Luin jostain että Kirkalla olisi ollut avioton lapsi joka olisi syntynyt -82 kun kirka oli naimisissa.
En usko asiaa koska hänen uskonnossaan pettääminen olisi
todella häpeällinen asia.
No lehdet kirjoittaa kaikenlaista paskaa.
Avioton lapsi Krkalla?
13
10501
Vastaukset
- juttu tosi
että tosi on.
- tiilikainen
Näin on , tunnusti vasta pakon edessä.Ihmetyttää tämä Kirkan kehuminen ,vuosikausia hillutaan maailmalla, ei hoideta elatusmaksuja, äiti saa kantaa kaiken vastuun arjesta.Sitten nämä jäbät menevät johonkin ortodoksikirkkoon ja suutelevat jotakin laudan palaa, ja ovat niin pyhiä,kuvottavaa.
- paskaa
Ja sinä sitten ajattelit ryhtyä paskanlevittäjäksi.
- paskanlevittäjät
Olisiko kiva olla Kirkan tai kenen tahansa tytär jos se on vaan Paskaa? Miettikääpä nyt!!
- Vilma..
Taitaa olla tämän tytön etunimi Vilma.
Ja turkulainen hän todellakin on.- ei nimi mimimiestä.. vai ni...
Vilma. Minä olen kuullut, että nimi olisi Mirka.
Onko tuo lapsi ollut koskaan julkisuudessa.
- siinä nyt on?
Tytär on, ja kaiketi kuopiossa syntynyt
Eikä se uskonnosta ole kii- Nimetön
Poika on ja huumevierotuksessa ollut, näin muistelen.
- avioton.
Nimetön kirjoitti:
Poika on ja huumevierotuksessa ollut, näin muistelen.
Kirkallahan on neljä lasta entisen vaimonsa kanssa, ja sitten tämä yksi avioton tytär.
Paulan kanssa ei ole lapsia. - oli..........
avioton. kirjoitti:
Kirkallahan on neljä lasta entisen vaimonsa kanssa, ja sitten tämä yksi avioton tytär.
Paulan kanssa ei ole lapsia.joo oli kova poika ryyppäämään ja rilluttelemaan...
- ver1087
Ex vaimo petti Pekka Saurin kanssa vielä ollessaan aviossa.
- myöskin
Pekka oli itse naimisissa.
- sowhaat
Ja asiahan tietenkin kuuluu ulkopuolisille?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666733
- 562048
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes482014- 541182
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521180Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se541157Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141051Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927