huonoimmat kaupat?

niinpäs...

mitkä ovat turun huonoimmat kaupat???

k-market, k supermarket

38

4245

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt sitä

Että mitkä k-marketeista ja -supermarketeista on ne huonoimmat?

• Anonyymi

smarket keskusta on kauhea .kassoja ei ole vaikka niitä kulkee ees taas.tekevät kiusaa asiakkaille -jonottakaa kuntulette meitä häiritsemään.missään ei näy mitään myymälä päälikköä.Opiskelijat on kivoja kohteliaita .kun ne on kassalla.ja nopeita ei voi sanoa vakituisista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

smarket keskusta on kauhea .kassoja ei ole vaikka niitä kulkee ees taas.tekevät kiusaa asiakkaille -jonottakaa kuntulette meitä häiritsemään.missään ei näy mitään myymälä päälikköä.Opiskelijat on kivoja kohteliaita .kun ne on kassalla.ja nopeita ei voi sanoa vakituisista.

joo samaa mieltä.kalja kauppa.ne on niin hyviä asiakkaita kaljan kantajat,oma kassa on niitä varten.

• mielestäni

Prismat liikaa vouhotusta .

• Ylihintaisen kalan takia, heimon kalalla joku imperiumi ilmeiseti.

sittarissa vaikka lohi 5,00 euroa kilo prismassa 9 euroa kilo.

• Kirjolohi hinnoissaan

Viedä viime keväänä Prismassa oli kirjolohen normaali hinta 7.90, nyt se on ollut 10.50.

• bakteereja

Heimon kalan tuotteista, lähinnä kylmäsavustetuista on jo parissakin tutkimuksessa löytynyt jotain bakteereja, mutta Prismat nme vaan myy tavoilleen uskollisena.

• Jäkärlässä

Pysäkki!!

• Toyota Mark II

Ainakin elämäni tylyimmän palvelun olen saanut Auto-Salossa Kärsämäentiellä. Myyntitykkinä ei ollut isä eikä poika Salo vaan joku luonnevikainen Härski Hartikainen.

• koot huonoimmat

Turun seudulla prismat ja s-marketit ovat selvästi kalleimmat. Tasoltaan huonoimmat ovat K-kaupat, joiden alasajo alkoi jo vanhasta hyvästä Manhattanista, tosin sitäkin nyt yritetään hieman jo taas parantaa.

• Kierrä shittarit kaukaa

Citymarkettien asiakkaat on niin juntteja, että itse en ainakaan viitsi asioida niissä sen vuoksi. Aina saa varoa että kukaan ei kävele päälle tai jyrää yli ostoskärryillä.

• mene sinne
        Kierrä shittarit kaukaa kirjoitti:

Citymarkettien asiakkaat on niin juntteja, että itse en ainakaan viitsi asioida niissä sen vuoksi. Aina saa varoa että kukaan ei kävele päälle tai jyrää yli ostoskärryillä.

Humalassa toikkaroimaan

• Mutta ehkä muut on
        mene sinne kirjoitti:

Humalassa toikkaroimaan

Enpä ole koskaan käynyt shittarissa kännissä, mutta osa asiakkaista voisi olla humalassa tai sitten jossain muissa aineissa, se ainakin selittäisi käytöstä, vaikka en sellaista hyväksy kännisiltäkään.

• huonohuono

todella härski kauppa. Viime vuonna kun jyrkkälän kauppa oli remontissa, nosti häikäilemättä esim. maidon hintaa, joka jo ennestään oli kallista, hevi-osasto surkea, tarjouksia on jos on ja kaiken päälle suurin osa henkilökunnasta on kuin hapanta suussa.
      Toinen huono on K-market kivikukkaro, joka omistajanvaihdoksen jälkeen ei todellakaan ole panostanut henkilökuntaan ja se näkyy suoraan esim. kaupan / hyllyjen siisteydessä, siellä myös myydään usein tarjouksena olevaa eioona..

• hyvä vaan

joo henkilö kunta on tosi hapanta... tuntuuku jotain sielt ostaa kuin ostaisit jotain heille tulevaa... niin ja leivät on yli hintaisia laatuun nähden huomisen leivät kalliilla.... outoa... hevi on todella huonoa... aivan uskomatonta mitä ne myy siellä... suosin jyrkkälän salea... SE on hyvä ja laaja valikoima....
        HYVÄ SALE

• KJJL

Moi, Kupittaan Cittari on Turun paras ruokakauppa mityä tulee laatuun, valikoimiin ja hintoihin. Voittanut esim. Suomen parhaan CM:n tittelin kolme kertaa peräkkäin, lisäksi leipävalikoima on palkittu usein Turun parhaana.

Huonoimmaksi äänestän koko Prisma-ketjua. Hirveä vouhotus bonuksista, mutta tuotteiden laatu ja valikoima suppea eivätkä hinnatkaan ole muita edullisempia. Käykääpä esim. Piispanristin Prismassa hedelmä-vihannesosastolla. Tuiki tavallista että myynnissä pilaantuneita vihanneksia roppakaupalla. Kolme kertaa olen saanut pilaantunutta tavaraa Prismasta joka luonnollisesti palautettu.

• samaa mieltä

mutta Kupitttaan Citymarketista olen kyllä eri mieltä. Väittää olevansa maan paras, mutta mitenkäs Länsikeskuksen Citymarket väittää samaa?
        Eli kertonee koko K-linjan alamäestä! Turussa pudotuksen aloitti ehkä kaupungin aikanaan paras Manhattan, joka tosin nyt pyrkii tosissaan nousemaan suosta, johon edellinen kauppias sen upotti.

• ja helvetin vaikea vissiin
        samaa mieltä kirjoitti:

mutta Kupitttaan Citymarketista olen kyllä eri mieltä. Väittää olevansa maan paras, mutta mitenkäs Länsikeskuksen Citymarket väittää samaa?
        Eli kertonee koko K-linjan alamäestä! Turussa pudotuksen aloitti ehkä kaupungin aikanaan paras Manhattan, joka tosin nyt pyrkii tosissaan nousemaan suosta, johon edellinen kauppias sen upotti.

Niin että paras kiertää eräs keskustassa oleva Siwa.
        Kysymys kuuluu: voiko tavallinen asiakas joutua silmätikuksi asioidessaan?
        Vastaus kyllä voi,ainakin silloin kun kaivaa leipähyllyltä se perimmäisen leipäpussin,eikä huoli sitä joka menee jo seuraavana päivänä myyntilekvottomaksi.

Mun leivän pitää kestää ainakin neljä päivää ja kai mä nyt sen uudemman otan jos sellaisen näen.

Siwan naiselle se ei sopinutkaan vaan alkoi tuijotella ja poistuessani myymälästä hän virkkoi ivallisesti "joopa joo,joopajoo.."
        Kun jouduin vielä seuraavilla kerroilla kyseisen ihmisen tarkkailun alaiseksi vaihdoin liikettä.

• Sari ;
        samaa mieltä kirjoitti:

En tiedä mitä Länsikeskuksen cittari väittää mutta Kesko on palkinnut nimenomaan Kupittaan CM:n suomen parhaaksi vuosina 2004, 2005 ja 2006. Ehkä asiakasmäärissä Länsikeskus voi mennä ohi, mutta kokonaispakettina Kupittaa paras mitä tulee asiakastyytyväisyyteen ja kaupan taloudelliseen tulokseen ja kehitykseen.

• dekedeke
        ja helvetin vaikea vissiin kirjoitti:

Vastaus kyllä voi,ainakin silloin kun kaivaa leipähyllyltä se perimmäisen leipäpussin,eikä huoli sitä joka menee jo seuraavana päivänä myyntilekvottomaksi.

Mun leivän pitää kestää ainakin neljä päivää ja kai mä nyt sen uudemman otan jos sellaisen näen.

Siwan naiselle se ei sopinutkaan vaan alkoi tuijotella ja poistuessani myymälästä hän virkkoi ivallisesti "joopa joo,joopajoo.."
        Kun jouduin vielä seuraavilla kerroilla kyseisen ihmisen tarkkailun alaiseksi vaihdoin liikettä.

vihlu, meinasin revetä tätä kommenttia... itse kun tulee aina kaivettua se perimmäinen leipäpussi. :DDD ja siis todellakin tarkistan leivän päiväyksen.

• teen niin aina
        ja helvetin vaikea vissiin kirjoitti:

Parhaimmat leivät on alla. Niitä on vähemmän ronkittu muutenkin. Minulle on turha kenenkään tulla ruikuttamaan, jos satun valkkaamaan parhaat alta. Kaikki ne on myytäväksi tarkoitettu.

• niin se onnistuu
        Sari ; kirjoitti:

En tiedä mitä Länsikeskuksen cittari väittää mutta Kesko on palkinnut nimenomaan Kupittaan CM:n suomen parhaaksi vuosina 2004, 2005 ja 2006. Ehkä asiakasmäärissä Länsikeskus voi mennä ohi, mutta kokonaispakettina Kupittaa paras mitä tulee asiakastyytyväisyyteen ja kaupan taloudelliseen tulokseen ja kehitykseen.

Kesko palkitsee itse ja silläpäs ei ole mitään merkitystä. Kokosivun ilmoitus Ahvenanmaan vuokraamisesta parkkipaikaksi kuvastaa hyvin Citymarketin tasoa.

• vähän kotiin päin
        niin se onnistuu kirjoitti:

Kesko palkitsee itse ja silläpäs ei ole mitään merkitystä. Kokosivun ilmoitus Ahvenanmaan vuokraamisesta parkkipaikaksi kuvastaa hyvin Citymarketin tasoa.

Siis tuossa kyselyssähän ei selviä kuin ehkä parhaassa tapauksessa paras k-kauppa. Tutkimushan tehdään oven suun kyselyänä k-kaupoijen ovilla.

Aika harva citimarketin asiakas taitaa mainita parhaaksi kaupaksi naapurikaupungin citimarkettia saati sitten Prismaa.

• tarkka ihminen
        dekedeke kirjoitti:

vihlu, meinasin revetä tätä kommenttia... itse kun tulee aina kaivettua se perimmäinen leipäpussi. :DDD ja siis todellakin tarkistan leivän päiväyksen.

Siwoissa pitää aina tarkistaa kaikkien elintarvikkeiden päiväykset. Suurimmassa osassa parasta ennen päivään on yksi tai kaksi päivää, mutta kyllä siellä hyllyissä löytyy myös niitä, joissa tuo päiväys on jo ohitettu.

• Anonyymi

Kupittaalla ainakin on loppu kaikki mitä hakee,ei löydy polkupyörän valoja.oma plussa tarjoukset on loppu,tälläviikolla pirkka donitsit tarjouksena ei oo tavaraa,stä voi ladata plussa kortille tarjouksia kenellekään ei kuulu tilaaminen.

• kaljakauppa

Siwassa on aina ei oota ja hinnat hirveet.

• Anonyymi

Ihan yleisesti ottaen välillä vituttaa, kuinka monessa kaupassa saadaan ihan pienelläkin jo helvatinmoiset jonot aikaiseksi. Mikä on parhaimmillaankin aika ärsyttävää ja pahimmillaan jotain enempi.
      Ja näin korona-aikana nyt tietty pitäisi henkilökunnankin hallita ainakin jonkinmoinen tilannetaju ja purkaa sumat mahdollisimman ripeästi, vaikka nyt en tarkoitakaan että täytyy juosta "kieli vyön alla ja hanuri ruvella".
      Kauppakeskusten kauppojen infopisteetkin on yksi aika hyvä esimerkki.
      Raision kauppakeskuksen infopiste on sellainen paikka, missä usein saadaan jo 1 asiakkaan asioidessa ruuhka aikaiseksi näin esimerkkinä heitettynä.
      Ja tänään Skanssissa sama juttu, yksi asiakas tuli ja siinä alettiin soittelemaan asian tiimoilta jonnekin ja jono kertyy. Yksi myyjä kävi siinä kuikuilemassa, mutta liukeni aika pian paikalta pois. Ajattelin vain itsekseni, että olisi nyt voinut siinä kuikuilemassa käydessään samalla palvella vaikka pari asiakasta edes jonosta pois, mutta kun ei.
      No, onneksi itselläni nyt ei ollut just päivän päälle pakollinen asia hoidettavana, joten häivyin suosista jo reilu 5min odottamisen jälkeen, kun huomasin että väkeä alkoi kerääntymään info-asioimaan.
      Muutenkin jotenkin tuntuu hölmöltä pitää yhtä myyjää infokassalla näin sunnuntaisin, kun porukka kuitenkin liikkuu enempi viikonloppuisin kaupoilla ja moni hoitaa asiansa samalla. Joten tuskinpa vaikka 2 myyjää on liikaa.

• Anonyymi

Pitäisi Sinunkin tietää mitä tarviit kauppaan tullessa, eikä mitään neuvoja mennä kysymään heti kun näkee ensimmäisen jonon.

• Anonyymi

Parasta palvelua olen saanut Pansiontien kylmäasemalla.

• Anonyymi

K-ketju yleisestikin ottaen on huono jo ihan hintatasonsa vuoksi.
      Sittareissa kylläkin on ajoittain ihan hyviä tarjouskampanjoita ja jotkut muutamat yksittäiset tuotteet voivat olla edullisia. Mutta yleisesti ottaen, huono kauppaketju ja tullut helvetisti alaspäin siitä mitä oli, eli edullinen ja laadukas kauppaketju.
      Tää nummenpakan k-kauppa, niin uusi kuin onkin, voisi petratata pirusti muutaman asian kohdilla.
      Muutamat, yleisetkin tuotteet, tarvikkeet ja palvelut vähän väliä loppu tai huonosti hoidettuja. Muissa huomattavasti pienemmissäkään kaupoissa ei ole samoja ongelmia, varsinkaan jatkuvasti kuten Pakan k-kaupalla. Siksi harvoin käyn siellä, mikä on sinänsä harmi. On kuitenkin lähikauppani, vajaan 5min kävelymatkan päässä.

• Anonyymi

Jotain kertoo Kupittaan Citymarketin tasosta se, että kymmenkunta vuotta sitten nykyinen kauppias ilmoitti TS:n etusivulla ostavansa Ahvenanmaan parkkipaikaksi. Merkillistä huumoria, jota tuskin ymmärsi kukaan muu kuin kauppias itse. Jos hänkään. Lienee ollut koko ilmoitus ideoitu lievää tukevammassa "liikuttuneessa tilassa". Ei ihme, että mies on sittemmin pyrkinyt koko ilmoituksesta vaikenemaan tyystin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain kertoo Kupittaan Citymarketin tasosta se, että kymmenkunta vuotta sitten nykyinen kauppias ilmoitti TS:n etusivulla ostavansa Ahvenanmaan parkkipaikaksi. Merkillistä huumoria, jota tuskin ymmärsi kukaan muu kuin kauppias itse. Jos hänkään. Lienee ollut koko ilmoitus ideoitu lievää tukevammassa "liikuttuneessa tilassa". Ei ihme, että mies on sittemmin pyrkinyt koko ilmoituksesta vaikenemaan tyystin...

Kyseinen mainos lienee syntynyt pikkutunneilla jonkinmoisessa tuiskeessa kaveriporukassa saunanlauteilla muun löysän huulenheiton seassa. Muistan kyllä mainoksen, koko etusivun se Turun Sanomissa vei. Täysin hämäräksi jäi, missä se huumori ilmeni. Ja niin se muistaakseni jäi käytännössä lähes kaikilta mainoksen nähneiltä. Ja tosiaan: eipä ole kauppias sillä mainoksella paljoa jälkeenpäin tainnut hehkutella, alkoi luultavasti itseäänkin nolottaa.

• Anonyymi

No en tiiä paskoista kaupoista, mutta tänään ainakin tein Tampereentie Prismassa vähän helevetin hyviä ja "terveellisiä" ostoksia halvalla: Aura juusto 29 centtiä, normihinta 2,75 € ,osti 12 kpl, valkohomejuusto 0,5 kg 3,99,ostin 2 kpl , kylmäsavulohi 99 centtiä paketti jonka normihinta liki 4 €, ostin ikävä kyllä vain 2 kpl. Että näin. Juu, en välitä päiväyksistä paskaakaan, niin kauan kuin maku ja haju on kohdillaan on ruoka syötävää... Eikä ripuli ole este vaan liukaste.

• Anonyymi

K market nummenpakka paska paikka.

• Anonyymi

Hieno paikka koko perheelle ja loistava palvelu

• Anonyymi

Ämmä k market nummenpakassa katsoo kananmuna pakettien sisälle kassalla. Vittu luulee jonkun varastavan tavaraa muna pakkauksessa. Törkeää asiakkaita kohtaan. Hävetkää .

• Anonyymi00042

Kaikki ruokakaupat. Tykkään käydä vain Puuilossa ja Rustassa, jotka ovat aikuisten marketteja.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe