskalsi maalille menna etta pari kassia heitti sisaan.

• naulapyssy
        makkari2 kirjoitti:

senverran uskalsi maalille menna etta pari kassia heitti sisaan.

mäkkäri nyt vaan pelaa joukkueelle ei itselleen, joten miks lähtis "tanssiin" enään kun sais muuta kun pitkän penaltyn(jo pelkästään nimellä)
        eikä liigassa ole tälläkään hetkellä yhtään mäkkärin verosta tappelijaa,helenius on ainoona sen verran aivoton tyyppi että edes uskaltaa haastaa, mut hampaitaan keräis jos mäkkäri innostuis poikaa kouluttaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4642
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1947
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1186
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe