Surullista! Olen kuunnellut Kirkan ihanaa musiikkia yli 30-vuotta. Hän oli erittäin sympaattinen esiintyjä.Jäi suuri aukko musiikki maailmaan nyt kun hän on poissa. Voimia ja jaksamista kaikille hänen läheisilleen!
Vastaukset 1
- antifani
Minä olen 30 vuotta joutunut vaihtamaan kanavaa radiossa ja televisiossa jos Kirka on ruvennut laulamaan.Tasan eivät käy onnen lahjat.Eihän Kirka laulaa osannut (sanoin sen sievästi ettei kukaan suuttuisi).Enää ei ainakaan tule uutta rääkymis musiikkia.OI TÄTÄ AUTUUTTA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde921365- 47911
- 95885
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku85799Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57727- 64592
- 42591
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 34567
- 48547