KIRKA HAUDATTU

jo tänään

uutiset jus kertoivat.Miks näin piaan!

11

2204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvaus.

      Olisiko Kirka Babitzin juutalainen? Eikö juutalaisilla ole erilainen hautauskäytäntö kuin kristityillä (ainakin Suomen ev.lut.:eilla)?

      Jos näin on, niin se voisi kai selittää tuon, että tänään jo haudattiin.

      • olla

        IKÄVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!


      • kilpasisko

        Babitzinit ovat ortodokseja. Isä Mitro on vihkinyt Kirkan avioon Paulan kanssa 14v sitten ja on Kirkan lapsuudenystävä jo. Mm.Isä Mitron muistelma Kirkasta on kuultavissa Ilta-Sanomien sivuilla.


    • ortodokseihin

      Tutustu ortodoksiuskonnon perinteisiin, mm. hautaukseen. Vainaja tulisi haudata kolmen päivän sisällä kuolemasta vai olikohan kolmantena päivänä. Ei siis mitään sen kummempaa sen asian suhteen.

      • juuri

        kaikki jossa ordotoksin kuolemaan liitty epäselvyys unohtuu sillä sinne ne jäljet peittyy... ja nopeesti


      • jaahas.
        juuri kirjoitti:

        kaikki jossa ordotoksin kuolemaan liitty epäselvyys unohtuu sillä sinne ne jäljet peittyy... ja nopeesti

        Mistähän jäljistä nyt mahdat puhua. Et kai vaan liikaa rikosfilmejä ole katsellut? :D Eiköhän kuolemansyy liene jo omaisten tiedossa ja muillehan se ei kuulukaan.


      • vainukoira
        jaahas. kirjoitti:

        Mistähän jäljistä nyt mahdat puhua. Et kai vaan liikaa rikosfilmejä ole katsellut? :D Eiköhän kuolemansyy liene jo omaisten tiedossa ja muillehan se ei kuulukaan.

        Kylläpä ihmisen kuolinsyy kiinnostaa muitakin kuin omaisia. Yksi sellainen taho on poliisi. Onneksi. Muuten jäisi moni murhakin selvittämättä.


      • ihme
        vainukoira kirjoitti:

        Kylläpä ihmisen kuolinsyy kiinnostaa muitakin kuin omaisia. Yksi sellainen taho on poliisi. Onneksi. Muuten jäisi moni murhakin selvittämättä.

        Kuolinsyy kyllä todetaan sairaalassa ja poliisi taitaa astua kuvaan vasta tarvittaessa.

        Eiköhän se nyt mene niin että jos kuolinsyy on muu kuin luonnollinen niin ei sitä hautausta ortodoksillekaan sen kolmen päivän sisällä tehdä jos tutkimukset on kesken.


      • vainukoira
        ihme kirjoitti:

        Kuolinsyy kyllä todetaan sairaalassa ja poliisi taitaa astua kuvaan vasta tarvittaessa.

        Eiköhän se nyt mene niin että jos kuolinsyy on muu kuin luonnollinen niin ei sitä hautausta ortodoksillekaan sen kolmen päivän sisällä tehdä jos tutkimukset on kesken.

        Jos teet vaikka itsemurhan kotona, poliisi käy tutkimassa jäljet. Ja ruumiinavaus tehdään aina kotikuolemissa.


      • kuolemasta
        vainukoira kirjoitti:

        Jos teet vaikka itsemurhan kotona, poliisi käy tutkimassa jäljet. Ja ruumiinavaus tehdään aina kotikuolemissa.

        Kuinka ortodoksilääkärit selvii ruumiinavauksesta noin pian, johan "vieraiden" aineiden analysointiinkin menee päiviä! Outo uskonto. Muilla kestää noin 1 kk päästä hautaan, mutta ehkä on tietyt säännöt julkkiksille jne? En tiiä.


      • Patologi Paukkonen
        kuolemasta kirjoitti:

        Kuinka ortodoksilääkärit selvii ruumiinavauksesta noin pian, johan "vieraiden" aineiden analysointiinkin menee päiviä! Outo uskonto. Muilla kestää noin 1 kk päästä hautaan, mutta ehkä on tietyt säännöt julkkiksille jne? En tiiä.

        Ei ruuminavaus montaa tuntia kestä, etenkään silloin kun tutkimukseksi riittää todennäköisimmän syyn varmentaminen esim. sydäritapauksessa.
        Hautajaisten järjestämisaika taas voi mennä monien toimijoiden yhteen sovittamisen takia pitkällekin, tai sitten järjestyä muutamasssa päivässä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      115
      1121
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      115
      991
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      209
      582
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe