KIRKA HAUDATTU

jo tänään

uutiset jus kertoivat.Miks näin piaan!

11

2204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvaus.

      Olisiko Kirka Babitzin juutalainen? Eikö juutalaisilla ole erilainen hautauskäytäntö kuin kristityillä (ainakin Suomen ev.lut.:eilla)?

      Jos näin on, niin se voisi kai selittää tuon, että tänään jo haudattiin.

      • olla

        IKÄVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!


      • kilpasisko

        Babitzinit ovat ortodokseja. Isä Mitro on vihkinyt Kirkan avioon Paulan kanssa 14v sitten ja on Kirkan lapsuudenystävä jo. Mm.Isä Mitron muistelma Kirkasta on kuultavissa Ilta-Sanomien sivuilla.


    • ortodokseihin

      Tutustu ortodoksiuskonnon perinteisiin, mm. hautaukseen. Vainaja tulisi haudata kolmen päivän sisällä kuolemasta vai olikohan kolmantena päivänä. Ei siis mitään sen kummempaa sen asian suhteen.

      • juuri

        kaikki jossa ordotoksin kuolemaan liitty epäselvyys unohtuu sillä sinne ne jäljet peittyy... ja nopeesti


      • jaahas.
        juuri kirjoitti:

        kaikki jossa ordotoksin kuolemaan liitty epäselvyys unohtuu sillä sinne ne jäljet peittyy... ja nopeesti

        Mistähän jäljistä nyt mahdat puhua. Et kai vaan liikaa rikosfilmejä ole katsellut? :D Eiköhän kuolemansyy liene jo omaisten tiedossa ja muillehan se ei kuulukaan.


      • vainukoira
        jaahas. kirjoitti:

        Mistähän jäljistä nyt mahdat puhua. Et kai vaan liikaa rikosfilmejä ole katsellut? :D Eiköhän kuolemansyy liene jo omaisten tiedossa ja muillehan se ei kuulukaan.

        Kylläpä ihmisen kuolinsyy kiinnostaa muitakin kuin omaisia. Yksi sellainen taho on poliisi. Onneksi. Muuten jäisi moni murhakin selvittämättä.


      • ihme
        vainukoira kirjoitti:

        Kylläpä ihmisen kuolinsyy kiinnostaa muitakin kuin omaisia. Yksi sellainen taho on poliisi. Onneksi. Muuten jäisi moni murhakin selvittämättä.

        Kuolinsyy kyllä todetaan sairaalassa ja poliisi taitaa astua kuvaan vasta tarvittaessa.

        Eiköhän se nyt mene niin että jos kuolinsyy on muu kuin luonnollinen niin ei sitä hautausta ortodoksillekaan sen kolmen päivän sisällä tehdä jos tutkimukset on kesken.


      • vainukoira
        ihme kirjoitti:

        Kuolinsyy kyllä todetaan sairaalassa ja poliisi taitaa astua kuvaan vasta tarvittaessa.

        Eiköhän se nyt mene niin että jos kuolinsyy on muu kuin luonnollinen niin ei sitä hautausta ortodoksillekaan sen kolmen päivän sisällä tehdä jos tutkimukset on kesken.

        Jos teet vaikka itsemurhan kotona, poliisi käy tutkimassa jäljet. Ja ruumiinavaus tehdään aina kotikuolemissa.


      • kuolemasta
        vainukoira kirjoitti:

        Jos teet vaikka itsemurhan kotona, poliisi käy tutkimassa jäljet. Ja ruumiinavaus tehdään aina kotikuolemissa.

        Kuinka ortodoksilääkärit selvii ruumiinavauksesta noin pian, johan "vieraiden" aineiden analysointiinkin menee päiviä! Outo uskonto. Muilla kestää noin 1 kk päästä hautaan, mutta ehkä on tietyt säännöt julkkiksille jne? En tiiä.


      • Patologi Paukkonen
        kuolemasta kirjoitti:

        Kuinka ortodoksilääkärit selvii ruumiinavauksesta noin pian, johan "vieraiden" aineiden analysointiinkin menee päiviä! Outo uskonto. Muilla kestää noin 1 kk päästä hautaan, mutta ehkä on tietyt säännöt julkkiksille jne? En tiiä.

        Ei ruuminavaus montaa tuntia kestä, etenkään silloin kun tutkimukseksi riittää todennäköisimmän syyn varmentaminen esim. sydäritapauksessa.
        Hautajaisten järjestämisaika taas voi mennä monien toimijoiden yhteen sovittamisen takia pitkällekin, tai sitten järjestyä muutamasssa päivässä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe