Surullista! Olen kuunnellut Kirkan ihanaa musiikkia yli 30-vuotta. Hän oli erittäin sympaattinen esiintyjä.Jäi suuri aukko musiikki maailmaan nyt kun hän on poissa. Voimia ja jaksamista kaikille hänen läheisilleen!
Vastaukset 1
- antifani
Minä olen 30 vuotta joutunut vaihtamaan kanavaa radiossa ja televisiossa jos Kirka on ruvennut laulamaan.Tasan eivät käy onnen lahjat.Eihän Kirka laulaa osannut (sanoin sen sievästi ettei kukaan suuttuisi).Enää ei ainakaan tule uutta rääkymis musiikkia.OI TÄTÄ AUTUUTTA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891465
- 1081172
- 1681110
- 721066
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä454961Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.81846Salassapito ja kunnan hommat
Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h15834- 112810
Milloin mies aloitetaan
Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.39699En enää mies ikävöi sinua niin paljon
Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik58648