uutiset jus kertoivat.Miks näin piaan!
KIRKA HAUDATTU
11
2204
Vastaukset
- Arvaus.
Olisiko Kirka Babitzin juutalainen? Eikö juutalaisilla ole erilainen hautauskäytäntö kuin kristityillä (ainakin Suomen ev.lut.:eilla)?
Jos näin on, niin se voisi kai selittää tuon, että tänään jo haudattiin.- olla
IKÄVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
- kilpasisko
Babitzinit ovat ortodokseja. Isä Mitro on vihkinyt Kirkan avioon Paulan kanssa 14v sitten ja on Kirkan lapsuudenystävä jo. Mm.Isä Mitron muistelma Kirkasta on kuultavissa Ilta-Sanomien sivuilla.
- ortodokseihin
Tutustu ortodoksiuskonnon perinteisiin, mm. hautaukseen. Vainaja tulisi haudata kolmen päivän sisällä kuolemasta vai olikohan kolmantena päivänä. Ei siis mitään sen kummempaa sen asian suhteen.
- juuri
kaikki jossa ordotoksin kuolemaan liitty epäselvyys unohtuu sillä sinne ne jäljet peittyy... ja nopeesti
- jaahas.
juuri kirjoitti:
kaikki jossa ordotoksin kuolemaan liitty epäselvyys unohtuu sillä sinne ne jäljet peittyy... ja nopeesti
Mistähän jäljistä nyt mahdat puhua. Et kai vaan liikaa rikosfilmejä ole katsellut? :D Eiköhän kuolemansyy liene jo omaisten tiedossa ja muillehan se ei kuulukaan.
- vainukoira
jaahas. kirjoitti:
Mistähän jäljistä nyt mahdat puhua. Et kai vaan liikaa rikosfilmejä ole katsellut? :D Eiköhän kuolemansyy liene jo omaisten tiedossa ja muillehan se ei kuulukaan.
Kylläpä ihmisen kuolinsyy kiinnostaa muitakin kuin omaisia. Yksi sellainen taho on poliisi. Onneksi. Muuten jäisi moni murhakin selvittämättä.
- ihme
vainukoira kirjoitti:
Kylläpä ihmisen kuolinsyy kiinnostaa muitakin kuin omaisia. Yksi sellainen taho on poliisi. Onneksi. Muuten jäisi moni murhakin selvittämättä.
Kuolinsyy kyllä todetaan sairaalassa ja poliisi taitaa astua kuvaan vasta tarvittaessa.
Eiköhän se nyt mene niin että jos kuolinsyy on muu kuin luonnollinen niin ei sitä hautausta ortodoksillekaan sen kolmen päivän sisällä tehdä jos tutkimukset on kesken. - vainukoira
ihme kirjoitti:
Kuolinsyy kyllä todetaan sairaalassa ja poliisi taitaa astua kuvaan vasta tarvittaessa.
Eiköhän se nyt mene niin että jos kuolinsyy on muu kuin luonnollinen niin ei sitä hautausta ortodoksillekaan sen kolmen päivän sisällä tehdä jos tutkimukset on kesken.Jos teet vaikka itsemurhan kotona, poliisi käy tutkimassa jäljet. Ja ruumiinavaus tehdään aina kotikuolemissa.
- kuolemasta
vainukoira kirjoitti:
Jos teet vaikka itsemurhan kotona, poliisi käy tutkimassa jäljet. Ja ruumiinavaus tehdään aina kotikuolemissa.
Kuinka ortodoksilääkärit selvii ruumiinavauksesta noin pian, johan "vieraiden" aineiden analysointiinkin menee päiviä! Outo uskonto. Muilla kestää noin 1 kk päästä hautaan, mutta ehkä on tietyt säännöt julkkiksille jne? En tiiä.
- Patologi Paukkonen
kuolemasta kirjoitti:
Kuinka ortodoksilääkärit selvii ruumiinavauksesta noin pian, johan "vieraiden" aineiden analysointiinkin menee päiviä! Outo uskonto. Muilla kestää noin 1 kk päästä hautaan, mutta ehkä on tietyt säännöt julkkiksille jne? En tiiä.
Ei ruuminavaus montaa tuntia kestä, etenkään silloin kun tutkimukseksi riittää todennäköisimmän syyn varmentaminen esim. sydäritapauksessa.
Hautajaisten järjestämisaika taas voi mennä monien toimijoiden yhteen sovittamisen takia pitkällekin, tai sitten järjestyä muutamasssa päivässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1151121
- 115991
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97822- 87758
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa209582- 49559
- 40559
- 25525