SDP:n mielestä on tärkeää, että hyvin toimeentuleva eliitti saa vastaisuudessakin huokeat lennot kaukaisimpiinkin maihin. (Lentopetrolia ei siis saisi verottaa.)
Toki SDP ymmärtää, että henkilöautolle pitää säätää tiukat ympäristöperusteiset käyttömaksut.
SDP:n logiikka menee tässäkin niin, että köyhiltä on hyvä ottaa ja eliitin pitää päästä ilmaiseksi!
Kaksinaamaisuuden mestarointia a'la SDP.
SDP ei halua verottaa lentoliikennettä!
3
640
Vastaukset
- ihan oikeassa
lentoliikenne saastuttaa vain kohtuullisesti eli Helsinki-Vantaan päästöt ovat hiukan suuremmat kuin koko suomen tieliikenteen yhteensä.
30 tonnia paskaa niskaan joka ainoan nousun yhteydessä, mitäpä sitä verottamaan... - Tosihäjy
Niin.. kiva että ees joku huomaa tän nykymenon mielettömyyden. Eduskunnan 100 v juhlat makso maltaita. Rahalla ois palkattu vuodeks kymmeniä, ellei satoja hoitajia vanhuksille..Asialla oli Paavo Lipponen SDP. Tuomiojan (SDP) Afrikan matka makso satoja tuhansia.. ainakin viis hoitajaa silläkin rahalla. Tässä vaan pari esimerkkiä. Jos haluutte niin kerron kyllä lisääkin.
Oleellista demarien politiikassa on, että heidän ei tartte säästää, koska kansan käsi on karttuisa. Otetaan niiltä joita on eniten..ei niiltä joilla on eniten.
Herätkää ihmiset... Vaihdetaan koko porukka, puolueet, edustajat ja hallitus. Nyt siihen olis tilaisuus.Kun nyt vain ihmiset ymmärtäisivät äänestää koko haittajoukon pois eduskunnasta.
Suurin osa ihmisiä menee vain lankaan paskapuheista ennen vaaleja ja epämääräisistä lupauksista.Ja miksiköhän?Koska nämä istuvat puolueet panostavat eniten valheiden luomiseen mikä oksettaa jo etukäteen.
Parasta olisi, että ne ihmiset, jotka eivät äänestä, äänestäisivät!Muuten omien etujen ajaja puolueet eivät saa oppia mikä niille pitäisi saada aikaan sekä vastuuta paskapuheistaan, kuten työllisyydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477