EU oli ansa, ja pahin virhe...

NATO pahempi virhe.

Miten sais ihmiset järkiinsä???
Suomessa on vielä urpoja jotka luulevat että EU:ssa ja NATO:ssa on jotain hyvää.

Meitä on huijattu ! Ja oikeuksien polkeminen vain pahenee.

Katsokaa hyvät ihmiset tämä dokumentti jossa puhutaan paljon asiaa, ja tärkeitä totuuksia mitä moni ei tiedä

Katso itsesi ja lastesi takia, niin viisastut.

http://video.google.com/videoplay?docid=3753411785235077976&q=new world order

11

1305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nomex

      Välittömästi erottava!! eu mielisille vänkeröille ei yhtään saa antaa sanan vapautta!

    • vallan

      allako olisi parempi. Käytä järkeäsi!

      • pitäisi käyttää

        Mitä ihmettä venäjä tähän liittyy vuosi on nyt 2007...
        Globalistit ovat ihmiskunnan suurin uhka tällähetkellä.
        Neuvostoliitto hajosi jo.

        Ei asia ole niin yksinkertainen kun miltä se näyttää.
        Samat tahot jotka ajavat globalisaatiota kulissien takana ovat saaneet aikaan kaikki tähänastiset maailmansodat, Ja kas -ananasakäämä- YK perustettiin hyvin perusteltuna, jotta saataisiin rauhaa maailmaan, muta se on todellisuudessa globalistien yksi väline muiden joukossa.

        CIA jatkoi siitä mihin nazit jäivät FAKTAA!!!
        Turha vikistä vastaan sieltä kotisohvalta.
        Ottakaa selvää asioista ennenkuin avatte suunne.

        google video, on muuten helvetin hyvä tiedonlähde jos ymmärtää englantia... Siellä on paljon sontaa, mutta paljon myös faktaa ja sellaista tietoa mitä suomipoika ei muualta saa.

        Hakusanoiksi vaan esim
        -New world order
        -disclosure project
        -freemason


      • hakusanoiksi
        pitäisi käyttää kirjoitti:

        Mitä ihmettä venäjä tähän liittyy vuosi on nyt 2007...
        Globalistit ovat ihmiskunnan suurin uhka tällähetkellä.
        Neuvostoliitto hajosi jo.

        Ei asia ole niin yksinkertainen kun miltä se näyttää.
        Samat tahot jotka ajavat globalisaatiota kulissien takana ovat saaneet aikaan kaikki tähänastiset maailmansodat, Ja kas -ananasakäämä- YK perustettiin hyvin perusteltuna, jotta saataisiin rauhaa maailmaan, muta se on todellisuudessa globalistien yksi väline muiden joukossa.

        CIA jatkoi siitä mihin nazit jäivät FAKTAA!!!
        Turha vikistä vastaan sieltä kotisohvalta.
        Ottakaa selvää asioista ennenkuin avatte suunne.

        google video, on muuten helvetin hyvä tiedonlähde jos ymmärtää englantia... Siellä on paljon sontaa, mutta paljon myös faktaa ja sellaista tietoa mitä suomipoika ei muualta saa.

        Hakusanoiksi vaan esim
        -New world order
        -disclosure project
        -freemason

        Sivariaate, aseistakieltäytyminen, paskatyöt,


      • sitten..
        pitäisi käyttää kirjoitti:

        Mitä ihmettä venäjä tähän liittyy vuosi on nyt 2007...
        Globalistit ovat ihmiskunnan suurin uhka tällähetkellä.
        Neuvostoliitto hajosi jo.

        Ei asia ole niin yksinkertainen kun miltä se näyttää.
        Samat tahot jotka ajavat globalisaatiota kulissien takana ovat saaneet aikaan kaikki tähänastiset maailmansodat, Ja kas -ananasakäämä- YK perustettiin hyvin perusteltuna, jotta saataisiin rauhaa maailmaan, muta se on todellisuudessa globalistien yksi väline muiden joukossa.

        CIA jatkoi siitä mihin nazit jäivät FAKTAA!!!
        Turha vikistä vastaan sieltä kotisohvalta.
        Ottakaa selvää asioista ennenkuin avatte suunne.

        google video, on muuten helvetin hyvä tiedonlähde jos ymmärtää englantia... Siellä on paljon sontaa, mutta paljon myös faktaa ja sellaista tietoa mitä suomipoika ei muualta saa.

        Hakusanoiksi vaan esim
        -New world order
        -disclosure project
        -freemason

        eksytty salaliittopalstalta...


    • talollinen

      Hullujako olette? Puhutte kuin pahimmat ipulistit! Mikä on saanut teidät tähän syntiin?

      EU:n vastustus häviää Suomesta, koska EU on kaikin puolin hyvä ja oikeudenmukainen järjestelmä. Se perustuu talouskasvuun, joten siellä on pakko olla.

      Natoon meidän taas tulee liittyä, koska ilman Natoa ei selviä yksin.

      • Kunhan penkoo.

        Meile ei kerrota kaikea, suurin osa on disinformaatiota.
        EU:ssa ei ole mitään oikeudenmukaista.
        Hyöty tulee isoille yrityksille, ei yksilölle eikä valtiolle. Päämäärä on poistaa yksilöltä kaikki perusoikeudet. Biometrinen passi on vasta alkua.

        NATO on vain keino vetää mukaan valtioita likaisiin hommiin sopimuksen pakottamana.
        Ei kukaan halua suomeen jenkkejä rakentamaan maanalaisia tukikohtiaan.
        100% varma olisi että jenkit toisivat suomeen joukkoja, koska olemme rajanaapureita venäjän kanssa. Se todennäköisesti olisi salassa, mutta niitä jenkkien maanalaisia tukikohtia on jo satoja ympäri maailmaa.

        Ei nato ole mikään suoja suomelle, se on paha tauti josta pitää pysyä loitolla.

        Ihmiset älkää olko sinisilmäisiä, kaikki ei ole niin yksinkertaista. Disinformaatio on medän sukupolvien pahin vihollinen.


      • Vielä huomannut
        Kunhan penkoo. kirjoitti:

        Meile ei kerrota kaikea, suurin osa on disinformaatiota.
        EU:ssa ei ole mitään oikeudenmukaista.
        Hyöty tulee isoille yrityksille, ei yksilölle eikä valtiolle. Päämäärä on poistaa yksilöltä kaikki perusoikeudet. Biometrinen passi on vasta alkua.

        NATO on vain keino vetää mukaan valtioita likaisiin hommiin sopimuksen pakottamana.
        Ei kukaan halua suomeen jenkkejä rakentamaan maanalaisia tukikohtiaan.
        100% varma olisi että jenkit toisivat suomeen joukkoja, koska olemme rajanaapureita venäjän kanssa. Se todennäköisesti olisi salassa, mutta niitä jenkkien maanalaisia tukikohtia on jo satoja ympäri maailmaa.

        Ei nato ole mikään suoja suomelle, se on paha tauti josta pitää pysyä loitolla.

        Ihmiset älkää olko sinisilmäisiä, kaikki ei ole niin yksinkertaista. Disinformaatio on medän sukupolvien pahin vihollinen.

        Että jenkit jo tekevät tukikohtiaan joka puolella Suomea. Merkillisiä multakasoja ilmestyy eri puolille maastoa. Mitä muuta se voi olla? Kaikkea muuta merkillistä sattuu, tapahtuu ja ääniä kuuluu. Olkaa varovaisia!


      • ...Vaan totta
        Vielä huomannut kirjoitti:

        Että jenkit jo tekevät tukikohtiaan joka puolella Suomea. Merkillisiä multakasoja ilmestyy eri puolille maastoa. Mitä muuta se voi olla? Kaikkea muuta merkillistä sattuu, tapahtuu ja ääniä kuuluu. Olkaa varovaisia!

        Pari vuotta siten rakennettiin syvä tunneliverkosto, joka lähtee tähtitorninmäen alta-faabianinkadun alusta. Se haarautuu heti alussa, vasen puoli on joku parkkihalli, ja oikealle menee erittäin syvä salaiseksi luokiteltu tunneli.
        Tunnelin rakennusvaiheessa työmaa oli jatkuvasti tiukassa vartioinnissa ja sen oikeaa rakennus syytä ei kerrottu yleisölle. Mistä moinen salamyhkäisyys??? Ruotsissa on jo jenkkien maanalainen tukikohta, olisikohan suomessakin?

        Viisastelijoiden on turha kommentida asiaa...


      • nomex

        Susi jo syntyessään ja natosta meille ei ole mitään hyötyä tuskin se auttaa jo venäjä hyökkää eikä nato mitään vejälle mahtaisikaan ajatuskin on naurettava:) hahahhah


    • EU on Amerikka henkinen paskayhteisö, joka sisäistää kansalaisiaan orwellilaismaisella kyttäämisellä ja tavallisten kansalaisten oikeuksien painamisella rahan vallan kustannuksella.

      EU tuhoutuu,aikanaan.Mikään liittouma ei ole historiassa pysynyt Euroopassa kasassa.
      Ne ovat hajonneet aiemminkin korruption ja ahneuden muotoihin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe